1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu imi mai amintesc acum exact dar stiu ca acest 2.0 TFSI parca era montat pe un Seat Leon editie speciala si scotea aprox 280 cp. Ma intreb de ce nu au montat o versiune de genul si pe A5. Pana la urma are pretentii de sportiva si cei 170 de cai parca nu sunt indeajuns.
    Cat despre consum Cristi la astfel de masini sigur nu te mai uiti la 10l/100 km;)
     
  2. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Eu nu m-am uitat la consum nici cand am cumparat masina mea ... cautam un A3 cu cutie manuala daca ma interesa aspectul asta :)
    Sunt insa unii care apreciaza mai mult aspectul masinii si nu-i intereseaza performantele, astfel ca vor motoare cat mai mici, eu cred ca Audi a vrut sa acopere si segmentul asta de piata. :meeting:
     
    Ultima editare: 13 Aug 2008
  3. eazy_e 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2013
    Locație:
    Praga
    Masina:
    2.0 TFSI
    Dragi posesori de A5 , eu am 2.0 tfsi de 180 cp , trebuie sa completez cu un litru de ulei la 3000 de km.
    Va intreb acum ce rost mai are schimbarea uleiului la revizie ...daca pana in momentul in care ajung la nr de km de revizie , eu deja am schimbat uleiul in motor de 2 ori prin completari ...?
     
  4. AndrOR 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    audi A5 sportback
    Nu folosesc chiar atat ulei dar consuma, masina are 22000km din 2010. Este normal sa consume atat? Si de ce consuma??
     
  5. aldealxndr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A5 3.2 FSI 2010
    Am purtat si eu o discutie asemanatoare cu cei de la audi, care in cazul masinii mele mi-au spus ca daca consuma mai putin 400 de grame de ulei la 1000 de km
    nu este nici o alarma. Desi a mea, nu a consumat ulei pana nu am ajuns la 10.000 km parcursi de la ultima revizie. Cert este ca atunci cand am schimbat uleiul era ca apa si avea un miros ingrozitor deci sfatul meu personal ar fi sa renunti la uleiurile recomandate de audi (castrol, Mobil) si sa iti cauti un ulei performant facut pentru motoare de turatie.:respekt:
     
  6. sabinsdn

    sabinsdn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Vienna
    Masina:
    A5 sportback, 3.0 TDI, 2010
    de obicei consuma din cauza segmentiilor. Pur si simplu nu sterge tot uleiul cand coboara pistonul si il arde. In special la 2.0 TFSI cu 211cp problema e cunoscuta si se ajunge chiar la resegmentare.
    Problema e ca atata timp cat iti consuma mai putin de 1L la 1.000 KM, Audi zice ca e normal. Chiar si la mine la 3.0 TDI, pana la 1L / 1.000km scrie in carte, ca poate fi normal desi e foarte mult.
     
  7. mariusisac

    mariusisac 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TFSI 2009, Q8 3.0 TFSI 2023
    Aceeasi problema o am si eu. In ultimii 8000 km efectuati dupa schimbul de ulei am mai completat inca 7 litrii. De obicei pun cate jumatate de litru si asta doar dupa ce mi apare martorul galben, folosesc indicatorul din MMI doar informativ.

    Folosesc castrol edge FST 5w-30.

    Nu ma dereanjeaza chiar atat de tare ca trebuie sa completez, intrebarea ar fi daca pe termen lung se strica ceva si mi este teama sa nu ma trezesc cu costuri ridicate pentru reparatii?

    Am tot citit de Vapsoil si Motul. A obtinut cineva un consum de ulei mai mic cu vre-unul dintre ele?
     
  8. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    WOW 7 litri in 8000 de km e ingrozitor.

    Eu n-am somn noaptea ca bag 1 litru la 5000 de km pentru ca pierde pe la garnitura de chiulasa si pe la carcasa filtrului de ulei.

    Practic fara aceste pierderi cred ca ar consuma ceva insesizabil.

    NU e normal asa ceva- mergi la reprezentanta sa o repare pe recall defect de fabricatie.
     
  9. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Marius, mergi sa iti faca un test de consum, poate ai noroc si ti-o rezolva. Daca nu, schimba uleiul si mergi pe 5w40, motul specific.
     
  10. mariusisac

    mariusisac 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TFSI 2009, Q8 3.0 TFSI 2023
    Am sa fac si un test de consum, partea proasta e ca ma cam incadrez in limita de 1L/1000km, asa ca nu mi fac mari sperante :(
     
  11. maximus_07

    maximus_07 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4B8,2.0TFSI,132kw,2009.
    In manualul de utilizare al lui A4 B8 scrie ca in functie de modul de exploatare si de conditiile existente, consumul de ulei poate atinge 0,5 l/1000 km.
    Consumul de 1l/1000 Km. este foarte mare, dublu fata de maximul acceptabil !!!
    Mie imi consuma 1l la 4000-4500 km. si folosesc Castrol Edge FST 5w40 cu norma VW 502.00 .
     
  12. mariusisac

    mariusisac 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TFSI 2009, Q8 3.0 TFSI 2023
    Am fost azi sa mi fac test la consumul de ulei, bineinteles ca nu au gasit nici un fel de scurgeri, mi-au sigilat si trebuie sa ma intoc dupa 1000km, sau cel mai probabil cand o sa mi apara iar martorul de ulei. Din ce mi-au zis ei limita e intradevar de 0,5 l/ 1000km. Acum astept, revin cu concluziile dupa terminarea testului.
     
    Ultima editare: 23 Iun 2014
  13. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    La ce reprezentanta ai fost? Exista vreo acoperire din partea reprezentantei in cazul in care se constata ca ai consum peste limita sau doar ai fost la ei ca sa fie testul oficial?
     
  14. mariusisac

    mariusisac 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TFSI 2009, Q8 3.0 TFSI 2023
    Din ce mi-au zis, daca limita e depasita ar trebui sa mi schimbe pistoanele, sper fara costuri aditionale.
    Am fost la Porsche Bucuresti Vest 1, desi fusesem programat la Vest2 cand am ajuns acolo mi-au spus ca s-au mutat la 1. :(
     
  15. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Interesant, de asemenea cazuri in care schimba reprezentanta pe banii ei chiar daca masina nu mai este in garantie am auzit in America/Canada. Ar trebuie sa fie o rechemare oficiala pentru chestia asta, eu cand am fost la reprezentanta m-au informat ca pentru modelul meu nu exista nici o actiunea de la Audi.
    Sa ne tii la curent !
     
  16. mariusisac

    mariusisac 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TFSI 2009, Q8 3.0 TFSI 2023
    Revin cu vesti proaste din pacate:

    Am finalizat procedura de test consum ulei:

    Dupa aproximativ 650 km de la demarare aseara mi-a aparut martorul galben de adaugare ulei (dupa cum m-asteptam).
    Am sunat la ei si am adus masina la Porsche Bucuresti Vest 1.
    Dupa o asteptare de ~ 5 ore concluziile:
    -cost test 525 (la demarare), 413 (la finalizare), Total :968 ron
    -masina consuma ~ 1,35 litrii / 1000 km
    -ce trebuie reparat
    pistoane + biele​
    epurator gaze arse​
    simering arbore cotit​
    update calculator motor​
    -cost reparatii
    ~10000 ron piese​
    ~3000 ron manopera​
    -din spusele lor intru cat masina nu si-a facut tot service plan-ul la ei REFUZA sa mi repare masina spunandu-mi ca si in cazul in care in care faceam reviziile la ei mi-ar fi rambursat doar jumatate din costul pieselor recunoscand totusi ca este defect de fabrica.
    - daca voi continua sa merg cu masina asa: o sa mi se duca catalizatorul( in timp ) datorita acumularilor de fum provenite din arderea uleiului si binenteles o sa mi se duca si pistoanele tot asa in timp.

    Acuma eu le inteleg problema (nu vor sa piarda bani) dar pe mine nu prea ma intereseaza tinand cont ca totusi este defect de fabrica recunoscut pentru motoarele 2.0 TFSI si sunt decis sa ma adresez protectiei consumatorului (fara prea mari sperante )

    Cam asta este experienta mea cu efectuarea testului consumului de ulei.
     
  17. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Cauta un alt motor 2.0 TFSI de pe vreo masina de UK
     
  18. mariusisac

    mariusisac 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TFSI 2009, Q8 3.0 TFSI 2023
    nu m-as baga sa schimb motorul, totusi ;)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aprox. 3000€ :| Deci dieselul nu e asa pacatos cum zic unii pe langa TFSI-ul asta.
    Si dupa reparatia asta cam cate mii de km ar trebui saearga motorul OK pana apare problema iar ?
    Eu o vindeam instant chiar daca pierdeam 2-3mii acum decat sa pierd mai mult pe viitor.
     
  20. Aln 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    audi s5 2012
    vinde masina aia si ia un motor calumea :))
     

Distribuie pagina asta