1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Dragul meu !

    Nu asculta pareri NEAVIZATE !!! NU , si NU pot sa inteleg de ce comenteaza unii ca in curtea scolii ... Problema este relativ simpla : blocul este "conic" si , uleiul se scurge in arborele cotit pe langa semeringuri ... Buuuuun !!!

    Rezolvarea consta in urmatoarele operatiuni :

    - pistoane noi ( pentru cota la care a ajuns blocul in limita superioara ) = Woesnner la 500-600 E
    - planat chiuloasa = 200 E
    - honuit bloc = 300 E
    - manopera = 300 E

    Total : 1500 ( cu tot cu "neprevazute )!


    Beneficiile acestei operatiuni sunt urmatoarele :

    1: cilindree marita ;
    2: raport de compresie mai mic
    3: stage 3+ tunning



    Daca ai nelamuriri , te rog sa imi dai un semn !


    Later Edit :))) Update calc motor : tocmai de la ei este problema referioare la consumul de ulei... pur si simplu , este o problema de soft ( din fabrica ) legata de boost management ! Pe scurt : detonatii cauzate de managementul motor !
     
    Ultima editare: 22 Iul 2014
    Cătălin Ch și Alex1997 apreciază asta.
  2. catutza_op

    catutza_op 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a5 2.0 tfsi 2010 quattro
    Eu am un A5 2.0 TFSI 211 CP luata direct din Germania ,de mine ,cu istoric service, neamtul i-a schimbat motorul in 2013 la 90000 de km si i-a pus motor nou nout din acelasi motiv, consuma ulei...masina este 2010. Din 2012 au revizuit problema cu consumul de ulei. Eu i-am facut revizia, am facut pana acum 7000 de km si nivelul e la fel pe display...nu a consumat...
     
  3. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Sa intelegem si noi : neamtul i-a schimbat motorul pe banii lui sau producatorul si-a recunoscut partea de vina ?

    Nu vreau sa fiu carcotas , dar se cam aduna plangerile legate de TFSI'urile astea noi :)

    P.S. si eu am la birou un Tiguan 1.4 TSI care la 6.000 km a ramas fara ulei ....

    Sa fie oare stilul de condus al doamnei sau bataia de joc a producatorului ?
     
  4. CarFanatic 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Mercedes-Benz A170 2007
    Ma gandeam sa imi cumpar si eu un A5 coupe 2.0 TFSI 211CP,Dar incep sa ma razgandesc.Oare toate au probleme cu uleiul sau depinde de noroc?
     
  5. catutza_op

    catutza_op 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a5 2.0 tfsi 2010 quattro
    Producatorul si-a recunoscut vina si a inlocuit motorul... Oricum motorul e super, am mers cu 260 km/h...si in demaraj nu mai zic...ai niste senzatii aparte...fiind si quattro...isi merita banii pe deplin. Deci daca e din 2012 sigur nu mai au probleme cu consumul de ulei. eu am ajuns la 9000 de km de la ultimul schimb si niciun fel de problema...
     
  6. CarFanatic 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Mercedes-Benz A170 2007
    Era si culmea sa nu-si recunoasca vina,dupa ce ca au scos o masina pe piata fara sa o testeze pe-ndelete.Deci modelele dupa 2012 cu 2.0 TFSI 211 CP sunt ok?Dar cele pe care le-am vazut eu nu sunt quatro.Si ce se intampla cu masinile produse inainte de 2012?
     
    Ultima editare: 28 Aug 2014
  7. Tibisor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2014
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A5, 2.0 TFSI 2010
    Care a fost totusi finalul cu reprezentanta. Au suportat ei reparatia avand in vedere ca este un posibil defect de fabricatie?
    Mersi anticipat pentru raspuns.
     
  8. Tibisor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2014
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A5, 2.0 TFSI 2010
    Cum mai stai cu consumul de ulei. Eu pot sa iti spun ca abia am achizitionat masina(are 94000 km cu istoric service) si deja sunt stresat de consumul de ulei. Am facut schimbul desi avea doar 9000 km facuti de la ultima revizie sperand ca daca folosesc un 0w40 sa nu mai am probleme, dar degeaba. In discutiile purtate cu cei de la reprezentanta mi-au zis foarte repede solutia daca problema persista si anume scimbarea pistoanelor. Eu auzisem ceva si inainte de problemele de consum de ulei la motoarele pe benzina de 2 litri turbo generatia dupa 2009, dar am zis ca totusi au fost niste cazuri izolate. Insa se pare ca nu este asa si atunci mi se pare normal ca producatorul prin dealerii sai din fiecare tara sa remedieze problema fara costuri pentru proprietarul masinii. Daca credeti ca este normal si logic ce spun va rog sa-mi scrieti ca sa putem face ceva concertat.
    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
     
    Cătălin Ch apreciază asta.
  9. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    E normal sa suporte acele costuri, atata timp cat masina are service-ul facut la reprezentanta. Daca istoricul e in aer nu te poti astepta sa primesti un cadou. Ideal ar fi sa cumperi o masina sh cu un istoric curat si sa mai treci din cand in cand pe la reprezentanta, chiar daca platesti mai mult, macar ai un backup in situatii de ***** de genul celei cu schimbarea pistoanelor. Am si eu un prieten cu un A5 cabrio 2.0 tfsi, pana la 60.000km masina avea doar 2 schimburi de ulei (adusa din Belgia), iar acum ii consuma vreo 7-800ml la 1000km.
     
  10. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Exact cum a zis si Razvan, daca masina are istoric in reteaua Audi ai sanse sa poti face operatiunea pe costuri mici sau chiar gratis. Eu am discutat cu cineva de la reprezentanta situatia si mi-a zis ca s-au facut si la noi in Romania schimburi de pistoane+segmenti pe banii Audi+dealer insa doar daca masina avea sub 5 ani si avea istoric in retea.
    Primul pas pentru a incerca reducerea consumului de ulei este schimbarea epuratorului (06H 103 495 AE), a unui semering de la arbore (06L 103 085 B) si update de soft. Faza a doua, in cazul in care prima faza nu da rezultate, este schimbarea pistoanelor si a segmentilor. Ce spun aici este ce am primit ca raspuns de la reprezentanta.
     
    drm apreciază asta.
  11. Tibisor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2014
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A5, 2.0 TFSI 2010
    Mersi de informatii. In prima faza i-am facut un tratament cu Metabond Gold si cred ca o îmbunătățire exista. Mi- a consumat in ultima mie de km aproximativ 300 ml. Daca as fi sigur ca schimbarea pistoanelor ar rezolva definitiv problema as face-o. Dar daca se monteaza acelasi tip de pistoane etc. Dupa ceva mii de km o sa se ajunga in aceeasi situatie. Cred ca o sa fac o intrebare oficiala la Audi.
    Sa ne auzim sanatosi.
     
  12. catutza_op

    catutza_op 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a5 2.0 tfsi 2010 quattro
    La mine deocamdata e bine, am ajuns la 12 mii de km de la revizie si nu a consumat nimic...nivelul e la fel pe display . Motorul cel nou are cam 50000 km ...sper sa nu inceapa sa consume mai tarziu...dar dupa cum merge este putin probabil...eu sunt foarte multumit de performantele motorului si de costurile mici de intretinere. Am pus ulei vapsoil 5w 30 si filtre Mahle de la Cristi Tucudean de pe forum si revizia am facut-o la Auto-Total Constanta. Cost total 450 ron. In rest doar benzina 98 de la rompetrol si cam atat. Mult succes Tibisor, sper s-o rezolvi odata...
     
  13. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    @TIBISOR : tu ai citit , asa , ca fapt divers postul #19 ?!

    P.S. ce intrebare vrei sa pui producatorului atat timp cat , in CARTEA TEHNICA SPUNE FOARTE CLAR CA , POATE CONSUMA , PANA LA 1L / 1000 KM !??

    Cu alte cuvinte , ai citit si eticheta de pe spatele sticlei de vin ?!
     
  14. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
  15. mariusisac

    mariusisac 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TFSI 2009, Q8 3.0 TFSI 2023
    Pentru cei care vor sa schimbe uleiul. Am trecut pe Motul Specific fara rezultate, acelasi consum.Ce am mai observat totusi este ca uleiul nu se consuma la distanta (numar de kilometri) ci la timpul de functionare , practic in aglomeratie/trafic raman mai repede fara ulei
     
    Roger25 apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este si ceva normal. Chiar daca nu face KM multi, in aglomeratie/trafic motorul tot functioneaza nu ?
     
  17. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Si ca tot revenim la actualitate , noua mea masina ( tot din grupul VAG ) 2.0 tfsi cod BWA consuma app. 500 ml / 3.000 km ...

    Masina stock , toata intretinerea la Midocar , 90 k kilometrii ... ce-i drept , a fost masina de Bucuresti si care a avut parte de un condus mai mult decat "linistit" !

    Sunt oarecum uimit de faptul ca , vechiul a4 2.0 tfsiq ( stage 2 ) se limita la mai putin de 200 ml / 10.000 kilometri.

    De aici si concluzia ( dupa parerea mea ) : indiferent de tipul de ulei folosit , consumul acestuia este dupa cum iti este "norocul". Stiu ca nu are nici o logica , dar , asta este concluzia mea dupa doua motoare 2.0 tfsi.
     
  18. bogec2 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 1.8, 2011
    Ok. Am vazut toate parerile on si off topic dar nicaieri nu a spus nimeni de aceeasi problema dar la un motor de 1.8.
    Acum ori sunt singurul cu problema asta, ori nu are nimeni A5 cu motor de 1.8.
    Solutii? Tot asa mers la reprezentanta si discutat cu ei sa acopere macar jumatate din cheltuilei, nu de alta dar toate reviziile au fost facute la ei.
    Va multumesc
     
  19. lupu_dreacu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2013
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi Q5
    Ce service recomanzi pentru operatiunile astea? Multumesc.
     
  20. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Uite ca aici m-ai inchis ! Sincer nu stiu ... mergi la un service care nu se ocupa cu inlocuirea de piese auto ( intelegi mai departe ce vreau sa spun ). As merge pe o firma de tunning consacrata !

    Este doar parearea mea !

    P.S. Obligatoriu , dupa toate operatiunea , dyno !!!!
     

Distribuie pagina asta