1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. Petros Terzis 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4 B8 , 1.8 TFSI (120 HP), 2009
    Bună ziua,

    În primul rând îmi cer scuze dacă postarea mea nu își are locul în discuția asta dar nu știam unde să o postez.

    Deci, eu sunt posesorul unui B8 1.8 TFSI 88 KW și din septembrie de când l-am achiziționat am avut probleme serioase.

    După ceva timp mi-a apărut pe bord "check engine" cu eroarea P0171 "amestec prea sărac". Mașina tremura la relanti și se tura puțin singură. Am schimbat sonda lamba (bank 1), PCV-ul și mașina și-a mai revenit însă eroarea a continuat să apară.

    Însă, cel mai grav urma sa vină dupaia. Acum vreo 3 săptămâni am parcat normal și am vrut să îi mai pun testerul. I-am făcut testerul normal și a apărut pentru prima dată o eroare la axele cu came. Când am încercat să repornesc mașina, surpriză, nu mai mergea și avea un sunet sec, de aspirator.

    La început mă gândeam că e ceva electronic, că doar mașina mergea normal când am parcat-o. Când defapt era sărită distribuția (pe lanț la 170.000 de km !!!). Am deschis distribuția (erau sărite 4 zale de lanț), supapele de admisie de pe chiuloasă erau varză. Okay, am făcut-o și pe asta, totul cu piese originale și mă gândeam că eroarea aia de la inceput era din cauza distributiei, gândindu-mă că poate era sărită o za sau două si de aia încă mergea mașina.

    Însă, după vreo 30 de km făcuți cu distribuția nouă schimbată iarăși s-a aprins martorul de check engine cu aceeasi eroare, P0171.

    Aș aprecia să citesc părerile voastre cu soluții că deja am investit mult prea mulți bani ca să mai pot accepta martori pe bord sau orice altceva.

    Mulțumesc anticipat
     
  2. Krip7ON 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TFSI - 211HP, 2009
    Am avut o problema asemanatoare. Insa la mine dura mai mult de 3 km sa sara distributia. Problema la mine a fost vanosul de pe axa cu came de admisie. Axa cu came a fost inlocuita complet. de atunci fara probleme.
     
  3. Petros Terzis 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4 B8 , 1.8 TFSI (120 HP), 2009
    Tu vorbesti acum despre eroarea P0171 ?
     
  4. Krip7ON 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TFSI - 211HP, 2009
    Nu, eraorea era ceva de genu: bank 1: camshaft not calibrated. Sau ceva de genul asta. Codul nu il mai stiu. Nu am acces acum la laptop fiind plecat din tara.
     
  5. AndreiF 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.8 TSI, 2011
    Buna seara prieteni,

    Sper ca istoria motorului meu sa gaseasca interes printre veteranii forumului ClubAudi.ro si sa fiu primit intre randurile voastre. Mentionez ca nu sunt posesor al unui Audi ci al unei Skoda Octavia echipata cu motor produs de Audi - 1.8 TSI - cod motor CDAA, transmisie manuala fabricatie 2011 -masina adusa din Germania in 2016 cu carte service 130 000 km, cumparata in urma cu o luna.
    Masina deosebit de frumoasa, cam toate optiunile posibile, verificata la sevice de incredere, pretul bun... nu prea am avut motive sa ezit, asa ca am cumparat-o. Mi s-a spus de la inceput ca pierde ulei pe la simering palier si ca are 2 amortizoare scurse, deci nimic de speriat.

    Am schimbat a doua zi fluidele si filtrele si am inceput imprietenirea cu noua masina.
    A patra zi de convietuire - dauna totala. Dimineata motorul nu a mai pornit.
    Platforma - service - constatare :
    Pana care uneste rola distributiei cu arborele cotit, barbierita la contactul cu arborele cotit. Decizie de urgenta - schimbam tot ce inseamna distributie (patine, intinzatoare, pana respectiva, rola de jos - am citit pe forumuri ca se cheama "antibalans", cele 2 lanturi, capacul care acopera lanturile ) cu piese originale. Suparare mare nu era la momentul ala, deja aflasem ca ar fi ceva probleme de fabricatie cu intinzatorul 06H109467 si ca e recomandat ultimul update al piesei 06K109467. Mi-au scos baietii capacul motorului si mi-au garantat ca axele sunt in regula, supapele se vedeau toate aliniate, deci bucurosi toti ca motorul a scapat.
    Bunnn...montam distributia noua, cale, tot tacamul, munca multa. Mult asteptata cheie de start...nimic. In urma discutiilor si recomandarilor a doi ingineri de la Skoda aflam ca la motoarele TSI cu 2 axe cand sare distributia sunt 0 sanse sa scape supapele. ( desi ele la inspectia vizuala erau aliniate si nu parea niciuna stramba ).
    Intre timp mai aflu ca 1.8 TSI e vestit pentru eroarea de fabricatie la pistoane si ca NICI UN MOTOR 1.8 TSI & 2.0 TSI nu scapa de pofta de ulei pana nu ii sunt inlocuite pistoanele. Iau decizia sa desfacem si motorul ( daca tot ajunsesem in faza asta si sa inspectam pistoanele). Surpriza mare...supapele admisie lovite si pline de ulei ars, segmenti praf sau lipsa pe anumite portiuni, unul dintre ele cu o fisura. Decizie clara : comandam toate supapele noi (admisie+evacuare) si pistoanele care vin echipate pe original cu segmenti, bolt de legatura. Bielele mele erau singurele care aratau bine deci nu avea rost sa le schimb.
    AStept inca 5 zile pana sosesc piesele si ne apucam de treaba. In 15 min ni se taie tot elanul : pistoanele noi cu cod 06H107065DL nu se potrivesc pe bielele vechi. Pistoanele noi au boltul de legatura mai gros cu 3-4 mm. Telefoane la importator, mailuri...raspunsul simplu : S-a facut un update si nu se pot inlocui doar pistoanele - trebuie comandate si bielele. Producatorul a decis ca imbinarea anterioara era prea slaba si a decis inlocuirea ei cu una mai solida. Am comandat si biele acum - 3500 Ron setul. Inca 5 zile de asteptare.
    Cam in stadiul asta sunt acum cu 1.8 TSI-ul meu. Ce va rog pe voi? Eu am tot citit si vizionat tuturiale si alte DIY dar nu pot inca sa ma hotarasc :
    1. Sa schimb si pompa de apa? Cea de pe masina are codul 06H121026DC
    2. Sa trimit turbina la o curatare si o regenerare? Banuiesc ca ulei ars e si in ea, daca supapele erau pline?!
    3. Ce imi recomandati, dupa investitia asta de aprox 3500 E sa pastrez masina sau sa consider banii pierduti si sa o vand? La ce sa ma mai astept pe viitor in cazul in care o sa o pastrez?
    4. Mentionez ca masina ii era sau ii este dedicata mai mult sotiei si copilului si as vrea sa ii stiu in siguranta.

    Am atasat cateva poze, pot posta, trimite mai multe detalii celor interesati.

    Va multumesc!
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu consider ca daca nu o repari la niste carpaci, sa o vinzi ar fi cea mai proasta idee, intrucat o sa ai un motor ca nou. Verifica totusi si sorbul de ulei. La tfsi (pana in 2008) a aparut o varianta revizuita. Probleme costisitoare au toate masinile "premium".
     
  7. AndreiF 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.8 TSI, 2011
    Multumesc, apreciez incurajarile.! o sa merg la service, fac o poza pompei de ulei si o postez aici.
     
  8. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    salut Andrei,
    daca repari motorul corect, nu ai nici un motiv sa vinzi.. sigur nu iti vei recupera investitia, in plus daca iti place masina in rest, motorul nu te va dezamagi ( am facut un concediu de 2120 km, 6.4/100km, si nu e chiar la prima tinerete 193.000 ) suna bine, trage bine.. si nu prea te lasa in drum. Bafta multa
     
    AndreiF apreciază asta.
  9. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Parerea mea e sa nu vinzi masina. Si a mea are tot schimbat, pistoane, biele, segmenti si acum are 70k km de la schimb si mananca cam 1L la 15k km, distributia am schimbat-o preventiv acum 10k km si era inca relativ ok. In rest motorul este foarte fain, poate fi si economic, dar in acelasi nu te lasa la greu. Dupa toate invetitiile nu vinde masina, mai bine bucura-te de ea, ca ai de ce.
     
    AndreiF apreciază asta.
  10. AndreiF 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.8 TSI, 2011
    Buna ziua,
    Am citit pe undeva ca dupa inlocuirea pistoanelor, bielelor si a supapelor la 1.8 TSI se face si resoftare? Este adevarat? Multumesc!
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu este adevarat, nu trebuie sa faci nicio resoftare, practic tu aduci motorul in faza lui initiala.
     
  12. AndreiF 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.8 TSI, 2011
    multumesc Marian! Fair enough!
     
  13. alex567 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8 TFSI
    Salut. Am un A4 1.8 tfsi cu aceeasi problema a consumului de ulei. Stiti cumva daca se nimeresc anexele acestui motor pe 2.0 tfsi produs in 2013? Multumesc.
     
  14. AndreiF 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.8 TSI, 2011
    1.8 TSI in lucru - maine dimineata urmeaza Cheia! Sa speram ca o sa fie cu Happy End!
    IMG_2006.JPG IMG_2025.JPG IMG_2036.JPG IMG_2005.JPG
     
    smurff și cogdao apreciază asta.
  15. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Succes!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. Robertanasie

    Robertanasie 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b8
    Salut baieti! Am si eu o problema cu a4 meu 1.8 tfsi 2009 120cp. Am schimbat bateria, si la prima pornire mi s-a aprins in bord EPC+ CHECK ENGINE luminand intermitent. Motorul mergea " in 3" ca si cand ar fi o problema cu bobina. Am mers la mecanic si mi-a zis ca sunt bujiile uzate si le-a inlocuit. Dupa inlocuire, surpriza: masina nu mai porneste deloc. Motorul invarte dar nu da scanteie. Am pus bujiile vechi la loc si nimic. Am verificat sigurantele si sunt ok. Am inteles ca problema ar fi la un releu, dar nu stiu care din ele si unde ar fi pozitionat. Are cineva idee? Sau ce alt ceva ar putea provoca problema? Multumesc!
     
  17. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Trebuie diagnoza cu vcds sa vezi ce erori sunt pe acolo.

    Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
     
  18. Robertanasie

    Robertanasie 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b8
    cel ce a facut prima data diagnoza., a sters erorile si acum nu imi mai apare nimic.. chiar nu stiu ce as putea face.
     
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @AndreiF Masoara blocul motor ,se ovalizeaza la acest motor .De obicei problemele la CDAA se rezolva prin inlocuire ,cu unul an 2013
     
  20. AndreiF 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.8 TSI, 2011
    @EEXCALADE, am inlocuit pistoanele, supapele si distributia. Sunt in perioada de probe. 300 km fara probleme si motor ca un ceas elvetian. Imi doresc din tot sufletul sa nu ai dreptate ... :(
     

Distribuie pagina asta