1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Puteti va rog sa ma ajutati cu codurile la piesele care trebuiesc inlocuite (pistoane, biele, etc., trebuie si distributia?). As vrea sa ma uit sa vad preturile ca sa stiu la ce sa ma astept exact. Nu am mari sperante ca cei de la Audi or sa plateasca. Maine am sa ma duc la ei sa verifice inca o data control unit-ul si cel mai probabil or sa refuze sa plateasca pe motivul ca masina a fost re-softata. Singura speranta e sa ma ajute cei de la ABT,dar si acolo sunt mici sanse de reusita.Cei de la ABT au zis ca daca Audi refuza reparatia pe motiv ca masina a fost re-softata sa ii sun si ei or sa incerce sa vorbeasca cu Audi Germania.
     
  2. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    M-am acum intors de la AUDI dupa ce au verificat masina inca o data. Nu-mi dau seama daca au vazut sau nu ca a fost re-softata, dar au decis sa plateasca o parte din reparatie (4000euro - piesele de schimb). Nu inteleg de ce e asa de scumpa reparatia, dar costurile totale sunt 7025euro. Asa de mari sunt si in Romania la AUDI?
    Eu va trebui sa platesc diferenta de 3025euro (manopera). Cred ca o sa o repar pana la urma. Voi ce parere aveti? Are senssa platesc 3000euro sau sa o las asa si asta e?
     
  3. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Mai bine o lasi balta. Cu 3000e + masina ta si o mica diferenta iti iei B8.5. Daca stai sa faci un calcul mic, investitia asta o amorsezi in 300.000km. Nu cred ca are rost. Parerea mea.
     
  4. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    @AndreiFlorea Nu inteleg idea cu amorsarea investitiei. In primul rand asta e un cost, nu o investitie. In al doilea rand vad ca oamenii pe aici au platit tot pe acolo sau mai mult sa repare masina.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Du-te si repara masina pentru ca asa trebuie. Atat costa si in Romania daca intri cu masina la reparatie in reprezentanta. Sa dai doar 3000 de euro pentru tot ce face reprezentanta ca si reparatie mie mi se pare chiar putin. Bafta.
     
  6. AndreiF 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.8 TSI, 2011
    Parerea mea de "patit" care a investit in Romania banii astia in schimbat pistoane, supape si distributie e ca merita toti banii. Am 1700 km de la reparatie si masina merge ceas, fara gram de ulei consumat. Azi la un drum lejer de 80 km pe serpentine am avut consum de 6.2 l/ 100 km. In alta ordine de idei ce alte optiuni ai? Tot ce e motor de "generatie noua" e controversat si costisitor... Sa o vinzi asa... nu te vad genul. Iti tin pumnii!
     
    Moldovan Stelian apreciază asta.
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Multi proprietari cu care am discutat au avut motoarele inlocuite cu totul - eu am presupus ca se face asta din cauza ca ajunge costul mai mare la desfacut motor si schimbat pistoane, dar se pare ca m-am inselat si problema ovalizarii blocurilor e reala. Reparatiile se fac in stagii (1, 2, 3) si cine are motor inlocuit probabil ori a avut si pistoanele inlocuite inainte, ori blocul era ovalizat vizibil si au sarit peste stagiul 2.
     
  8. aysmen 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4
    Va salut, am citit mai in spate ca ati schimbat segmentii la 1.8 cod CDHB.Se pot schimba doar segmentii sau e nevoie de pistoane cu totul?
    Va intreb pt ca la 1.8 TSI cod CDAA am inteles ca nu se pot schimba doar segmentii ci pistoane cu totul si nu se potrivesc decat pe original.
    CDHB e TFSI iar CDAA este TSI, ce diferenta sunt intre ele?
     
  9. AndreiF 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Skoda Octavia, 1.8 TSI, 2011
    @aysmen, se pot schimba segmenti si la CDAA.
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La CDHB din 01.02.12 vin segmentii doar impreuna cu piston nou (necesita si set de biele noi )
     
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Asta e valabil la piese cu cod Audi, dar se pot cumpara si aftermarket, nu? Mahle, KS nu sunt ok? La B7 2.0Tfsi am gasit Mahle.
    Din ce am inteles, pistoanele vechi (B8) cu bolt 21mm aveau segmenti de 1.5mm, iar cele noi (B8.5) au bolt 23mm (de asta e nevoie de alte biele) si segmenti de 2mm.
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Piese vechi : acelasi standard ,aceleasi probleme
     
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Poftim?
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    In cazul de fata ,piesele vechi au fost scoase din productie din cauza problemelor .
    Piesele AM vechi sunt facute dupa aceleasi standarde ca si piesele initiale AM .
     
    lowlife apreciază asta.
  15. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Pe aftermarket nu găsești bielele care sa se potrivească cu pistoanele îmbunătățite, problema este aceeasi ca la motoarele tip CDAA, vei ajunge in final tot la piese OEM.
     
  16. IntensE 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2008
    Va salut, am o mica problema.

    Cand accelerez peste 2500 turatii masina imi trepideaza, ca si cand ar muri motorul pe loc. Am facut o diagnoza si am erorile astea:
    [​IMG]

    Care ar fi baiul ? Sa schimb bujiile sau poate fi si altceva?
     
  17. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Am avut si eu misfire pe cilindru si au fost bujiile, care oricum trebuiau schimbate demult, dar nu am fost eu atent. Mecanicul mi-a spus ca ar mai fi putut fi bobinele, dar in cazul meu nu a fost nevoie
     
  18. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Salut IntensE. Am patit la fel si eu, la mine problema a fost bobina dusa. Ce-i drept la mine daca acceleram foarte foarte usor puteam sa o duc si pana la 4000 ture, dar daca o acceleram mai brusc imediat trepida. Aceleasi erori le aveam si eu.
     
  19. IntensE 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2008
    Va salut din nou, am schimbat bujiile si tot la fel face. Problema se manifesta exact ca la Alin03, daca accelerez usor nu are treaba, dar cum am calcat pedala tremura toata. O sa schimb bobina. Ma gandesc ca ar fi o idee buna sa schimb toate 4. Ce producător recomandați ?
     
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cele de R8 originale sunt Elrod. Nu le mai ai pe ale tale sa te uiti la producator? ar trebui sa fie langa mufa, in partea superioara.
     

Distribuie pagina asta