1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Eu cu 'ocazia' asta mi-as fi facut un upgrade ca va fi destul de consistent la cate se schimba si banii sunt cam tot pe acolo, nu cred ca i-ar displace nimanui cativa cai in plus.. soft adaptat si nu mai aveti nici o problema cu toate ranforsate.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si masinile cu motoare 1.8 si 2.0 TFSI fabricate dupa 2011 sunt la fel de proaste. Va imbatati cu apa rece daca, credeti ca s-a remediat ceva. Nu s-a remediat nimic. Pacat ca nu stau si nu am timp sa fac poze cand desfac pe la motor sa vedeti ce tampenii a mai inventat Audi. Bafta ca aveti mare nevoie cei care detineti motoare 1.8 si 2.0 TFSI fabricate de grupul VAG.
     
    sergiuconstantin 86 și bobalex18 apreciază asta.
  3. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Sincer, daca as lua alt model mai nou tot pe motorul 2.0 TFSI as merge ,cu riscul consumului de ulei. Pur si simplu mi se pare incredibil cum trage un motor de 2 litri turbo stock. Inca ma mai uimeste dupa 5 ani de cand am masina cand bag piciorul in ea. Este parerea mea personala. Nu as da "1L de ulei la 400 km" pe un TDI si ala plin de probleme :)
     
    Bogdan20cj și Stana Valeriu apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La ora actuala si eu asa face la fel. Pe viitor tot acest tip de motor l-as lua (adica benzina) cu toate bubele si mizeriile lui care oricum din punct de vedere al intretinerii este mult mai accesibil decat un diesel la ora actuala. Dar asta nu face obiectul dezbaterii acestui topic si nu are rost sa intram in polemica cu eterna discutie diesel versus benzina pentru ca nu se termina niciodata. Bafta.
     
  5. Mih4i

    Mih4i 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    a4 b8,1.8 T CDHA 2009
    Revin cu o rezolvare pentru 3 erori care imi aparusera pe tester si anume:
    P2279-Leak in Air Intake System
    P2237-Oxygen Lambda Sensor B1 S1
    P0171-Fuel Trim;Bank 1-System too Lean.
    M.am interesat mult pe forum si pe net si mi.am dat seama ca poate fi Valva Pcv.Ca sa fiu sigur cu motorul pornit am desfacut dopul acela care e in loc de joja de ulei si s.a auzit ca si cum elibera presiune din motor.Am gasit Valva Pcv la 255 lei si am decis sa o comand,stiu ca se putea comanda si kit.ul acela de la Dorman care continea doar membrana din valva+arcul,dar am preferat sa o schimb cu totul.Se schimba foarte usor,am gasit pe youtube exact pasii care trebuiesc urmati.Simptomele masinii erau o usoara scadere de putere+relanti instabil.
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Esti sigur ca e varianta revizuita? La suma asta ma indoiesc sa fie originala, caz in care...
     
  7. Mih4i

    Mih4i 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    a4 b8,1.8 T CDHA 2009
    Nu e originala,firma este Vaico fabricatie 12.2016.Nu stiu daca este varianta revizuita,dar ma bucur ca am scapat de problema.Ramane de vazut cat timp o sa reziste.
     
  8. FedA4 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI 2011
    Buna ziua! sunt un nou posesor al unui A4 1.8 TFSI 120cp. masina tremura la relanti si la accelerare. problema e ca imi consuma si ulei exagerat iar un mecanic a zis ca din cauza asta ajunge ulei la o bujie. Am incercat schimb de bujii, o bobina pe bujia cu probleme dar problema nu s-a remediat.
    Oare e nevoie de segmentare si schimat pistoane?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu siguranta acum sau mai tarziu acolo vei ajunge. Ai toate explicatiile in topicul asta si in restul topicurilor, despre motorul asta, existente pe forum. Bafta.
     
  10. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Cred ca fiecare este liber sa creada ce vrea si sunt convins ca indiferent cat de mult se va scrie pe forum parerea unora este imposibil de schimbat. Cand am cumparat B8-ul eram constient de potentiala problema a consumului de ulei si de celelalte potentiale probleme ale acestui motor. In cazul meu eterna dilema benzina vs. diesel nu a existat pentru ca aici A4 B8 are o singura motorizare si anume 2.0T de 155kw / 211 cai. Stiam ca in urma problemelor aparute cei de la VW au determinat cauza consumului excesiv de ulei ca fiind o problema de proiectare a pistoanelor/segmentilor si au produs un model imbunatatit, care este un inlocuitor direct. Codul acestor pistoane este 06H107065AM si include pistonul, segmentii si boltul. Se monteaza pe bielele existente si in marea majoritate a cazurilor a rezolvat integral problema consumului de ulei. Procedura oficiala de reparatie consta in demontarea motorului de pe masina, demontarea aproape completa, curatarea si verificarea blocului motor, montarea noilor pistoane si asamblarea motorului. Sunt clipuri postate pe youtube cu operatia completa efectuata la reprezentanta. Cel pe care l-am vazut eu este pentru un Q5 dar motorul fiind identic procedura este la fel. In varianta DIY se poate lasa motorul pe masina. Se demonteaza distributia, chiuloasa, se coboara suspensia fata cat sa se poata demonta baia de ulei. Se scot pistoanele cu biele cu tot pe sus, se inlocuiesc pistoanele si apoi se monteaza totul la loc. Pentru remontare sunt necesare anumite piese noi (suruburi, garnituri…). Daca sunt persone interesate pot sa postez lista cu ce piese s-au inlocuit cu acesta ocazie. Pentru demontarea/montarea distributiei este necesar un kit special de scule care se gaseste pe eBay si costa in jur de 100 de dolari sau pe site-ul lui Bezos dar e ceva mai scump. Nu este o operatie pentru cei incepatori in arta mecanicii auto dar nici nu este ceva doar pentru reprezentanta sau servisuri cu pretentii.
    Asa cum am precizat anterior, in cazul meu pistoanele au fost schimbate in urma cu 4 ani, cand masina era inca in garantie, la aproximativ 68.000km iar costul repartiei a fost suportat integral de reprezentanta. De atunci masina a facut ceva mai mult de 80.000 km. Pana in prezent nu consuma ulei. Nu stiu cat de mult va rezista motorul si nu ma astept sa tina cat 1,8T-ul de pe B6 care acum are 235.000km si probabil ca va mai merge pana la 300k fara probleme majore. Dar sincer nici nu prea ma intereseaza atat timp cat masina merge bine si nu cred ca o voi tine atat de mult.
    Pentru cei care doresc sa achizitioneze un B8 cu motor pe benzina de 1.8 sau 2.0 TFSI cred ca este important sa se documenteze despre problemele “frecvente” ale acestor motoare si sa constientizeze ca rezolvarea lor implica anumite costuri. Nu inseamna ca este obligatoriu ca masina pe care o achizitioneaza sa prezinte aceste probleme dar daca vor considera ca nu si le pot permite atunci cred ca este mai bine sa se orienteze catre altceva mai accesibil. Masina second hand este o loterie si in general cei care alearga dupa chilipiruri se ard cel mai rau. Din punctul meu de vedere nu pot spune ca sunt motoare proaste dar este, asa cum am precizat la inceput, doar o parere personala bazata pe experienta proprie. In afara de B8-ul meu mai stiu un singur 2.0T pe un VW CC din 2013 al unui coleg de munca. Si el este foarte multumit si nu a avut vreo problema cu masina pana in prezent. In ceea ce ma priveste sunt constient ca ar trebui inlocuita distributia pentru ca sunt aproape sigur ca motorul are intinzatorul original si lantul din prima generatie, cel care se intinde. Sper doar sa tina pana imi voi face timp sa le inlocuiesc dar daca intamplator vor ceda pana atunci stiu ca a fost vina mea.
     
    Stana Valeriu și lowlife apreciază asta.
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Asta se aplica pe absolut toate modelele indiferent de puterea dezvoltata? De ex un s3 2.0tfsi cu teoretic acelasi bloc insa alte pistoane etc, este si el vizat?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  13. Ciprianj 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1,8 tfsi 2008
    Salut Alin am aceeasi problema. Stie cineva o rezolvare?

    Rog pe cei care au experienta si au intampinat probleme similare sa ne spuna cum au rezolvat si care ar putea fi cauza. Masina merge in 3 pistoane 3-4 minute cat timp este socul automat activ. Pe masura ce scade turatia trepidatiile scad ca intensitate apoi dispar. In rest masina merge ok trage bine. Multumesc!
     
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Am putea spune invers masina noua este o loterie.:)
    O masina sh cunoscuta ca motorizare fiabila indiferent in ce stare ai cumparat-o poti sa o aduci intr-o stare corecta.

    In definitiv cine doreste sa cumpere un sh 1.8 sau 2.0tfsi ,va cere factura cu schimbarea segmentilor,pistoanelor si bolturilor :)
     
    viorel1601 apreciază asta.
  15. Ciprianj 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1,8 tfsi 2008
    Revin cu detalii si rugamintea de a-mi da cineva o idee daca a mai intampinat problema. Rateul e pe partea de admisie si se manifesta zgomotos impreuna trepidatii puternice ale motorului. Am inlocuit bujiile si erau foarte afumate deci probabil e de vina amestecul de carburant. Face astfel doar vreo 4 minute la rece apoi merge foarte bine.
     
  16. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Rateu in admisie doar la rece poate indica o problema pe partea de chiulasa/supape/scaune supape. Se pierde compresie pe la scaunele supapelor, insa cand se incalzeste si se dilata chiulasa, problema dispare. Este o ipoteza ce spun eu, nu neaparat rezolvarea, insa asta asa ideea mea.
     
  17. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Mici ezitari am si eu pina ajunge la 90 apa, dar la fel face si a vecinului 2.0 tfsi la mult mai putini km , uneori mai accentuate, alteori greu sesizabile.
     
  18. Ciprianj 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1,8 tfsi 2008
    Multumesc mult pentru raspuns. Un mecanic mi-a zis ca ar fi distributia de vina. dupa 4 minute masina merge bine si trage bine.
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Galeria de admisie impreuna cu clapeta din aceasta au vreun rol la ralanti? runner flap-urile ma gandesc ca stau pe loc la ralanti, deci nu ar fi ele vinovate.
    Intreb pt ca aud un rontzait care am presupus ca e lantul, dar mecanicul zice ca e dinspre admisie... si ca nu sunt injectoarele :)
    Erori nu am.
     
  20. Ciprianj 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1,8 tfsi 2008
    La mine o alta manifestare este faptul ca in cazul in care masina este acceerata imediat dupa pornire problema cu rateurile si trepidatiile dispare mult mai repede in mai putin de un minut. Cand accelerez e ca si cum masina s-ar ineca, nu se accelereaza bine si liniar.
     

Distribuie pagina asta