1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Salutare, bujiile de pe masina au 26.000 km cf. carte service, as vrea sa le schimb (inca nu am demontat sa vad de care sint...) o recomandare va rog ? avind in vedere ca:
    "Prezentarea generală a produsului:
    Bujie pentru AUDI A4 1.8 TFSI
    De 16 producători
    Starea: Nou
    Preț: de la 29.68 RON până la 179.06 RON "
    multumesc anticipat !
     
  2. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.
    As vrea sa stiu si eu care este presiunea de ulei la relanti cu motorul RECE/CALD ,la 1000 rpm,2000 rpm. si 3000 rpm. tot incerc sa aflu dupa net si nu gasesc.
    Tocmai ce am comandat un tester de presiune ulei.
    Ma intereseaza pentru un audi a4 b8 din 2008 1.8 tfsi 160cp.
    Multumesc anticipat!
     
  3. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Ngk Laser Platinum este echipare de fabrica.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Salutare.Va scriu sa confirm ca reparatia a reusit si dupa 1000km masina nu a mai consumat ulei.Acum sa vedem dupa cateva alte mii de km.Numai bine!
     
  5. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Va salut !
    Am fost acum cateva zile la mecanic sa imi faca un pret pt schimbat pisoane la cazanu meu ca nu mai merge asa. A ajuns sa consume la 1L la 100 km. A zis ca in romania a gasit pisoane doar pe bolt de 23 si are o varianta sa comande din germania kolbenschmidt pe bolt 21 ca nu vrea sa imi schimbe si bielele ca nu are rost. Insa eu am gasit 3 variante MAHLE pe bolt 21 la epiesa si am nevoie de o parere. Diferenta intre ele e Alezaj piston [mm] care nu stiu ce inseamna si ce sa aleg... Sa merg pe kolbenschmidt sau mahle ?

    https://www.epiesa.ro/piston-audi-a...-028pi00119002/26912/104377/idprod-373099006/
    https://www.epiesa.ro/piston-audi-a...-028pi00119001/26912/104377/idprod-373098843/
    https://www.epiesa.ro/piston-audi-a...-028pi00119000/26912/104377/idprod-373098674/

    Va tin la curent.
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Alezajul reprezinta diametrul pistonului. Un diametru mai mare (mai mare de 82.5) implica alezare bloc si nu cred ca vrei sa faci asta. Cauta postul meu de mai inainte, am pus coduri de pistoane Kolbenschmidt pe care le gasesti la epiesa si au diametru bolt 21mm. Toti rusii cu asa ceva repara motoarele, nu Mahle. De ce, nu stiu.

    PS: daca tot umbli acolo, ar fi o idee buna sa schimbi si distributia, daca nu ai facut-o deja. Sunt 300e piesele originale.
     
  7. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Daca imi permiti as dorii sa fac o corectura.
    Termenul de alezaj se refera strict la dimensiunea unei gauri, orificiu si nu la diametrul pistonului.
    Diametrul pistonului este diametrul pistonului.
    Cele mai importantante componente sunt segmentii.
    Cel mai bine ar fi sa te interesezi la producator, care kitul de reparatie pentru motorul tau, nu sa bajbai pe epiesa dupa nustu ce piese.
    Trebuie sa stii exact ce trebuie inlocuit, ansamblul piston, segmenti si biela sau doar segmenti.
    Aici parerea mea este ca ar trebui pus ceva pe original, pt ca orce mic defect, atrage deteriorarea alezajului, adica inlocuirea blocului motor.
     
    radioman, lowlife și iVladBogdan apreciază asta.
  8. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Salutare tuturor,

    Mi-am facut intr-un final curajul (in sensul ca am bagat mana adanc in buzunar :))) ) sa rezolv problema consumului de ulei. Initial am vrut sa merg pe varianta de a o rezolva la reprezentanta, avand in vedere ca masina a fost luata de acolo si avea toate reviziile la zi. La reprezentanta se schimbau segmenti, pistoane, biele la minunatul pret de 16.000 RON. Pe langa astea mai trebuia sa dau vreo 4000 RON pentru ca imi pierdea ulei si pe la nu stiu ce capac de la distributie si vezi domne nu puteau sa-mi faca corect consumul de ulei.

    Am renuntat, pentru ca nu mi se pare normal sa schimb pistoane si biele din cauza unor segmenti facuti din rahat. Fratilor, pistoanele n-au nici o vina, alea se pot strica in cazuri majore, daca iti sare distributia

    Daca va uitati un pic in urma o sa vedeti ca postase Aurel200819 despre rezolvarea acestei probleme doar cu schimbarea segmentilor. El la momentul acela rulase deja masina vreo 60.000 fara sa piarda nici macar un gram de ulei, acum are mai multi km facuti de la reparatie si nu pierde nici macar un gram intre schimburi. Am mers si eu pe aceeasi varianta, la acelasi mecanic.

    Rezolvarea este urmatoarea: se alezeaza pistoanele si se pun segmenti de audi 80 motor 2.0 :))) ... nu se mai fac in vremurile noastre segmenti cum se faceau in vremea aia, e diferenta mare la material

    Eu am fost un pic mai ghinionist, mie imi pierdea ulei si pe la turbina si daca o lasam asa as fi avut in continuare pierderi. Din pacate in RO nu prea gasesti sa reconditionezi turbine de benzinare. S-a rezolvat si asta, mi-a comandat direct din Germania kitul de turbina (ca doar acolo exista) practic mi-a ramas doar carcasa de la turbina veche. Kit-ul a costat 1900 RON si a venit in 7-8 zile. Altfel, dai 6000 RON pe o turbina noua, sau iei de la dezmembrari una care poate sa fie mai proasta ca a ta. Problema turbinei a fost cauzata tot de consumul de ulei, daca o reparam mai din timp, poate scapam

    O alta belea de care stiam de mult, aveam pompa de apa plesnita, o mizerie de piesa care se gaseste doar originala si care a fost aproape 1500 RON. Pe langa astea am mai schimbat toate bujiile si cele 4 bobine, 2 raportau probleme dar am zis sa le schimb pe toate, am schimbat toate filtrele ca la revizie plus niste role care dadeau semne de oboseala

    In total, toata operatiunea m-a costat 13.600 RON, dar o sa incerc sa va detaliez doar partea care rezolva consumul de ulei, pentru ca banuiesc ca asta va intereseaza (aproximativ 8.000 RON):
    - Manopera 4600 RON, e scump dar omul stie ce face .... initial am mers la altcineva care imi lua manopera 2500, aveam o bobina arsa, masina mergea grav si mi-a zis ca am distributia sarita de la punct, ca sa intelegeti :))))))
    - Alezare pistoane 600 RON
    - Segmenti 600 RON (vechi si buni:))) )
    - Rectificare chiuloasa 800 RON
    - Ulei Castrol Long Life 5w30 230 RON
    - Semering 140 RON
    - Granitura admisie 80 RON
    - Garnitura capac 90 RON (asta cred ca e ala pe unde aveam pierderi de ulei)
    - Surub chiuloasa 220 RON
    - Garnitura chiuloasa 300 RON
    - Separator ulei 360 RON


    MARE ATENTIE !!!, un alt mare defect de fabricatie al acestei masini este mizeria de intinzator de la lantul de distributie, te trezesti ca iti sare distributia la 80.000 km si nu stii de la ce e, eu acum am aproape 78.000 si cel original nu arata prea bine, l-am schimbat cu 250 RON, imi pare rau ca nu am facut poze sa vedeti cum arata cel original. Cel nou este aproape dublu ca dimensiune :))))) .... Parca scrisese cineva mai sus ca e problema cu Lantul de distributie care se intinde, lantul n-are absolut nimic, intinzatorul e problema

    In rest ca si impresii, masina merge incredibil, normal de altfel, motorul aproape ca nou, turbina la fel ... am avut ceva probleme de acomodare, era sa ma infig de cateva ori in alti participanti la trafic pentru trage altfel acum. Despre consumul de ulei n-am ce sa va zic momentan pentru am mers doar vreo 200 km de cand am luat-o.

    Imi cer scuze daca am scris prea mult, dar am incercat sa va detaliez ... sunt multi cei care au rezolvat aceasta problema la fix acelasi mecanic si care n-au postat nimic pe forum. Pe vremea cand am descoperit problema asta mi-as fi dorit sa gasesc pe cineva care sa detalieze asa
     
    Bogdan20cj, viorel1601, Cătălin Ch și alți 3 apreciază asta.
  9. Cezar_audi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2011, 1.8 TFSI, 120 HP
    Buna tuturor,
    Intradevar am rezolvat si eu problema - pistoane cu brate , segmentare, garnituri luate originale de la Audi si reparat in service-ul unui tip foarte dedicat de un mecanic priceput de la Audi.
    Costuri totale(ce au inclus, atat motorul cat si buji, schimbare distributie - daca tot deschizi motorul e bine sa faci tot + bonus un service banal - shimbare ulei+filtre) - piese+manopera 13000 RON.
    A fost mult, dar a meritat - am aprope +10.000 KM de cand am facut schimbarea(mai 2017), masina merge impecabil, iar consumul de ulei e aproape inexistent.
    Pentru detalii, daca sunteti interesati, lasati-mi un mesaj.
    Personal sunt multumit atat de lucrare cat si de oamenii cu care am lucrat - va imaginati, am vazut motorul desfacut integral(ingrozitor -arata ca un puzzle de baieti mari), dar au facut o treaba excelenta.
    RECOMAND CU INCREDERE!!!
     
    Florin0007 apreciază asta.
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ok,și cine sunt băieții aștia, unde dam de ei mai multe detalii ar fi de ajutor pentru ceilalți colegi interesați.
     
  11. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Unul din acesti mecanici este Marius - 0769.245.519

    Ca si locatie, service-ul se afla pe Drumul Bercenarului nr. 4
     
    Florin0007 apreciază asta.
  12. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.
    As vrea sa stiu si eu care este presiunea de ulei la relanti cu motorul RECE/CALD ,la 1000 rpm,2000 rpm. si 3000 rpm. tot incerc sa aflu dupa net si nu gasesc.
    Tocmai ce am comandat un tester de presiune ulei.
    Ma intereseaza pentru un audi a4 b8 din 2008 1.8 tfsi 160cp.Codul motor este CABB
    Multumesc anticipat!
    Se pare ca nimeni nu are raspuns la intrebarile mele.
    Azi a venit testerul de presiune de ulei cu motorul rece am 2 bari,cand ajunge apa la 90 scade la 0,2 bari deci am o problema grava. Daca o turez la 3000 de ture urca la 4 bari sta asa 5-7 secunde dupa care cade le 2 bari.ciudata aceasta cadere de presiune si la care nu am o explicatie logica.
    Sper ca maine sa pot da jos baie de ulei sa ma uit la sorb si la pompa de ulei,daca e sorbul curat voi comanda pompa de ulei noua daca nici cu aia nu ii dau de cap ar mai fi cuzineti din ce cred daca nici asa nu-i dau de cap alt motor...
    Atept parerile voastre .
     
    cogdao apreciază asta.
  13. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    dragos77
    Presiunea la ulei se masoara cu motorul cald, temperatura uleiului minim 80 de grade prin demontarea F378 care este situat la baza filtrului de ulei, langa alternator. Presiunea NU se masoara la F22 care este situat ceva mai jos. Iti trebuie VAG1342 care este un T cu un manometru. F378 trebuie montat pe T si conectat electric la instalatia masinii.
    Oil pressure at idling speed: 1.2 ... 2.1 bar.
    Oil pressure at 2000 rpm: 1.6 ... 2.1 bar.
    Oil pressure at 3700 rpm: 3.0 ... 4.0 bar

    Presiunea scade la 2 bari pentru ca deschide N428 dar acest lucru este normal pentru ca la 3000 rpm trebuie sa ai in jur de 1,8 bari. Pana la aproximativ 3500 de rpm sistemul de ungere functioneaza la presiune redusa, aproximativ 1,8 bari. Peste 3500 trece in modul de presiune ridicata si valoarea creste la aproximativ 3,3 bari.
    Spre deosebire de generatiile anterioare aceste motoare au o pompa de ulei cu volum variabil si o valva (electrica) de control a presiunii la ulei N428.

    Trebuie sa determini cauza presiunii foarte scazute la relanti pentru ca asta iti va distruge motorul rapid. Nu cred ca este pompa, tu pierzi ulei pe undeva iar la turatii mici pompa nu poate sa acopere pierderile si presiunea scade foarte mult.
    Uleiul este de care trebuie ?
     
    lowlife, NonoGe și cogdao apreciază asta.
  14. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut,
    Si uleiul si filtrul sunt bune. Am masurat prin demontarea F378 situat la baza filtrului. Aceasta valva electrica N428 este situata pe pompa de ulei ?
    Nu inteleg de ce cu motorul rece la relanti 700 rpm are presiune am 2 bari. Sa inteleg ca uleiul se incalzeste. de restul nu stiu ce sa zic am cauta si pe net dar nimic. Motorul merge bine dar daca nu are ungere la relanti se duce. Azi ma apuc de demontat. Multumesc de sfat.
     
  15. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Salut

    Da, N428 este situata pe pompa de ulei. Da, cand uleiul este rece viscozitatea este mult mai ridicata si pierderile de ulei scad.
    Exista un tutorial foarte bine documentat despre sistemul de ungere la 1.8T / B6 pe audizine. Chiar daca motoarele de 1.8T / 2.0T de pe B8 difera substantial din punct de vedere al modului de functionare al pompei de ulei, multe din lucrurile descrise acolo sunt perfect valabile si pentru aceste motoare. B6 are o pompa cu volum fix la care presiunea creste proportional cu turatia iar B8 are o pompa cu volum variabil ce asigura o presiune aproximativ constanta pentru un interval de turatie destul de larg.
    http://www.audizine.com/forum/showt...essure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY
    Ti-am trimis niste link-uri pe privat.
     
  16. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Mersi mult.
    Acum 2 ore am terminat de mesterit la masina..
    Am dat jos pompa de ulei.
    In sorb si pe fundul bai de ulei am gasit ceva bucatele subtiri ca si cum ar fi exfoliate de aluminiu spun asta pentru ca am pus magnetul pe ele si nu aderau.
    Pompa de ulei este originala si are 230000 km.Am desfacut pompa bucatele si nu pare pilitura gasita in sorb si in baie din ea,se vede ceva uzura pe ea e plina de arcuri ,valve,supape e.t.c.am hotarat sa iau una noua asa ca am si comandat una deja.
    Am comandat si un set de cuzineti ma gandesc sa ca de acolo sunt bucatele exfoliate de aluminiu.
    Valva electrica N428 daca as avea probleme cu ea ar fi dat-o pe tester ca eroare?
    Intreb pentru ca singurare eroare data a fost sa verific sonda de presiune pe tester.
     
    Ultima editare: 24 Noi 2017
  17. Coto

    Coto 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 , 2.0 TFSI , 2009 engine CDNB
    Salut . Acum 2 zile eram cu masina prin oras si la un moment dat imi apare mesajul “Switch Engine Off and check engine oil level” si cum eram aproape de ceva service si schimbul de ulei trebuia sa il fac oricum pt ca trecuse un an ( dar am facut doar 3000 km in acest timp ) am oprit si am schimbat uleiul si filtrele de ulei , aer si polen . M-am plimbat apoi putin cu ea si am avut din nou mesajul initial fapt care m-a dcis sa pun Vagul pe ea si am gasit urmatoarrl erori :
    5582- oil pressure switch for reduced oil pressure
    P2642D 00 - Malfunction
    5646 -Leak in air intake system
    P2270 00 [109]
    4007 - Idle Control System RPM
    P0507 00 [172]- Higher than expected
    4105-Bank 1 : System too lean at IDLE
    P2187 00 [237]

    Aveti ceva sfaturi cum sa continui cu investigatia ? Multumesc

    9DAF5C24-B90F-4792-BC62-D7EC49E519C7.jpeg
    7C4A3595-86AE-486E-BC2F-C7B0AB278BF9.jpeg
     
  18. Coto

    Coto 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 , 2.0 TFSI , 2009 engine CDNB
    Dupa ce am schimbat uleiul seara am sters erorile de mai sus si a doua zi am mai mers putin cu masina prin oras fara sa imi mai apara nimic in bord si la sfarsit am facut un scan si am gasit urmatoare eroare:

    Address 01: Engine Labels: 06H-907-115-CAB.clb
    Control Module Part Number: 8K2 907 115 AH HW: 8K2 907 115 D
    Component and/or Version: 2.0l R4/4V TF H14 0002
    Software Coding: 0104000C02070160
    Work Shop Code: WSC 76244 146 85316
    ASAM Dataset: EV_ECM20TFS0118K2907115AH 001002 (AU48)
    VCID: 75E1075FD434EDB6B75-8020
    1 Fault Found:

    5646 - Leak in Air Intake System
    P2279 00 [039] - -
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 166546 km

    Pareri?
     
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Scurgeri de aer,verifica tubulatura motor-intercooler
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si/sau valva PCV.
     

Distribuie pagina asta