1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    marian_milea: pe langa faptul ca Audi nu are fabrica de pistoane, componente originale au in motor diversi colegi care posteaza pe aici si uite ca sunt ceva probleme cu ele. Codurile postate de mine sunt disponibile la liber pe internet si se pot confirma consultand cataloagele producatorilor.

    Catalin Ragea: eu unul apreciez ca ai impartasit experienta si mai ales preturile, dar ma seaca ceva. Parca Aurel spunea ca per total costurile sunt 1000e, ori acum doar manopera e 1000e?!
    - problema nu e materialul segmentilor, ci designul lor
    - romaneasca facuta de mecanicul respectiv reprezinta o economie de 100e fata de un kit nou pistoane+segmenti+bolturi, dar poate gresesc eu si ar trebui sa avem mai multa incredere intr-un mester care prelucreaza piese cu uzuri decat in niste piese noi dedicate (aftermarket KS)
    - pompa de apa costa 200e noua OE sau 310 lei SKF
    - ambele lanturi au fost revizuite si costa 70 euro bucata. Nu cred ca te-ai zgarcit tu, ci ca mecanicul care a cerut 1000e manopera nu stia si/sau nu ti-a adus la cunostinta acest fapt
     
  2. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Dragos77,

    Ce ai gasit in baie este material din cuzineti, cel mai probabil de la cei de palier iar in acest caz si arborele cotit este afectat. Trebuie sa desfaci partea de jos a motorului ca sa vezi cat de grav este afectat. Trebuie sa desfaci capacul de la chiulasa ca sa vezi in ce stare sunt palierele si axele cu came. Acolo nu sunt cuzineti si daca ai probleme inseamna alta chiulasa+capac, eventual si alte axe. Este mult de munca si iti trebuie si ceva scule speciale. Pentru a demonta capacul de la chiulasa trebuie demontata intai distributia iar asta implica un set de scule speciale pentru acest motor. Pentru a avea acces la arborele cotit trebuie demontata piesa de aluminiu montata intre bloc si baia de ulei (numita sump in engleza) iar acest lucru este foarte dificil cand motorul este instalat pe masina pentru ca nu ai acces la cele doua suruburi (cele de jos) care fixeaza simeringul de la volanta.
    Mai mult ca sigur toata pilitura este rezultata din frecarile datorate lipsei de ungere. N428 are rolul de a reduce presiunea la turatii ridicate, este un bypass. Cand nu este alimentata presiunea trebuie sa fie mai ridicata iar in cazul tau pare sa functioneze corect sau cel putin a functionat corect atunci cand ai verificat presiunea la ulei.
    Iti apare eroare pentru sonda de presiune pentru ca ECU a primit semnalul ca presiunea la ulei este sub 0,7 bar in timp ce motorul functioneaza si presiunea ar trebui sa fie mult mai mare. Poate sa fie o sonda defecta, o problema in instalatia electrica sau o problema mecanica din cauza careia presiunea uleiului este prea scazuta. Mesajul sa verifici sonda este doar pentru a indica sursa problemei, nu neaparat si cauza ei. Pasul urmator este sa masori presiunea cu ajutorul unui manometru si sa o compari cu valorile din manulul de service (cele pe care le-am postat eu ceva mai sus). In acest fel se determina daca este o alarma falsa (sonda defecta) sau o problema mult mai serioasa.

    Coto,

    Ce mi-a atras mie atentia in postul tau este 5582- oil pressure switch for reduced oil pressure care inseamna ca ECU a primit semnal ca presiunea uleiului este prea scazuta. Cred ca ar trebui sa verifici presiunea la ulei pentru ca s-ar putea ca probleme motorului tau sa fie mai mari decat o lipsa de etanseitate in admisie.

    Lowlife / Catalin Ragea,

    Alex, sunt total de acord cu tine. Nu am vrut sa ma bag in discutie pentru ca nu vreau sa deschid polemici care nu vor duce la nici un rezultat. Nici eu nu am inteles motivul pentru care trebuie facuta o asemenea "carpeala" cu rezultate dubioase cand exista solutii profesionale, testate, atat de la VW/Audi cat si de la alti producatori. Mai ales ca a fost si una foarte scumpa. Din pacate este doar un alt exemplu al stilului romanesc de a reinventa roata cand acest lucru nu este necesar. Trebuie inteles ca problema consumului de ulei a fost una de proiectare a ansamblului piston-segmenti iar cauza principala a fost dorinta de a se reduce frecarea dintre piston si cilindru si implicit reducerea consumului de carburant pentru a se putea incadra in normele de poluare din ce in ce mai stranse. In practica s-a dovedit o idee proasta pentru ca a dus la consumuri exagerate de ulei pe masura ce motoarele au acumulat uzura si in final cei de la VW/Audi au fost nevoiti sa gaseasca o solutie pentru a remedia problema si sa suporte partial sau integral costurile reparatiei. Nu a fost o problema de economie de material sau de materiale de proasta calitate ci o problema de proiectare rezultata in urma unei cerinte clare si nu faptului ca peste noapte au uitat cum sa faca pistoane. Solutia initiala a fost inlocuirea pistoanelor si a bielelor iar ulterior, pentru reducerea costurilor au fost proiectate pistoane care sa se poata monta pe bielele existente care, asa cum s-a mai scris in acest topic au codul 06H107065AM care include pistonul, segmentii si boltul. Exista si solutii aftermarket, pistoanele originale fiind oricum fabricate de producatori specializati pentru VW/Audi si nu de catre VW/Audi insusi.
    Am spus ca lanturile se intind pentru ca este un lucru bine stiut de catre cei familiarizati cu aceste motoare. Prima generatie de lanturi avut zalele intercalate iar cele fabricate in prezent au zalele dublate (vezi foto) . Sunt poze pe net cu comparatii facute intre pozitia intinzatorului / patinei intizatoare la lantul original si la cel nou. Se poate observa foarte usor ca lantul original (uzat) este mai lung decat cel nou. Poate ca la un rulaj redus asa cum are Catalin problema nu este inca prea evidenta dar la 150K sau mai mult este alta poveste. Iar marea majoritate a acestor motoare au deja mult peste 100k.
    Catalin, consider ca este un lucru pozitiv ca ai postat experienta ta pentru ca ofera niste informatii celor aflati intr-o situatie similara cu a ta dar din pacate pentru mine se incadreaza in categoria cum sa NU reparam problema consumului de ulei la EA888 generatia 1.
     
    dragos77, cogdao, gabi_74 și alți 2 apreciază asta.
  3. MD_88

    MD_88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    Audi A5 2010 1.8 TFSI, CDHB
    Catalin Ragea,
    De ce spui ca pistoanele au avut nevoie de alezaj ? In momentul de fata am motorul desfacut, dar segmentul cel mai de sus (cel de ardere) nu intra pe canalul pistonului. Ai avut aceeasi problema ?
    Am cumparat si segmenti originali si segmenti Mahle.
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posibil ca segmentii cu cod actual sa se potriveasca doar pe pistoanele cu cod actual.
    Si la pistoane noi trebuie si set biele noi
     
  5. MD_88

    MD_88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    Audi A5 2010 1.8 TFSI, CDHB
    Da, asta e recomandarea Audi. dar eu ma gandesc, nu mai gasesc segmenti pentru modelul vechi? sau e posibil ca santul pentru pistonul actual sa se fi ingustat catusi de putin astfel incat sa nu mai intre segmentul?
    Catalin spunea mai sus alezare Piston, oare la ce se referea?

    Pana acum am incercat OM 06H198151C si Mahle 028 14 N0 . fara rezultat...
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nu sa ingustat nimic.
    Daca nu sunt ovalizate pisoanele se alezeaza (mareste) ca sa intre segmentii noi . Metoda nu e chiar cea mai buna
     
  7. MD_88

    MD_88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    Audi A5 2010 1.8 TFSI, CDHB
    @alex_hobeanu Codul pentru pistonele noi, 06H107065AM, este valabil si pentru 1.8TFSI CDHB?
     
  8. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Salut, eu nu sunt mecanic, nu ma pricep , stiu ca au fost alezate pistoanele originale pentru a se pune segmenti de Audi 80 motor 2.0 parca ... din ce stiu de cand am fost cu ea la reprezentanta, ei au zis ca se schimba tot ansamblul segmenti + pistoane + biele deoarece sunt diferite fata de cele originale

    Nu am sa comentez cele spuse referitor la "carpeala" pe care am ales eu s-o fac pentru rezolvarea acestei probleme, este alegerea fiecaruia cum vrea s-o rezolve ... am ales varianta asta pentru ca stiu pe cineva care a mers cu ea 100.000 de la reparatie fara sa piarda gram de ulei ....Pana la urma masina asta se dovedeste a fi o intreaga "carpeala" inca din ziua fabricatiei ... pt mine e clar, e prima si ultima masina de la VAG, nu-mi mai trebuie asa ceva

    Dragos77, nu te contrazic la partea cu lantul pentru ca nu ma pricep, cert este ca si intinzatorul se regaseste in lista defectelor acestei "minunate" masini

    V-am dat mai sus numele mecanicului (Marius) la care am efectuat aceasta operatiune, daca ii dati un telefon cred ca este cel mai in masura sa va zica in ce consta respectivul alezaj al pistoanelor :)
     
  9. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.Alex si multumesc de sfaturile date.
    Manometrul l-am cumparat primul lucru si este unul profesional special l-am luat pentru al pune pe masina.
    Am masurat ca la carte si a dat ce ai postat tu mai putin la relanti ...cu motorul cald la 90 de grade imi da 0.2 bari.
    Cand o pornesc cu motoul rece imi sta la 2 bari adica perfect dupa ce se incalzeste apare problema...
    Cand am comandat pomapa de ulei Matzger,am comandat si cuzineti sunt Kolbensschmidt ma gandeam ca de acolo este pilitura...se poate pierde si pe acolo presiunea la relanti?
    Ma repet iar dar motrul merge bine nu bate nu are zgomote ciudate asta pare a fi unica problema...
    Mai am o mare problema aceea ca motorul este pe masina si nu pot da jos piesa de aluminiu montata intre bloc si baia de ulei din ce spui tu si asa am tras destul cu demontatul bai de ulei daca nu ii dau de cap cu problema presiuni ma gandesc serios sa iau un alt motor decat sa il duc la tot felul de meseriasi...iau unul cu garantie il pun pe masina si gata....
     
    Ultima editare: 27 Noi 2017
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    @MD_88: citeste paginile anterioare. Prin alezarea pistonului, colegul se referea la largirea/inaltarea santurilor din lateralul pistonului, pt a acomoda alti segmenti mai inalti.

    Se gasesc pistoane reproiectate, si originale, si aftermarket care merg pe bielele standard. NU e musai sa schimbati bielele.
     
  11. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    MD_88

    06H107065AM este pentru 2.0 cu bolt de 21mm. (CAEB si altele similare de 2.0L cu bolt de 21mm). Este interesant de remarcat ca pentru aceste motoare pistoanele "oficiale" pe care reprezentanta le ofera ca piese de schimb sunt 06H107065BH care vin impreuna cu biela de 23mm si costa de 3 ori mai mult. Desi reparatiile in garantie se faceau cu 06H107065AM aceste pistoane (care inca se fabrica) sunt listate ca incompatibile.
    Pentru tine (CDHB - 1.8L cu bolt de 23mm) ar trebui sa fie 06H107065DL dar trebuie sa verifici pentru ca nu stiu sa-ti spun daca este ultima versiune. Aici la mine nu exista motoare de 1.8 asa ca informatiile pe care le am sunt limitate. Segmenti pentru variante vechi de piston nu cred ca mai gasesti pentru ca odata lansata varianta "imbunatatita" cea veche este scoasa din productie si devine indisponibila. Cauta pe site la Kolbenschmidt (https://www.ksmotorshop.com) si o sa gasesti variantele aftermarket produse de ei, atat pentru pistoane+segmenti cat si pentru segmenti.
    "Alezajul" consta in prinderea pistonului in universalul strungului, cel mai probabil cu 3 bacuri, ciocanirea corespunzatoare pentru a reduce bataia cat mai mult posibil, urmata de largirea / adancirea canalelor pentru segmenti cu ajutorului unui cutit subtire pentru a face loc segmentilor de B3 / B4. Motoarele de B3 cu patru si cinci cilindrii fabricate la sfarsitul anilor 80 au alezajul blocului motor de 82.5mm, la fel ca motoarele de 1.8 si 2.0 de pe B8. Problema este ca acele motoare au fost cu aspiratie normala, cu puteri relativ reduse si solicitari termice si mecanice mult mai reduse asupra pistoanelor / segmentilor.

    Catalin

    Eu inteleg punctul tau de vedere si faptul ca a fost o reparatie costisitoare dar din pacate in unele cazuri chiar daca esti dispus sa platesti extra in speranta ca vei beneficia de un serviciu de calitate in final rezultatele lasa de dorit. Este important ca tu esti multumit si sincer iti doresc sa nu ai nici un fel de probleme pe viitor ca urmare a acestei interventii. Trebuie sa intelegi ca eu am o viziune complet diferita asupra raportului dintre avantajele si potentialele probleme ale acestui mod de reparatie.

    Dragos

    Stiu ca ai testat deja, era pentru ceilalti care citesc si poate nu au rabdare sa se duca in urma. Fara presiune la ulei motorul se distruge rapid, nu conteaza ca nu bate acum pentru ca o sa bata cand se distrug cuzinetii complet plus ca se mai distrug si altele. Cel mai bine este sa dai jos motorul de pe masina dar nu stiu ce conditii tehnice ai la dispozitie si cat de bine te pricepi la mecanica. Procedura de service standard in aceste cazuri este inlocuirea motorului. Este alegerea ta ce vei face mai departe dar un motor din dezmembrari este loterie, chiar daca are garantie. De trimis la un mecanic nu stiu unde sa te trimit (sa garantez pentru el).
     
    Ultima editare: 28 Noi 2017
    dragos77 și MD_88 apreciază asta.
  12. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Multumesc mult de ajutorul dat.
    Astept sa imi vina piesele comandate din Germania eu stand acum in Uk. si voi vedea ce pot rezolva cu piesele comandate,daca nu ii dau de cap voi lua unul reconditionat dupa e-bay am vazut ca sunt ceva firme ce le refac de le 0 fiind intre 2500 - 3000 de lire cu garantie intre 06 si 12 luni.
    O seara buna!
     
  13. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Pana la urma trebuie sa-mi comand eu pistoanele . Imi poate confirma cineva de aici ca a folosit pistoane Kolbenschmidt 40247600 pe 2.0 tfsi ? Pt motorul asta pe site-ul kolbenschmidt primesc alte coduri de pistoane pe bolt 23. Si tare mi-e sa nu se potriveasca ceva la astea pe 21 ca pe alte site-uri zice ca nu se potrivesc...
     
  14. Marinescualex

    Marinescualex 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 b8. 2009 1,8 TFSI
    Salutare! Ma poate ajuta și pe mine cineva cu un sfat,părere! Am un A4 1,8 tfsi din 2009, are 155.000 de km, 160 cp și de curând se aprinde check engine,se stinge,se aprinde! Am pus tester pe ea și singura eroare care o da pe diagnoza este “ amestec prea bogat de combustibil”. S-a mai lovit cineva de problema asta? Toți dau din umeri..dar o problema clar este undeva!
     
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  16. MD_88

    MD_88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    Audi A5 2010 1.8 TFSI, CDHB
    Salutare tuturor,

    A sosit vremea sa exprim si eu problema mea (sper ca rezolvata) legata de consumul de ulei. Detin un Audi A5, 2010, 1.8 TFSI, cod motor CDHB.(150 000km, cumparat la 136 000km)
    Am cumparat masina in ianuarie 2017(stiind de de problema si cu un discount considerabil), iar pe drumul catre RO mi-a consumat undeva la 300 ml ulei la 1300 km. Bineinteles consumul in oras era mult mai mare, si anume 1L/800km(pre vremea aceea), intre timp ajunsese sa consume 1L/2-300km in oras.
    Am schimbat urmatoarele piese, am profitat de ocazie si am schimbat si altele decat necesare, daca tot am desfacut motorul:
    Segmenti KOLBENSCHMIDT 800077510000 - 400 Lei
    Lant distributie,role,intinzator lant, pompa apa(pierdea lichid de racire), garnituri, filtre, ulei, si toate cele necesare ... - 2600 Lei (piese originale luate de la Porsche)
    Alezaj pistoane 600 Lei
    Rectificare Chiulasa 550 Lei
    Injector Bosch 300 Lei (tocmai cand ma indreptam catre mecanic, a picat unul, am mers 200km in 3 pistoane...dar la 3000 RPM parea ca motorul merge din inertie :)) )
    Manopera 1200Lei

    TOTAL 5700 Lei

    Daca nu doream sa schimb toate cele care "inca mai duceau" si voiam sa rezolv doar problema uleiului, ma ducea undeva la 3500-4000 Lei.

    Ideea de a schimba bielele a fost total out of the question, insa eram dispus sa schimb pistoanele si sa folosesc bielele existente, dar mi-a fost teama sa nu se monteze gresit, sa nu afecteze calitatea bielelor actuale prin procesul de montare sau mai stiu eu detalii de centrare...asa ca am ales rectificarea pistoanelor.

    Cum spunea si colegul Catalin Ragea cateva posturi mai sus, scopul acestui mesaj este de a da o idee celor care se confrunta cu problema asta si ca sa stie ca existe si cai mai ieftine fata de ce recomanda producatorul. In cazul meu cei de la Audi mi-au cerut 13.500 Lei(Rm Valcea), 14.500 Lei(Pitesti), iar Porsche Buc(nu stiu care ca am cerut oferta pe mail) a cerut 21038 Lei:sign_omg: DOAR pe biele,pistoane,segmenti,sigurante. Sa mai zic ceva?!?! nu mai are rost...

    Cat de bine se va prezenta in timp? Ramane de vazut...

    Astazi ma duc sa o ridic si pana la sfarsitul lunii o sa fac undeva la 2000-3000de km. Deci o sa revin cu un update cum se comporta.

    Numai bine tuturor!

    P.S. va rog sa nu ne legam de modalitatile de solutionare ale fiecaruia...am vazut ca se poarta asta.
     
    Ultima editare: 10 Dec 2017
    AlexandruStn, Chriss_Deejay, lowlife și alți 4 apreciază asta.
  17. Alex Nicorescu

    Alex Nicorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2016
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 2009
    Salut colegi,
    Am ajuns la capătul răbdării, și am decis sa va întreb și pe voi, sunteți ultima șansă să nu ajung la nebuni.

    Am un Audi A4 B8 1.8tfsi, din 2012 cod motor CJEB.

    L-am luat din Germania, unde și locuiesc în luna august, totul bine și frumos. După vreo 2 săptămâni și aproximativ 1500km m-am pregătit pentru concediu și am fost și am schimbat uleiul și filtrele și tot. Mi-au pus Castrol 5w30 și filtre MAN. Toate la un service bun, Kfzteile24, unde majoritatea își schimba piesele sau consumabile.

    După încă vreo 500km, am pornit spre România. Am făcut încă vreo 1200 pana în vama, totul fără nici o problema. După 10km de VAMA, mi-a apărut în bord " low pressure oil, turn of engine". Am oprit imediat, am chemat platforma si a doua zi am fost la reprezentantă. Aici, mi-au făcut diagnoza, au verificat cablajele, mufe și senzori. Nimic. Pentru a investiga mai departe, trebuia sa aștept încă vreo 4 zile, am dus-o, tot pe platforma la alt service.

    Aici, mi-au schimbat pompa de ulei, senzor presiune ulei, au schimbat uleiul cu unul 5w40. Problema nu a dispărut.
    Presiunea la relanti era 0.4 in loc de 0.8 și cea in turație undeva la 2.8 la 2000 rpm. Mi-a zis ca nu am presiune la relanti. Și ca mai mult nu știe ce sa ii facă.

    Am dus-o acasă cu platforma, și am dus-o la alt mecanic, unul bun, recomandat de multa lume.
    Mi-a zis sa schimb 2 sonde de presiune de pe motor, am făcut asta, eroarea tot acolo.
    Am pus-o pe tester, mi-a dat aceeași eroare plus una de la axul cu came, ceva de genul, ca e puțin deviat cu 15° nu știu ce. Din criza de timp nu am pus accent pe chestia asta. A schimbat din nou uleiul cu unul 5w50 plus aditiv. S-a stins eroarea cu uleiul, am mers cu ea în toate modurile posibile, încet, tare etc. Nu a mai apărut. Superb, meserie! Rămăsesem doar cu check engine-ul aprins.

    Am plecat în Germania, pe drum cu frica de a nu apărea din nou, am avut noroc, totul e mers bine, fără nici o problema.

    Am zis sa merg la mama lor, la reprezentantă, chiar dacă o sa îmi mănânce și ultimii bani, măcar sa aflu care e problema.
    Mi-au schimbat chestia aia de la axul cu came (posibil sa greșesc denumirea, nu ma pricep), eroarea cu check engine-ul a dispărut.
    A apărut iar low pressure oil. S U P E R B
    Vroiau sa îmi schimbe pompa, le-am zis ca am făcut asta deja, și toate demersurile pe care le-am făcut deja. Au desfăcut Baia de ulei și au găsit o piesa ( din ce am înțeles care trage uleiul in motor, cu ceva orificii, mâine aflu exact cum se numește) care ar crede ca e de vina, OK.. Hai sa o schimbam, cu promisiunea lor ca rezolva problema. Au schimbat-o, problema persista.

    Maine merg sa iau mașina de la ei, fără sa plătesc ultima piesa sper..

    Țin sa precizez, motorul merge rotund, toarce bine. Nu se aud bătăi sau alte zgomote ciudate. Se comporta foarte bine, trage, nu scoate fum etc. Fără eroarea aia din bord, zici ca e o mașină nouă.

    Va rog, nu știu ce sa ii mai fac.

    S-a mai confruntat cineva cu problema asta și au rezolvat-o? Ceva sfaturi ce sa mai verific?
    Va rog, doar cine se pricepe sau a trecut prin asa ceva, deja am luat piese de sute de euro, doar pentru teste și mers la ghici.

    Va mulțumesc.
     
    Aimar și dragos77 apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Degeaba cauti raspuns. Desfa motorul, fa segmentare, schimba pistoanele si ce mai trebuie conform cu ce scrie in topic si o sa rezolvi problema.
    Ai rezolvarea scrisa in acest topic pe care trebuia sa-l citesti fara sa deschizi topic nou, aiurea si inutil. Acum ti-am mutat mesajul dar data viitoare intai citim pe forum aria care ne intereseaza, vedem daca exista topicuri care trebuie sa le citim integral si in care trebuie sa scriem iar pe urma daca nu exista topicuri dedicate deschidem altele noi.
     
  19. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Salutare tuturor,

    De la reparatie pana acum am parcurs un pic peste 2000 KM majoritatea in oras acolo unde inainte aveam consumul cel mai mare de ulei, am fost la verificare, atat pe joja cat si pe electronic nivelul uleiului este la maxim

    Am observat o mica crestere a consumului de carburant, dar nu ma deranjeaza, am inteles ca ar fi normal
     
    Chriss_Deejay și lowlife apreciază asta.
  20. Coto

    Coto 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 , 2.0 TFSI , 2009 engine CDNB
    Dupa ce am schimbat senzorul de presiune ulei (cel de sus) si PVC-ul nu mai am problemele descrise mai sus.
     

Distribuie pagina asta