1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. PDC 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2018
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TFSI 2011
    Salut, sunt nou pe acest forum. De curand am achizitionat un Audi A4 B8 2.0 TFSI (180 CP) 109.000km la bord din Germania. Mi-a aparut in bord nivel minim de ulei, am completat cu maxim 1 litru ( ca atata imi cerea in bord) si dupa 130 de km, din nou m-a avertziat cu nivel minim de ulei si sa completez cu maxim 1 litru de ulei. Care ar putea fi cauza?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce scrie in topic. Bafta.
     
  3. Coto

    Coto 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 , 2.0 TFSI , 2009 engine CDNB
    Salut
    Pai imi pare rau sa iti zic dar urmează sa schimbi o grămada de chestii la motor si in plus si pe la distribuție. Eu am pățit la fel iar daca citești toate topicurile (din mai multe arii) despre acest motor o sa vezi problema si rezolvările .
     
  4. Ionut.zaharia 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TFSI 180 cp
    Va salut.De curand timp am facut schimbul complet de ulei si filtre la masina..Am mers cu ea 200 km si cand am verificat nivelul de ulei era la jumate intre min si max pe display-ul MMI. deci cam 500 ml la 200 km e extrem de mult.Problema e ca sub masina nu e nici o pata.a fum negru sau miros de ulei nu scoate pe etster nud a nimic si am facut si test de noxe si e in paramtri normali...Cum pot determina de unde e problme?aam sunat la un service si a zis ca testuld e compresie nu e neaparat un indicator etc..ce imi ramane de facut ca sa determin cauza?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca o sa citesti topicul asta despre motorul 2.0 TFSI si cel din aria A5 o sa afli de ce iti consuma ulei motorul tau. Pe scurt iti spun eu: pentru ca asa face el din fabrica si asa este fabricat, adica prost. Ca sa remediezi se desface complet motorul si se inlocuiesc mai multe piese.
     
  6. Ionut.zaharia 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TFSI 180 cp
    Am citit ..dar majoritatea vorbesc de consumuri gen 2-300 ml la 1000 km la mine e de 3 ori mai mare...
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa face, o ia pe ulei la greu. Trebuie desfacut motorul, din pacate.
     
  8. Bogdan Cani

    Bogdan Cani 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2017
    Locație:
    Sebes Jud. Alba
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 2.0 TFSI 211 CP
    Buna ziua, sunt nou pe grup si in octombrie am achizitionat un Audi 2.0 CDNC MULTITRONIC 211CP 103.000km avea si in prezent are 112.000km.
    Am tot istoricul la ea ca am cumparat-o de la firma la care lucrez.
    Am toate facturile ei si in Sept 2016 (87.000km) au fost investiti in motor 10.000 ron si acum nu mai consuma ulei.
    Mici probleme cu pierderi de ulei la cutia de viteze si am schimbat un semering la planetara dreapta + ulei + filtru.

    Dar de curand am o mica problema la alimentare, fara cod pe tester....
    Trage foarte bine dar uneori parca nu se alimenteaza, daca am plinul merge foarte bine, cand ajunge rezervorul sub jumatate parca incepe sa dea in nas (la viteze mici, pana in 60 km/h)...
    Intreb aici pe grup daca cumva a mai patit cineva si daca e sigur de la pompa de combustibil ?
    Filtru de benzina a fost schimbat la 90.000 km, la cati km se recomanda schimbarea lui 60.000? Are filtru de combustibil in rezervor?

    Imi cer scuze dar nu cunosc modelele audi asa bine, am avut alte marci inainte de audi.
     
  9. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Eu schimb filtrul la fiecare revizie. Ca toate filtrele, de altfel. La ce combustibil e la noi nu as fi asa sigur ca tine 90.000 km in cele mai bune conditii. Pretul lui este mic, nu e un capat de tara. Schimba-l intai pe acela ca tot il banuiesti si nu a mai fost schimbat de o gramada de timp si apoi vezi daca s-a rezolvat.
     
  10. Bogdan Cani

    Bogdan Cani 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2017
    Locație:
    Sebes Jud. Alba
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 2.0 TFSI 211 CP
    Pana la km actuali ai masinii a mai fost schimbat la 50.000 km. Ce vreau sa aflu este daca are filtru de combustibil in rezervor sau pe conducte. Ma pot duce linistit la service sa imi faca schimbul dar daca nu stai acolo sa vezi ce imi fac ma pot minti.
    Am factura de la 90.000 km de la un service din jud. Alba si mi-a zis fostul proprietar ca lui i s-a spus ca are filtrul in rezervor si a costat undeva la 300 lei.
     
  11. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Daca n-ai fi citit printre randuri, ai fi vazut ca mie imi consuma 1 L / 200 KM inainte de reparatie

    Multa bafta si buzunare adanci iti doresc pt ca o sa ai nevoie :(
     
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Păcat de motoarele astea că sunt destul de fiabile,dar din păcate bug-ul asta de fabricație legat de consumul de ulei te pune pe ganduri înainte de a face o achiziție de acest fel.
     
  13. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    salut !
    eu inca nu am consum exagerat de ulei (7200 km de la schimb si mmi zice aprox. 0.7-0.8 lt ulei consumat) insa, dupa 2 drumuri mai lungi, autostrada am vazut tot pe mmi ca a crescut nivelul cu o gradatie dupa care in ziua urmatoare a revenit.. la fel dupa ambele.
    in rest "viata si acordeoane"
     
    Paul Puscas apreciază asta.
  14. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    @Bogdan Cani
    filtrul de benzina e la rezervor, se da jos sezutul de la bancheta spate pt a ajunge la el, cod piesa 8K0201511A.
    producatorul zice ca nu se schimba, dar in realitate e ok sa il mai schimbi.
    eu l-am schimbat pe la 140.000 km, nu pt ca era neaparat nevoie, mai mult asa, preventiv.
     
  15. Bogdan Cani

    Bogdan Cani 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2017
    Locație:
    Sebes Jud. Alba
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 2.0 TFSI 211 CP
    Iti multumesc mult :)

    Eu pot sa va zic ca la 87.000 km i-au fost schimbate urmatoarele: set biele + piston + cuzineti + garnituri + simeringuri + diuza injectie ulei. Total 7.750.30 lei, cumparate pe orginal de la un service din Alba si schimbate de un mecanic al firmei.
    Pot sa va spun ca de atunci masina a facut 25.000 km si nu a mai consumat ulei cat consuma inainte (1 L / 1.000 km) si nu necesita completare. Schimbul se facea la 10.000 km si asa o sa il fac in continuare. Zic si eu ce am auzit din mai multe parti ca e foarte important de schimbat si diuza injectie ulei.
     
    adi_bm apreciază asta.
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Diuze (mai multe)? daca da, am citit intr-adevar pe net ca se recomanda schimbarea oil nozzle cu cele de S3: 06F103154.
     
  17. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.
    Am si eu o problema care nu imi apare nici pe tester ....De cand a venit cat de cat caldura imi porneste greu atunci cand temperetara este de peste 18 grade afara la prima cheie dupa daca o opresc si o las cateva minute porneste la sfert,dar daca o las peste un sfert de ora dau 10-20 de secunde la automat pana porneste.
    Am cauta ceva soluti pe net dar nu a-m gasit mai nimic...
    Astept orce raspuns care ma poate ajuta.
    Multumesc anticipat pentru eventualele respunsuri.
     
  18. Gabi Rusu

    Gabi Rusu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Golf mk4 1.6 AZD
    Salutare. Stie cineva dacă motoarele 1.8tfsi 170cp au aceleasi probleme? Avand in vedere ca au alt cod (de ex. CJEB) ma gandesc ca or fi remediat problemele.

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
  19. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Nu s-au remediat.
     
  20. Gabi Rusu

    Gabi Rusu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Golf mk4 1.6 AZD

Distribuie pagina asta