1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Da, masina de comporta altfel. Merge si trage mai bine. Pentru prima oara am schimbat filtrul de benzina, la 192000 km.
    La revizia asta am curatat clapeta de acceleratie, era murdara. Am verificat debitmetrul de aer, am verificat valva de vapori. Sunt ok. Am pus ulei 5w40 Lique Molly, filtrele schimbate.
    Observ un consum mai bun la combustibil.
    Astept sa vad daca check engine ul se mai aprinde..”system too lean at idle “
    De usoara trepidatie la relantii nu am scapat. Nu mai stiu ce sa verific
    Sa fie de la distributie ?!...ma apropii de 200000 si nu a fost schimbata
     
  2. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    AlexandruStn@
    De la distributie, nu. Dar de la ambreiaj, respectiv volant, poti avea trepidatia.
     
  3. MD_88

    MD_88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    Audi A5 2010 1.8 TFSI, CDHB
    Salutare,
    revin cu un update la 7 luni de la revizie si aprox 10.000km parcursi, Dupa investitiile facute si explicate in mesajul #316, cu parere de rau spun ca nu am rezolvat mare lucru.
    Am reconditionat si turbina intre timp. Totusi, dupa investitiile astea pot spune ca motorul trage mult mai bine, dar consumul de ulei persista, si in aceeasi masura, 1L la 5-600km in oras. Si aici vine partea interesanta cu consumul de ulei in afara orasului. Recent am facut un drum de 500km de autostrada in afara si am mers cu pilot automat 95% intrucat era foarte liber drumul(2800-3000 RPM). Ehh ce pot spune dupa acesti 500km este ca nu a consumat ulei deloc, conform nivelului electronic din MMI.

    concluzia care sa fie?!de ce nu consuma ulei la turatii mari ale motorului si viteza constanta (adica aceeasi treapta de viteza) dar pe de alta parte unde se schimba foarte mult vitezele, intre 1200-2000 RPM, consuma mai mult ulei? cutie automata btw.
    Logica mea nu prinde firul problemei. Ok, sunt pistoanele si segmentii de vina, dar de ce la viteza constanta nu consuma asa mult ulei daca ar fi sa tina cont de turatiile ridicate ale motorului?
    Are vreo legatura pompa de ulei cu asta?

    Multumesc.
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    danny_iuly apreciază asta.
  5. MD_88

    MD_88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    Audi A5 2010 1.8 TFSI, CDHB
    @lowlife La inceput foloseam Castrol 5w30. Vazand ca nu am scapat de problema, am incercat 10w40. Acelasi consum de ulei as putea spune. Cand am specificat de acei 500km facusem drum de 1800 in total, doar ca am intrat si prin Praga, am prins si kilometri intregi de mers bara la bara si am avut un consum de 700ml la 1800km. Deci tind sa cred ca si nivelul electronic imi indica corect.
    Si ca fapt divers, de cele mai multe ori scoate un nor de fum cand trec din treapta superioara in treapta inferioara.
     
  6. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    @MD_88 acelasi fenemon l-am patit si eu. Timisoara-Grecia, Timisoara-Praga consum aproximativ 0 la ulei.
    Nivelul de ulei pe MMI scazuse foarte putin. In oras am si eu consum mare de ulei..1l la aproximativ 1000-1500 km
    De curand folosesc 5W40 Lique Molly, dupa 500 km in oras nivelul de ulei este neclintit pe MMI .
     
  7. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Si cei de la service ce spun MD? Adica au reparat motorul... cu piese, know-how, scule si responsabilitate. Ar fi de maxim bun simt sa rezolve problema. Majoritatea recomandarilor de reparare corecta a motorului difera de ce ai facut tu, insa raspunderea le revine, dc nu aveau siguranta ca rezolva, puteau propune altceva sau pur si simplu sa nu faca. Daca au considerat (ma gindesc ca nu sint la primul motor desfacut) ca e ok asa, si au luat banii pe lucrare raspund de ce au facut.
     
    Ultima editare: 28 Iul 2018
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    @MD_88: incearca un ulei sintetic de doamne ajuta, e plin topicul de ulei de recomandari. Liqui moly synthoil high tech, Ravenol VST, ambele 5w40. Joja e 90-100lei.

    Efortul motorului se regaseste si in consum, iar cum in oras ai consum dublu decat afara... eu asa imi explic. Daca mai sunt si drumuri scurte, e si mai rau.
     
  9. MD_88

    MD_88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    Audi A5 2010 1.8 TFSI, CDHB
    @Stana Valeriu
    Toate deciziile mi-au apartinut, asa ca nu ma pot duce la ei sa le reprosez ceva.
    @AlexandruStn
    O sa incerc si cu ulei de care zici tu. Chiar voiam sa incerc altceva.
    @lowlife
    Am si joja. Si o sa incerc uleiul pe care vad ca si tu si Alexandru spuneti ca ar da un randament bun. 5w40 de la Liqui. De consum nu ma plang. Dimineata ma duc la munca cu 5.5-6.5l,fara A/C.
     
  10. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
  11. MD_88

    MD_88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    Audi A5 2010 1.8 TFSI, CDHB
    Am dat deja comanda de 10L de Liqui moly synthoil hightech 5w40. O sa merg pe asta si vad ce rezultate o sa am.
    Va tin la curent! Multumesc de sfaturi!
     
    lowlife apreciază asta.
  12. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    In ceea ce priveste consumul de ulei la drum lung, pot confirma lipsa acestuia, am facut 1700 km si nu a consumat nimic. In schimb, in oras, ia cam 1l/ 5000 km.
     
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    @cogdao: al tau e FL :) desi stiu un NFL cu motor inlocuit care nu mananca deloc in oras. 1L la 5,000 e oricum neglijabil.

    Ati vazut careva asta pe scaunele injectoarelor din chiulasa?
     
  14. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Revin cu alta problema la masina. Majoritatea mecanicilor imi spun.. scapa de masina, nu suna bine motorul. :banghead:
    Cand am verificat suportii de motor ( in speranta ca sunt scursi de ulei / sau rupti , ca sa scap de trepidatii la renaltii) am constatat ca esapamentul scoate "pufaituri ".
    Nu stiu cum sa explic mai bine, cert este ca nu se aude o evacuare costanta si nu miroase a benzina pe esapamanet..are un miros inecacios..
    La acceleratii bruste si mari pe loc masina scoate fum negru. Bujiile si bobinele au fost schimbate anul trecut, acu max 15.000 km.
    Acuma tind sa cred ca toata vibratia masinii la relantii este de la o nefunctionare normala a motorului, Erori nu imi apar.
    Sfaturi? :)
     
  15. MD_88

    MD_88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    Audi A5 2010 1.8 TFSI, CDHB
    Alexandru, si a mea are aceleasi simptome. Eu ma gandesc ca ar fi de la consumul de ulei, ulei care ramane in camera de ardere si care la explozie, nu se arde precum benzina, ceea ce ii da o senzatie de "inec". De aici si intrebarea mea cateva posturi mai sus, are treaba pompa e ulei cu consumul? Adica oare lubrifiaza prea mult pistoanele la turatii mici ale motorului? De aici consumul in oras mult mai mare decat pe autostrada?! Am atatea intrebari fara raspunsuri... App,ti-a mai scazut nivelul de ulei? Azi am primit si eu Liqui-ul. Probabil saptamana viitoare fac schimbul.
     
  16. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Nu a mai scazut nivelul de ulei. Poti sa incerci cu incredere..dar sigur nu scapam de tot de problema cu uleiul...doar ne amagim cu schimbatul putin mai rar :)

    Fumul negru ma duce cu gandul la injectoare...benzina nearsa..nu cred ca are treaba cu uleiul...eu am masina de 3 ani, doar de cateva luni am problema asta..
    dar...cum am scris cateva postari mai sus..filtrul de benzina l-am schimbat la 192.000 km ,filtru murdar --> injectoare poate infundate---> mers neregulat la relantii..
    Sa verific injectoarele?!
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Suna a misfire, cu pufaituri merge o masina de-a mea cu probleme la injectoare si pe partea de aprindere (ulei la bujii). Ciudat ca nu aveti erori.

    Eu am gasit injectoarele murdare rau. Unul din ele avea 2-3 gaurele din 6 obturate de depuneri. Ati inlocuit garniturile injectoarelor? E 50 lei bucata un kit de garnituri. Merita incercat sa le duceti la curatat si sa schimbati si garniturile dupa.
    Din cate stiu, aveti motoarele desfacute, deci admisia/spatele supapelor au fost curatate recent...
    Daca bobinele nu erau OE, ci aftermarket, nu le-as exclude. Sau poate si bujiile?
     
  18. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Asa se aude toba daca stai in spatele masinii si o asculti (bâl bâl bâl). Un "cofetar" o sa iti zica ca motorul nu se aude bine. Motorul asta asa se aude. Are un sunet mai ciudat si mai pronuntat fata de majoritatea masinilor pe benzina. Legat de fumul negru, tot de la consumul de ulei il scoate. Accelereaz-o pe loc pana in 4.000 rpm si pune o carpa la toba. Posibil sa iti arunce ulei.
     
    Ultima editare: 2 Aug 2018
    AlexandruStn apreciază asta.
  19. Alexandru Marin 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 S-line, 1.8 TFSI, 2009
    Salut,

    Ma poate ajuta cineva cu o codare prin VCDS pentru ridicare turatiei de ralanti si calibrarea clapetei de acceleratie? Masina este un A4 B8 2009, 1.8 TFSI CDHB. Asta vreau sa incerc:
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)
    http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vwmkIV.html
    Prin VCDS-ul meu cumparat din China nu vad functiile respective, sau posibil sa am nevoie de security code pe care nu il stiu pentru a avea acces la ele. Ma gandesc ca daca VCDS-ul este original, vede si aceste functii.
    Ca sa ofer context, problema pe care incerc sa o rezolv este o trepidatie care apare la relanti (nu este constanta) cand motorul este cald si fara consumatori (daca pornesc AC-ul, turatia creste la 800 RPM si problema dispare). Clapeta a fost curatata dar nu calibrata. Problema o am de inainte sa curat clapeta. Motorul cald are o turatie de relanti care oscileaza intre 690 si 700 RPM.
     
  20. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Astazi am schimbat filtrul de benzina din rezervor. Nu a fost schimbat niciodata, era murdar dar nu chiar de speriat. Operatiunea in doua persoane poate fi chiar rapida. Am demontat bancheta (care de scoate usor prin tragere, iar in cazul meu au trebuit desfacute mufele de la incalzire), apoi am scos capacul care acopera pompa, prins in 3 suruburi. Am deconectat mufa de la pompa si furtunul de benzina, trebuie sa fiti atenti ca va curge putin benzina, eu am fost pregatit cu multe carpe. Cea mai grea operatiune este desfacerea capacului inelar de plastic din jurul pompei, care cu o surubelnita si un ciocan trebuie desfacut incet de pe toate lateralele. Am marcat inainte pozitia in care era infiletat capacul si pozitia pompei, desi pompa are si ea o sageata si un semn. Dupa 20 de minute de chin cu capacul ne-am prins ca daca dam simultan 2 persoane din 2 parti opuse se desface foarte usor (aprox 1 minut). Urmatorul pas a fost deconectarea mifelor pompei si extragerea ei din rezervor, trebuie putina atentie, apoi filtrul se schimba foarte usor prin extragerea celui vechi si presarea celui noi, apoi conectarea lui. Filtrul original dupa ce l-am taiat am vazut ca pe miezul din interior scria bosch, iar filtrul pe care l-am pus era tot bosch. Pentru montaj am urmat pasii invers, trebuie putina atentie la introducerea pompei in rezervor. Capacul l-am strans exact pana la semnele facute initial. Operatiunea a fost facuta de mine impreuna cu un prieten si daca ne prindeam de la inceput sa desfacem in 2 putea dura cam 20 min. Mu stiu daca e doar placebo dar parca au scazut trepidatiile la relanti si porneste si se opreste insesizabil. Pentru ca eram prea prins am omis sa fac poze, dar recomand schimbarea filtrului oricarui posesor de TFSI.
     

Distribuie pagina asta