1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Destui, pe 1.8 T.
     
  2. Ionut.dobre1984

    Ionut.dobre1984 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 2011
    Salut,
    Am un Audi A4 B8.5 (facelift) motor TFSI din 2014 cutie automata si atunci cand masina este in drive, in primele trepte de viteza, nu prea trage si se aude si un fasait. Tin sa precizez ca masina a fost atinsa pe partea stanga fata fiind lovit si senzorul de presiune galerie admisie. Senzorul l-am cumparat din Germania, schimbat, tot ce trebuie. Erori pe tester nu sunt, eroare in bord nu este, pur si simplu simt cum masina nu trage in primele trepte de viteza si simt si fasaitul. Multumesc.
     
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Si pe Sport merge bine, ca inainte? Nu mai fasaie? Senzorul presiune galerie admisie - e vb de MAP, dinainte de clapeta de acceleratie? Sa nu iti fi fisurat traseul de admisie. Ai facut un log in mers, e totul normal la boost request vs actual?
     
  4. Ionut.dobre1984

    Ionut.dobre1984 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 2011
    Da, despre MAP este vorba. In mers nu am facut nici un test cred ca maine asta urmeaza sa fac. Multumesc.
     
    lowlife apreciază asta.
  5. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Salut

    Am o curiozitate, cat trebuie sa fie turatia la relantii? La mine sta fix in 650 rpm..
    Cand pornesc AC-ul creste in 800 rpm... Este normal sa stea asa de jos fara AC?
     
  6. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Da
     
    AlexandruStn apreciază asta.
  7. A4_210 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0T, 2010
    Salutare,
    Am motorul 2.0 TFSI - 211cp, am facut acum un an schimbul de segmenti deoarece consuma mult ulei. Zilele trecute venind de la drum lung, mi-a aparut in bord low oil pressure si shutdown engine. Am reusit sa o opresc foarte repede si am dus-o pe platforma la service unde au gasit sorbul infundat cu span, cel mai probabil de la cuzineti. Ce parere aveti, merita sa desfac motorul sa sper ca il repar sau sa caut altul ?
     
    Nafy696 apreciază asta.
  8. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    La tfsi majoritatea au fost din cauza valvei PCV. Cred ca a fost si un TSB pe tema asta. Insa daca spui ca-i plin sorbul de span... complicat. Verifica membrana si schimba valva PCV si apoi vezi mai departe.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pai spanul ala a venit de undeva, daca e asa mult incat sa se fi infundat sorbul... eu as zice sa cauti un motor de facelift, dar eu m-am uitat orientativ si nu am gasit.
     
  10. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    E mult prea complicat sa gasesti un motor bun, sa nu consume ulei si sa fie ok din punct de vedere mecanic, e ruleta ruseasca. Cel mai bine mergi la un mecanic bun care a mai desfacut asa motoare si stie unde si ce sa verifice. Nu sa iti schimbe piese dupa ureche si te trezesti ca nu ajungi la niciun rezultat.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @AndreiFlorea Cand desfaci un motor cu 8-10 ani de viata, vei gasi uzura la majoritatea componentelor.
    Sa vezi atunci ruleta ruseasca "ce inlocuim si ce ramane", in buzunarul proprietarului.
     
  12. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    @audi66 Daca tu zici... ai mult mai multa experienta ca mine. Eu inseamna ca am avut noroc cand am desfacut motorul sa ii schimb pistoanele in ianuarie (deci avea 9 ani vechime) si componentele nu erau uzate cum zici tu.Clar conteaza si uleiul folosit,schimburile,modul de exploatare etc. Totusi eu as merge pe repararea motorului decat schimbarea lui cu unul SH. Face cum doreste..sunt banii lui.
     
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Tu n-aveai atata span incat sa ti se fi infundat sorbul :) sigur, merge deschis, nu costa mare lucru... Dar sa aiba unul pregatit pt inlocuire.
     
  14. Aimar 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8 1.8 tfsi 160cp
    Buna seara,
    Revin cu problema de avertizare presiune ulei doar la temperatura mare si la turatie mica. Azi am demontat baia de ulei si am gasit ceva span pe la pompa de ulei. Aveti poza atasata. Daca se poate o parere ? Ce se vede in poza e de la cuzineti. Va multumesc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu avem nici o parere. Remediaza problema, repara ce este de reparat si bucura-te de masina. Citeste toate topicurile despre motorul TFSI existente pe forum. Sunt curente aceste probleme.
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    1.8 tfsi are probleme cu segmentii de la pistoane.
     
    Aimar apreciază asta.
  17. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Salutare,

    De ceva timp masina se tureaza cand ridic pedala ambreiajului, pe loc;



    De ce face asa ?
     
  18. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Face asa din fabrica. De ceva timp ai observat tu :). Stai linistit, toate fac asa.
     
    dragos77 și AlexandruStn apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  20. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Poate sa fie de la volanta? Cateodata imi tremura cand plec de pe loc..destul de rar...sau poate ceva de la ambreiaj.
     

Distribuie pagina asta