1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    @lowlife ridica usor de pedala. Daca ridici brusc nu face. Si la mine se tureaza pana la aproximativ 1000rpm cand ridic usor de pedala de ambreiaj (are un punct unde incepe sa prinda si se tureaza chiar daca e in neutru).Daca ridic mai repede sau brusc nu se tureaza. Am intrebat si eu acelasi lucru in topicul dedicat ambreiaj si volanta si am primit un raspuns ca asa face.
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ah, posibil atunci. Eu o accelerez oricum putin de tot cand cuplez (nu stiu daca e bine - e bine? :))
    Am citit intr-adevar pe net si sunt mai multi care zic ca asa le fac masinile de noi, ma gandeam ca eu am un soft mai timpuriu sau ceva si a mea nu face. O sa verific.
     
  3. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Da asa este. Cand ridic usor pedala se tureaza. Cand ridic brusc nu se mai tureaza.
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Confirm, asa face si la mine. Dar trebuie debraiat FOARTE lin.
     
    RazvanRSM și AlexandruStn apreciază asta.
  5. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Daca esti atent, poti sa pleci cu ea de pe loc ca un diesel. :) doar din ambreiaj :arco:
     
  6. RazvanRSM 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4-B8, 2.0 TFSI, 2009
    Salutare! Am o mică problemuță ( sper). Sunt fericitul posesor al unui 2.0 tfsi 211 cp, multitronic. In momentul cand accelărez, pe o plajă de turație 1100-1500 motorul scoate un sunet ciudat, se îngâtuie, am lipsă de putere asta în D. In S nu se simte nimic. Asta arată la diagnoză. Vă mulțumesc!
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine ti-a facut diagnoza de ce nu ti-a spus si cum sa remediezi ?

    Prima:

    00457 - Control Module for Network (J519)
    00457 - Control Module for Network (J519): No Signal/Communication
    Possible Symptoms
    • Reduced Functionality
    Possible Causes
    • Communication from/to Control Module for Network (J519) faulty
    • Wiring/Connectors from/to Control Module for Network (J519) faulty
    Possible Solutions
    • Check Communication from/to Control Module for Network (J519)
      • See Measuring Value Blocks (MVB)
    • Check Wiring/Connectors from/to Control Module for Network (J519)
    Special Notes
    • Intermittent Fault Codes may be ignored as long as no Functional Problems are experienced.
    A doua se refera la functionarea cilidrului 4.

    Prima eroare o verifici la un electrician auto profesionist la care tu nu ai fost si a doua la un mecanic la care iarasi nu ai fost.

    Sa tii minte cat vei mai avea masini. Diagnoza se face obligatoriu in limba engleza nu in limba romana.

    Inca ceva: Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci pe cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
    Ultima editare: 30 Dec 2018
  8. RazvanRSM 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4-B8, 2.0 TFSI, 2009
    Am sperat ca gasesc pe cineva care s-a lovit de această problemă, fara ca eu sa fac o gramada de operatini, sa economisesc timp si bani, sa ma duc la “fix”. Dacă e așa mare deranj că am postat, îmi cer scuze. O să șterg postul.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu e deranj dar problema este atat de complexa incat sigur nu o sa o rezolvi pe forum. Pentru motorul asta care il ai tu exista niste "retete" pentru intretinere si mentenanta care trebuie respectate ca la carte pentru ca altfel ajungi "de plangi" din cauza acestui motor. Bafta.
     
  10. Mihai 18t 2009 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Locație:
    Barlad
    Masina:
    Audi A4 , b8 , 18turbo 2009
    Salut. Omule daca ai o rezolvare pentru problema ta te rog sa postezi sau sa imi dai si mie un PM. Am aceeasi problema, ma gandesc sa nu fie de la benzina. Mai am foarte puțină si o sa realimentez . Poate se rezolva problema, oricum o sa iti dau mesaj daca sa schimbat ceva.


    Eu am rezolvat problema schimbând benzina. 99 in loc de 95.
     
  11. Mihai 18t 2009 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Locație:
    Barlad
    Masina:
    Audi A4 , b8 , 18turbo 2009
    Salutare , va deranjez cu câteva probleme aparute recent la audi a4 1.8 tfsi din 2009. Am citit cam tot ce sa postat pe forum si nu am reusit sa imi rezolv problema pe care o am. Recent masina a început să întrerupă la prima pornire , cat motorul este rece. Aceasta întrerupere sa accentuat si au aparut rateurile , asta pana se incalzea motorul la 90 ° , apoi masina mergea brici. De două zile acele rateuri au dus la aprinderea becului checkengin . Astăzi am schimbat supapă PCV , si nimic nu sa schimbat in bine , ba chiar au inceput fluctuatiile la relanti si cu motorul cald si checkengin aprins . Mentionez ca in cazul in care scot furtunul din supapă si il acopăr cu degetul masina își revine instant. Am facut diagnosticare si in prima faza aveam o gramada de coduri de eroare legate de rateuri multiple la fiecare piston si un cod de eroare legat de poziția la clapeta, acesta cred ca l-am cauzat scotant mufa clapetei sa verific si daca problema rămâne cu mufa scoasă. După înlocuirea supapei PCV , am sters toate codurile de eroare , si am rescanat cu vcds . 5646 - AER fals în sistemul de admisie , asta este ce a apărut pe vcds . Dacă rezolv cumva problema revin cu postare . Va salut.
    20190110_174031.jpg 20190110_174043.jpg 20190110_182027.jpg 20190110_182822.jpg
     
  12. Mihai 18t 2009 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Locație:
    Barlad
    Masina:
    Audi A4 , b8 , 18turbo 2009
    Salut .
    Cum am promis, revin cu raspuns la ceea ce am scris in postarea anterioara.
    Dupa cum am explicat aveam probleme cu raturi, mers fluctuant si check engine aprins. Am schimbat supapa PCV, am curatat clapeta, am inlocuit bobine + bujii, dar problema tot nu se rezolva. Am vazut ca problema ma depaseste am mers in mai multe service-uri Audi unde am fost informat ca trebuie sa fac segmentare, ca ar trebui sa schimb un simering aflat intre cutie si motor, ca ar trebui inlocuita clapeta de acceleratie si multe altele.
    Toate acestea mi s-au parut diagnosticari la repezeala si fara un interes din partea celor care au vazut masina. Ba chiar mai mult mi-au spus ca acestea sunt "BOALA LOR". Bine inteles ca nu am facut nimic din cele ce mi-au zis si am revenit la supapa PCV, supapa pe care am cumparat-o de la distribuitor mare de pe piata pieselor auto si am hotarat sa mai achizitionez inca una de la alt distribuitor. Mare mi-a fost surpriza cand am montat cea de-a doua supapa si am constat ca masina si-a revenit. Va doresc succes.
     
    Marcy smm și lowlife apreciază asta.
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Piesele critice se cumpara cu stanta Audi sau in cel mai rau caz "pe producator", nu cred ca 320-350 lei erau un capat de lume la o masina care costa cat costa chiar si la 10 ani de la aparitie.
    "Boala lor" este ca sunt pretentioase si predispuse la intretinere proasta din cauza mecanicilor vai de ei, de ce scapa oare strainii de ele? ca raspunsul la orice problemuta implica reparatii capitale, cum ai vazut si tu. Vrei masina de fitze, sari cu banul la mecanici sau te chinui singur, asta e :)
     
  14. scharke 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI, 2011
    Masina mea a inceput sa consume mult ulei. Am fost la reprezentanta si am facut monitorizare: mananca 1,6L la vreo 900km. Mi-au zis ca trebuie schimbati segmentii si pistoanele, vreo 2500 eur distractia. Daca fac asta, am vreo garantie ca nu o patesc din nou? Sau mai bine zis cheltui banii sau o pun de un buyback ceva?
    Precizez ca sunt mai afon la partea tehnica.
    Multumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citesti integral acest topic si topicul din aria A5 inclusiv toate link-urile mentionate de mine din topicul asta si cel din aria A5. Dupa ce citesti o sa stii sigur ce ai de facut. Cand ne inscriem pe un forum nu incepem cu intrebari care se repeta ci incepem sa citim fara sa intrebam. Pe acest forum avem o regula: mesajele care se repeta sunt sterse direct si fara explicatii. Bafta.
     
  16. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Am si eu o situatie cu care ma confrunt de cateva luni si careia nu i-am dat de capat: Uneori, la rece, la urcarea in rampa, masina e lipsita de putere; efectiv, se tureaza parca in gol (pana la 2500 turatii) , si se deplaseaza foarte incet. Trebuie sa pun avariile, sa o opresc si sa o pornesc din nou. Apoi merge foarte normal. Daca se intampla sa mearga pe drept cand nu se alimenteaza corect, masina merge in nas. Asta pana cand o opresc si o pornesc. Inca un lucru interesant: Eu locuiesc in Salonic si Constanta. Toata luna Decembrie am fost acasa si nu a avut absolut nici o problema. Am fost cu ea la service, iar la diagnoza a aparut sonda lambda, mecanicul spunandu-mi ca e de vina benzina. Am pus aditiv, a mers ca noua pana sa ajung inapoi in Salonic. Multumesc anticipat pentru ajutorul acordat!
     
  17. stefan_tiberiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi tt 1.8 2002
    Salut, la 1.8 tfsi 125 kW (170 Hp) din 2013, din ce am citit pe forum @Cristi spune ca problema nu sa remediat. Sunt posesori de acest motor care au intampinat probleme, nu a scris nici un posesor de TFSI din 2012 in sus vreun review pe forum.

    Multumesc,
     
    Aurel Chiran apreciază asta.
  18. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Problema s-a remediat intr-o oarecare masura dar nu in totalitate. La 1.8 TFSI sunt mai putine cazuri decat 2.0, dar exista. Mie unul, A5 1.8 TFSI an 2012 183.000 km imi ia un litru de ulei la 4-5000 km. La benzinar cam asta e singura problema majora, restul sunt consumabile.
     
    stefan_tiberiu apreciază asta.
  19. stefan_tiberiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi tt 1.8 2002
    @cogdao. Mersi de raspuns, stiu ca in general audi pe benzina mananca ulei mai mult fata de restul masinilor. Am un 1.8T si imi place super mult motorizarea si tot pe benzina as vrea sa raman.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stefan aici nu este topic pentru consiliere achiztie. Nu este nevoie sa intrebi nimic doar sa citesti. Si iti spun eu ca nu s-a remediat nimic la niciun motor benzina TFSI montat pe Audi referitor la consumul de ulei. Cum iti este norocul. Si cu asta am incheiat subiectul asta. Multumesc.
     
    stefan_tiberiu apreciază asta.

Distribuie pagina asta