1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. radu1006 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 2011
    Legat de problema consumului de ulei, nu va amagiti, nu exista nici un fel de rechemare.

    Sunt afectate toate motoarele de 1.8 tfsi si 2.0 tfsi fabricate intre anii 2008-2012. Este posibil sa mai fie si alte motoare, dar de astea se stie sigur. Problema se agraveaza cu timpul si km, dar nimeni nu scapa de ea decat prin reparatie. Se schimba pistoanele, bielele si segmentii.

    Fiecare caz este tratat separat de porsche si este vorba doar de culanza, adica reducere la piese. Costul total la porsche este de aprox 14000 ron. Culanta se aproba doar daca au fost facute toate reviziile la un service autorizat audi. Daca se face reducere de 100% la piese, proprietarul trebuie sa plateasca manopera, care ajunge in jur de 4000 ron.

    In cazul meu initial mi s-a refuzat culanza din cauze nespecificate. S-a aprobat apoi cu reducere de 100% la piese la o zi dupa ce am dat email la toate adresele de audi Germania pe care le-am gasit pe net.
    Dupa reparatie motorul merge ca nou si nu mai consuma nici o picatura de ulei.

    Va urez bafta si sa rezolvati daca aveti model pana in 2012.
     
    Adi Neagoe apreciază asta.
  2. urzik 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    #radu1006, Adica nu exista si motoare fara aceasta problema ? (ma refer la 1.8tfsi). Un amic (de la care sper sa iau masina) are 149k km, cu service-urile numai la reprezentanta si nu stie de problema asta, (e destul de ocupat si nu sta pe forumuri) nu a completat vreodata uleiul, nici nu stie pe unde :))
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista motoare fara aceasta problema. Restul sunt doar norocosi ca nu li s-a intamplat nimic pana acum.
     
  4. urzik 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Suna foarte ciudat, dar NU va contrazic...daca nu a avut probleme pana la 150k km, cand sa apara problema? Ca deja daca sare de 200k, parca e o uzura "normala" si cred ca marea majoritate (cel putin benzinele) incep usor usor sa manance ulei, zic si eu... Deci in ceea ce ma priveste (achizitia masinii despre care stiu ca nu are "inca" probleme), m-ai pus pe ganduri/dubii daca sa ma mai gandesc la ea :(
     
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Segmentat motor nu intra in uzura normala la nr ala de km :)
     
  6. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Salutare tuturor

    Sunt nou p-aici, am achiziotionat un Audi A4 in urma cu 6 luni si am o problema cu consumul exagerat de ulei, sper ca am postat unde trebuie

    Model: Audi A4 B8 1.8 TFSI 120CP, fabricatie 2010, 68.000 KM

    Inainte sa iau aceasta masina am cautat un pic pe net despre diverse probleme, gasisem ceva despre consumul de ulei la modelele pe benzina, l-am intrebat pe fostul proprietar daca a avut probleme de genul acesta si mi-a spus ca o singura data s-a aprins senzorul de ulei. Cica ar fi fost problema de la senzor pe care l-au resetat cei de la reprezentanta, o mare vrajeala cred eu

    Cam la 500 KM mi se aprinde senzorul de ulei in care imi cere sa completez cu max 1L ... partea proasta la masina asta e ca nu are Joja de ulei si nu stiu cata incredere sa am in senzor

    Nu stiu ce ulei avea initial in ea, dar toate reviziile au fost efectuate doar la reprezentatnta. Eu am pus Castrol Egde 5W 30 , am citit ca acesta ar fi recomandat pentru modelul meu

    Acum, dupa 700 KM s-a aprins din nou senzorul, noroc ca am luat bidon de 5L data trecuta :)

    Nu merg sportiv cu masina, sincer imi place foarte mult, as vrea cumva sa rezolv problema asta. Citisem pe undeva ca ar fi defect de fabricatie la motoarele astea si ca se rezolva prin segmentare. A rezolvat cineva problema asta prin segmentare ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai toate reviziile facute in reprezentanta ai mari sanse sa platesti doar manopera, segmentarea ti-o face reprezentanta "cadou". :)
     
  8. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    M-as mira sa existe ceva "cadou" in Romania ... sau chiar daca ar fi cum zici tu, probabil ca baga in manopera si pretul pieselor

    Masina a fost cumparata de noua din Romania, parca de la Porsche Bucuresti Nord, eu sunt al 3 lea proprietar, masina mai mult a stat decat a mers, absolut toate reviziile sunt facute la reprezentanta, ultima revizie in primavara la 62.000 KM

    Eu de cand am luat-o am bagat constant cate 1L de ulei la fiecare 500 KM .... acuma e prima oara cand s-a aprins senzorul dupa 680 KM

    Eu elimin din start o problema a senzorului, pentru ca imi indica bine nivelul de ulei dupa ce bag 1L, si stau constant cu ochii pe "Oil Level" si il vad cum scade progresiv

    O sa sun si la reprezentanta sa vad ce zic ei, probabil o sa puna un tester pe ea unde nu vor gasi nimic, tipic romanesc

    Am gasit pe un forum din Germania o discutie pe aceeasi problema in care intradevar ziceau ca le-au segmentat cei de la reprezentanta motoarele .... dar noi nu traim in Germania din pacate


    Altfel, a mai rezolvat careva problema asta a consumului de ulei pe TFSI-urile astea ? m-ar interesa daca a mai facut careva o asltfel de segmentare si cat a costat
     
  9. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Citeste acest topic integral, are doar cateva pagini.
     
  10. Mio

    Mio 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, B8, 1.8 TFSI, CABA , 2008
    Va salut baieti!
    Incepand de Sambata se aude un sunet cam ciudat de la motor.


    Troncanitul acela m-a pus pe ganduri, nu imi pot da seama de unde se aude.(role, alternator...)
    Am programare la mecanic de abia joi si ma gandeam ca pana atunci sa va cer si voua un sfat, o parere.
    Multumesc!
     
  11. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Multumesc K U L , m-am lamurit

    Ma duc peste ei la reprezentanta pentru ca acolo au fost facute toate reviziile

    Are vreo legatura faptul ca sunt al 3 lea proprietar ? banuiesc ca problema e a masinii, nu a proprietarului, desi traim in Romania :)
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are importanta.
     
  13. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Multumesc pentru raspunsuri
     
  14. Mio

    Mio 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, B8, 1.8 TFSI, CABA , 2008
    Buna dimineata, colegi!
    Un feedback pentru filmuletul postat de mine mai sus?
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Greu de spus doar din video, cel mai probabil la rolele din traseul alternatorului.
     
  16. Mio

    Mio 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, B8, 1.8 TFSI, CABA , 2008
    Multumesc pentru raspuns @Clauu :beerchug:
     
  17. Melaifior 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 2005 2.0TDI
    daca inca nu ai aflat desi ma indoiesc ar trebui sa fie fie intinzatorul de la distributie fie de la alternator
     
  18. Cezar_audi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2011, 1.8 TFSI, 120 HP
    Salut,
    Am citit cu atentie cele 7 pagini de forumuri, dar nu am reusit sa ma lamuresc cu cat ajung reparatiile(segmentare si restul) si unde pot fi facute?
    Totodata, aceste reparatii toata lumea le-a facut la reprezentanta? Ma indoiesc deoarece vad ca majoritatea masinilor sunt SH. Stie care un service bun Audi in Bucuresti la care a facut aceste reparatii la un pret rezonabil ?

    Multumesc si apreciez un raspuns concret.
     
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Legat de problema consum ulei, uzura prematura a segmentilor.
    Pe benzina a mai fost o singura motorizare cu probleme consum ulei A4B6 2.0 i care genera o uzura cam la fel cum descrieti voi,acolo era vorba de o insuficienta presiune ulei se spune ca pe viraje si in rampa se intampla asta
    Pare a fi o problema de proiectare si aici.
     
  20. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Buna ziua. Ma poate ajuta cineva si pe mine cu aceasta piesa? Nu stiu ce este, dar se aude un tacanit la motor si se pare ca de la ea vine. Eventual si un pret. Motorul este 2.0 tfsi cdnb. Multumesc mult.
     

Distribuie pagina asta