1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Este electrovalva de la canistra de carbon, este normal sa tacane, nu este defecta.
    In regim de mers in gol (relanti), sunt eliberati vaporii de benzina care se formeaza in rezervor, acestia sunt stocati intr-un mic rezervor.
    Cat despre pret, nu cred ca exista cineva care sa stie pretul acestei piese avand in vedere nu se inlocuieste niciodata.
     
  2. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Exact la relanti tacane uneori destul de tare si rapid. Uite asta e sunetul:

    .

    E normal ?
     
  3. Petros Terzis 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4 B8 , 1.8 TFSI (120 HP), 2009
    Salut ! Am si eu o problema si as avea nevoie de ajutorul vostru. Eu am un A4 B8 1.8 T TFSI 120CP si de cateva zile "tremura" la rece si dupa ce se incalzeste la relanti urca singur in turatii si dubaia coboara...S-a aprins martorul pe bord si am facut un test si mi-a dat urmatoarele erori, P0171, P0507 si P2279. Am citit pe net ca poate fi din cauza PCV-ului, l-am dat jos si curatat si nu cred ca ala e motivul. Daca a mai avut cineva asa o problema si poate stie sa-mi dea si mie un raspuns as aprecia.
    O saptamana faina !
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba cred ca, chiar PCV-ul este problema. Degeaba l-ai curatat. De ce nu ai montat si schimbat cu piesa revizuita ? S-a mai discutat pe forum despre asta. Cauta codul cel nou daca PCV-ul tau este model vechi. Colegul K U L a avut acelasi motor pe o masina A4 B8 anterioara. Citeste-i topicul (il gasesti in semnatura lui) pentru ca sigur a mentionat el acolo codul de piesa pentru noul model de PCV.
     
  5. Krip7ON 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TFSI - 211HP, 2009
    Salut,

    Acum ceva timp am postat despre reparatiile masinii mele (cu 2 pagini in urma). Cum am fost pana acum plecat nu am apucat sa aflu motivul problemei ce a aparut ulterior. Aceasta este:

    2837 - Fuel Rail/System Pressure
    P0088 00 [104] - Too High
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 6
    Mileage: 145545 km
    Date: 2016.10.17
    Time: 16:58:41

    Aveti idee de la ce ar putea sa fie presiunea MARE in rampa ?
    Am cod motor CAEB la masina din profil. Merci.
     
  6. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
  7. CristianCBO

    CristianCBO 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    B8 1.8TFSI 2009
    Am schimbat clapeta acceleratie la un A4 B8 1.8 tfsi si eroarea tot ramane in bord. Dupa mai multe verificari si interventii, trebuie sa schimb galeria de admisie, din cauza unui senzor care comunica cu clapeta si calculatorul masinii. Aveti idee cum sa caut piesa ?
     
  8. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Salut,
    Am nevoie de un sfat poate ma poate ajuta cineva. Am un A4 B8 1.8 TFSI, 118 kw. Am observat ca dupa un drum lung, sau daca merg mai mult in oras cu masina (mai mult de 1-2 ore) apare un tacanit la motor. Se aude si din masina si afara ii foarte accentuat. La fel ca si bataia de tacheti. Zici ca ii diesel :)
    Dar a doua zi dimineata la pornire ii silentioasa, nu se aude nici un tacanit nimic.
    Am citit ca aceste motoare sunt mai galagioase putin, dar chiar asa? pare un comportament ciudat. Cu VCDS-ul nu am nici o eroare, nimic. Masina merge bine in rest.
     
  9. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Vezi daca face la fel ca in filmuletul pus de mine mai sus. Daca da este vorba despre electrovalva de la canistra de carbon.
     
  10. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Da, cam pare acelasi sunet. La tine crestea rapiditatea tacanitului o data cu acceleratia? (sper ca am oferit o exprimare cat de cat ok :)) )
    In sensul ca nu ii doar la relanti. Daca accelerezi si tacanitul "accelereaza"

    Multumesc pentru info Sergio.
     
  11. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Nu, la mine tacane doar la relanti
     
  12. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    @Alin03 eu am mers vreo 3 ani cu acel tacanit si motorul mergea ceas. totusi dupa ce i-am schimbat lanturile+intinzatoarele de la distributie, acel tacanit nu se mai aude asa tare (tot se aude un tacanit, pot fi injectoarele, poate fi altceva... dar nu asa tare ca inainte).
     
    ANGHEL FLORIN apreciază asta.
  13. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Mersi pentru raspunsuri. Concluzia ar fi cel mai bine sa ma duc la mecanic sa desfaca partea din fata sa verifice distributia. Eventual sa ma gandesc bine chiar sa o si schimb ca sa stau linistit.
    Tacanitul pare sa fie din partea frontala (role etc) decat din zona electrovalvei specificata de Sergio. Dar poate ma insel.
     
  14. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    CristianCBO

    Ai facut exact ce am facut eu, datorita unei traduceri proaste a respectivei erori in loc sa rezolvi simplu direct la galeria de admisie ai cumparat aiurea o clapeta de acceleratie. Daca nu ai facut inca greseala sa dai ca si mine de curand banii degeaba si pe galeria de admisie iti dau rezolvarea.
    Cumpara doar senzorul de la galeria de admisie, eu am aruncat la gunoi 1.400 lei pe clapeta de acceleratie si 2.100 lei pe galerie cu tot cu senzor, plus multi alti bani aruncati la gunoi pe alte piese care nu fac insa scopul acestui post. Asa este la noi, se rezolva problemele prin eliminare pe banii clientului.
    Problema este doar de la senzor care costa pana in 600 lei, avem niste mecanici de %$^#%^#&%#,
    Asa cum am mai spus in multe dintre postarile mele, daca am reveni toti pe forum si dupa rezolvarea problemelor atunci intr-adevar existenta acestor forumuri ar avea o utilitate.

    Mentionez ca ma refer strict la motor TFSI. Atata timp cat s-a verificat integritatea membranei si este ok iar flapsurile se misca fara blocaje la actionarea directa a tijei de la membrana sau dupa ce se demonteaza galeria si se verifica flasurile direct. Oricum pentru schimbarea senzorului trebuie demonatata galeria partial sau de tot, in functie de mecanic.
     
    lmdany și dreiutz apreciază asta.
  15. MonikaMNK

    MonikaMNK 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TFSI QUATTRO
    Salut
    La inceputul anului motorul a inceput sa manance ulei 1 litru a la aproximativ 500 de km.
    Am cumparat piese( pistoane, biele, cuzineti biela,distributie, pompa apa, 4 bujii, pinion vibrochen,o-ring-uri si garnituri)
    Am ajuns la un total de 18000 lei cu manopera cu tot.
    Motorul a fost desfacut in bucati, tot a fost spalat si curatat.
    Chiuloasa a fost dusa la verificat, nu au fost probleme cu ea
    Ieri am scos masina de la mecanic, parca merge mai lin, mai frumos sa zic asa.
    Astept sa fac vreo 1000 km si revin cu feedback.
    O zi buna sa aveti
     
    Ultima editare: 29 Mar 2017
    lowlife apreciază asta.
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Wow ... La reprezentanta nu ai fost ? Problema este arhicunoscuta si ai fi obtinut o factura doar pe manopera si o parte din piese, dar din ce stiu exista totusi si un criteriu sa fi avut toate reviziile la ei.
     
  17. MonikaMNK

    MonikaMNK 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TFSI QUATTRO
    Masina e din 2010. Daca avea pana in 5 ani masina, rezolvam la reprezentanta
     
  18. Miller0396 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2016
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi a4, 1.8 TFSI 160cp, 2011/ Audi a3, 1.6tdi 105cp CLH, 2013
    Salutare, am postat acum ceva timp cum ca masina mea consuma la 3000-4000 km un litru de ulei. I am inlocuit uleiul cu Motul X-CESS 8100 SAE 5W40, am parcurs deja 1000km si nu a scazut deloc nivelul
     
  19. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Revin cu amanunte, dupa ce am schimbat distributia si tachetii, tacanitul a disparut. Sau cel putin ii mult mai silentios. Inainte la relanti se auzea in masina destul de pronuntat, iar acum suna ca un motor normal silentios :D
     
  20. aysmen 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4
    Va salut, am citit pe acest site despre probleme referitoare la consumul de ulei la motoarele 1.8 tfsi, iar ca si rezolvare unii dintre voi ati incercat sa schimbati segmentii.
    Dupa schimbarea segmentilor s-a rezolvat problema?cati km ati efectuat cel mai mult dupa schimbarea segmentilor, pt a avea o evidenta referitor daca mai consuma sau nu ulei?
    Eu as vrea sa imi achizitionez un Audi A3 1,8 tfsi quattro din 2009, si as fi dispus sa ii schimb segmentii pentru a rezolva aceasta problema, dar imi este frica sa nu ii schimb degeaba...

    O zi buna.
     

Distribuie pagina asta