1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    @aysmen: Povestea asta ii foarte lunga si stufoasa. Da intradevar motoarele TFSI de la Audi cel putin pe B8 sunt o pacoste din punct de vedere al consumului de ulei. Si este stiuta problema cu segmentii care i-au fabricat probabil din mamaliga. http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/90849-2-0-tfsi-oil.html#/enter aici gasesti ceva mai detaliat.
    Acuma depinde foarte mult si de masina, cum a fost exploatata, si cate grija s-a avut de ea. Eu cel putin sunt fericitul posesor de 1.8 TFSI si de 5-6000 de KM de cand il am nu a consumat ulei si sper sa stea asa cat mai mult (cel putin pe MMI nu s-a miscat "acul", nu am joja). Dar a facut ceva galagie mai neobisnuita pana am schimbat distributia + tacheti.
    Eu zic sa nu pleci de la ideea gata iau 1.8 si schimb segmentii. Poate nu iti consuma, sau ai un consum foarte mic care pana la urma dupa spusele Audi este normal.
    Citeste cu atentie in multe locuri ce inseamna 1.8 si quattro, costuri de intretinere.
     
  2. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salutare, de ceva timp ma confrunt cu o problema destul de enervanta. Cand iau piciorul de pe acceleratie masina bruscheaza. Daca am AC pornit bruscheaza foarte tare. Face doar daca stau la o viteza constanta si dupa iau piciorul de pe acceleratie.Drumul era drept fara denivelari sau gropi. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Am postat un video cu comportamentul masinii. Suportii motor au fost schimbati anul trecut. Pe tester nu am erori.

     
    Sergio apreciază asta.
  3. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Eu am aproape 65.000 km cu segmentii schimbati si motorul e ok, consuma jumatate de litru de la schimb la achimb
     
  4. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Ceva pareri ? Ma duce gandul spre ambreiaj... Are momente si cand apas ambreiajul sa bruscheze.
     
  5. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Salutare,

    Referitor la problema asta a consumului de ulei si segmentare, lamuriti-ma si pe mine cu o chestie, de ce trebuie schimbate si pistoanele si bielele ? Nu este suficient sa se schimbe doar segmentii ? sau si alea sunt facute tot din mamaliga ?
     
  6. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Salut

    Astazi am reusit sa ajung in sfarsit la reprezentanta, de principiu ca sa fac revizia periodica, iar mai apoi ca sa le expun problema mea reala, consum de 1L ulei la 500 KM. Baiatul care m-a luat in primire macar mi-a zis din start ca se stie de problema asta si a ramas sa facem revizia + sa demaram procedura de verificare a consumului de ulei

    L-am intrebat ce inseamna reparatia la ei, stiu ca erau ceva intrebari p-aici despre costurile segmentarii motorului .... scurt si la obiect la reprezentanta costa 16.000 RON segmenti, pistoane, biele, manopera, etc ce-o mai fi p-acolo

    Apoi am vrut sa vad cat trebuie sa platesc eu pt toata treaba asta si mi-a spus ca daca masina era mai noua de 5 ani, plateam doar manopera iar piesele le suportau ei .... in stiuatia mea, masina avand 7 ani, 73.000 KM cu toate reviziile facute la ei, mi-a spus ca dupa ce terminam procedura ce estimare a consumului de ulei, va introduce in sistem cererea mea, care va ajunge la fabrica, iar de acolo voi primi un raspuns care poate fi de genul reducere la piese de 50%, 70% sau chiar 0% de la caz la caz :), in nici in caz nu 100%

    In fine am lasat masina pt revizie, cand m-am dus s-o ridic mi-a aratat niste poze pe telefon cu niste pete mari si umede de ulei pe scut, mi-a mai aratat ceva pe la baia de ulei ca de acolo ar veni din dreptul unui surub ... plus inca ceva de pe langa distributie de la nu stiu ce capac care trebuie re-etansat ca si acolo sunt urme umede de ulei ... in fine nu ma pricep. Evident ca acum trebuie sa reparam aceste scurgeri de ulei sa sa incepem procedura aia de consum, maine primesc devizul pe mail, ma astept la preturi fabuloase

    Plec frumos de acolo, ajung la munca, acuma dupa 2 ore, o mare balta de ulei sub masina, chestie pe care nu am mai observat-o pana astazi ...... traiasca reprezentantele din Romania !!!, e prima oara intr-un an cand vad ulei sub masina asta, nu stiu ce mai inteleg
     
  7. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Deci, tu ai plecat cu scurgerea rezolvata si curge in continuare?
     
  8. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Nu, astazi primesc estimarea pentru repararea scurgerilor
     
  9. Alin03 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B8, 1.8 TFSI CDHB, 2009
    Catalin, nu stiu in cazul B8 (al meu il am de putin timp) dar cel putin la vechiul B5 surubul pe unde scurgeai uleiul era in lateral, si cand il desfaceai sarea ulei si pe alte componente, se prelingea pe baia de ulei etc. Daca nu stergeai tot frumos, in primele zile tot aveai pete sub masina de la cum se tot scurgea vechiul ulei de peste tot.
    Poate baietii au facut o treaba la fel de "profi" si in cazul tau. Balta fiind de la vechiul ulei. Doar o idee :)
     
  10. aurel200819 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8tfsi 2010
    Salutare,
    Citesc din cand in cand pe pe aria motoarelor 1.8 Tfsi si mai cu seama despre problema consumului de ulei deoarece si eu am avut problema legata de consumul exagerat de ulei.
    La vremea cand am efectuat reparatia acestui motor CDHB, am postat pozele cu etapele procesului de remediere si cauzele care au produs defectiunile premature ale acestui motor.
    Am pus in legatura cu cel care a efectuat schimbarea segmentilor doi posesori de audi de pe forum clubaudi cu aceleasi defectiuni sa-si repare masinile la costuri care nu au depasit 4000Ron includ aici si manopera si piesele care de fapt au fost un set de segmenti de 90lei si procedurile care implica planarea chiuloasei,garnituri etc.
    Am aproapte 60.000km de cand am schimbat segmentii si nu imi mai consuma gram de ulei. Am ales sa scriu despre preturi fiind indignat de sumele vehiculate pe aici...
     
    syka, Bobitzaudi, Cristian Nita și alți 2 apreciază asta.
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu va mai lasati inselati. 1 litru de ulei in 500 de km nu se scurge de la o lipsa de etanseitate a baii de ulei. Nu este posibil.
    La 73 de mii de km rulati, 1 litru in 500 de km rezulta ca ceva nu ar fi in regula cu motorul.

    A4 B5 1.8i aspirat cu 320.000 de km consuma 1 litru la 2-3.000 km, in motor nu s-a intrat niciodata.;pierderi de etanseitate dar departe de ceea ce spuneti voi.1.8T se duce in 1-2 litri la un schimb de 7-8 mii de km acestea sunt consumuri normale de ulei, nu ce descrieti voi;motoare in care nu au vazut mana de mecanic.

    Ramane de observat cei care ati facut o revizie in motor daca dupa 70-80 de mii de km vor rezulta consumuri normale sau anormale.
    Daca sunt anormale in continuare problema este sistemul de ungere care nu este optim, in cazul ca vor fi normale piesele au cauzat consumul anormal de ulei.
     
    Ultima editare: 20 Mai 2017
  12. Madal1nm

    Madal1nm 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2017
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    audi a4 ,1.8 ,2009
    salut! Detin un audi 1.8 tfsi din 2009 care are eroare la motor aprinsa ! Masina a fost pusa pe tester de 2 ori , odata la un service oarecare la care mi-a spus ca este senzorul de la valve sau cv de genul , iar a doua oara am dus-o la audi unde mi-au spus eroare la "charged air motion flap" care costa 100 de lire piesa si cu manopera la audi m-ar costa 380 ! Spuneti-mi va rog dupa cine trebuie sa ma iau sau care ar putea fi problema ?
    PS: nu ma prea pricep la motoare
     
  13. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Buna,
    Am deja A4 B8 1,8 tfsi cod motor CDHB 189.784 km de o luna si 2078 km, uleiul e la maxim inca. O singura neplacere am sesizat azi, in sarcina cu pedala la maxim pe la 3000 ture are mici ezitari/intreruperi, in accelerare normala nu se simt deloc, la fel relantiul sta cuminte la 800 ture si merge ca ceasul
    Daca ati patit sau daca aveti cunostinta cu ce ar fi bine sa incep prin eliminare ar fi un real ajutor asta pana sa ajung la "medic". Benzina alimentez de la OMW cu indice 100. Multumesc anticipat.
     
  14. Madal1nm

    Madal1nm 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2017
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    audi a4 ,1.8 ,2009
    A mea are 312.000 km si merge ceas. Am doar eroarea aia care am inteles ca ii ia putin din putere.
     
    Alexandru Marin apreciază asta.
  15. Krip7ON 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TFSI - 211HP, 2009
    Mi-a atras atentia faptul ca ai zis ca alimentezi de la OMV cu benzina de 100. Dupa parerea mea nu are nici un rost sa alimentam cu bezina cu cifra octanica mai mare, ba chiar din contra. Am auzit de la mecanicul care mi-a rezolvat problema cu consumul de ulei ca a avut un A5 (2.0TFSI] ce alimenta numai de la OMV cu Carrera 100 si a venit in service cu supapele topite...

    Inca un link despre premium vs regular (benzina]:

     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    CO mai mare nu implica explozii mai puternice sau mai fierbinti (ba chiar invers in privinta temperaturii), inseamna doar ca poate fi comprimata mai mult fara sa faca autoaprindere. Ma gandesc ca pe masini ar fi un ditamai cap de mort cu Carrera 100 daca ar fi vreo legatura intre ea si supapele topite :)
    Trebuie folosita benzina cu CO specificata in manualul masinii sau chiar pe usita rezervorului. Unii producatori spun ca, de mers, masina o sa mearga si cu CO mai mica, dar e posibil sa constati poor running performance.
     
    Stana Valeriu apreciază asta.
  17. Krip7ON 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TFSI - 211HP, 2009
    Pe capacul rezervorului scrie:

    " Super CO 91
    Premium CO 95"

    Nu este specificat nicaieri CO 100 . Succes!
     
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ca folosirea CO 100 e inutila la motoare stock e una, ca topeste supape sau dauneaza in vreun fel motorului e alta, adica o minciuna - la asta ma refeream.
     
  19. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Oare au o politica bine definita reprezentantele auto, sau actioneaza impulsiv la "plesneala" cine pune botu pune.. atasez oferta facuta de quark motors Arad pt schimb distributie...
     
  20. Cristian Nita

    Cristian Nita 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI 88KW 120 HP 2010
    Salut, as dori si eu mai multe detalii in legatura cu reparatia efectuata, pret piese si serviceul unde s-a efectuat reparatia.Multumesc ,Cristian
     
    SIKA88 apreciază asta.

Distribuie pagina asta