Motor 1.8 Turbo la Audi A3 8L - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de marc99m, 26 Ian 2009.

  1. marc99m 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    tg-mures
    Masina:
    audi A3 1,8 150 HP
    salutare,
    sunt in tratative sa iau un a3 din 2001 cu motor 1,8 de 150 CP tip AUM. ce puteti sa-mi spuneti despre tipul acesta de motor? are o mica problema ca sta aprins beculetul din bord cu semnul de motor.
    astept pareri.
    multuemsc anticipat
     
  2. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Salut,

    E un motor foarte fain!
    Consuma cum il conduci, adica poate consuma f. putin
    Are potential mare de tuning (pt. 300 Eur poti avea 200 CP)

    Nu cumpara nimic fara o verificare la un service, poti avea surprize neplacute.
     
  3. marc99m 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    tg-mures
    Masina:
    audi A3 1,8 150 HP
    multam fain de raspuns.
    am uitat sa-ti zic ca masina este cu cutie automata. in relanti mi s-a parut ca sta putin turat.
    alte detalii despre motor mai imi poti da?in afara de faptul ca este euro 3 :) :)
    multumesc,
     
  4. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Ce anume te intereseaza?!
    In privinta fiabiliatii nu sunt probleme daca a fost intretinut corespunzator.
     
  5. marc99m 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    tg-mures
    Masina:
    audi A3 1,8 150 HP
    stiu ca i-a fost schimbata la un moment dat chiuloasa.nu stiu motivele.
    ar putea aparea probleme la cutia de viteza?
     
  6. Andrei R. 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S3 8L
    Salut!

    Am luat hotararea sa cumpar un Audi S3 8l, masina mult dorita dar cred ca am o mica problema cu ea. Acum cu vremea rece scotea pe evacuare abur de la condens dar si dupa ce motorul a fost cald, la semafor sau in trafic m-am trezit ca inca scoate fum. Inca nu sunt convins daca e abur sau ulei/antigel. Ce este ciudat e faptul ca nu scoate tot timpul.

    Tin sa mentionez ca masina are acum un ulei mai vechi 5W40 care necesita schimbare deoarece a fost de rodaj dupa instalarea bielelor IE.

    Configuratie masina:
    1.8T BAM
    Evacuare pe 76 Longlife
    Biele Integrated cu pistoane stock
    Injectoare 630CC Bosch
    Pompa in tank bosch 040
    Turbina GT2871 - proprietarul spune ca a fost refacuta acum ~1000km. Voi verifica astazi daca are joc in ax.
    Mentionez ca masina la ora actuala nu are un soft bun pentru aceste modificari iar sonda lambda s-ar putea sa nu fie buna si necesita schimb.

    Masina merge fara niciun fel de problema(ajunge la 90C si in trafic intens nu trece de aceasta valoare) si nu am alergat-o deoarece necesita soft.

    Exista vreo modalitate sa testez daca exista pierderi de antigel? ( presiune pe traseul de racire etc)

    Multumesc
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Silver Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pune returul ce vine in vas intr-o sticla mai mare iar daca vezi bule de aer ar putea fi garnitura de chiulasa.

    Daca nu , urmareste nivelul antigelului in 200-300km ar trebui sa scada daca e ciupita putintel.
     

Distribuie pagina asta