1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.9 TDI la A6 C5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de RealPusky, 3 Aug 2008.

  1. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Nu cred pentru ca, atunci cand s-a rupt cureaua a sarit de la punct, si plus ca rola de sus de la ax a fost demontata cand s-a schimbat axul.

    Singurul lucru pe care nu l-am schimbat au fost suruburile de reglare a injectoarelor. Sa fie asta?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu crezi ca suruburile alea au si ele vreo 15 ani de dilatatare/contractare ?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    uzzy2008 tu in loc sa fi facut deja la un bun mecanic tot ce ti-am spus noi, crezi ca o sa rezolvam problema din fata calculatorului ?
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Off topic.
    Suruburile odata stranse sunt mai lungi cu 1/2/3 mm(depinde cum au fost stranse)/daca pui unul nou langa unul vechi diferenta se vede la ochi.
    Am avut o curiozitate odata sa vad ce dif.este la compensari la injectoare reglate la ochi(de un mecanic amator)fara a schimba suruburile care au fost stranse doar cu mana(tot de un amator/acelasi)inclusiv reglajul injectoarelor"la ochi"si aceiasi operatiune facuta ca la carte, in urma"experientei"pot sa spun ca dif.a fost de 0.40 mg.

    On topic.
    La tine 2 inj sunt in moarte clinica, sfatul meu e sa le schimbi pe toate 4 din acelasi set, sau sa duci cele 4 inj.ale tale la reconditionat.

    Restul cum au spus colegii NOI putem sa te sfatuim in nici un caz sa ti reparam masina din spatele calculatorului.
    Bafta in rezolvare!!
     
  5. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Multumesc pentru pareri, dar as vrea sa intelegeti ca atunci cand schimbi jumatate de motor, si bagi 5000ron, te astepti sa se rezolve problema. Si cand ea persista ....e nasol. Injectoarele au fost reconditionare, si mi s-a spus ca sunt ok. Ce sa cred ca mi-am luata teapa de la cei care mi le-au reconditionat?
    Nu ma astept sa-mi reparati masina....dar daca e un forum unde ne dam sfaturi, pareri si ne povestim problemele....ma astept doar la niste pareri sau solutii gasite le alte persoane care s-au lovit de o problema asemanatoare.
    Multumesc pentru sfaturi.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Te ai aprins degeaba!!
    Cum poti sa afirmi ca injectoarele sunt ok(chiar reconditionate)cand 2 sunt moarte??
    Astea nu sunt motoare pretentioase ci banuiesc ca tu ai dat de oameni ce nu stiu ce au de facut.
    Unde ai reconditionat injectoarele??
     
  7. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Ultima editare: 3 Iul 2017
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ti-am pus niste intrebari la care asteptam raspunsuri punctual(fa un efort si raspunde mi).
     
  9. aetohnadgob

    aetohnadgob 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 2001
    Buna seara, am și eu o problema la un A6 C5 1.9 tdi motor ajm 6 trepte
    Pierd ulei și nu găsesc sursa ...Menționez că dețin masina din martie, și de atunci am această problema
    Ca și rezolvări am făcut următoarele faze:
    1 aveam 2 șuruburi rupte in capacul de la supape ( culbutori ) și vreo 5 șuruburi care nu mai prindeau, problema rezolvată am scos șuruburile rupte și am refăcut filetele cu helicoil și acum nu mai pierde pe la capac ulei
    2 pierdea pe la șurubul de golire din baia de ulei, problema rezolvată și acol filet nou + șaibă de cupru, nu mai pierde ulei nici pe aici

    Azi am făcut schimbul de ulei și surpriza, deși nu se mai vad pete sub mașină tot mai pierde pe undeva că avea ulei proaspăt pe electromotor, baie de ulei, furtun care intra in turbo și prin acea zona ...

    Mecanicul zice că ar trebui sa schimb și acel capac de la supe că s-ar fi dus filtru de gaze (epurator) care este incorporat in acel capac și că pierde ulei pe acol și ajunge la turbo și nu e bine ...

    Sincer nu cred să piardă așa mult ulei pe acol încât să îmi murdărească in halul asta motorul, și sincer nu as da poate degeaba 750 de lei pe un capac nou să piardă în continuare ulei și să nu rezolv problema

    Voi ce sfaturi îmi puteți da ? Care ar mai putea fi problema ?
    Mulțumesc
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba dai banii pe un capac nou si pe urma vezi mai departe ce se intampla. Masina asta ca si marca are niste costuri de intretinere. Nu o aruncam la gunoi cand se strica si nu cumparam piese noi de la gunoi, adica SH, cand se strica.
     
    mare_hotz și aetohnadgob apreciază asta.
  11. aetohnadgob

    aetohnadgob 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 2001
    Bine bine, de acord cu tine dar până la urmă dacă bag bani degeaba in ea și nu am problema cu acea piesă ti se pare normal? Mie unul sincer nu.Eu am crezut că a mai avut cineva această problema și îmi poate spune și mie cum a rezolvato sau măcar un sfat ... Eu cred că pentru asta a fost creat acest grup/club, și scuze daca am fost cumva offtopic.
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Acum fara suparare din spatele PC ului nu stim pe unde pierzi tu ulei!
    Spala bine totul si urmareste pe unde curge.
     
  13. aetohnadgob

    aetohnadgob 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 2001
    Revin, capac culbutori schimbat și încă tot pierd ulei ... Deci bani aruncați degeaba. Problema care mă afectează acuma cel mai tare este următoarea : accelerare greoaie până la 1700 rot/m de acol in sus trage foarte bine (normal zic eu)motor 1.9 ajm 85kw(116 cp) calc pedala până jos și nimic până după aproximativ 1700 rot/m (filtre schimbate recent, crezând că acestea sunt problema )
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pe unde pierzi uleiul??
    Ti am spus sa speli totul bine si sa urmaresti pe unde curge.
    Fa o diagnoza, un log in mers, urmareste canalele cu valorile lor.

    Daca doar schimbi.piese haotic/fara rost nu o sa rezolvi nimic.
     
  15. aetohnadgob

    aetohnadgob 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 2001
    Mâine am programare la alt mecanic, care de data asta o să îmi facă și o diagnoza, o să revin cu detalii dupa, bineînțeles dacă interesează pe cineva
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Off topic.
    Vad ca esti suparat pe noi!!
    Suntem aici sa ne impartasim problemele DAR si rezolvarile pt.ca asa e frumos.
    Chiar nu stiu la cine ai fost pana acum pt.ca nu a vazut pe unde iti curge ulei.
    ATENTIE sa ti faca o diagnoza si nu un autoscan, sa ti faca log in mers si un BS pt.a te lamurii vizavi de lipsa puterii.
    Bafta in rezolvare!!
     
  17. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    BunA!

    Fa un log în mers și expunel aici cum a zis și romy.b altfel nu avem cum sa știm care e problema. Și cu uleiul la fel e imposibil sa vezi pe unde curge dacă speli motorul
    Numai bine
     
  18. aetohnadgob

    aetohnadgob 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 2001
    Off topic
    Nu, nu sunt supărat pe voi, sunt supărat că nu mai avem mecanici care să știe de unde vine problema și cum se rezolva. Ajungem sa cheltuim bani degeaba și nu rezolvam nimic, mecanic dinasta și eu pot fi "schimba asta și va fi ok" și când îl întreb:"ți se pare normal sa schimb piese care sunt in regula pe masina?"și să îmi răspundă"poi ști că mai devreme sau mai târziu trebuia schimbat și capacul" nu mi se pare normal ...Lui ii e simplu schimba aia, aia doar nu cheltuie din bani lui degeaba. Mâine poimâine mă aștept să zică cumpărați alt motor că nu găsesc pe unde curge ...

    De curațat l-am curațat data trecută înainte să ajung la el, și nu a putut depista pe unde curge, că din cauza curentului care trece pe sub mașină (in mers) îl împrăștie până pe cutie și nu îl vezi de unde vine. Am stat vreo juma de ora la el cu motorul pornit, și nu s-a văzut nimic. Zona cea mai afectată sau mai bine zis unde se vedea ulei mai mult era prin zona electromotorului.
    Aștept să văd ce o să zică mâine noul mecanic
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sa ne spui si noua, poti face si niste poze pt.ca o poza face cat o mie de cuvinte.
    Bafta in rezolvare!!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este foarte normal sa schimbi anumite piese care au o anumita vechime. Sunt buni mecanici dar nu i-ai nimerit tu si pe aia buni trebuie sa-i platesti. Masina care o ai iti va scoate foarte multi bani din buzunar din cauza vechimi ei. Asa ca incet si cu multi bani cheltuiti te asigur eu ca rezolvi problemele.
     

Distribuie pagina asta