1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.9 TDI la A6 C5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de RealPusky, 3 Aug 2008.

  1. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Salut,
    Ce parere aveti de valorile astea:

    20160223_151227.jpg
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt Ok chiar daca ai un injector (numarul 2) putin marit. In timp, acel injector isi va reveni. Valorile avansului sunt bune la fel si valoarea consumului la ralanti. Nu ai de ce sa umbli la nimic. Bafta
     
    mare_hotz apreciază asta.
  3. Ciprian93 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Roman, Neamț
    Masina:
    Audi A6, C5, 2003, 1.9 TDI 131 CP, 6+1 Viteze
    Salut! Am o problemă la un A6 din 2003, 1.9 131 cai 6 trepte. Când accelerez și ajung pe la 1500-1600 de ture se aude un zornăit metalic până pe la 2500-2600 de ture. Dacă depășesc 2600 de ture nu se mai aude acel zgomot, parcă metalic zic eu. Știe cineva care ar fi problema? Mulțumesc mult!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Doar in mers sau si pe loc ? Se aude si la decelerare ?
    Du-te fuguta la un service sa iti faca o constatare, risti sa strici mai multe mergand asa.
     
  5. Ciprian93 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Roman, Neamț
    Masina:
    Audi A6, C5, 2003, 1.9 TDI 131 CP, 6+1 Viteze
    Uite sincer să-ți zic nu am încercat să văd dacă se aude și pe loc, dar o să revin cu un răspuns mai pe seară. Problema e că ea a fost la mecanic pt schimbul de ulei, testată cu vag.com și nu au apărut erori. Sunetul respectiv îmi dă senzația ca și cum ceva nu stă bine fixat.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate fi turbina, vreo rola, fulie, etc. Cauze sunt multe.
    Ti-ai facut o idee din ce zona provine zgomotul ?
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Urca masina pe un elavator/rampa si stai sub ea, iar altcineva la volan sa o tureze progresiv pana in zona unde auzi zgomotul. Poate nu ti-a strans ceva pe acolo, se intampla frecvent sa pleci de la "mecanici" cu roata in trei prezoane din care numai unul strans.
     
  8. Ciprian93 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Roman, Neamț
    Masina:
    Audi A6, C5, 2003, 1.9 TDI 131 CP, 6+1 Viteze
    Revin cu un răspuns, zgomotul se aude doar când sunt într-o treaptă de viteză. Pe liber nu se aude nimic...de mecanici, nu pot să-ți zic. Mașina e achizionată recent din Germania. La decelerare nu se aude nimic, doar când o accelerez.
     
  9. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    Salut. La 1.9 tdi avf am schimbat garnitura de la capac culbutori. La prima schimbare mi s-a pus doar garnitura ( topran cred) la o saptamana aveam pierdere mare de ulei. M-am intors la service-ul respectiv si mi-au schimbat garnitura de capac cu una care era mai carnoasa+ mastic . La 10 minute dupa montarea capacului a pornit motorul si nu s-au mai vazut pierderi. Acum la o saptamana am aruncat o privire si am observat ca intr-un colt garnitura e "umeda". De precizat ca nu curge, doar ca se face lucioasa, posibil si putin la surubul din zona aia.
    Intrebarile me sunt:
    - am pitici pe creier si ar trebui sa o las asa? (Capacul fiind vechi si nu se poate obtine perfectiune.)
    - motorul a fost pornit prea repede dupa montaj?
    - in timp este posibil ca acest luciu sa dispara sau in extrema sa se accentueze?
    -o strangere de inca cateva grade ar putea inrautati situatia fiind acum prea tarziu din cauza masticului?

    Va multumesc pt sfaruri.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Garnitura se pune intotdeauna noua si originala (daca ti se pare prea scumpa pune Goetze) de cate ori umblam la capac. Nu umbli pe acolo cu mastic sau alta tiganie. Daca acel capac este stramb/deformat cumperi altul nou ca unul SH il poti lua la fel de prost.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Odata deformat, nu exista garnitura care sa indrepte si sa etanseze capacul. Practic, nu exista capac prea vechi, ci doar prea deformat.
    Ca sa facem o paralela cu garnitura de chiulasa, acolo se face plan din acelasi motiv... Pentru ca e deformata.
    Asadar, in concluzie ai nevoie de un capac nou, care se strange cu o cheie dinamometrica la cuplul recomandat de producator si evident o alta garnitura. Carpeli cu mastic se face in cazul "economilor" care dupa ce au demontat capacul, au pus aceeasi garnitura... nicidecum la o garnitura noua. Eu din start il loveam peste mana pe mecanicul care a avut "inteligenta" ca adauge mastic la o garnitura noua. Bine ca nu ti-au pus baietii o garnitura integrala din mastic... ca la cat e de folosit zici ca e mai bun decat "prostii" care fabrica garnituri. Mergi peste 3 saptamani si spune-i ca nu a pus destul mastic, sa vezi cum brusc o sa dea vina pe capacul tau... lucru pe care trebuia sa il intuiasca daca nu prima oara, macar a doua oara. Era destul sa puna capacul pe o suprafata plana si se vedea cat e de plan, insa "cap de inelara" nu a avut timp sa verifice si a ajuns sa il desfaca deja de 2 ori cu posibilitate sa te duci in curand si a 3-a oara peste el.
     
  12. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    Poze cu zona in discutie si cum arata.
    A 3a oara daca ma intorc la ei probabil o sa-mi spuna ca e capacul de vina si momentan nu sunt pregatit sa fac saltul de la 50 lei la 600 pt un strop de ulei cat timp motorul functioneaza foarte bine.
    Acuma nu stiu, sunt sanse mari sa fii fost mai bine fara mastic dar este de asemenea posibilitatea ca fara mastic sa fii fost mult mai rau. Ambele garnituri au fost noi numai ca a 2a oara a fost mai groasa+mastic.
    De verificat, capacul nu a fost verificat de planeitate, cel putin nu riguros.

    Optiunile mele sunt ori sa il las in pace (cel mai probabil) ori sa mai strang de surub cateva grade sperand la stoparea completa.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Parerea mea este ca cel putin deocamdata, doar tine sub observatie zona.
     
  14. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Imi poate spune cineva ce cod de injectoare am la masina dupa acest document? Scuze daca cumva este offtopic.
    Va multumesc!
     
  15. tarzy

    tarzy 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2010
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi a6 3.0
    Ai mai jos un fisier cu injectorul tau.
     
    paul.alexandru apreciază asta.
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    O mica completare. Injectorul cu codul 038130073 BA este cu limitare la seria de sasiu, acesta s-a montat pana la seria 4B- 2 -055 723.
    Ori seria lui este
    4B- 4 -054737, deci injectorul ar trebui sa fie 038130079 FX.
    Potriveste insa si codul 038130073 BA , 038130073 AR si 038130073 Q

    Paulica, te gandesti sa schimbi vreunul, a crescut corectia ?
     
    paul.alexandru apreciază asta.
  17. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Va multtumesc mult. As vrea sa le sch 1 si 2 ca au corectii mari si nu trage bn la turatie mai mica si nu stiam exact ce cod am, ca aveam un fisier unde scria ca is FX, dar azi cand m.am uitat ca am schimbst garnitura erau BA si nu mai stiam care is defapt, si am zis ca mai intreb odata si nu vroiam sa deranjez in zi de sarbatoare pe mobil dar va multumesc amandurora pt rasp.
    Sa pun ce este pe masina deja nu?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, poti pune acelasi cod care sunt si celelalte montate pe masina.
     
  19. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Multumesc. Ramane sa le mai gasesc sa fie bune si sa.i dam bătaie:)). Sarbatori fericite si linistite tuturor!
     
  20. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    oricum slabe sanse sa le dai de cap la injectoare....ori toate 4 din acelasi set...ori reconditionat acel set, pentru ca o sa ti se mute corectiile pe celelalte doua.
     

Distribuie pagina asta