1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.9 TDI la A6 C5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de RealPusky, 3 Aug 2008.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Paul, e cumva din 2004 a ta? Am impresia ca în 2004 au schimbat injectoarele AR cu BA la AVF.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Revin cu o completare la postul meu de pe pagina precedenta cu nr. 136 unde am mentionat codul injectorului pentru colegul paul.alexandru, cu o corectura : codul injectoarelor de pe masina lui este intr-adevar 038130073 BA , se vede clar si in imaginea care am atasat-o, limitarea la seria de sasiu este incepand de la seria 4B- 2 -055 723 (>>), deci seria lui 4B- 4 -054737 este inclusa.
    Eu gresisem afirmand ca limitarea este pana la acea serie , dar mi-am dat seama de
    asta doar dupa ce un prieten mi-a atras atentia asupra acestui lucru si caruia ii multumesc ca a vazut si astfel am indreptat eroarea de interpretare, cu scuzele de rigoare colegilor. :uhm:
     
  3. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Arazvan2002 salut. Este din luna 11.2003 masina.
    Baieti inca o intrebare. Daca iau un set de injectoare de pe ARL 150 cp se potrives sau trebuie facute modificari in computer? Omul care le are zice ca nu mai e nevoie de nicio modifocare si merge mai bine masina, ea fiind din 2004 presupune ca a mai pierdut cativa cai. Multumesc anticipat!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca injectoarele tale sunt bune nu vad de ce le-ai inlocui cu unele ce au tot 12 ani (sau mai mult).
     
  5. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Pai aia e ca nu sunt prea bune ale mele. Doar unu are corectie sub 0.8 restu sunt 0.9, 1.6, 1.8 ceva in genu si masina este puturoasa. Am mers cu turbina la curatat si nu era ea de vina. Am hotarat sa sch injectoarele ca deja ii stresant sa tot faci la masina si sa nu mearga cu trebuie. Macar astea ce le iau stiu ca au corectii mai mici.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Au alte coduri cele de pe ARL.
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Poți pune doar de pe același cod de motor. Nu poți pune de ARL fără sa modifici softul. Nu e vorba ca sunt mai mari ci sunt alt tip și merge motorul neregulat.
     
  8. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Din cate am inteles daca au terminatia AL sunt ok, dar de aia scriu aici ca sunt mai multi care se pricep si sa nu cumpar vreo prostie.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    AL sunt de ARL/BPX.
    Dacă ai BA, ia pe alea. Sunt destule pe piața.


    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
    paul.alexandru apreciază asta.
  10. tarzy

    tarzy 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2010
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi a6 3.0
    Daca pui toate patru merge, treaba asta o faceam noi acum 10 ani, punand injectoare de la 105cp, singura conditie fiind sa fie compatibile intre ele adica de la acelas tip de motor chiar si mai nou si bineinteles sa fie toate 4 schimbate, oricum indiferent de ce pui sa verifici sa fie cat mai in parametri ele nefiind noi. Precizez ca noi atunci puneam injectoare noi de la motoare de 105 cai la tot ce era PD vechi. Am pus la zeci de motoare nu doar o data.
     
  11. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Nu prea am gasit BA dar am gasit 4 bucati AL. Daca le schimb toate 4 ar fi o problema?
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    @paul.alexandru Cum sa nu gasesti BA? Se dezmembreaza passat-uri B5.5 pe banda rulanta. Daca vrei sa platesti si un soft in plus, cumpara AL. NU vor merge. Am testat eu fara sa vreau, le-am pus si uitasem sa modific softul si merge intrerupt si asa mai departe.
    @tarzy Se pot pune cele de ARL, de ex, in locul celor de AVB, ATD sau AJM (si care or mai folosi injectoare PDE1.3) si va merge dar va scoate fum fiindca difera hartile pentru durata, insa solenoidul e la fel. AL-urile sunt PDE1.3 si BA/AR sunt PDE1.1. Are alte valori in hartile de preinjectie, etc.

    uite aici injectoare de AVF /AWX
    http://olx.ro/oferta/injectoare-vw-...-1-9tdi-131cp-avf-awx-ID5cn9v.html#1f26f43e35

    si BA http://olx.ro/oferta/vand-injectoare-pd-vw-passat-1-9-tdi-131-cp-ID4ATNa.html#1f26f43e35
     
  13. Raul Septimiu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2016
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A6, 1.9TDI, 130HP, 2003
    Buna sa va fie ziua dragi soferi,

    De 3 saptamani, la fiecare pornire cu motorul rece, totul e ok pana temperatura motorului ajunge exact la 90°. Cand a atins aceasta temperatura, timp de 3-5 minute face socuri foarte mari cand accelerez, apoi, TOTUL revine la normal. Dupa ce se intampla asta pot conduce fara nici un dezagrement. Fac zilnic 160 KM...

    Am schimbat toate filtrele acum 2 zile si la fel. Am curatat vana EGR si la fel. Am pus aditiv in motorina si nici o schimbare. Am luat mufa de la debitmetru jos si la fel, cand ajunge la 90° incepe sa tremure 3-5 minute.

    Are cineva habar ce ar putea fi? A mai patit cineva asa ceva?
     
  14. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Verifica injectoarele. Si o diagnoza nu ar strica.
     
  15. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut tuturor membrilor,
    Am un audi a6 1.9 ajm din 2000 luat de la proprietar din germania de mine personal la care am o problema: de 2 ori in timp ce depaseam pe la 120 km/h s-a plafonat. Nu mai trecea de 300 0rpm si clar pierduse putere, mergea dar fara vlaga fara nimic aprins in bord. Va rog ajutati-ma cu ceva sfaturi. Cine stie ce chichita o fi sau furtun iesit o fi. Multumesc
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pierderea temporara de putere se numeste limp mode si are mai multe cauze. Citeste despre fenomen, o sa-ti dai seama despre ce vorbesc dupa. Trebuie vazuta eroarea stocata pe Engine, apoi remediate cauzele.
     
  17. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    M-am documentat un pic. Ar fi vorba de turbo din toate posibilitatile de acolo mai ales ca fiind primul diesel am mers subturat "in capul meu pentru consum". E clar acum ca nu am facut bine. Se poate curata prin turatii mai mari aceste depuneri sau odata raul facut trebuie desfacut si curatat ? Banuiesc ca nu poti aplica solutii de curatatre acolo ca sar duce in motor.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Curatarea prin mers turat este frectie la picior de lemn, probabil se va rezolva problema pe moment dar tot nu vei scapa de desfacut turbina si curatat cum trebuie.
     
  19. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Am masina de 3 luni. Poate neamtul a mers cum trebuie si in astea 3 luni nu s-a depus prea mult.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu inteleg ca iti faci sperante, dar mai uita-te odata la varsta masinii.
     
    mare_hotz apreciază asta.

Distribuie pagina asta