Salut Am o problemă care nu reușesc să ii dau de capăt. Am schimbat fiecare rola, curea accesorii, rola alternator, fulie arbore, etc. Acest zgomot (greier) se aude la pornire timp de 1 minut (până se încălzește motorul) Specific (am schimbat și pompa de vacuum din Baia de ulei) am urmat sfatul unui mecanic (aceasta fiind cea mai costisitoare. Sperând că rezolv problema, am schimbat dar degeaba Atasez un link Mulțumesc
Lovesc paletele de la Ventilator, radiatorul ? Am intalnit o problema similara, cand ventilatorul avea joc ! Invarte de ventilator cand motorul este oprit. Sent from my S9+ using Tapatalk
Fulia de la AC si/sau pomp de servo le-ai verificat ? Da cureaua jos, porneste motorul si vezi daca mai chitaie. Facea permanent daca loveau paletele. Am avut eu joc in ventilatorul mic si era discoteca daca dadeam drumul la AC.
BogdanDE Nu merg ventilatoarele atunci când pornesc motorul. Deși ascultând din afara, din zona aia pare să se audă zgomotul audi66 Da, se aude chiar daca se da cureaua jos.
Revin cu un raspuns din reprezentanța. Zgomotul provine din pompa de vacum și este normal .Mi-a fost prezentată o poză cu pompa secționata și mecanismul din ea face acel zgomot până temperatura lichidului de răcire ajunge la temperatura de 60°. Concluzie , am schimbat pompa degeaba .
Salut, Vreau sa vă povestesc și pățania mea cu al meu A4 B8.5 Allroad 2013 177 hc cod motor CGLC. Am avut si eu clasica problema cu aprinderea martorului de presiune ulei la ralantiu. Prima dată am schimbat pompa de ulei (imbusul intact), schimbat ulei 5w 30 marca Motul și după primi 20 km s-a aprins, martorul de presiune, din nou. După, au început fluierături la turbină, am mers la alt service și am schimbat și senzor de pe chiulasa și am pus in motor un ulei puțin mai gros. Fericire maxima, super viteza și ușurare ca am scăpat. Ei, hai că am glumit, pentru ca după 5 zile a căzut motorul adica troncăne de zici ce-i aia. Acum o să-mi cumpăr alt motor dar de la voi vreau o singura părere: vreau sa stiu ce cod motor din ce an este mai bun ? Mulțumesc și nu mergeți asa, pentru ca să nu pățiți ca mine.
Corect ar fi sa ne zici ce presiune la ulei aveai : 1. Initial 2. Dupa inlocuirea pompei de ulei 3. Cand au inceput fluieraturile Undeva este o problema. Ai facut conversia pompei de ulei sau doar ai “reinoit” ce aveai deja pe masina ?
Nu a facut nimic din ce am scris eu in topicul inchis despre reparatia pompei de ulei. Cine i-a lucrat la masina sigur a facut niste prostii si pentru asta sunt sigur si imi asum ce spun. Asta este problema cand iti cumperi o masina scumpa si enorm de scumpa la intretinere si nu ai unde sa o repari la modul profesionist si o duci la toti "meseriasii".
@audi66 doar am înlocuit pompa aia mica cu una nouă. Am avut o recomandare către un mecanic care s-ar pricepe sa schimbe imbusul dar el era intact asa ca mi-a spus ca pompa aia mica e defecta, cum că ar fi arculețul cu biluță slăbit și ar trebui alta. Mi-a comandat una nouã la 660 de lei dar totuși am păstrat-o și pe cealaltă originală iar referitor la presiune: în funcție de cum creștea căldură uleiului, ea scădea @Cristi iti dau foarte mare dreptate, am mai făcut asta odată cu altă mașină și am regretat după ca și acum, dar nu-i bai o voi rezolva, voi lua un alt motor cod CGLC. Incă ceva: am început să citesc acest forum, abia după ce am făcut prostia de mai sus.
La motoarele cunoscute cu probleme la pompa de ulei, se face conversie, nu se inlocuieste pompa actuala cu alta acelasi model ca nu rezolvi nimic. Din pacate, ai aflat-o cam tarziu …
Buna ziua! Va scriu aici si experienta mea. A4 Allroad 2013 CGLC, 192000 km in bord cand l-am cumparat. I-am facut schimbul de ulei, si la scurt timp a inceput sa imi apara eroarea magica. Duc masina la verificat, aveam si termostatul de la egr de schimbat, verifica si pompa totul ok, schimb iar uleiul. Dupa vreo 2000km, apare iar eroarea, dupa ce citesc pe forum pagini si pagini despre eroare, zic “hai ca n-o fi nimic, traiesc cu eroarea, motorul merge, aia e” Merg cu eroarea aprox 10-12 000 km, mentionez ca aparea doar la relanti, cu motorul cald, in fataiala de oras sau dupa un drum lung. Inainte sa plec in concediu, zic hai sa o verific totusi inca o data sa fie ok. Se verifica ir presiunea la rece la cald etc, de data aceasta presiunea era foarte mica, 0.2 la relanti. Dupa discutii, intrebat stanga dreapta etc ajung impreuna cu mecanicul la concluzia : tacheti si culbutori Concluzia a fost buna, dupa demontare acestia aveau uzuri foarte mari, unii chiar avand parti lipsa. Montat tacheti si culbutori, schimbat ulei, totul ok, motorul suna mai bine si merge mai bine. 3-4000 km de atunci, totul ok pana acum. Spor la nervi cu aceste motoare si masini...
Buna ziua Va rog sa ma ajutati cu identificarea zgomotului, de unde ar veni, ce ar putea fi sau ce sa mai verific? Da stiu nu puteti ghici dar poate poate. Am fost la diagnoza atat VCDS cat si mecanic ( in doua locuri) si nimic. Culmea este ca face aleator, cand am fost cu ea la proba nu a vrut sa se manifeste deloc. Zgomotul dintre secundele 4 -7 se manifesta doar dupa ce sta cateva ore ( se manifesta in special cand plec de la munca, dimineata nu face deloc), si face fix cat se aude in film, apoi nu mai face deloc. Suieratul apare cand schimba automat din trepta 2 in 3. Masina este un A4 B8 2.0TDI CNHA 2015 Allroad, cutie automata. https://www.youtube.com/shorts/kVbvCpbQnfI Va multumesc