1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A4 Allroad B8 2015 - diverse probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 allroad quattro' creată de Eduard_is, 24 Aug 2019.

  1. Eduard_is 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2019
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 allroad 2015
    Salut
    Am o problemă care nu reușesc să ii dau de capăt.
    Am schimbat fiecare rola, curea accesorii, rola alternator, fulie arbore, etc.
    Acest zgomot (greier) se aude la pornire timp de 1 minut (până se încălzește motorul)
    Specific (am schimbat și pompa de vacuum din Baia de ulei) am urmat sfatul unui mecanic (aceasta fiind cea mai costisitoare. Sperând că rezolv problema, am schimbat dar degeaba
    Atasez un link



    Mulțumesc
     
  2. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Lovesc paletele de la Ventilator, radiatorul ?
    Am intalnit o problema similara, cand ventilatorul avea joc !
    Invarte de ventilator cand motorul este oprit.

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fulia de la AC si/sau pomp de servo le-ai verificat ?
    Da cureaua jos, porneste motorul si vezi daca mai chitaie.

    Facea permanent daca loveau paletele. Am avut eu joc in ventilatorul mic si era discoteca daca dadeam drumul la AC.
     
  4. Eduard_is 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2019
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 allroad 2015
    BogdanDE
    Nu merg ventilatoarele atunci când pornesc motorul. Deși ascultând din afara, din zona aia pare să se audă zgomotul

    audi66 Da, se aude chiar daca se da cureaua jos.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cod motor ai ?
     
  6. Eduard_is 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2019
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 allroad 2015
    Cod motor CNHA
     
  7. Eduard_is 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2019
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 allroad 2015
    Revin cu un raspuns din reprezentanța.
    Zgomotul provine din pompa de vacum și este normal .Mi-a fost prezentată o poză cu pompa secționata și mecanismul din ea face acel zgomot până temperatura lichidului de răcire ajunge la temperatura de 60°.
    Concluzie , am schimbat pompa degeaba .
     
    Pinichi apreciază asta.
  8. Taune

    Taune 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 1 9 2003
    Salut,
    Vreau sa vă povestesc și pățania mea cu al meu A4 B8.5 Allroad 2013 177 hc cod motor CGLC. Am avut si eu clasica problema cu aprinderea martorului de presiune ulei la ralantiu.
    Prima dată am schimbat pompa de ulei (imbusul intact), schimbat ulei 5w 30 marca Motul și după primi 20 km s-a aprins, martorul de presiune, din nou.
    După, au început fluierături la turbină, am mers la alt service și am schimbat și senzor de pe chiulasa și am pus in motor un ulei puțin mai gros. Fericire maxima, super viteza și ușurare ca am scăpat. Ei, hai că am glumit, pentru ca după 5 zile a căzut motorul adica troncăne de zici ce-i aia. Acum o să-mi cumpăr alt motor dar de la voi vreau o singura părere: vreau sa stiu ce cod motor din ce an este mai bun ? Mulțumesc și nu mergeți asa, pentru ca să nu pățiți ca mine.
     
  9. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Incepand cu seria motor > 391911
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Corect ar fi sa ne zici ce presiune la ulei aveai :
    1. Initial
    2. Dupa inlocuirea pompei de ulei
    3. Cand au inceput fluieraturile

    Undeva este o problema.
    Ai facut conversia pompei de ulei sau doar ai “reinoit” ce aveai deja pe masina ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu a facut nimic din ce am scris eu in topicul inchis despre reparatia pompei de ulei. Cine i-a lucrat la masina sigur a facut niste prostii si pentru asta sunt sigur si imi asum ce spun. Asta este problema cand iti cumperi o masina scumpa si enorm de scumpa la intretinere si nu ai unde sa o repari la modul profesionist si o duci la toti "meseriasii".
     
  12. Taune

    Taune 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 1 9 2003
    @audi66 doar am înlocuit pompa aia mica cu una nouă. Am avut o recomandare către un mecanic care s-ar pricepe sa schimbe imbusul dar el era intact asa ca mi-a spus ca pompa aia mica e defecta, cum că ar fi arculețul cu biluță slăbit și ar trebui alta. Mi-a comandat una nouã la 660 de lei dar totuși am păstrat-o și pe cealaltă originală iar referitor la presiune: în funcție de cum creștea căldură uleiului, ea scădea

    @Cristi iti dau foarte mare dreptate, am mai făcut asta odată cu altă mașină și am regretat după ca și acum, dar nu-i bai o voi rezolva, voi lua un alt motor cod CGLC. Incă ceva: am început să citesc acest forum, abia după ce am făcut prostia de mai sus.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La motoarele cunoscute cu probleme la pompa de ulei, se face conversie, nu se inlocuieste pompa actuala cu alta acelasi model ca nu rezolvi nimic.
    Din pacate, ai aflat-o cam tarziu …
     
    Taune apreciază asta.
  14. Paulbla7 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2021
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Allroad b8.5
    Buna ziua!
    Va scriu aici si experienta mea.
    A4 Allroad 2013 CGLC, 192000 km in bord cand l-am cumparat.
    I-am facut schimbul de ulei, si la scurt timp a inceput sa imi apara eroarea magica.
    Duc masina la verificat, aveam si termostatul de la egr de schimbat, verifica si pompa totul ok, schimb iar uleiul.
    Dupa vreo 2000km, apare iar eroarea, dupa ce citesc pe forum pagini si pagini despre eroare, zic “hai ca n-o fi nimic, traiesc cu eroarea, motorul merge, aia e”

    Merg cu eroarea aprox 10-12 000 km, mentionez ca aparea doar la relanti, cu motorul cald, in fataiala de oras sau dupa un drum lung.

    Inainte sa plec in concediu, zic hai sa o verific totusi inca o data sa fie ok.
    Se verifica ir presiunea la rece la cald etc, de data aceasta presiunea era foarte mica, 0.2 la relanti.
    Dupa discutii, intrebat stanga dreapta etc ajung impreuna cu mecanicul la concluzia : tacheti si culbutori
    Concluzia a fost buna, dupa demontare acestia aveau uzuri foarte mari, unii chiar avand parti lipsa.

    Montat tacheti si culbutori, schimbat ulei, totul ok, motorul suna mai bine si merge mai bine.
    3-4000 km de atunci, totul ok pana acum.

    Spor la nervi cu aceste motoare si masini...
     
    smurff și arazvan2002 apreciază asta.
  15. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015

Distribuie pagina asta