1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Aveti idee de unde pot achizitiona un set garnituri injector 03G 198 051 A-Bosch...pe Autokarma nu mai gasesc. Multumesc
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Orice alt magazin de piese auto. Eu nu pot intelege asemenea intrebari cand in Bucuresti sunt sute de magazine de piese auto. Chiar nu ai nici un prieten sau chiar nu ai gasit pe cineva care sa aiba magazin de piese auto ? Lasa numarul tau de telefon aici si iti spun eu unde sa mergi. Voi sterge ulterior mesajele ca nu isi au rostul.
     
    Xayron88 apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te la orice covrigarie si cere 03G 198 051 A sau Bosch 1 417 010 996.
     
    pamfilie2006 și Xayron88 apreciază asta.
  4. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare tuturor,

    Revin cu urmatorul update:
    Initial aveam pe injectorul 4 valoarea de +1.75.....conform acestor inform am hotarat sa schimb inhectorul 4 cu alt injector verificat la TotalDiesel, cu oring-uri si suruburile OEM. Dupa aceasta miscare , "noul" injector avea valoarea de +2.3. Vazand aceste valori am hotarat sa mai achizitionez un al doilea injector si din pacate am aceleasi valori (-0.19; -2.47; +0.33; +2.31).
    Exista posibilitatea sa fie de la altceva?
    Aveti idee daca consumul crescut 10.5 in Bucuresti se datoreaza acestei probleme?
    Credeti ca ar fi util sa schimb injectorul 3 cu 4 sa vad daca se schimba valorile?

    Precizez ca masina merge numai cu motorina scumpa de la Rompetrol, porneste usor, nu scoate fum, egr, debimetru, clapeta acceleratie, galerie admisie, turbina curatare si verificate, trage foarte bine...
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Poti incerca sa schimbi 3 cu 4 sa vezi ce se intampla.

    Verifica ax came de uzura/ DACA motorul e BLB verifica starea culbutorilor/locasul injectorului in chiuloasa sa nu fie uzat/intareste contactele electrice din cablaj ce intra in mufa injectorului, fa un test de compresie.

    Pune o poza cu, grupurile 013/015/018/023.

    Erori stocate??
     
  6. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    1.Axa cu came ar fi ok
    2.Motorul este BRE...adica tot un BLB :)
    3.Cablajul ar fi ok
    4.Compresie.... nu am facut :(
    5.Lipseste poza cu canalul 018
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ar fi ok!!:)
    Totusi schimba inj.intre ele/intareste contactele(nu cablajul in sine te intereseaza)MASOARA axa cu, came.
     
  8. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Va atasez o un filmulet cu fumul care il da la pornire cu specificatia ca da fum rar dar da(mai exact cand are ea pitici). Intrebarea mea este: Daca era un injector defect sau axa sau culbutorul......nu ar fi trebuit sa faca mereu ?

     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Eu tot pe axa cu came ,tachet ,culbutor dau vina.
    Adica este prea imposibil ca ,corectiile sa stea tot in plaja aia desi ai inlocuit injectoarele.
    Din tacheti uzati (incapacitate de incarcare cu aer sau incapacitate de evacuare completa) poti avea un raspuns dezastruos pe corectii.
    Pe AVF am intalnit aceasi problema recent si odata cu inlocuirea tachetilor 3 ore dupa pornire corectiile s-au apropiat de 0 si vibratiile au disparut complet.
    Legat de ce spuneai tu...tocmai de asta nu te lovesti de problema mereu,intre timp tachetii se mai incarca cu ulei si problema se amelioreaza.
    Ca si intrebare...cum ai verificat tu tachetii?
    Daca ai facut-o recent dupa oprirea motorului ai mari sanse sa nu ii gasesti pe cei defecti.
    Pozitia lor in chiulasa nu iti permite o apasare corecta cand ii apesi si ca atare nu ii poti "interoga" , asadar....99% raspunsul meu este ca ceea ce iti joaca tie feste sunt tachetii
     
  10. ionnutz91bn 4th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2012
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI, 2008, BRE
    Si eu tot la axele cu came cred ca e problema si spun asta pentru ca acel consum la ralanti de 1.0l ii foarte mare.
    Cat ai avansul si cantitatea injectata? undeva pe canalele 3-4 trebuie sa fie.
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  11. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Trebuie reglat din axe consumul la relantiu si avansul. Si dupa constati daca schimbi axele...

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    BRE are doua axe cu came care nu se uzeaza ,cazuri rare cand sunt afectate de corpuri metalice desprinse ,uneori de la culbutori .
    Ambele lucruri se pot verifica usor .
    Inlocuirea culbutorilor necesita demontarea chiuloasei
    Verifica :
    -capac culbutori (se blocheaza si nu mai da afara gazele de carter)
    -egr ,se intampla sa nu mai inchida bine ,nu da eroare.
    -etansietate oringuri
    -joc ax turbo
     
  13. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Inca nu am reușit să ajung la un tester sa verific grupurile: 1-4-13 15-18-23 67-68-73. Sper că în weekend, dacă o fii sa fie....
    Oricum astăzi am ieșit puțin cu mașina, am vrut sa pun și motorină sa nu intru pe rezerva ( de obicei am jumătate de rezervor)
    Am mers puțin cu ea iar comportamentul este total asimptomatic, dar din ce îmi dau seama că și șofer de diesel cred, spun cred asta însemnând că nu sunt total convins - că problema este la unul din injectoare......
    Cate odată viteza întâi merge până în 2000 ture și apoi de simte cum cere a doua, altă dată dacă te grăbești și nu urci liniar in accelerație simt cum trepidează si nu are forța, asta undeva la sfârșitul plajei de turație aferente treptei a doua și puțin la începutul celei de-a treia. Altă dată dacă o iei progresiv 1,2,3 urca perfect in ture și trage impecabil.
    Ce am mai observat este că dacă o accelerezi pe loc până undeva la 2200-2500 și apoi iei piciorul de pe accelerație, decelereaza cursiv, sta ordonata 3-4 secunde și apoi iar incepe sa se bâlbâie.
    Până ajung la tester, vreau sa verific clapeta shutoff, eventual și EGR-ul și de ce nu și cablajul electric al injectoarelor. Asta repet, până îi ajunge la tester sa vad vad ce zice și testerul.
    Oricum nu este un motor extraordinar de dificil, trebuie doar să citești și să aprofundezi subiectul.
    La cealaltă mașina cu corpul de admisie necurățat pe plaja de turații 800- 1900rpm, mașina era mai puturoasă și dădea parca in nas. Odată curățată admisia, comportamentul la plaja de turație mica este cu totul altfel. Mașina este mult mai maleabila la condus și are cuplu chiar și în turație mici
    Dacă reușesc să o pun pe tester comunic imediat rezultatele. Cod motor BRE 2.0 TDI
    Seara buna!
     
  14. Alexandru Nan

    Alexandru Nan 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2.0 TDI 103kW 2007
    Astazi am patit "beleaua" sa zic asa... Mergeam drept, constant cu 50 in trapta 3, cand brusc acceleratia nu a mai raspuns, a aparut eroare de ESP/ABS in bord si mi s-a oprit mortorul. Sa mai porneasca pace... pana nu se raceste gen 70 grade nu porneste... Deasemenea daca ajunge iar la 85-90 grade se opreste. Am sa ii fac un test cu VCDS ca imi ramane aprins martorul "eroare la motor" sa vad ce zice. A mai patit careva? Sunt destul de speriat pentru ca imi iubesc "batranica" (A6 C6 4F 2007)
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Scoate mufa de la G62(senzor temp.antigel)DACA porneste schimbi senzorul cu unul OEM(preferabil inainte de a cumpara altul sa te uiti ce temp.afiseaza in vdcs), daca tot nu porneste/porneste greu trebuie verificat mai multe inainte de a ajunge la o rescriere de soft.
    Cel mai bine e sa faci o scanare inainte de toate si in functie de ce gasesti poti sa cauti rezolvarea.
     
  16. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Buna seara!
    Bine punctat la ce mecanic te duci cu schimbatul garniturilor si reglajul injectoarelor.....astazi jumatate de zi am stat pe telefoane in stanga si dreapta sa gasesc pe cineva de incredere care imi poate scoate si mie injectoarele 1 si 2 sa le verific si eventual sa le reconditionez. Am fost pasat de la unul la altul - ba ca nu se baga, ba ca este motorul cu doua axe, ba ca treaba asta trebuie sa o faca firma care reconditioneaza injectoarele
    M-am desumflat de tot - masina asta parca ar fi nava spatiala - pana la urma nu este o lucrare asa de complicata sa dai port axa afara - sa extragi un "nenorocit de injector" caruia i faci daca trebuie o reconditionare - apropos cei de la Buzau - mi-au zis ca la tipul asta nu se baga! daca erau din celelalte le mancau pe paine....Ce dracu masina mi-am luat?
    Deci - revin: inteleg ca nu este asa o lucrare de amator sa montezi la loc injectorul reconditionat sau caruia i-ai schimbat oringurile, scaunul - si sa-l prinzi cu doua suruburi noi - la ce cuplu? apoi sa il strangi la 90 si respectiv 180 de grade - sa asezi port axa si aici vine partea complicata sa reglezi cu ceas comparator jocul tachetelui.
    Domnule Cristi ma puteti indruma spre cineva calificat in aceasta operatiune?

    Cam cu aceasta problema ma confrunt - facut diagnoza la userul blackcat aseara
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    La ce vad eu ar trebui sa dai toate injectoarele jos si sa le verifici pe un stand.
    Operatiunea nu este m ai complicata decat la un PD normal ci intradevar inj.sunt mai dubioase.
    Eu am trimis cateva inj.la Zalau la verificat si reconditionat.
    Bine ar fi sa ne spui codul de injectoare si pot da cateva telefoane.
    Vezi ca am nr.de tel.si suna ma daca vrei.
    Spune mi daca in plaja de turatii 1800/2200 motorul intrerupe(accelelereaza masina pe loc).
     
    mariano apreciază asta.
  18. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Din cate vad mașina nu întrerupe in plaja specificată
    Eu că sa nu o chinui, parca mă strânge de inima când o văd cum bâlbâie - o țin puțin accelerata la 1000 sau 1200
    Zilele trecute când a fost scăderea aceea brusca de temperatură la 27 de grade am observat un fenomen foarte ciudat. La pornire nu mai făcea deloc, stătea singurica puțin mai accelerată undeva la 1000 dar mergea perfect până se încălzea. Ca și când rece fiind s-ar fi contractat chiulasa și ținea mai bine injectorul. Am avut atunci strania impresie că injectorul etansa perfect in chiulasa ca și când materialul ar fi fost contractat de la frig.
    După ce s-a încălzit a început să bâlbâie....evident
    Un alt simptom este faptul că ridicând turația, scap evident de acest bâlbâit, turez până la 2000-2500 și eliberez pedala. Turația scade frumos lent liniar până la 860 și sta așa cam 4 secunde după care începe și bâlbâie.....
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Spuneam daca o accelerezi pe loc si nu in mers.
    Etanseitatea inj.se poate verifica usor.
    Trebuie sa vezi si ce uzura este in chiuloasa in locasul injectoarelor.
    Incearca sa duci avansul la 0° sa vezi daca scad compensarile.
    Una peste alta iti trebuie un baiat bun care are chef de munca.
    Ce cod de inj.ai??
     
    mariano apreciază asta.
  20. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Pai accelerata pe loc - de asta vorbeam. In mers este altceva - am inteles. Avansul este deja la 0
    Codul injectoarelor nu il stiu - astazi vreau sa desfac capacul culbutorilor si vreau sa vad daca pot citi codul cu oglinjoara mica de dentist....
     

Distribuie pagina asta