1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. Chriss83

    Chriss83 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.0 tdi an 2011 tip motor CGLC 177 cp
    Salut
    Am urmatoarea problema la masina din semnatura.Masina porneste bine si la cald si la rece.
    Cand motorul este rece intrerupe la relantiu si scoate fum gri
    Dupa ce ajunge la o temp de 80-90 de grade nu se mai simte ca intrerupe decat daca o accelerezi lin de la 880 la 2100
    Am verifict cu vag si corectiile la injectoare sunt mari pe 1 si 4 la rece sunt 1.75-178 si cand se incalzete motorul la 1.15-125
    Corectiile pe 2 si 3 intre 0.45-65 si cald si rece
    Avans citit pe vag la -2
    Consum la relantiu 0.8 l
    Am inlocuit toate cele 4 injectoare cu kitul de reparatie si defectul se manifesta la fel acelasi simtome si aceleasi valori si la injectoare.
    Am luat toti mecanici la rand si nimeni nu stie ca sa ii faca.Un ajutor va rog.
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Inject.de verificat/reconditionat!!
     
  3. Chriss83

    Chriss83 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.0 tdi an 2011 tip motor CGLC 177 cp
    Injectoarele au fost pe o masina care functiona si valorile de compensatie nu depaseau de 0.4-05 pe toate 4
    Am facut si strangerea inj cu compensatorul si degeaba
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sunt compatibile cu motorul tau??
    Ai verificat ax came/avans/cantitate injectata??
    Ai aliniat inj.la montare fata de baza chiuloasei??
    Ai reglat inj.la 180°??
    Ai pus suruburi de strangere noi??

    La TOATE intrebarile rasp.tau trebuie sa fie DA!!

    Nu stiu ce inseamna"strangerea cu compensatorul!!
     
  5. Chriss83

    Chriss83 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.0 tdi an 2011 tip motor CGLC 177 cp
    Da la toate
    Cu compensatorul masori exact cand este motorul in punctul de reglaj al injectoarelor si da s-a facut la 180
    Cel putin asa a zis mecanicul
    A verificat mufele si a strans papucii.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca ai vrut sa spui "ceas comparator", nu "compensator".
    Este un ceas cu o tija ce se monteaza in locul bujiei pentru a determina punctul mort superior (P.M.S).
     
  7. Chriss83

    Chriss83 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.0 tdi an 2011 tip motor CGLC 177 cp
    Da
    Scuze asa e
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cu ceasul comparator nu strangi nimic.:)
    Daca toate rasp.sunt da, nu ti ramane decat sa verifici inj.in banc pt.ca o sa ai surprize.
     
    mariano apreciază asta.
  9. miti1989 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    stoke on trent
    Masina:
    Audi a6 2l s-line
    BRE are o masa totala de 1680 kg
     
  10. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Eu am tot 2.0 TDI cod BRE dar masa proprie 1720 kg
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Difera in functie de dotari.
     
  12. Chriss83

    Chriss83 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.0 tdi an 2011 tip motor CGLC 177 cp
    A mea are masa 1615
     
  13. Adrian Udroiu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 , BRE , 2007
    Salut. Ne spui si noua daca ai rezolvat ceva? Multumesc.
     
  14. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    La fel ca si romy.b eu cred ca este necesar sa verifici injectoarele pe banc. Cea mai buna verificare - incearca undeva in tara Zalau, Bacau, Suceva - caci la Bucuresti mie mi-au luat 100 lei de injector la verificat
    Din cate vad, am citit si studiat problema la acest tip de injectoare problemele sunt interne si mai putin cauzate de pompa de inalte - ci de insasi injectoarele propriuzise.
    La fel cum au spus si audi66 dar si romy.b impreuna cu EEXCALADE trebuie musai sa respecti la sange procedura de inlocuire a oringurilor, montare in chiulasa, momente de strangere, unghi de strangere si alinierea camei pe momentul maxim de apasare si iarasi strangerea surubului si darea lui inapoi 180 apoi blocarea cu piulita.
    Recomand cu caldura masurarea cu ATENTIE a rezistentei interne si a continuitatii cablajului, deoarece lucreaza in conditii extreme si mai toate firele dupa 10-11 ani sunt batoase si coapte
     
  15. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Acum fata de etansarea interna a injectorului realizata prin componentele sale - daca stau sa analizez bine, etansarea acestuia in chiulasa se face doar prin cele doua oringuri, oringuri care au rolul de a separa circuitul de tur si retur si a impiedica injectorul sa piarda presiunea, implicit motorina in circuitul de ungere - respectiv chiulasa....
    Asa cum bine spunea moderatorul Cristi intr-un raspuns dat cuiva la un moment dat, chiulasa suporta un numar limitat de demontari - montari ale injectoarelor. In primul rand, este o combinatie nefericita de aluminiu (chiulsa) cu OL care este folosit la realizarea corpului injectorului
    Gaura respectiva tinde sa se deformeze si sa piarda astfel etanseitatea. Diferentele mari de transfer termic isi spun cuvantul, precum si factorii de dilatare, contractare
    Un alt aspect luat in discutie si tratat de multi - chiar si de cei cu motoare 1,9 este zona de contact a injectorului din partea superioara a diuzei - scaunul injectorului - daca ii pot spune asa. Aici am observat din studiul meu ca exista in timp uzuri, oxidari, calaminari....
    Unii, incearca sa rectifice acel scaun prin si cu diferite procedee abrazive. Cateodata au rezultat, cateodata nu....
    Acum este drept anumite tipuri de injectoare au acolo o saiba de cupru care la montaj se decaleste se baga pe diuza si apoi injectorul se strange in chiulasa, realizand astfel etansarea.
    Acest model de etansare este specific injectoarelor directe dar si a celor PD din prima generatie.
    Ei bine, injectoarele la motoarele BRE, BLB si alte cateva nu au acolo nimic, nici o saiba, nimic - doar scaunul injectorului in scaunul chiulasei. Am citit deasemenea de solutia ingenioasa a unora de a confectiona saibe subtiri de tabla de cupru de 0,2mm care sa pasuiasca si sa preia toate golurile de aer dintre corpul injectorului si scaunul chiulasei.
    Eu cred ca aceasta este intr-adevar o problema mai ales atunci cand se aduna km si apare usor, usor uzura ... etanseitatea cat mai ferma din aceea zona poate salva si prelungi viata oringurilor dar ceea ce este cel mai important realizeaza o echilibrare a presiunii injectate, respectiv a presiunii realizate in camera de ardere.
    Mai mult decat atat o etansare defectuoasa poate modifica graficul de lucru al injectorului in zona de precombustie, nerealizandu-se suficienta presiune, modificanu-i astfel valorile de lucru.
    Asa se explica de ce la cutare pe masina mergeau bine si aveau compensari mici iar la X-sulescu are compensari mari. Evident vorbind de injectoare cu valori apropiate ... Atentie!
    Anexez pentru studiu ... cazul meu particular
     
    Adrian Udroiu apreciază asta.
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Din fericire acum se reconditioneaza chiuloasele/se bucseaza cu rezultate super ok!!
    La inj.cu prindere in doua parti rata de uzura a chiuloasei in locasul injectoarelor este mica, problematic este PD de 1.9 cu un singur surub.
     
    mariano apreciază asta.
  17. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Pentru ca este important si pentru ca romy.b m-a rugat sa postez poze ca sa fie edificator pentru toata lumea - anexez aici trei fotografii prin care se poate observa deformarea - de fapt alungirea suruburilor care fixeaza injectorul in chiuloasa. Poate diferenta nu este asa de mare - dar vreau sa va spun ca si filetul se intinde, astfel incat la proba filierei se simte clar faptul ca s-a alungit si filetul. De aceea este imperios necesar a se inlocui aceste suruburi
     
    Radu83B apreciază asta.
  18. Chriss83

    Chriss83 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.0 tdi an 2011 tip motor CGLC 177 cp
    Inca nu am rezolvat nimic am fost plecat in concediu si am amanat cautarea problemei.
    Revin in momentul in care am o rezolvare ceva.
     
    Adrian Udroiu apreciază asta.
  19. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Verifica si curata egr. Fumul gri e posibil sa fie si de la egr(functionare neadecvata).
     
  20. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Imi poti spune daca ai rezolvat problema si daca da unde? Ms
     
    mariano apreciază asta.

Distribuie pagina asta