1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Da am rezolvat problema cu brio, in sensul ca dupa schimbarea injectorului 2, valorile pe grupul 013 au scăzut considerabil de la 2,57 ( val.pe injectorul2) la 0,33. Acum am valori 0,33 - 0,35 pe toate injectoarele.
    Operatinea am efectuat-o cu programare prealabilă la Express Diesel pe Sos. Alexandriei 122, vis a vis de penitenciarul Rahova. Sunt foarte ok, lucrează curat, atent dar te obliga la o diagnoză preliminară si verificarea injectorului/ injectoarelor pe banc pentru a detrmina starea acestia/acestora si a nu efectua montaje si demontaje inutile. Evident si diagnoza si testul pe banc in conditii reale de simulare se plătesc...aici vorba lui romy.b Bucurestiul este scump, frate! Una peste alta eu am avut injector de schimb, set de oringuri si suruburi. Pe privat iti pot explica mai multe sau la telefon 0723870921. Stima!
     
    Adrian Udroiu apreciază asta.
  2. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Îmi zice și mie cineva ce parte a motorului este din poza ? Imi curge antigel pe acolo jos in spate partea dreapta a masinii chiar unde se etanseaza tubul acela gros și motorul. Poza este făcută pe dedesubt. Mulțumesc
     
  3. andu_ghe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.0 2006 BRE
    Buna ziua,
    Am o problema legata de consum la masina ( a6 2006 2.0 tdi BRE ) . In oras in conditii de mers economic cand nu este trafic nu scade consumul afisat pe BC sub 10 %, daca mai este si putin trafic consumul urca la 12-14 %. Consumul la pompa pare a fi si mai mare ( in jur de 18 % ). Mentionez ca am ajuns in situatia de a scoate toata motorina din rezervor crezand ca este o problema cu litrometrul. Am schimbat si MAF-ul cu unul original BOSCH, injectoarele au valori pana in 0.5, senzorii de temperatura ( motor, motorina etc. ) sunt functionali indica corect, IQ 4.6, Injection start 0.0 BDC. Ce as putea sa mai incerc..... ?!? Mutumesc anticipat.
     
  4. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Cat ai la Torsion Angle(grup 4 casuta 4) ??? Ar trebui sa ai intre -1,5 / -2,5.
     
  5. Raptor

    Raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDIe/136 cp.common rail/2009.
    Salutare.
    intrebare scurta: cu motorul cald si pornit,e normal cand scot joja de ului sa apara un fum,abur subtire??Motor 2.0 TDIE 2009 CAGB.
    Scanat cu Vag,nici o eroare,nimic.
    Si intrebarea a doua,10.63 gr funingine masurata in DPF,e o valoare ok?
    Mentionez ca masina nu consuma ulei deloc.
    Multumesc.
     
  6. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Daca nu arunca stropi de ulei pe la joja nu e chiar asa de grav iar referitor la funingine valoarea e buna.
     
    Raptor apreciază asta.
  7. Raptor

    Raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDIe/136 cp.common rail/2009.
    Nu arunca ulei deloc,doar se vede un fel de fum incolor,ce problema ar indica prezenta acelui gaz,fum??
     
    Ultima editare: 27 Sep 2017
  8. Sebaa95 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2017
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 tdi 2007 BRF
    Buna,am aceiasi problema referitoare la consum ca si a colegului ''andu_ghe'',consum de 18% in oras.Am facut circa 60 km cu 11 litri de motorina .Nu stie nimeni care ar fi problema ?Inca nu am verificat injectoarele .Ar putea fi problema de la ceva injector ? (motorul functioneaza rotund ,nu da semne ca ar avea ceva probleme)
     
  9. andu_ghe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.0 2006 BRE
    Grup 4 casuta 4, daca lbl-ul este corect, la mine este "Cold start value"si valoarea este de 3,1%. Atasez si un print screen.
     
  10. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Label-ul nu e corect , e pentru motor AHU. Nu prea inteleg cum ai ajuns la label ăsta.
     
  11. andu_ghe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.0 2006 BRE
    Revin cu informatii, am atasat printscreen cu valorile de la 001 la 013.
     
  12. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Cantitatea injectata e prea mare (grup 1 casuta 2) . Acolo ar trebui sa ai 3,8 - 4,1 până în 4,4. Cantitatea injectata se regleaza din axul cu came de pe partea dreapta a masinii. Mai uita-te si in grupul 15 sa vezi consumul la relanti.
     
  13. sorel09 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0TDI, BLB.
    Salutare colegi,
    Imi puteti supune dacă aceste valori sunt bune?Mentionez ca am incercat sa acad mai mult IQ dar nu mai trage bine.
    A6 C6 2.0Tdi BLB.
    Multumesc!
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pume avansul pe 0° si o cantit.injectata de 5.5//6 mg.si mi spui cum merge apoi.
     
  15. sorel09 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0TDI, BLB.
    Multumesc pentru sugestie, este reglat de mine la -2,5, informații luate după forum. O sa incerc mai tarziu sa il duc in 0.
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    BLB ul nu prea merge bine pe 0° chiar daca e EDC 16.
     
  17. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Mai urca-i un pic cantitatea injectata la cca. 5.2 deoarece cuplu motor este sub minim(25) in grupul 15 casuta 2.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca motorul tau "suna" si trage bine, nu se balbaie, valorile sunt bune. Fiecare motor are particularitatile lui.
    Daca tu bei un ceai gol dimineata poti lucra toata ziua ? Asa si cu IQ...
    :)
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Valori BLB/avea consumatori porniti!!
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai ce, trebuie sa fie toate xerox ? :) Unele au 0,6, unele au 0,8..etc... in functie de avans, IQ si altele care tu le stii mai bine ca mine.
     

Distribuie pagina asta