1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va rog eu sa nu transformam acest topic in unul de socializare. Multumesc. Fiecare masina are valorile ei optime in care functioneaza. Nu toate sunt la fel.

    Sorel in afara de ce ti-a spus Pamfilie ca trebuie sa faci, lasa masina asa si nu mai umbla la nimic. Masina ta este in regula asa cu valorile repective la avans si injectoare.
     
  2. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Salutare băieți. De curând am înlocuit volanta și kitul ambreaj ,având în vedere că îmi prelingea ulei pe la semering am schimbat și semeringul si inelul magnetic de pe vibrochen, sa tras motorul la punct si sa montat semeringul și inelul cu siguranța pentru fixare.
    Totul ok, dar ca înainte de a inlocui inelul si semeringul aveam avansul-1,5 si acum e la -0,5 ,bănuiesc că nu sa pozitionat chiar perfect inelul magnetic.
    E corect daca aduc avansul la -1,5 ca si înainte si inelul sa rămână asa sau trebuie desfăcut iarăși?
    Mulțumesc
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lasa-l asa daca motorul este in parametri.
     
  4. sorel09 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0TDI, BLB.
    Multumesc pentru sugestii, revin cu informații.
     
  5. sorel09 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0TDI, BLB.
    Salutare,
    Revin cu informații, am ridicat IQ la 5,2-5,5 acum parcă răspunsul la accelerație este mai bun dar imi scoate putin fum alb la pornirea la rece.Sa incerc si cu avansul pe 0?Mentionez ca am si egr off mecanic.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pune avansul pe 0° si o cantitate inj.de 5.5/6 mg.str. si o sa vezi ca am dreptate!!

    La tine EGR ul trebuie"dat jos"si din soft!!
     
  7. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Valorile sunt bune. Fumul alb la pornire poate fi de la egr , bujii , etc.
     
  8. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Pentru cine a urmarit problema mea....consider ca este normal sa revin si cum s-a rezolvat:
    Dupa lungi discutii/sfaturi primite de la colegi de pe acest forum si pe aceasta cale doresc sa le multumesc...am decis sa duc masina la Express Diesel(dca se considera reclama se poate sterge). Aici mi-au verificat toate injectoarele pe banc si s-a efectuat compresia la motor pe toate cele 4 pistoane. In urma verificariilor efectuate de acestia s-a constatat ca injectorul 4 era defect in conditiile in care pe cilindru 4 am mai schimbat inca doua injectoare(dar cum sunt eu mai norocos din fire toate aceste 3 inj erau aproape defecte-toate au fost luate SH). Am schimbat injectorul tot SH dar de aceasta data l-am verificat pe banc, am schimbat oringurile si suruburile si acum se pare ca am si eu o masina premium nu un TRACTOR :)
    Multumesc inca odata pentru sprijinul acordat. :)
     
    King cat apreciază asta.
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Eu cand spun ca in vdcs vedem doar niste compensari si"sfant"e verificare pe banc a injectoarelor nu ma asculta nimeni.
    Bine ca ai rezolvat/km multi fara probleme!
     
    Aurel G, gogota_69 și mariano apreciază asta.
  10. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Mai bine mai tarziu decat niciodata! Este bine ca s-a rezolvat! Conteaza in aritmetica acestei probleme trei factori principali:
    1.
    Atelierul sa aiba banc de verificare a injectorului, ceea ce scuteste mult din verificari
    2.
    Oringurile si suruburile numai pe O.E. asa cum au precizat de nenumarate ori Cristi, romy.b, Audi 66 si
    3
    respectarea indicatilor din manual pentru metodologia inlocuirii unitatii PD
     
    Aurel G și gogota_69 apreciază asta.
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pun pariu ca nu au folosit cheie dinamometrica/ceas comparator la montaj.

    @mariano
    Tu ai m ai avut probleme de atunci??
     
    mariano apreciază asta.
  12. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Nu, absolut deloc. Masina merge brici! Am facut atunci poze dupa testarea pe testerul lor de atelier si ti le-am trimis. Acum recent nu am decat de la ultima testare de dinainte de concediu cand am zi sa o mai pun pe tester sa plecam linistiti la drum.
    Prima poza este de dinainte de a ajunge la service - 21 iunie, a doua fotografie este de la service dupa terminarea montajului, iar a treia este: -0,33mg ........0,26 mg.............0,28mg............-0,21mg . Am scris asa pt ca nu am poza in telefon si computerul nu vrea sa sa se lege de telefon. Le descarc eu cumva si le postez.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ok atunci, ma gandeam ca ai una recenta sa vedem cum au evoluat lucrurile.
     
    mariano apreciază asta.
  14. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Hai ca am reusit sa descarc pozele mai recente. Aceasta scanare este cea mai recenta
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Super ok/coboara putin relantiul pe la 830/850.
     
  16. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Multumesc romy.b Acum daca tot ai atins problema ralantiului ridic la fileu o intrebare: Rog pe cei interesati sa citeasca cu atentie!

    Tinand cont de faptul ca ralantiul acestui motor este stabilit pe undeva 830 - 860 si stiindu-se particularitatea acestui motor in ceea ce priveste asa-zis micile balbaieli aleatorii * (nu stau acum sa insir cauzele, care pot fi multiple)...am observat anumite aspecte. Si anume, in momentul pornirii, mai ales acum in sezonul rece, intra socul acela automat, care face ca o perioada, ralantiul sa stea in jurul valorii de 1000. Dupa cateva minute la o acceleratie scurta el coboara cuminte la valoarea de 860. Acul nu oscileaza, nu fluctueaza - balbaielile pot aparea sau nu - cum ii convine lui.
    Am observat in schimb ca daca ii aplic sarcina in rotatie la ralanti, adica pornesc clima - balbaielile dispar complet
    Daca nu aplic sarcina si nu am consumatori (aeroterma, becuri, stergatoare) si tin un pic ralantiul mai sus undeva la 900 mersul este mult mai cursiv si liniar.
    Tiinand cont de particularitatea dieselului ca motor in genere - scazand intervalul intre detonari mersul acestuia devine trepidant si zgomotos - adica mai pe romaneste, exista un prag intre minimul permis al ralantiului unde se observa ca motorul are o trepidatie deranjanta dar normala ca functionare si un ralanti mai accelerat unde intervalul intre detonatii este mai scurt drept care motorul se "centreaza".
    Intrebarea este urmatoarea: Ce influenta negativa in afara consumului marit de carburant ar avea ridicarea pragului ralantiului la o valoare maxim permisa unde motorul sa nu aiba decat foarte mici vibratii
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Odata cu astea creste cantitatea de motorina injectata de aici si lipsa trepidatiilor.
     
  18. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    In general motoarele astea au relanti-ul la 882 rpm. Diferenta de consum este insesizabila spre inexistenta la o crestere de 40 rpm.

    Trimis de pe al meu SM-A510F folosind Tapatalk
     
    mariano apreciază asta.
  19. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Vedeți? Diferența de consum insesizabile.....dar am impresia că în tot acest algoritm al motorului diesel s-a împământenit respectarea cu strictețe a vaporilor date de fabricant.
    Eu vin și spun: dacă pentru bunul mers al motorului meu, modific parametrul turație la ralanti ( evident modificând tot graficul valoriilor pe grupuri) - căci măsurătorile se fac la ralanti sau în mers ( log în sarcina) - deci daca simt că modificând ascendent turația, mersul motorului fiind mai liniar, ce rău poate face motorului?
    Cred că nici unul!
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact. Fiecare masina are particularitatile ei si asa trebuie sa fie. Nu mai tineti cont de faptul ca ce se potiveste la o masina anume = oarecare se potriveste si la masina voastra pentru ca va inselati. Eu tot repet asta, de m-am plictisit, dar sunt putini care vor sa inteleaga.
     
    Micki și pamfilie2006 apreciază asta.

Distribuie pagina asta