1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Maine ma duc la un baiat sa vad ce zice. Dar intre timp poate ma desluseste si pe mine cineva de ce se aude in cutia de la filtru de aer un zgomot ca o bataie
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Verifica culbutorii
     
    Whiskey280 și gogota_69 apreciază asta.
  3. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Acum plec spre mecanic sa vad ce zice :)
     
  4. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Revin cu un update:
    Din discutiile avute am inteles ca ar putea fi doua cauze:
    1. Hexagonul de la pompa de ulei sa se fi tocit si nu mai face presiunea necesara(pana in prezent nu mi-a aparut niciun martor).
    2. Culbutori-lucru cam rar intalnit la acest tip de motor in conditiile in care masina are 250000km reali.

    Voi ce parere aveti si cu ce ar trebui sa incep?
    Multumesc anticipat.
     
  5. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Daca e dereglata distribuția, ieșită din parametrii de sincronizare dintre axe, eu cred ca e posibil că sa pufăie in admisie. Verifică și ce presiune face pompa. Fa o probă, pe corpul filtrului de ulei ai mufa de la senzorul de presiune. Deconectează mufa și accelerează pt câteva secunde până în 2000 rpm, vezi daca te avertizează in bord "lipsa presiune".
     
  6. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Distributia este ok. Am fost la un service si mi-au spus ca am cativa culbutori stricati...nu se mai incarca. Acum astept oferta de pret pentru schimbarea lor :(
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Culbutorii de pe partea de evacuare se strica des la acest motor ,se inlocuiesc toti ,noi
     
  8. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    PresupuN că se strica din cauza DPF ieșit din parametri, cum de altfel am constatat se întâmplă și la motoarele 8v.
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
  10. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Atunci care ar fi explicația? Am presupus că din cauza egt mare din timpul regenerarilor
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Culbutorii se strica din cauza uleiului de slaba calitate ,inlocuit rar si dupa multi km.
     
    mariano apreciază asta.
  12. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    salutare! am si eu o mica problema, brusc a inceput sa-mi bage putin ulei in motorina, care v-ati mai lovit de problema asta, cu ce ma sfatuiti sa incep, oringuri injectoare sau pompa tandem? 2.0 tdi blb.
    e posibil la acest motor sa existe probleme la oringuri, in ciuda faptului ca iniectoarele sunt prinse in doua doua puncte?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da si da. Prima data schimba pompa tandem ca sigur este obosita. Noua, marca LUK sau BOSCH costa maxim 1000 lei. Nu cumperi SH si nu cumperi alta marca. Si da inclusiv o-ringurile au probleme dupa anumiti km. Se cumpara obligatoriu doar OE sau BOSCH care sunt cele OE. Nu cumpara Elring ca sunt niste mizerii sau alte mizerii de o-ringuri. Despre tot ce ai intrebat s-a mai discutat pe foru de zeci de ori. Bafta.
     
  14. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    multumesc pentru raspunsuri si pentru ingaduinta!
     
  15. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Buna. Atașez un screen cu cantitatea injectata care tot fluctuează de la 5.5 la 5.8 și 6.0 este ok sa fluctueze sau trebuie sa stea fixă? Când sare de la 5.5 la 6 se simte un tremurat ușor de fiecare data la relanti.2.0 BLB. Volanta + ambreiaj noi. De tremuratul la relanti nu pot scăpa nicicum. Tremura numai câteodată sub forma de trepidații odată la 2-3 secunde
     
    Ultima editare: 10 Iun 2018
  16. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Imi poate spune cineva ce funcții au acele ventile( vin furtunele de vacuum) Ce actineaza ele mai exact? Intreb deoarece masina mea nu trage cum trebuie(de la 1500 pana la 2500) si nu îmi apare nicio eroare. Am verificat cu pompa de vacuum si singurul furtun unde nu se intampla nimic este cel ținut de mine in mana.
     
  17. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Buna , se poate modifica inj.quantity din vcds ?? , m-am logat cu 12233 dar nu am numa starting injection 8.2mg pe VALUE 4..modific si nu se intampla nimica..2.0 BLB
     
    Ultima editare: 12 Iun 2018
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
  19. LucianMarin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2.0TDI, 2008
    Salut!

    Astăzi când am pornit mașina (A6, 2.0 TDI, 2008) a început sa mi se audă un sunet ciudat de la motor si trepideaza mai tare. Precizez ca îmi sta turata pe la 1100 rotații. Am incarcat și un video poate e mai ușor sa îmi dati niște sugestii.
    De la ce poate fi?

    Merci!

     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu-l mai porni ca il nenorocesti de tot. Du-te la service sa iti desfaca motorul ca daca ne dam noi cu parerea ajungi sa cumperi alt motor din 2 propozitii.
     

Distribuie pagina asta