1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    I-am pus eu acum semnul intrebarii. :) paul era o intrebare si era evident asta chiar daca nu exista semnul intrebarii. Bafta.
     
  2. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Va puteti uita va rog pe aceste log-uri. Masina nu imi trage cum trebuie de la 1500rpm(este cam lesinata pana la 2200rpm si de la 2600 trage bine). Tin sa precizez ca am schimbat debimetru-nou , N75-nou, verificat vacuum-ok, turbina reconditionata cu interne de 2.5, soft, EGR/DPF-off, val injectoare-ok.
    O chestie foarte interesanta care nu mi-o pot explica este: motorul nu isi schimba functionarea daca anulze debimetru sau nu....are acelasi mers.
    Legenda:


    · 1,2,3-treapta 4 de la 1500 rpm

    · a,b,c-treapta 3 de la 1500 rpm

    · 3-1800- treapta 3 de la 1800rpm

    · 4-1800-treapta 4 de la1800rpm


    Multumesc anticipat,
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Conform LOG-ului tau cel putin pe VCDS, valorile injectoarelor sunt ok.
     
  4. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    si restul ? primu log la turbo si MAF ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acolo las colegii cu 2.0 TDI sa iti raspunda.
     
  6. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Log făcut in mers azi. O părere va rog
     
  7. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    O parere si la mesajul meu ? :)
     
  8. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Oare cum pot afla ce pompa de ulei am A6 2.0 TDi BLB 2005 anul , WAUZZZ4F95N060530
    Vreau sa i schimb șurubul hexagonal și nu știu de câți cm trebuie
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citesti topicul dedicat. Ai pe lant 100 %. Nu ai ce surub sa schimbi pentru ca acolo nu ai suruburi ai imbus. Invata masina care o ai si nu mai scrie mesaje care se repeta. Ce vrei tu sa faci se numeste tiganie si este o prostie/tampenie si tu trebuie sa treci la pompa de ulei angrenata pe pinioane si asta inseamna minim 1.000-1.500 Euro costuri adica cumparat pompa SH pe pinioane, corectat balansierul si creat alt imbus. Mai departe se schimba pinionul de antrenare de pe vibrochen, se cumpara pompa noua obligatoriu (aia mica) ultima revizie cu H in coada pentu ca pompa aia mica este deja distrusa indiferent de ce vezi tu acolo + manopera demontare si montare pompa si distributie si altele care nu le mai detaliez. Cine iti spune altceva te minte si habar nu are ce vorbeste.
     
    BogdanM1977 și Aurel G apreciază asta.
  10. Dani96 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 C6
    Salut prieteni,
    Am si eu o problema cu un A6 cu motor de 2.0.
    La relanti sta doar la 1000 de ture , nu scade mai jos, Am schimbat senzor temperatura, alternator, calculator de incarcare, pedala de acceleratie si bateria(110A) nu mai stiu ce sa-i mai fac, daca Puteti sa ma sfatuiti cu ceva as fi recunoscator, cand scot mufa de la calculatorul de incarcare functioneaza perfect (dar nu incarca)dar cand o introduc se tureaza iar. (calculatorul este nou). Astept sfaturile voastre...
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    In primul rand te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
    La ce calculator te referi ? Referitor la si in legatura cu fraza de mai sus la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  12. Dani96 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 C6
    Am fost la electrician, la service autorizat dar nimic...
     
  13. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Dani la cine ai fost in Cluj?

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  14. Dani96 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 C6
    In campia turzii Am fost la mobile 1 si in cluj la fel ca Am auzit ca sunt cei mai ok... Pe oricine Am intrebat nu stie nimeni ce ar putea avea... La masurarea curentului la iesire din alternator Am 14.7-14.6 iar la borne in spate mai ajunge doar 13.2 si atunci tinde sa tureze motoru pt a face curentul necesar. Iar cand scot mufa de la calculatorul de incarcare merge normal doar ca nu mai incarca si nu mai stiu ce sa.i mai fac...
     
  15. Andree 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a6
    Salutare. Am o problema la un audi a6 c6 2.0 blb. Am spalat motorul si acum invarte dar nu mai vrea sa porneasca. Am curatat si egr-ul de asemenea. Ce se aude țiuit pe filmare sunt de la pozitii arse. La ce ar trebui sa ma astept? Sa fii intrat apa la motor sau sa se fii ars ceva, cu toate ca am scos borna la baterie? Am lasat-o vreo 3-4 ore sa se usuce dupa spalare. Ce-i drept am folosit un pistol cu presiune pentru spalare. E prima data cand spal motorul si curat egr si ma gandesc sa nu fii facut ceva. Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Bre cine va invata sa spalati motoarele, eu unul din doi pe care i-am auzit au avut probleme dupa aia, eu ca sa il curat cat de cat , folosesc produs spray si cu carpa , nici un fel de apa cu presiune. Scuzati OFF TOPIC-ul
     
  17. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @Aurel G de retinut si specificat ca postacul a si insistat cu jetul sub presiune si cu apa cat incape :)))
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie facuta o scanare, probabil ti-a intrat apa pe la mufa vreunui senzor.

    @Aurel G Eu n-am scut si se prafuieste incredibil din cauza electro-ventilatoarelor.
    Il spal la maxim 2 saptamani in self-wash-urile de aici. Si V6-le este asa inghesuit de bag jetul de la distanta mica pe sub toate cablajele si furtunasele. Niciodata nu mi-a facut figuri.
     
  19. benkekrisztian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi a6.2.0tdi,2005 blb
    Buna ziua. Ce poate sa fie acest sunet:

     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lant pompa de ulei distrus (pentru ca tu ai pompa de ulei cu antrenare pe lant), turbina care "a plecat in lumea ei", furtun fisurat, pierderi vacuum, uzuri accesorii/auxiliare/transmisie cu rolele de pe acolo, uzuri distributie cu rolele de pe acolo ? Mai vrei ? :) Crezi ca suntem la ghicitoare ?

    Mergi la un bun mecanic pentru ca din fata calculatorului nu stie nimeni. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.

    Oricum problema ta nu are nici o legatura cu acest topic unde se discuta doar despre motor si atat asta deoarece la tine acel sunet nu are nici o legatura cu motorul.
     

Distribuie pagina asta