1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la Audi A3 8V - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8V (2012 - prezent)' creată de MarianP, 16 Iun 2018.

  1. MarianP

    MarianP 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2018
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a3 sportback quattro 2.0 tdi 184HP 2014
    Am fost cu masina la un service pentru o verificare si am descoperit un zgomot foarte ciudat la motor, acesta venea de la filtrul de aer. Cand a desfacut mecanicul capacul de la filtru am zis ca eplodeaza motorul la cat de urat se auzea si tare. Masina era pornita pe liber, iar cand a fost verificata masina nu a fost utilizata 20 min pana a intrat in service sa zic ca avea motorul incalzit de la drum sau am stat cu aerul pornit, motorul ar fi trebuit sa fie "calm". Mecanicul a zis ca e problema de la turbina, gazele sau aerul, nu stiu exact cum s-a exprimat, nu ar ajuge pe evacuare si ar fi retrimise inapoi prin filtrul de aer, dar nu era fum sau ceva ce sa imi dea impresia ca iese din motor, sau turbina. Mi s-a zis ca reparatia consta in trimiterea turbinei la Bucuresti pentru o sudare speciala, si ar costa destul de mult.

    As dori sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si de la ce ar putea fi cauzat, eu am obtinut masina de curand, si urma sa ii fac schimbul de ulei si distributie cand am dat de vestea asta.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vrei sa spui ca ai cumparat-o de curand ? Este in garantie ? Ce motor ai ? Ce cod de motor ai ?
     
  3. MarianP

    MarianP 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2018
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a3 sportback quattro 2.0 tdi 184HP 2014
    Ok, nu sunt familiarizat cu forumurile. Am cumparat recent de la un nene audi a3 sportback quattro 2.0 tdi 184HP s-tronic an 2014, 170.000 km . Masina fiind bine antifonata nu am observat acel zgomot si nici cu capota ridicata pana nu a inceput mecanicul sa puna urechea pe la motor.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate problema e prea complexa si nu ai o rezolvare pe forum. Daca masina are acei km pot fi probleme interne, din motor nu doar ce ti-a spus acel mecanic. Le iei prin eliminare si va trebui sa cheltui niste bani (destul de multi) ca sa rezolvi.
     
  5. MarianP

    MarianP 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2018
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a3 sportback quattro 2.0 tdi 184HP 2014
    Ok, Multumesc oricum ! :)
     
  6. Daniel Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 CRL 2015
    In primul rând, salut și bine v-am găsit, fără alte adăugări sa trec și la problema. De curând am achiziționat un A3 2.0 TDI 110 Kw din 2015 cu 180.000 Km. La aproximativ 1 luna de la cumpărare, după ce stătea 15 - 20 de ore nepornita la prima cheie o lua foarte greu, învârtea sănătos electromotorul dar parca nu se alimenta, următoarele porniri fiind fără probleme, la sfert.
    Uneori, nu tot timpul, de regula in treapta a 3-a sau a 4-a pe la 1700 rpm parca îmi tăia alimentarea pentru o fracțiune de secunda după care își revenea. Tin sa menționez ca aceasta întrerupere se întâmpla de regula când mergeam constant, niciodată când acceleram și ma duceam spre 3000-3500 Rpm
    Bun, dus mașina in service, diagnoza, cu 2 coduri de eroare, unul legat de A/C iar al doilea, senzorul G40 (citește poziția Axa cu came din ce am înțeles). Mecanicul mi-a spus ca si problema întreruperilor poate fi cauzată tot de acest senzor. Comandat senzor, înlocuit, șters eroarea, și am plecat acasă. Intra’adevar, acum după ce sta mașina și 24 ore nepornita, o ia la prima cheie fără ezitare, deci problema a fost parțial rezolvată, doar ca la 5-6 zile de la înlocuirea senzorului acele întreruperi par sa fi reapărut, adică in aceasi maniera, mers constant treapta a 3-a, 1500 rpm, zici ca îmi calcă cineva frâna, dădea in “nas” mai ceva ca o Dacia 1310
    Bine’nteles ca voi ajunge iar cu ea in service, sunt curios dacă a mai stocat ceva erori, iar întrebarea pe care o am de fapt: exista posibilitatea sa aibe ceva defecțiuni și sa nu dea nici o eroare, ar trebui sa insist in service sa facă ceva verificări specifice acestei ‘manifestari’?
    Țin sa mai precizez ca revizia a fost făcută acum 500 km cu piese OE in service de băieți profi’, nu de “plapumari” ca sa citez pe cineva de pe acest forum.

    P.S.:
    Ambreiajul nu da semne de oboseala, nu patineaza iar volanta nu scoate nici un sunet. Mulțumesc anticipat pentru orice sugestie/idee.
     
  7. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Salut si bine v-am gasit,
    De curand am achizitonat masina din profil, are 54 de mii de km, am mers in jur de 1.000 de km, dupa care s-a aprins in bord matorul de la motor si spirala de la buji. Am facut o scanare cu vcds si o aparut eroare aceasta de mai jos. Dupa ce s-a sters eroarea, nu mai apare o perioada dupa care apar iar bujiile dar matorul de la motor nu. Am sa incerc sa schimb senzorul. Poate fi din alta cauza ? Multumesc

    Sunday,22,July,2018,16:56:39:00001
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
    VCDS Version: 18.2.1.2 (x64)
    Data version: 20180518 DS287.1

    VIN: WAUZZZ8V1FA149227 License Plate:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Address 01: Engine Labels: 04L-907-309-V1.clb
    Control Module Part Number: 04L 906 021 AS HW: 04L 907 309 A
    Component and/or Version: R4 2,0L EDC H22 8133
    Software Coding: 02190012042401082000
    Work Shop Code: WSC 06314 790 00021
    ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906021AS 002009 (AU37)
    ROD: EV_ECM20TDI01104L906021AS_002_AU37.rod
    VCID: 76E2DE44C9C73CF40D-8022
    1 Fault Found:

    11901 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
    P0236 00 [168] - Implausible Signal
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 4
    Mileage: 55126 km
    Date: 2000.00.00
    Time: 00:00:00

    Engine speed: 0.00 /min
    Normed load value: 0.0 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 90 °C
    Intake air temperature: 65 °C
    Ambient air pressure: 970 mbar
    Voltage terminal 30: 12.720 V

    Readiness: 1 1 0 0 0
     
  8. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Mergi cu ea de unde ai luat-o sa-o rezolve ei.
     
  9. ionutmaster86 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2006 Audi A4 B7 2.0TDI BPW
    Salut baieti,
    Daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi. Am un Audi A3 2015 2.0tdi 150 cp, euro 6 fara adblue. cod motor CRLB. Am o problema la prima pornire de dimineata, masina a inceput sa invarta din ce in ce mai mult, chiar cateva secunde bune. Masina nu are eroari, dar atunci cand s-a masurat presiunea in rampa la prima pornire, mecanicul zice ca pompa nu ajunge suficient de repede la presiunea corecta si ca problema ar fi de la pompa de inalta presiune si de la injectoare care nu mai tin pe retur. Daca a mai intampinat careva problema si cum as putea remedia. Multumesc.

    Daniel Mihai, dupa ce ai schimbat senzorul G40, s-a rezolvat problema ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, da jos injectoarele si verifica-le pe banc de proba, sa vezi starea lor.
     
  11. Pop Marius Adrian

    Pop Marius Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 Sedan, 2.0 TDI, 2015
    Buna ziua!
    De 3 saptamani am achizitionat un Audi A3 2015, 2.0 TDI cu 138.000 km. De o saptamana am observat ca dimineata, la prima pornire, porneste usor mai greu decat de obicei, dupa care peste zi nu am deloc probleme la porniri. (Mentionez faptul ca umblu cu sistemul start-stop oprit) Nu am dat mare atentie acestui lucru pana astazi, cand la prima pornire masina a facut destul de urat, dupa care mi-a aparut in bord eroare la sistemul start-stop. A mai patit cineva asa ceva ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alt motor.

    Te-ai dus sa verifici bateria ? Electromotorul ? Injectoarele ? Ai facut o scanare ?

    Vrei diagnostic, rezolvare si cost din fata PC-ului ?
     
  13. Pop Marius Adrian

    Pop Marius Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 Sedan, 2.0 TDI, 2015
    Masina a fost cumparata din reprezentanta de leasing, cu revizie si verificari facute. Masina este inca in garantie. Pana astazi ma gandeam ca poate e normal sa porneasca asa dimineata. Diferenta este aproape insesizabila fata de o pornire normala. Nu am apucat sa ii fac verificari astazi pentru ca doar azi a facut foarte urat motorul dimineata si mi-a dat eroarea asta. Maine o s-o pun pe tester. Voiam doar sa vad daca a mai trecut cineva prin ceva de genul asta.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca diferenta este insesizabila, este un lucru normal.

    Nu poti avea pretentia ca pornirea sa fie exact la secunda intre un motor rece oprit peste noapte si unul la 90 grade cu X porniri intre timp.
     
  15. Bebelu22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 8v 2013
    Eu am avut aceeasi problema si rezolvarea a fost o noua baterie.
    Du-te la un electrician sa verifice bateria si daca e bateria cumpara o baterie agm varta care pe mine m-a costat 600 cu tot cu codare. Bafta
     
  16. Tok'ra 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 40 TFSI, 2021
    Eu am A3 din 2017, luat de nou. Am constatat dimineata ca porneste mai greu atunci cand alimentez cu motorina aditivata de la OMV.
    Cu cea neaditivata (OMV sau Petrom) porneste ok.
     
  17. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @Tok'ra Pai aia e cea mai buna, aditivata.Eu de 10 ani doar de aia pun si n-am nicio problema.
    Pune cea mai proasta motorina si vezi daca porneste "la sfert".Inseamna ca masina ta e o exceptie de la regula :))
     
  18. Tok'ra 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 40 TFSI, 2021
    Eu am spus ceea ce am constatat. Nu cred ca avem aceasi motorizare. Si eu am mers foarte bine cu aceea motorina cu masinile anterioare.
     
  19. bogdan121

    bogdan121 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI Quattro, A3 8V 2.0 TDI
    Va salut, stie cineva motorul de 2.0 tdi 150cp de pe A3 8V este generatia noua E288? Daca s-au montata ambele (si E189) cum imi dau seama inafara de aspectul vizual? Multumesc
     
  20. airden

    airden 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    EA189 a fost montat pana în 2015.
    EA288 începând cu 2012.
    8V a întrat în producție în 2012.

    Cel mai simplu e sa iei codul motorului (Cxxx) fie de pe eticheta din portbagaj fie de pe caietul de service și cauți toate detaliile legate de motorul respectiv.
     

Distribuie pagina asta