Motor 2.0 TFSI la Audi TT Mk2 (8J) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk2 (8J) (2006 - 2014)' creată de bbubba2424, 19 Noi 2016.

  1. bbubba2424

    bbubba2424 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    BRASOV%Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    Va salut
    Cand desfac busonul la ulei gasesc mai mereu spuma. Masina este cea din profil. Poate fi de la condens ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Nu.
    Ai completat cu uleiuri diferite, fara sa tii cont ?
    Nivelul antigelului scade ?
     
  3. bbubba2424

    bbubba2424 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    BRASOV%Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    Lichidul de răcire nu scade, uleiul l-am schimbat recent. Menționez ca am găsit spumă pe bușon și cu uleiul vechi dar pe jojă nu. Incă ceva ciudat: motorul pornit, desfac buşonul la ulei iar motorul începe să meargă ciudat ca și cum se află în vid ca si cand primește mai mult aer decât are nevoie si aproape că se oprește.
     
  4. bbubba2424

    bbubba2424 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    BRASOV%Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    Săptămâna viitoare desfac capacul la chiuloasă să schimb garnitura pentru că scapă puțin ulei,bănuiesc că voi putea vedea mai bine de unde apare spuma,sper să nu fie garnitura de la chiuloasă
     
  5. bbubba2424

    bbubba2424 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    BRASOV%Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    sub capac nu arata asa rau
    eu cred ca totusi din cauza condensului a aparut spuma aia urata,am cumparat masina anul trecut iar eu cred ca nu a fost vreodata capacul desfacut,nevasta conduce numai drumuri scurte pana la munca de 1,5 km.Membrana din supapa de reglare a presiunii fisurata,poate are si asta vreo legatura,o voi schimba ulterior...
    Se pare ca nu imi da nimeni un raspuns la intrebarile mele,din cate am citit pe alte forumuri e bine ca aceasta supapa sa fie verificata din cand in cand,considerata chiar ca piesa de schimb..
     

    Fișiere atașate:

  6. bbubba2424

    bbubba2424 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    BRASOV%Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    De cand am curatat capacul la chiuloasa nu a mai aparut spuma,am bagat si un drum de Romania de 3000 km si treaba-i buna,a
    a papat putin ulei,cred ca e normal la uzura motorului din 2007...
    Tu ce parere ai ” Audi 66 ” ?
     

Distribuie pagina asta