1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.4 Benzina la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de alexutzu79, 21 Ian 2012.

  1. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    posibil sa iti mearga in 5 pistoane sau in 4, dupa ce ai inlocuit bujiile nu te ai uitat la cele vechi sa vezi ce culoare au?
     
  2. cristi1512 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2013
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A6 2.4i
    Bujiile vechi aveau culoarea maronie daca imi aduc aminte. Azi am schimbat debitmetrul si am inlocuit un furtun vacuum de recirculare a gazelor deoarece cel vechi era copt si scapa gazele. Pe tester nu mi-a mai dat nici o eroare dar masina tot tremura foarte rau la turatii mici pana in 2500. Daca nu lucreaza un piston asa se manifesta ?
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Aug 2015
  3. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Din cate am inteles eu tie iti tremura doar in mers, acest tremurat in mers poate sa fie din lipsa functionarii unui piston sau lipsa presiunii de combustibil.
    Daca acest tremurat se manifesta si la turatia de relanti avem de a face cu altceva.
    Recomandarea mea este sa verifici compresia pistoanelor si a regulatorului de presiune a combustibilului de pe rampa de injectoare.
    Debitmetrul nu poate influenta in acest mod functionarea motorului.
    Te rog sa ma ti la curent cu aceasta problema.
     
    Ultima editare: 26 Aug 2015
  4. cristi1512 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2013
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A6 2.4i
    Cred ca am depistat si sper sa fie asta problema.Am fisa crapata de la cilindrul 1...am dat astazi comanda si vine in cateva zile.Sper sa-si revina.
     
  5. iulialexandruaudia6

    iulialexandruaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2015
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    a6 , 2.4 benzina , 1998
    schimbare ecu

    Salut,
    Ii pot schimba ECU fara IMMO si cititor de cheie ? am unul identic (are acelasi cod este de pe aceiasi motorizare). Ar fi posibil sa aiba ceva fire impuscate sau ECU defect de am problemele mentionate anteriro ? multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Sep 2015
  6. cristi1512 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2013
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A6 2.4i
    Rezolvat

    Problema cu tremuratul masinii la accelerare sa rezolvat.Am inlocuit fisa crapata si acum masina merge din nou in 6 pistoane.Va multumesc pentru sfaturi.
     
  7. zouzou

    zouzou 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2.4, 2001
    Salut. pt ca nu-i dau de cap am venit sa intreb. intai sa prezint problema.

    trepidatie a motorului, indiferent de mers sau stat pe loc, pierdere de putere. pe tester apar erori la aprindere(misfire cilinder x, sper ca am retinut bine). Initial mi s-a spus ca e bobina. Schimbat bobina. Remediat problema pt cateva luni, apoi a reaparut. Am mai schimbat odata bobina presupunand ca am avut ghinion si a fost cu buba. Acelasi comportament. Schimbat fise(sh) si montat bobina initiala. Iar problema remediata pt o perioada. Apoi schimbat bujii(care le-am schimbat si la prima bobina dar cu ceva mai ieftin) si montat NJK. Problema semi remediata. Luat fise noi. Problema semi remediata (a mai trepidat si toate cele 10 secunde la un semafor).

    Am mai mers aproximativ o luna fara nici o problema, azi iar trepidatii, pierdere de putere si apoi brusc turatia scadea serios(stateam pe loc) pana s-a oprit motorul. De 2 ori. Asteptat 1 minut, problema a disparut si am putut sa ajung acasa.

    Ceva pareri? ca cel mai probabil la servis iar mi se va spune sa schimb toate cele de mai sus :)
     
  8. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Saluare,
    1 trebuie sa verifici daca ai clapeta de acceleratie adaptata, dereglarea ei poate influenta in acest mod functionarea motorului;
    2 de obicei la aceste motoare nu se defecteaza bobinele;
    3 ai cumva si detonatii in admisie(niste explozii in admisia de aer);
    4 ai putea sa verifi si debitmetrul de aer dar acesta apare de obicei la diagnoza;
    5 ai mai putea sa verifici si sondele lambda, dar si acestea apar la diagnoza in cazul defectarii sau functionarii incorecte;
    6 avand in vedere ca in urma diagnozei ai avut numai coduri de misfire eu as suspecta probleme la distributia variabila.
    Dar cu presupusul ne putem da la infinit, daca vrei sa te ajut ma poti contacta sa incercam sa depistam problema.
    Succes
     
    Ultima editare: 18 Sep 2015
  9. zouzou

    zouzou 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2.4, 2001
    Detonatii as putea spune ca se aud atunci cand sunt in decelerare, la accelerare niciodata. Am uitat sa mentionez ca masina nu mai are catalizatoarele. Ar mai fi de mentionat ca toate cele dureaza 1-2 minute apoi isi revine. Sapt urmtoare voi fi plecat si vedem apoi ce si cum. multumesc mult de sfaturi.
     
  10. Lexu03 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a6,1998
    Salut,
    Detin un audi A6 C5 motor 2.4 an 1999 si am observat in aceasta seara ca scoate fum si mirosea a ars de langa electromotor de sub borcanul de antigel. De la ce sa fie acel fum ?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Oct 2015
  11. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Exista niste garnituri (un set) in capatul axei cu came care necesita inlocuire.
    Este o interventie de durata care necesita mare atentie.
     
  12. Gemie29 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6,2,4 ,an99
    Salut,
    De curând am achiziționat un A6 C5, Quattro, an 1999, cutie automata. Am mers normal cu ea, după un timp, nu se mai accelera mai mult de 3.500 ture, după care mergea numai la relanti. Pus pe tester si schimbat senzorul la axa cu came, m-a sunat de la service si mi-a spus ca a înlocuit senzorul dar mașină tot nu trage cum trebuie. Zic ei ca este posibil sa fi sărit de pe punct. Daca aveți cunoștințe in cazul astă aștept si va sunt recunoscator. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Noi 2015
  13. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Eu zic sa continui cu testerul ,pentru ca e prea rapid raspunsul cu saritul de la punct.
    Sigur vei mai gasi ceva acolo.
     
  14. cusmanm

    cusmanm 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4 quattro an 2003
    salut,
    sper ca am postat unde trebuie...
    Desi am vazut mai multe post-uri unde se cere parerea despre diverse erori si nu sunt raspunsuri, totusi, incerc si eu:
    am cumparat recent un a6 motor de 2.4v quattro, cutie manuala, din 2003 si la scanare au rezultat doua erori:
    P0421 - Warm Up Catalyst; Bank 1: Efficiency Below Threshold
    P0431 - Warm Up Catalyst; Bank 2: Efficiency Below Threshold

    Stiti cum pot rezolva asta?
    mersi
     
  15. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
  16. Speedie

    Speedie 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 , 2.5 TDI 1998 ( AFB ) 150 CP / A6 2.4 1999 . 121kw , 165 cp , tiptronic ( ALF )
    Va salut,
    Am si eu o problema cu un A6 C5 motor 2.4 , 121 kw tiptronic. Vineri am dus-o la mecanic sa-i schimbe termostatul. Mentionez ca pana atunci aveam o medie de 13.4 L la suta . S-a schimbat termostatul si mi-a sarit consumul in sus 24-28 la suta ( vorbesc de medie nu de cel instant ) plus ca la rece cand o pornesc am un zgomot ciudat circa un minut pana se incalzeste.
    Am atasat un videoclip pe youtube cu sunetul pe care il scoate. Multumesc anticipat ptr raspunsurile / parerile voastre ....

     
  17. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Sunetul acela nu poate sa fie decat de la un rulment defect sau de la cureaua de accesorii.
    Inlocuirea termostatului nu poate sa duca la un astfel de consum crescut.
    Exista posibilitatea sa se fi montat ceva gresit, astfel incat sa existe o rezistenta suplimentara in functionarea motorului care sa duca la un consum crescut si la existenta alcelui sunet.
    Daca inainte de inlocuirea termostatului nu aveai aceste probleme mergi inapoi la mecanicul care ti-a realizat interventia.
    Succes
     
  18. Speedie

    Speedie 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 , 2.5 TDI 1998 ( AFB ) 150 CP / A6 2.4 1999 . 121kw , 165 cp , tiptronic ( ALF )
    revin cu scuzele de rigoare , au fost inlocuite rolele odata cu distributia , surpriza acel zgomot este in continuare ...am depistat de la ce este am scos o mufa de la o pompa cred de sub motor in partea stanga , cu mufa scoasa masina numai face asa cand este rece , acum intrebarea mare este : ce rol are acea pompa sau ce este si daca dauneaza sa merg cu mufa acea scoasa
     
  19. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Este un fel de EGR, doar ca colecteaza gazele care ajung sus si le introduce in admisie, in procesul de ardere, de aceea a crescut consumul.
    Acest sistem este realizat pentru reducerea emisiilor, incalzirea mai rapida a motorului si reducerea consumului de combustibil.
    Daca vei merge cu mufa scoasa nu se va mai intampla cele mentionate anterior.
     
    Speedie apreciază asta.
  20. Speedie

    Speedie 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 , 2.5 TDI 1998 ( AFB ) 150 CP / A6 2.4 1999 . 121kw , 165 cp , tiptronic ( ALF )
    marian_milea ok multumesc frumos, ai idee cum se numeste piesa aia sa o schimb, mecanicul s-a uitat la ea ca vitelusul din poveste
     

Distribuie pagina asta