1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.4 Benzina la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de alexutzu79, 21 Ian 2012.

  1. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Dar de ce vrei sa o schimbi, nu mai functioneaza?
    Gasesti codul si denumirea in ETKA
    Eu stiu ca ii spune secondary air pump
     
    Klaus29 apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca vrei cod de piesa pune-ti masina si codul motor in profil.
    Ai C5 2.5TDI dar vad ca postezi in topic de 2.4 benzina.

    P.S : 06A 959 253 B a fost eliminata si inlocuita cu 06A 959 253 E.

    Mai intai arunca un ochi pe poza, ai 2 coduri, tine cont de limitarea seriei de sasiu.
     
    Ultima editare: 15 Mar 2016
  3. Dragoi Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4B 2.4i V6 2001
    Buna ziua! De o luna si jumatate sunt posesorul unui audi a6 2.4 2001 +gpl. Consumul este de 17-18 % Mediu in bucuresti la un mers linistit. Variatiile la relanti exista. pe diagnoza nu afiseaza decat o eroare de catalizator. Tin sa mentionez ca masina a stationat o luna inainte sa o cumpar....poate si fie asta un motiv fiind iarna? Cert este ca nu ma pricep sa incep sa caut si ar fi ideal daca un coleg ar putea sa ma ajute. Multumesc anticipat.
     
  4. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Ar trebui adaptata clapeta de acceleratie
     
  5. Speedie

    Speedie 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 , 2.5 TDI 1998 ( AFB ) 150 CP / A6 2.4 1999 . 121kw , 165 cp , tiptronic ( ALF )
    acea pompa de aer secundara imi face acel zgomot cand motorul este rece cu mufa de la ea scoasa numai scoate acel sunet , plus ca am un consum monstruos la ea in jur de 21la suta .
    cu 20 litrii de benzina am facut 87 km , chiar daca orasul este aglomerat consumul mi se pare exagerat
     
  6. Speedie

    Speedie 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 , 2.5 TDI 1998 ( AFB ) 150 CP / A6 2.4 1999 . 121kw , 165 cp , tiptronic ( ALF )
    Am facut ieri test de compresie cea mai mica valoare a fost pe cilindrul 1 11,5 bari , in rest 12 - 12,5 , s-a verificat presiunea pe tur si retur la circuitul de benzina , schimbat bujiile , verificat fire si mufe , pusa pe tester nimic , an afara de o eroare pe inchidere la usa dreapta spate care nu functioneaza . Ori este mecanicul super bun ori masina mea are un consum demn de filmele de groaza . Stie cineva un mecanic demn si priceput la audi prin sectorul 2 sau prin apropiere ?
     
  7. ShowB 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2015
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a6 , 2.4i , 2000
    Salutare. Am o mica problema :) m-am apucat de curatat corpul farfalat astazi si l-am demontat , ramasese doar sa scot furtunurile din ce racesc corpul si a cam sarit apa pe motor. In fine, am curatat, pus la loc, toate bune si frumoase. Am pus apa in vasul de racire motor pentru ca nu mai aveam si apoi la pornire a inceput sa se aude un fluierat si nu mai tin franele. Ma poate ajuta si pe mine cineva ?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce inseamna ce am subliniat cu bold ?
    Vorbiti frate in limba romana ca v-ati nascut in Romania sau daca v-ati mutat in alte tari nu mai trebuie sa vorbim limba romana ?

    Pe urma va suparati ca nu va raspunde nimeni sau si mai rau, va ia lumea la misto pentru felul in care vorbiti / scrieti.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  9. Lex_Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a6 2.4 v6 2002
    Salut baieti,
    Am si eu o nelamurire: am cumparat un A6 C5 (4B) motor 2.4 benzina V6 si am observat ca consuma ulei. Nu am pierderi, nu am gasit nici o pata pe sub masina. Acum in motor, dupa cate am observat pe etichetele de la motor, este ulei aral 5W30 LongLife. Am auzit ca daca ii bag 10w nu o sa mai consume ulei ? Ce ma sfatuiti ? Multumesc anticipat.
     
  10. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Nu baga 10w40 are o baza proasta , iti recomand sa bagi 5w40 dar nu te astepta sa faca minuni in ceace priveste consumul de ulei.Cred ca trebuie sa segmentezi motorul daca cunsumul de ulei este mare.(mie imi papa cam 250 grame la5-6000 km)
     
  11. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Normal ca il consuma fiind 5w30, acest ulei nu este recomandat pentru acest tip de motor.
    Eu nu as recomanda 5w40 deoarece pot aparea probleme la intinzatoarele hidraulice si tacheti.
    Producatorul recomanda 10w40, dar orce altceva in afara de castrol.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre uleiuri la motoare cu benzina exista topic dedicat. Cand o masina consuma in mod exagerat ulei (peste ce da ca si consum normal producatorul) reparam motorul adica rezolvam pierderile / consumul exagerat de ulei, nu schimbam felul uleiului. Incheiem aici discutia despre uleiuri. Multumesc.
     
  13. iulialexandruaudia6

    iulialexandruaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2015
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    a6 , 2.4 benzina , 1998
    Salut baieti ! Am o noua problema cu motorul meu 2.4 , nu am curent pe doua injectoare si pana acum cateva zile se manifesta doar prin intreruperi la accelerare , dar astazi am pornit o si cand am ridicat piciorul de pe ambreiaj da sa moara si urca in ture foarte greu in ture , zici ca merge fara ulei . Intrebarea mea este daca schimb ECU (unul identic , acelasi cod motor) se poate face imperechereacu IMMO sau se dezactiveaza imobilizatorul , daca da , o sa pâlpâie becul de la IMMO in bord? Ma poate ajuta cineva din apropiere cu un vag-com (Bucuresti-Ilfov Giurgiu), fac cinste...
     
  14. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Se imperecheaza ,sau faci immo off. Mai ramane sa gasesti un om capabil sa te ajute
     
  15. iulialexandruaudia6

    iulialexandruaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2015
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    a6 , 2.4 benzina , 1998
    Mersi , nu mai e nevoie , avea doar mufa din calculatorul de GPL putin iesita , acum merge perfect.
     
  16. Klaus29 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 4b c5 Avant 2.4i v6 170 cp 2001
    Salut! Dețin un audi A6 2.4 V6 benzina 170 cp 125 kw din 2001 și am o problama care mă frământă de ceva vreme. Problema este ca pornește foarte greu,adica după ce dau la automat de circa 10 ori,după ce pornește tremura foarte tare,nu sta la relanti și când o accelerez da rateuri. Precizez ca pe tester a dat eroarea senzor poziție ax cu came,senzor pe care l am schimbat iar bujiile sunt ude și afumate. Poate mă ajuta și pe mine cineva cu câteva sfaturi. Vă mulțumesc.
     
  17. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ai verificat bobinele de inductie? Din ce spui tu se pare ca unele sunt plecate cu sorcova.
     
  18. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Domnilor daca citeati cateva pagini in urma observati ca am avut si eu aceasi problema si am explicat ce am facut.
    Acum ramane sa poata face treaba si sa aiba documentatie
    Mult succes


    Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk
     
  19. Klaus29 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 4b c5 Avant 2.4i v6 170 cp 2001
    Zici ca ar fi rolele întinzătoare de la distribuția variabila ? Astăzi am incercar sa o pornesc din nou și nu a vrut sub nici o forma
     
  20. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Distributia variabila nu are role, are numai intinzatoare.
     

Distribuie pagina asta