1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.4 Benzina la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de alexutzu79, 21 Ian 2012.

  1. jony_cristian

    jony_cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    Alba-iulia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4i 2000
    Salut colegii posesorii de inele, detin un A6 2.4 cod AGA săptămâna asta am schimbat kit-ul de distribuție, am văzut ca mecanicul mia strâns surubul de la rola întinzătoare la 30 Nm , pe urma am gasit in cutie instrucțiunile date de producător rola trebuia stransa la 22 Nm , intrebarea e afectează cu ceva ca au fost strânse mai tare șuruburile? Va doresc drumuri bune fără probleme
     
  2. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Poti sa stai linistit, nu afecteaza cu nimic

    Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk
     
    mare_hotz apreciază asta.
  3. jony_cristian

    jony_cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    Alba-iulia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4i 2000
    Mulțumesc colegu pentru răspuns, ma gândeam ca in termen lung sa nu se rupa șurubul pentru ca e strans cu 8 Nm mai mult . O seara plăcută sa ai.
     
  4. jony_cristian

    jony_cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    Alba-iulia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4i 2000
    Va salut posesorii de audi,
    Revin cu o noua întrebare: astazi am facut un control cu VCDS si mi-a iesit următoarea eroare:
    senzor arbore cu came banc 1, întrerupere/scurtcircuit plus
    Intrebarea e: care e banc 1 stiu ca sunt 2 senzori unul in spate si unul in față.
    O seară placuta.
     
  5. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Banc 1 este partea din dreapta motorului / masinii.
    Senzorul se afla in fata, daca dai aparatoarea de plastic de la cureaua de distributie.
    In general acesti senzori nu se defecteaza, poate cablajul a avut de suferit.
    Ca sa il verifici il inlocuiesti cu cel de pe banc 2 sa vezi daca se muta defectul.
     
  6. jony_cristian

    jony_cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    Alba-iulia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4i 2000
    Mulțumesc mult pentru ajutor Marian. Problema e ca se oprește motorul in mers si in staționare. Am fost la Bosch service mi-au pus testerul si le-a dat doua erori.
     
  7. Klaus29 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 4b c5 Avant 2.4i v6 170 cp 2001
    Salutare tuturor. As dori sa va întreb cam ce consum aveți voi la motoarele de 2.4i V6. Eu unu am un consum de peste 18℅ zic eu(nu am CB) urban și cred că undeva este o problema desi mașina nu are nici un simptom. Precizez că mașina a stat pe dreapta un an și 2 luni. Urmează să i fac și revizia zilele viitoare și vă mai întreb dacă după revizie probabil va scădea consumul. Vă mulțumesc
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Consumul ala mi s-ar parea normal pentru Bucuresti, mers bara la bara sau putin mai grabit.
    E cu sau fara quattro, automat sau manual ?

    Codul motor este BDV ?

    Daca ai filtrul de aer imbacsit, filtrul de benzina schimbat cine stie cand, e posibil ca dupa revizie sa iti mai scada putin consumul.
    Cand ii schimbi filtrul de aer curata si debitmetrul cu spray de discuri.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Klaus consumul tau este normal pentru mersul in oras.
     
  10. Klaus29 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 4b c5 Avant 2.4i v6 170 cp 2001
    Da,este quattro și manual. Din ce am mai citit pe net am văzut că unii au consumul de până în 14 ℅. Eu sunt din Galați și nu este ca Bucureștiul. O sa vad după revizie daca este vreo schimbare. Mulțumesc ptr răspuns
     
  11. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Am si eu urmatoarele erori:
     
  12. jony_cristian

    jony_cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    Alba-iulia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4i 2000
    Va salut colegii audisti, stie cineva la un A6 C5 2.4 V6 sunt unu sau 2 senzorii ai axelor cu came ?
     
  13. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Motorul are 2 senzori hall.
    Pt bank 1 este montat in fata motorului, iar pt bank2 in spatele motorului.
    Dar ce treaba ai cu ei? deoarece nu se defecteaza niciodata.
    Spune ce probleme ai , sa te pot indruma.
     
    jony_cristian apreciază asta.
  14. jony_cristian

    jony_cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    Alba-iulia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4i 2000
    Multumesc mult pentru răspuns Marian. Pe VCDS imi da o eroare senzor ax came iar ralantiul oscilează si e scăzut, sta undeva pe la 680-750 rpm.
     
  15. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Ai cumva detonatii in admisie?

    Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk
     
  16. jony_cristian

    jony_cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    Alba-iulia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4i 2000
    Nu sunt detonatii in admise. Am comandat un senzor bosch sa il schimb pe bankul 1 sa vad ce rezultat imi da.
     
  17. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Acum dupa ce am vazut caracterizarea erorii pe senzorul ax cu came, iti recomand sa verifici cablajul de la senzor la ECU, se pare ca exista o intrerupere.
    Dupa ce te asiguri ca, cablajul este bun, atunci poti monta nou senzor.
     
  18. jony_cristian

    jony_cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    Alba-iulia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4i 2000
    Salut Marian am fost azi la electrician si nu sunt fire întrerupte si cablajul este bun, astept sa imi ajunga senzorul sa il montez, oricum iti multumesc foarte mult pentru informatii și sfaturile utile.
     
  19. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Tine-ma la curent te rog, sunt foarte curios.
     
  20. jony_cristian

    jony_cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    Alba-iulia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4i 2000
    Salut colegi audisti,
    Am rezolvat cu senzorul l-am montat si ralantiul stă fix acum. Am vrut să îl măresc la 900 rpm dar cu varianta mea de VCDS nu am putut, nu stiu din ce cauza. O seara faina colegi.
     

Distribuie pagina asta