Motor 2.5 TDI la A8 D2 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de aureliandcn, 11 Dec 2007.

  1. aureliandcn 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Mi-ar fi utile cateva sfaturi referitoare la un Audi A8, 2,5 . Quatro. Am schimbat distributia toata, inclusiv pastilele, masina merge bine, dar uneori cand vreau sa accelerez nu se mai infige, ramane la viteza initiala. Masina este automata. Am bagat-o pe tester si nu-mi indica nimic
     
  2. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Adica daca mergi cu 80 km/h de ex. si bagi piciorul in ea la blana nu face nimic???:think:
     
  3. raresicu76

    raresicu76 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a3 Sportback 1.2TFSI S-tronic Pro S-line
    Sfatul meu este sa schimbi uleiul, dar mai ales filtrele de ulei de la cutie. S-ar putea sa fie si debitmetrul,dar nu cred pentru ca ti-ar fi iesit la diagnoza(asta bine inteles daca ai facut diagnoza). Si eu am avut tiptronic(cum cred ca ai tu) si acum am multitronic. Se poate sa fii schimbat uleiul la cutie si sa nu fii schimbat filrul(filtrele, pt ca dupa cum stiu eu sunt 2) .Succes
     
  4. Merlin

    Merlin 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 3.0 tdi quattro , 4f bmk
    ceea ce am patit eu mai vechi , distributia la un ford si baietii au uitat sa imi pun un furtunas de la vacuum si trageam de masina in a 3 a 60 km/h si fara frani , sau vreun injector dar ar trebui si la relanti sa faca figuri dar daca zici ca nu apare nimic pe tester mmmm, dar oricum cel mai des e de la filtre sau de la debit metru,
     
    Ultima editare: 21 Dec 2007
  5. raresicu76

    raresicu76 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a3 Sportback 1.2TFSI S-tronic Pro S-line
    S-ar ptea sa nu fie bine pusa la punct. Tu trebuie sa ai la 2,5 tdi 2grade intirziere plus minus 2 grade(deci 0-4 intirziere). Testerul se alerteaza (de exemplu vag com-ul) daca iesi din intervalul 2 avans 4,7 intirziere(poate nu sunt chiar exact,dar e pe aproape) si tu poti sa nu fi in intervalul dat de constructor. Daca face fite doar la rece poate sa fie injectorul 3(senzorul de pe el). Eu am mai postat , si cu documentatie, pe subiectul asta. Daca nu gasesti o sa iti dau eu documentatia,dar am nevoie de cod de motor si tip caroserie(an fabricatie)
     
  6. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni - AG
    Masina:
    Opel Corsa
    debitmetrul e clar... si mie-mi mai face fite de-astea dar foarte rar... al tau s-ar putea sa fie mai dus si de-aia face asa... nu-i bai la tine ca e mai ieftin la diesel pentru ca pica mai repede decat la benzina... al tau e undeva la 5-600 Ron, al meu e 2000 :crying:
     
  7. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Nu poate sa coste 2000 de ron. Mi se pare exagerat de mult :blink::wacko::tapedshut:
     
  8. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni - AG
    Masina:
    Opel Corsa
    atat mi-au zis aia de la magazin, dar totusi o sa ma mai duc si la alte magazine :rolleyes:
     
  9. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Eu zic ca e debitmetrul!
    Ca sa te convingi scoate mufa de la el si vezi daca e vreo diferenta.
    Cunosc caz de debitmetru defect pe un A4 1.9TDI din 2001 si tot nu-i arata nimic defect la tester asa ca omul a scos mufa cu pricina si nici o schimbare. Diagnosticul a fost clar! Simptoma a fost cea descrisa de tine: pierdere accentuata de putere si reprize foarte proaste.
     
  10. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni - AG
    Masina:
    Opel Corsa
    si daca-i scot mufa, ar trebui sa se opreasca motorul, nu? Daca nu se opreste motorul inseamna ca debitmetrul e defect, asa-i?
     
  11. adibose

    adibose 6th Gear Member Staff Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    kellu, nu se opreste motorul, isi schimba mersul
     
  12. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Motorul n-are voie sa se opreasca. Posibil relantiul sa nu tina tocmai bine.
    Eu daca scot mufa la debitmetru si ies cu ea in afara, abia trage motorul. Cu greu ajung la 100KM/h. Merge incet ca un "trabi" fara debitmetru...:)
     
  13. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca vrei sa afli cu adevarat cauza se poate face un LOG in mers le grupurile 3 10 si 11 si interpreta. Asa e cel mai sigur si nu mai trebuei sa i-ti dai cu parerea
    COMPLETEAZA si tu profilul cu localitatea de unde esti :)
     
  14. sorinbibi

    sorinbibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 2500tdi
    Masina nu trage - A8 D2 - probleme si rezolvari

    salut, ma ajuta si pe mine cineva cu o problema?? am un audi a8 2500tdi 110kw cutie manuala 6+1, este foarte puturoasa, am duso la teste si nu apare nimic pe calculator, nu trage deloc , mai mult de 3300rpm nu se duce,...poate aveti voi vreo idee, am uitat sa spun este din 98
     
    Ultima editare: 25 Noi 2008
  15. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Scoate mufa de la debitmetru si da cu ea o tura.
    Imi spui ce ai simtit.
     
  16. adibose

    adibose 6th Gear Member Staff Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    daca ai turbina cu geometrie variabila, e posibil sa fie foarte murdara si sa nu se mai deschida palele bine...
     
  17. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    mai multe marci si modele
  18. sorinbibi

    sorinbibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 2500tdi
    am schimbat turbina si merge tot lafel, dar daca scot filtru de aer se duce in 4500rpm,(filtru nou)..nimeni nu poate sa-mi dea o explicatie!!!!.......La doua teste mi sa spus ca este turbina terminata, am cumparato degeaba cred,...................................inebunesc.
     
  19. sorinbibi

    sorinbibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 2500tdi
    ..si inca ceva, in treapta 1 2 3 se duce in 3000-3300 in a4a 2900-3000. a 5a si a 6-a nu trece de 2500-2600rpm , intelege cineva treaba asta?, asta dupa ce am pus turbina noua, adica lafele ca inainte,decat ca se simte putin mai multa forta...
     
  20. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Scoate mufa la debitmetru si incearca sa vezi daca se simte diferenta.
     

Distribuie pagina asta