1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.5 TDI la A8 D2 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de aureliandcn, 11 Dec 2007.

  1. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    service

    Da domnilor se intelege ceva.
    Dieselul face forta din debitul de motorina.
    Daca nu se alimenteza perfect are probleme.
    In mare cred ca e vorba de debitmeru.
    Pentru a putea face ceva cat de cat constructiv si a intelege ceva trebuie sa ma asculti.
    1.Cel mai putin probabil este sa fie turbina stricata.
    2.Toate filtrele ce tin de motor trebuiesc montate noi si originale Audi.
    3.Testat cu un alt debitmetru identic ca si cod de piesa, nu ca se potriveste la mufa ...
    Dupa ce ai facut astea mai vorbim altfel discutia e la misto.
    Citirea codurilor poate fi degeaba in unele cazuri.
     
  2. sorinbibi

    sorinbibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 2500tdi
    sa rezolavat, era de la debitmetru..merci
     
  3. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Ok, Sorin
    ma bucur ca s-a rezolvat :)
    acum poate ajungi si tu pe la intalnirile regulate din fiecare vineri ;)
    te asteptam :icon_thumright:
    si poate te prezinti si tu la rubrica noilor membrii si-ti prezinti si masinutza cu ceva poze.
     
  4. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Cu placere!
    Noi avem si cele mai noi softuri pentru diagnosticare dar fara om interpretatare nu fac doi bani.
    Daca pot sa va ajut si unde stiu o fac, dar sa nu mai schimbati piese aiurea ca poate nu e asa de grav.
    Ai vazut era un debitmereu decalibrat.
    Sa nu le aruncati pt ca in viitor dupa ce ne asezam la noul sediu le vom calibra si vor merge ca noi daca nu mai mult. Nu toate se pot repara dar...
    trebuie sa achizitinam standul de calibrare pt ca masuratorile avem cu ce sa le facem.
     
  5. sorinbibi

    sorinbibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 2500tdi
    Sant Nou Pe Forum, Nu Prea Cunosc Bine Ce Se Intampla Aici...o Sa Fiu Prezent
     
  6. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Se face o scurta prezentare mai intai si dupa aia se pun intrebari !
     
  7. sorinbibi

    sorinbibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 2500tdi
    scuze, dar iar vin cu o problema, pote ma ajutati iarasi,.. nu se mai accelereaza deloc sta la 1100 de r/m.....aveti idee?..se reseteza ceva.....
     
  8. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Cu benzina se rezolva, o canistra ajunge si te scapa de toate.:bye:
     
  9. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Esti un tip foarte amabil, foarte dragut dupa felul in care vorbesti si mai ales dupa mesajul privat pe care mi l-ai trimis.
    Imi cer scuze eu sunt un tip care e probabil sa se intimideze usor si poate daca vi pe la o intalnire Audi, sa ma tragi de mana sa-mi cer scuze :applaus:
    Inta te-ai gandit ca e posibil sa fi gresit forumul aici lumea discutand despre Audi si nu despre fiare vechi sau ce tzeapa si-a luat unul sau altul?
    Ai intrat pe forumul asta, nici buna ziua nici ...( nu pot sa scriu ca e urat), ai vrut diagnosticare la masina prin mesaje, ti-am spus in mare cam ce ar putea fi s-a confirmat ca e debitmerul acum vi cu o alta problema, din lac in put si tot asa... e clar ca e ceva putred in danemarca iar raul probail de la tine se trage. Faptul ca nu ai simtul umorului e problema ta si ca esti irascibil si complexat lafel dar sa scri pe forum asa ceva si sa dai mesaje private de genul ala ... :asskicking:
    ...................................................................................................
    Aici era o fraza pe care prefer sa ti-o servesc in bot cu prima ocazie.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Ian 2016
  10. sorinbibi

    sorinbibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 2500tdi
    daca te ducea capul iti dadeai seama ce era cu masina, nu ai tu dreptul sa-mi spui sa-i dau foc...si vb ta se discuta despre audi..intelegi?
     
  11. sorinbibi

    sorinbibi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 2500tdi
    hai sa-ti spun si problema acum, ca multi nu stiu despre treaba asta si nu iese pe test, ...a si pe test ma pus sa schimb potentiometrul de la pedala de acceleratie. , calculator cu probleme de cip, etc,.. sa intamplat sa intre apa la calculator asta ca nu era etansat bine capacul acela de plastic....poate o sa luati si asta ca exemplu pt defectiunea care am avuto, si am vazut o la multi...
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2008
  12. CosminIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a..
    Salut la toata lumea,
    Sunt nou pe forum,si.. vroiam sa aflu si parerile voastre despre motorul de 2.500 de pe a8.Am gasit un a8 ingrijit din ce am vorbit cu omul(ramane de vazut concret la fatza locului),are motorul de 2,5 dar spune ca la modificat la putere facdandu-l de 230 cp in germania (s-a umblat pe soft din ce a spus..).Ce parere aveti de acest aspect?Poate afecta in vreun fel? Eu nu sunt de acord cu aceste modificari pentru ca am inteles ca in timp oboseste mai repede motorul.Si ce imi puteti spune de sunetul motorului... Stiu ca v6-le suna frumusel,rotunjor,dar am auzit si unele care sunau aiurea tare.V8-ul de 3,3 banuiesc ca suna mai frumos.
    Multumsc Anticipat.
     
  13. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    2,5 TDI resoftat cum ai zis tu e echivalent cu 3,3 TDI !
     
  14. CosminIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a..
    Da,stiu ca nu e aceasi treaba cu 3,3 faptul ca l-a resoftat.Cum spuneam eu nu sunt deacord cu chip sau umblat la puterea din fabrica a motorului.Dar poate afecta in vreun fel acest lucru?Adica dauneaza in vreun fel in timp... sau.. ce parere aveti.
     
  15. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Nu cred ca dauneaza ! Nadir de exemplu a facut dintr-un 2.0 TFSI(220CP) pana la 400CP ! Vb cu el despre resoftare si tunning !
     
  16. CosminIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a..
    A,scuze,am crezut ca ai spus "2.5 resoftat NU e acelasi lucru cu 3.3''.Da,are aceasi cai cu v8,dar nu e cam mult pentru 2,5?Adica nu suprasolicita motorul sau ceva de genul acesta?
     
  17. CosminIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a..
    Wow.La un 2.0 a dus pana la 400 cp.Interesant.Bine,am sa incerc sa i-l intreb.In rest suna frumos v6 de pe a8?Stiam ca nu e prea sgomotos sa zic.. adica daca e si ingrijit banuiesc.
     
  18. mihavanay

    mihavanay 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro 2006 ; A8 3.0 TDI quattro 2006
    salut u doresti sa iti cumperi un a8 cu motor de 2500 am si yo unul de vanzare daca te intereseaza si este motorul normal de 180 de cai uite aici mail meu daca vrei popescu_ms@yahoo.com
     
  19. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    2.5 tdi se resofteaza f bine, nu stiu ce sa zic de cei 230cp,asa cum nu stiu ce sa zic de cei 220cp de la masina lui Nadir, poate ar singurul S3 cu 45cp in minus de serie posibil sa fie dar posibil sa nu fie, insa cu siguranta poate devani comparabila ca performante cu un 3,3tdi.
    Daca vi la un motor pe benzina cu admisie, evacuare completa si pleci de la 265cp nu e mare inginerie sa obti 400cp dar daca mai pui si alte piese e chiar f bine.
    Diferentele sunt enorme un 2.0tfsi care resoftat a urcat fara sa fie fortat pe la 255cp fara alte modificari acum ajunge sa treaca de 270km/h, este incredibila cresterea si cursivitatea cu care merge.
     
    Ultima editare: 5 Ian 2009
  20. CosminIonut 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a..
    Aha,mersi.Dar,la a8,banuiesc ca motoru v8 diesel suna mai frumos si e si mai silentios decat v6 diesel,ce parere aveti?Eu am cam evitat dieselurile sa zic pentru ca sunt mai .. zgomotoase sau stiti la ce ma refer,dar la a8-uri a cele pe benzina consumurile sunt destul de mari,asa ca va ramane intr-un 2.5 sau 3.3 daca gasesc bun.
     

Distribuie pagina asta