Motor 2.7 Diesel la A5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A5' creată de alecsandy21, 17 Sep 2009.

  1. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai fi putut si tu sa cauti asta pe net asa cum am facut eu. Mi-a luat fix 3 minute. Faci asta (adica sa modifici ralantiul) cu VCDS dar faci asta pe propriul tau risc. Nu te sfatuiesc sa faci asta daca nu stii sa umbli bine cu VCDS-ul. Vezi ca scrie mai jos sa fie bine incalzit motorul adica la temperatura ideala de lucru (apa la 90 grade in bord). Ralantiul (asa se scrie si se citeste) se modifica in functie de valoarea data de tine prin modificarea valorilor adaptarii adica atunci cand modifici acele 3 cifre iti creste sau descreste ralantiul. Noteaza intotdeauna valoarea initiala cand interoghezi cu VCDS-ul modulul Engine (motor) la masina ta ca sa stii de unde ai plecat cu setarile.

    01-Engine: -- KWP-1281
    VCDS works well with all engines available in the U.S. and most engines that users have tested in overseas markets.

    Idle Speed Adaptation:

    With engine warmed up, at idle:

    [Select]
    [01 engine]
    [Adaptation - 10]

    Enter channel 01
    Enter an adaptation value between 124 and 132
    [Save]

    (May require a Login of 01283 or 11463, depending on year or model)
     
  2. Ionut28com

    Ionut28com 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A5 2.7 2010
    O sa ma duc iar la reprezentanta . Am fost și acum o luna nu m-a putut ajuta. A spus ca nu poate sa facă treaba asta. Deși locuiesc în Germania. O sa merg în alt oraș la alta reprezentanta. Merci mult.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    VW Polo 1,4 tdi 6N2 EX. A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Nu-ti vor face nimic. Cauta mai bine pe cineva care are un VCDS (sau cumpara-ti tu unul, iti va fi de mare folos) si roaga-l sa te ajute.
    Mai sunt chiar colegi care locuiesc in Germania, dar cum nu ai trecuta locatia, e greu...
     
  4. Ionut28com

    Ionut28com 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A5 2.7 2010
    In apropiere Oldenburg
     
  5. Nicu1511

    Nicu1511 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audi A4 2.0 2011
    Salut!,
    Vin și eu cu o problema la un audi a5 2.7 TDI. De ceva timp tot mi se aprindea martorul check Engine dar se mai stingea de la sine. Azi am fost la mecanic și mi-a zis ca am o eroare la clapeta de admisie și ca am și o bujie arsa. Mi-a șters eroarea nu s-a mai aprins. Am mers prin oraș vreo 50 km după care mi s-a aprins spirala galbena iar masina nu mai trăgea bine, după care s-a aprins și check-ul din nou..Oare ce sa aibă acum ? Multumesc
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0TDI ultra 190CP S-tronic (CNHA) 2014
    Daca ai una sau mai multe buji arse nu isi mai face regenerare filtrul de particule... trebuie inlocuita, altfel filtrul se infunda. Si clapeta influenteaza de asemenea regenerarea. Rezolva cat mai repede aceste probleme daca nu vrei sa apara complicatii.
    Spia respectiva indica o problema.
     
  7. Nicu1511

    Nicu1511 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audi A4 2.0 2011
    Mi-a spus ca am doar o bujie arsa și ca nu trebuie neaparat schimbată..
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0TDI ultra 190CP S-tronic (CNHA) 2014
    Atunci schimba mecanicul!
     
    borsy apreciază asta.
  9. Nicu1511

    Nicu1511 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audi A4 2.0 2011
    Ieri i-am făcut schimbul de ulei cu toate filtrele și după ce am plecat de acolo mi-a apărut iar check-ul și azi dimineta m-am dus sa văd ce am de se aprinde checul și mi-a zis ca rămâne clapeta de admisie blocată și ca am și o bujie arsa. Cu ceva zile in urma am mers cu check-ul aprins vreo 100 de km in exterior. Ce sa aibă acuma ca s-au aprins si spirala prima si după si check-ul?
     
  10. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    Opel Insignia 2.0 CDTI 2011
    Tu citești răspunsurile care le primești?
     
  11. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se pare ca nu. :)
     

Distribuie pagina asta