1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 Diesel la A5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de alecsandy21, 17 Sep 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai fi putut si tu sa cauti asta pe net asa cum am facut eu. Mi-a luat fix 3 minute. Faci asta (adica sa modifici ralantiul) cu VCDS dar faci asta pe propriul tau risc. Nu te sfatuiesc sa faci asta daca nu stii sa umbli bine cu VCDS-ul. Vezi ca scrie mai jos sa fie bine incalzit motorul adica la temperatura ideala de lucru (apa la 90 grade in bord). Ralantiul (asa se scrie si se citeste) se modifica in functie de valoarea data de tine prin modificarea valorilor adaptarii adica atunci cand modifici acele 3 cifre iti creste sau descreste ralantiul. Noteaza intotdeauna valoarea initiala cand interoghezi cu VCDS-ul modulul Engine (motor) la masina ta ca sa stii de unde ai plecat cu setarile.

    01-Engine: -- KWP-1281
    VCDS works well with all engines available in the U.S. and most engines that users have tested in overseas markets.

    Idle Speed Adaptation:

    With engine warmed up, at idle:

    [Select]
    [01 engine]
    [Adaptation - 10]

    Enter channel 01
    Enter an adaptation value between 124 and 132
    [Save]

    (May require a Login of 01283 or 11463, depending on year or model)
     
  2. Ionut28com

    Ionut28com 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A5 2.7 2010
    O sa ma duc iar la reprezentanta . Am fost și acum o luna nu m-a putut ajuta. A spus ca nu poate sa facă treaba asta. Deși locuiesc în Germania. O sa merg în alt oraș la alta reprezentanta. Merci mult.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu-ti vor face nimic. Cauta mai bine pe cineva care are un VCDS (sau cumpara-ti tu unul, iti va fi de mare folos) si roaga-l sa te ajute.
    Mai sunt chiar colegi care locuiesc in Germania, dar cum nu ai trecuta locatia, e greu...
     
  4. Ionut28com

    Ionut28com 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A5 2.7 2010
    In apropiere Oldenburg
     
  5. Nicu1511

    Nicu1511 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    Audi A4 2.0 2011
    Salut!,
    Vin și eu cu o problema la un audi a5 2.7 TDI. De ceva timp tot mi se aprindea martorul check Engine dar se mai stingea de la sine. Azi am fost la mecanic și mi-a zis ca am o eroare la clapeta de admisie și ca am și o bujie arsa. Mi-a șters eroarea nu s-a mai aprins. Am mers prin oraș vreo 50 km după care mi s-a aprins spirala galbena iar masina nu mai trăgea bine, după care s-a aprins și check-ul din nou..Oare ce sa aibă acum ? Multumesc
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca ai una sau mai multe buji arse nu isi mai face regenerare filtrul de particule... trebuie inlocuita, altfel filtrul se infunda. Si clapeta influenteaza de asemenea regenerarea. Rezolva cat mai repede aceste probleme daca nu vrei sa apara complicatii.
    Spia respectiva indica o problema.
     
  7. Nicu1511

    Nicu1511 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    Audi A4 2.0 2011
    Mi-a spus ca am doar o bujie arsa și ca nu trebuie neaparat schimbată..
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Atunci schimba mecanicul!
     
    STOIA și borsy apreciază asta.
  9. Nicu1511

    Nicu1511 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    Audi A4 2.0 2011
    Ieri i-am făcut schimbul de ulei cu toate filtrele și după ce am plecat de acolo mi-a apărut iar check-ul și azi dimineta m-am dus sa văd ce am de se aprinde checul și mi-a zis ca rămâne clapeta de admisie blocată și ca am și o bujie arsa. Cu ceva zile in urma am mers cu check-ul aprins vreo 100 de km in exterior. Ce sa aibă acuma ca s-au aprins si spirala prima si după si check-ul?
     
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Tu citești răspunsurile care le primești?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se pare ca nu. :)
     
  12. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    Va salut,
    O intrebare scurta: motorul acesta are joja de ulei, sau nu ?
    Tot imi arata nivel de ulei scazut. Si cand o las pe loc lasa balta de ulei.
     
  13. gas.mar

    gas.mar 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A5 2.7 2010
    Salut. Am un Audi a5 2.7 din 2010 achiziționat din iarna, mașină nu are distribuția schimbata având 260 000 de km... Nu am probleme cu ea nu nimic dar îngrijorarea mea sta în felul următor aș vrea să i schimb distribuția dar toți îmi recomanda ca am ocazia sa pun un lanț pe ea mai prost decât are și sa nu umblu momentan la ea? Ce ma sfătuiți? Scuze dar nu pot face off topic.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce vrei sa umbli la distributie daca nu ai probleme ?
    La 2.7 si 3.0 umbli acolo doar cand incepe sa zornaie.
     
  15. gas.mar

    gas.mar 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A5 2.7 2010
    Pentru liniștea mea personala de asta am cerut și părerea voastră ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru linistea ta persoanala eu iti recomand sa o lasi asa cum este.
    Lantul nu se rupe deodata, de fapt nu se rupe niciodata.
    Problemele la V6 apar din cauza intinzatoarelor care din cauza uzurii iti produc acel zornait la pornire, odata si odata va ceda un intinzator moment in care iti sare lantul de pe el, dar pana atunci ai drum lung.
    Gandeste-te la inlocuire cand o incepe sa zornaie puternic la pornire.
     
    borsy și gas.mar apreciază asta.
  17. gas.mar

    gas.mar 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A5 2.7 2010
    Îți mulțumesc de sfat. Seara frumoasa
     
  18. crysu99 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2018
    Locație:
    UK / Bucuresti - Romania
    Masina:
    Audi a5 2.7 tdi 2009
    Salut,
    Am un audi A5 motor 2.7 TDI din 2009 care are simptomele din video-ul atasat (mentionez ca masina din video nu este a mea dar simptomele sunt aceleasi). O idee ce ar putea fi, ce trebuie inlocuit ? Multumesc anticipat.

     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Noi nu putem ghici din fata calculatorului de unde se aude sunetul respectiv.
    Du-te la un service, sui-o pe elevator, porneste-o si vezi de unde se aude.
     
  20. crysu99 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2018
    Locație:
    UK / Bucuresti - Romania
    Masina:
    Audi a5 2.7 tdi 2009
    Multumesc o seara buna!
     

Distribuie pagina asta