1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 TDI la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gheara, 10 Iul 2009.

  1. koba1981 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2017
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a6 2.7 tdi 190cp 2010
    Buna ziua,
    Am un a6 2010 facelift 2.7 190 cp manual, iar in urma cu o luna am avut un accident pe partea stanga fata in urma caruia am schimbat radiator intercooler si teava dintre intercoolere. Dupa ce am luat masina din service se aude un zgomot in filtru de aer pe decelerare , iar acest zgomot ca un cloncanit se aude si in timpul mersului.
    Chiar nu stiu ce poate fi, am schimbat egr-ul , daca ma poate ajuta cineva.
    Va multumesc
     
  2. Unmaker 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A6 2.7 2009
    Salutare,
    Sunt posesorul unui Audi A6 2,7 tdi 2009 CANA. Locuiesc in Germania. Am alimentat de ceva vreme de la Shell cu V power diesel intelegand ca are un aditiv pentru injectoare si curatare, probabil chestii de marketing, motorul merge mult mai silentios si mai rotund dar a aparut urmatoarea problema: warningul galben de motor care ramane aprins dupa aproximativ 3 full-uri.
    Ma gandesc sa desfac clapeta de aer sa verific circuitul pana la EGR. Ce ma sfatuiti ? Va multumesc anticipat.
     
  3. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Să pui tester-ul și să vezi motivul pentru care iti apare check engine.
     
  4. Unmaker 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A6 2.7 2009
    Multumesc pentru raspuns , va anunt ce am rezolvat. Weekend placut.

    Asta a fost problema:

    IMG_2063.JPG IMG_2066.PNG
     
  5. Alex_Iaşi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2005, 2.7
    Bună seara. Mă numesc Alex şi tocmai am cumpărat un Audi A6 din 2005, 2.7 diesel manual.
    După ce am cumpărat-o, după o săptămână de mers cu ea fără nicio problemă de natură mecanic/electric am fost la un service pentru un schimb de filtre si ulei.( filtru ulei,aer,motorina,polen şi ulei mi au pus Castrol 5w 30). Am spus să o pun puțin la punct , sa ma bucur de ea..
    Acum incepe distractia: dupa fix 1 ora si cateva minute dupa ce am parasit service ul dupa schimbul de filtre si ulei , in trafic, s a aprins in bord arcul de la bujii incandescente si nu mai tragea masina aproape deloc. Opresc,pornesc iarasi si dupa 200metri s a aprins iarasi martorul si de data asta s a oprit si masina , tot in mers. Am mai incercat de vreo cateva ori, pornea dar la doua trei secunde se oprea.Am dus o acasa cu platforma, l am sunat pe nenea mecanicu si a venit in graba sa mi faca o diagnoza-verdictul: Low fuel pressure. A zis ca n are cum si si a adus un prieten de al lui cu o diagnoza cu software ul in romana, verdict: regulator presiune defect. Bun, l am schimbat, dupa ce a stat masina pornita 3 min, s a innecat si iarasi s a oprit( bineinteles, martorii de la bujii si check engine aprinsi).
    L am invitat frumos sa plece si am asteptat pana a doua zi cand am dus masina la un service mai mare din Iasi care se ocupa numai de sisteme de injectie diesel. Mi a spus omul de acolo ca se rezolva, sa astept telefonul lui. Astazi, la 9:00AM m a sunat sa ma anunte ca trebuie sa dea comanda de pompa de motorina(1800ron)-am spus ok, am mers la el la service si am platit 1000ron avans si mi a povestit ca pompa nu baga 1.5 bari si se opreste masina...in 3-5zile ajunge pompa si abia dupa ce o pune mai poate face investigatii..
    Va cer pareri, ajutor..A mai patit cineva? E problema majora? Au patit ceva injectoarele?
    Sunt deschis oricarei intrebari.
    P.S: Sunt nou pe forum, imi cer scuze daca nu am nimerit sectiunea buna pe forum si scuze pentru greselile de orice tip-punctuatie/gramaticale. (Am scris in graba, pe telefon)
     
  6. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Ai dat bani degeaba pe regulator. Pompa mai mult ca sigur e problema. Pretul e foarte bun dar nu cred ca e noua. O pompa noua pentru modelul tau e 600-700 de euro. Plus montaj.
     
  7. Alex_Iaşi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2005, 2.7
    Nu prea le am eu cu preturi sau mecanica. Am investit toate economiile in masina si s a intamplat ce s a intamplat..sper sa fie doar pompa asta..
     
  8. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    La ce service ai fost in iasi? Ce regulator presiune ai schimbat, cel de pe rampa? Cine ti-a dat verdictul pentru regulatorul de presiune rampa, a facut un test sa vada daca e regulatorul sau nu? Vezi ca pompa de inalte are o supapa regulatoare electronica in cap, aia se duce in cazul in care nu mai baga presiune, in general. Ca sa intelegi principiul rampei comune scrie pe google ssp vw si cauta 227 si 325.
     
  9. Alex_Iaşi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2005, 2.7
    Masina inca se afla la Electro Diesel, la dl. Ludovic. A fost schimbat regulatorul ala care se scoate cu o cheie de 32 sau 28( are o sita milimetrica care se mai infunda am inteles). S au facut teste, da, vreo 4 sau 5 si la toate diagnoza arata acelasi lucru- Low fuel pressure/ Pressure regulation fault.
     
  10. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Nu vorbesc doar despre teste cu vcds ci deconectat furtune, puse dopuri. Practic se masoara returul carburantului facut de regulator. Daca depaseste o anumita cantitate intr-un anumit timp, atunci este defect regulatorul. Este o procedura in elsa dar faptul e consumat acum. Fuel pressure unde, pe rampa? Ce spune exact eroarea respectiva? Oricum sa schimbi o pompa de motorina doar asa dupa ochi nu e prea rentabil. Dar poate in cazul tau va fi rezolvarea. Ti-a masurat voltajul de pe senzorul de presiune de pe rampa? Ai citit info recomandate de mine?
    Cere banii inapoi pe regulator, sigur ai dat 700 de lei pe el. Sa il puna pe cel vechi inapoi ca merge foarte bine si ala. Cel putin sfatul meu...
     
    Ultima editare: 14 Iul 2017
  11. Alex_Iaşi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2005, 2.7
    Nenea Ludovic se ocupa numai si numai de sisteme de injectie, deci presupun ca a facut tot ce ai sugerat tu inainte sa ma puna sa platesc pentru o noua pompa. Poate imi poti lasa intr un mesaj privat numarul tau de telefon sa vorbim mai multe ca vad ca ai experienta.
     
  12. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salutare ce poate sa insemne citirile din poze ?
    In prima poza avem 'defect sistem' de catre sonda lambda 5 iar in a doua avem 'reducere putere prin supracrescut temperatura'.
    Nu sunt erori pe motor.
    IMG_0710.JPG
    IMG_0712.JPG
     
  13. Lucian84 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6 2.7
    Bună seara!

    Va rog daca puteti identifica această problemă s-au v-ați intalnit cu ea. Motor 2.7tdi


    Această problemă mi-a aparut dupa ce am schimbat saibele de foc de la injectore dupa vre-o 5km de mers .
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ala este actuatorul EGR-ului, nu are legatura cu saibile injectoarelor. Pune testerul pe ea.
     
    Oty apreciază asta.
  15. windows07 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Salut, ma numesc Marius, am un audi a6 2.7 2009 manual berlina, motor CANA
    In urma cu 2 luni, mi-a aparut in bord DPF, am citit pe net ce si cum sa fac, din postarea unui coleg, am mers pe DN in treapta a 3 a si dupa disparut, nu am mai avut nici o problema pana acum 1 saptamana, cand s-a intamplat si incidentul. Sambata, eram prin oras si imi apare iar DPF, am mers putin prin oras turat si observ ca se accelera singura, s-a auzit o pocnitura si a scos fum, am zis ca isi face regenerarea, a disparut fumul, am tras pe dreapta, cobor, ma uit la masina, nu avea nimic, pornesc, dispare DPF, si in drum spre casa, nu am mai facut dreapta sa ma duc acasa linistit, am facut stanga catre DN, zic.... sa o curat putin... Ajung pe DN, si incep : Treapta 1 - 3000 rpm, Treapta 2 - 3000 RPM, Treapta 3 - 3000 rpm, si o las putin asa, si imi apare iar DPF, se accelereaza iar cum a facut in oras, aceeasi pocnitura, aceelasi fum.. zi... A inceput regenerarea, merg vreo 2 minute si la un moment dat observ ca mi-a inghetat volanul, si am tras pe dreapta, cum am ajuns, nu mai stiu.... Cobor si observ cum curge ulei sub auto, chem platforma o duc la service, cel care era cu platforma mi-a zis ca e turbina, la service a incercat sa puna ulei, a curs tot uleiul, a incercat sa o porneasca manual, nimic.. Verdic, s-a blocat motorul, bloc motor, motor nou... Motorul nu a fost deschis, nu s-a uitat nimeni in motor, motorul este capsulat. Am dat telefoane la service, unii zic ca e turbina, unii zic ca e motorul.

    Ce fac, cum fac, unde fac...
    Multumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  17. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    Buna ziua. Am o problema la un Audi A6 2.7tdi an 2006. Am trimis toate 6 injectoare la Buzau la reconditionat, am schimbat toate cele 6 bujii si senzorul de temperatura lichid racire. Cand este motorul rece si o pornesc, o ia la sfert de cheie dar cateodata( de cele mai multe ori) tremura motorul cateva secunde, altadata chiar si 5 minute...dar in timl ce tremura scoate si un fum alb...Cand este motorul cald, porneste bine, nu scoate niciun fum. Poate sa stea pornita la relanti si 2 ore ca nu scoate fum. Niciun mecanic nu ii da de cap, si la reprezentanta Porsche am fost si nimic...Ma puteti ajuta? Poate a mai avut cineva problema aceasta.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa-i un log in mers, o scanare si posteaz-o. EGR-ul a fost verificat ?
     
  19. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    EGR-ul este anulat.

    Cand am trimis injectoarele la Buzau mi s-a spus ca injectorul numarul 5 este de Touareg. A spus ca imi da altul de audi A6 acelasi model, in schimb. Este necesara scrierea lui ? Din cate am inteles nu se scriu, il recunoaste automat.
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    BadercaDorel, injectoarele reconditionate, au primit coduri IMA, pe care sa le bagi in ECU?
     

Distribuie pagina asta