1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 TDI la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gheara, 10 Iul 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alinhorel rezolvarea cred ca o ai aici: http://www.clubaudi.ro/threads/nu-m...e-in-compartimentul-ecu-sau-ecu-defect.45890/ dar asa se intampla cand nu citim nimic si vrem raspunsul imediat. In plus voi nu ati verificat nimic pe partea de electrica (absolut tot ce inseamna relee si cablaje) si pe partea de alimentare (pompa din rezervor, pompa de inalte, partea de injectie) si altele.
    De aia ne inscriem pe forum: ca sa aflam raspuns instant deoarece sta un mecanic si un bun electrician auto care le stie pe toate la dispozitia celor care intreaba si nu citesc nimic. Degeaba te superi dar sa stii ca am dreptate. Bafta.

    Inca ceva: nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil pentru ca sunt sterse direct si fara explicatii (acum am facut o concesie) si in al doilea rand tot ca sa nu iti fie sterse mesajele te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  2. attisel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Crevedia
    Masina:
    Audi A6, 2,7l, V6, multitronic, 2007
    Clapetele de admisie, am patit la fel, am schimbat clapetele si nu mai e nici o problema
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim pentru raspuns dar bine ca ai raspuns unui mesaj de acum 9 (noua) ani. In plus userul cauia i te-ai adresat nu a mai accesat forumul de peste 9 (noua) ani exact de cand a pus intrebarea. Ca asa fac marea majoritate care intra pe forum: intreaba dar nu mai scriu si rezolvarea asa cum ar trebui pentru ca asta este rolul forumului nu doar pentru intrebari. In fine, data viitoare fi mai atent cui i te adresezi si cui raspunzi la intrebari.
     
    Clauu apreciază asta.
  4. Robert Horcea 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2018
    Locație:
    Tg Jiu
    Masina:
    Audi A6 2,7,quattro,2007
    Salut!De 2 luni am achiziționat un A6 2.7,180bhp,2007.Dupa cam o luna masina a început sa piardă putere,nu mai trage ,se simte înfundată ,in mers când iau piciorul de pe acceleratie,turometrul scade la 800rpm,cu momente de oscilație .Toate astea după un sprint pe Sport!Se pare ca turbina este Ok,flapsurile sunt Ok!Ce ar putea fi?Nu mi arată erori pe tester,nu am martor luminos aprins la bord.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa-i un log in mers.
     
  6. Robert Horcea 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2018
    Locație:
    Tg Jiu
    Masina:
    Audi A6 2,7,quattro,2007
    O sa i fac săptămâna viitoare,între timp o sa încerc o curățare clapeta acceleratie și verificare furtune vacum

    Scăderea de putere a apărut după o pocnitura, sa spart sau rupt ceva
     
  7. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Salve. Intrebare, masina din profil: zilele astea, ca tot a fost mai rece, am observat ca ralantiul sta la vreo 688 RPM, fata de 777 cum sta in mod normal. Dupa ce apa ajunge la 90 de grade, trece la 777 turatii inapoi.
    Masina nu tremura sau ceva, nu oscileaza relantiul, doar ca sta mai jos.

    Care ar putea fi explicatia ?

    Multumesc anticipat.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si cu ce te deranjeaza asta ? Daca asa considera ECU sa modifice momentul injectiei care este problema atat timp cat motorul functioneaza in parametrii ? Cautati probleme acolo unde nu sunt. Bafta.
     
    NonoGe apreciază asta.
  9. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Nu zic ca ma deranjeaza, chiar deloc. Eram doar curios daca e un comportament normal, atata tot. Mersi!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este un comportament normal atat timp cat motorul functioneaza in parametri. Bafta.
     
    vladi87 apreciază asta.
  11. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Salve. Imi poate zice careva cum sunt numerotati cilindrii la acest motor? (CANA).

    Am bujia de pe cilindrul 3 arsa si nu stiu care e :).

    Multumesc.
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pozitionare cilindrii la motorul 2.7 si 3.0 TDI este:

    spatele motor (cutie)
    3.....6
    2.....5
    1.....4

    fata motor (radiator)

    Deci numarul 3 este in dreptul pasagerului.
     
    Florin cojocariu și vladi87 apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  15. Birsan Claudiu Constantin

    Birsan Claudiu Constantin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2018
    Locație:
    Roma,Italia
    Masina:
    A6,2.7 TDI,2005

    Am avut si eu aceeasi problema. La mine a fost suportul din fata de la motor care este situat sub radiator. Are rolul sa atenueze balansul fata spate al motorului. Are un cauciuc inauntru care se uzeaza. Costa putin si este usor de schimbat
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim pentru raspuns dar banuiesc ca ai vazut ca ai raspuns unui mesaj scris acum 9 (noua) ani. Iti spun eu ca sigur a rezolvat problema pana acum. Verifica si tu cui raspunzi si dupa cat timp. Bafta.
     
  17. Adrian77777 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a6 2.7 bpp 2006
    Salutare,
    Am un A6 C6 cu motor 2.7. Am schimbat 3 injectoare deoarece doream sa scap de fumul alb. Dupa, am pus VCDS sa vad ce valori am insa am observat ca un injector avea valori de plus 3. L-am schimbat cu unul nou insa nici o diferenta. Exact aceleasi valori le are si acum. Are cineva vreo idee ?
     
  18. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Injectoarele se verifica pe stand si dupa aia se schimba ce este de schimbat,vcds poate sa iti arate niste valori care sa nu fie 100% relevante.
     
    z1daru apreciază asta.
  19. Neculita

    Neculita 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6
    Se pare ca ai irosit niște bani in vânt, ăla ce îl vezi tu fum alb sunt niște aburi, e normal sa îți scoată aburi aia când motorul e la rece, in ori ce caz trebuia sa te duci la un mecanic bun si sa o pună pe un testar sa constate ce are, dar nu am vazut mașini pana acum care sa scoată fum alb, poate albastru sau negru! Si încă ceva verifica când motorul e cald apa la 90 grade, si vezi dacă îți mai scoate fumul ăla alb
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Iese fum alb de la injectoare, dar numai cu motorul cald si da cu intrerupere la pornire dupa stationare de 15-20 minute cu motorul oprit.
     

Distribuie pagina asta