1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.8 Benzina la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de edwardmihail, 4 Mar 2011.

  1. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    Va salut si as vrea sa întreb ce păreri aveţi despre motorizarea de 2.8 V6 in afara de impozitul anual de care nu scapi si o asigurare destul de scumpă,as vrea sa ştiu dacă cineva a avut motorizarea aceasta sunt mulțumiți de ea,consumul de carburant la tractiune fata sau integrala,manuala sau automata?Fiabilitatea motorului si de ce nu costuri de intreținere-revizii si bineinteles performante.Va multumesc:thrashi:
     
  2. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    Chiar nu are nimeni o părere ?
     
  3. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    salut,este o motorizare f misto,mie unu mi-ar placea daca nu ar fi impozitul si benzina atat de scumpa,cat despre consum cred ca nu depaseste 15 in oras si 9 afara.Are destula putere,fiabila,silentioasa mai ales daca e quattro.Io vorbesc din propria experienta ca io am 2,4, 2,8 e cam acelas lucru,eu sunt foarte multumit de a mea.din pacate aceste motoare vor disparea din cauza unor idioti care vor sa se inbogateasca.....asta e bafta tuturor
     
  4. JohnDoe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    peste tot si nicaieri
    Masina:
    a8 2021
    eu am,am bagat-o pe bulgaria,fiind adusa din germania,desi acum se gasesc avocati care inmatriculeaza masini cu proces contra statului...in fine cat despre motorizare,citisem undeva ca ar fi motorul cel mai bun de pe a6 c5,acum nu ca-mi laud eu "cotetzul" dar cel putin asa erau niste reviewuri, consumul 13-15 in oras...la mers normal si-n functie de aglomeratie, exterior 7.5-10 in functie de cat ii dai, si crede-ma ca nu te poti abtine sa nu-i dai,eu am doar tractz fatza si-s multumit, nu fuge fundul sau ceva de genu chiar daca nu este quattro(in viraje),cred ca daca ar fi fost si quattro ar fi consumat mai mult,mentionez ca o am automata si ca este f silentioasa,iar mersul peste gropi/linii tramvai este "nesesizabil" aproape.Costurile de intretinere nu sunt asa de mari precum ar fi masinile mai noi, dar tre sa te gandesti ca, sunt mai mari decat un motor 1.4,1.6 sau 2 :),e o masina care ajungi s-o iubesti,trebuie sa ai grija de ea ca s-o lasi pe ea sa aibe grija de tine,daca vrei mai multe detalii ma poti contacta pe id de mess..tin sa mai mentionez ca i-am dat si cu 210 si mai avea pedala...cat despre depasiri hmm nu ai cum sa nu le duci la bun sfarsit :rockwoot:
     
  5. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    Va multumesc pentru opinia voastra si mă bucur ca mai sunt si posesori de Audi cu motoare pe benzina puternice!
     
  6. JohnDoe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    peste tot si nicaieri
    Masina:
    a8 2021
    si tu ti-ai luat 3.3 a8?:)))))
     
  7. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    Am avut un A8 3.3 TDI D2 mergea frumos dar o întâmplare nefericita mă făcut sa renunt la "Frumoasa mea"!:keule:
    Va multumesc pentru opinia voastra si mă bucur ca mai sunt si posesori de Audi cu motoare pe benzina puternice!tinind cont ca preţul carburantului e destul de mare la pompa 5,31 RON pe litru de benzina credeţi ca mai exista diferente in costurile de întreţinere mai mari al unui model A6 2.5 TDI sau al unui model 2.8 benzina?:readit:
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mar 2011
  8. JohnDoe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    peste tot si nicaieri
    Masina:
    a8 2021
    eu zic ca-s mai mari la 2.5 tdi de intretinere,daca are cineva un contra argument, il invit sa-l exprime :):haha:
     
  9. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    Fugi de 2.5tdi ca de naiba,benzinarele sunt ok incepand de la 1.8/1.8T/2.4/2.8/3.0 ssi care mai sunt ,nu auzi pe nimeni cu probleme grave.
    Daca cauti putere/impozit mic/consum acceptabil-10-12 in oras 1.8T e super si daca gasesti si quattro te-ai scos.
    Succes.
     
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    eu am avut si AKN si AKE, e drept ca AKN-ul nu a fost foarte reusit, avand probleme cu axele cu came la multi km si cu pierderi de ulei insa AKE-ul e mult mai bun si ca putere si ca fiabilitate, iar cuplul este cu mult peste benzinar. Nu tin partea diesel-ului, acum am un 3.0i, deci pot fi obiectiv, evident ca daca ar fi benzina ieftina cred ca mai toti si-ar lua otto insa eu am o parere foarte buna despre 2.5TDI si diesel in general, daca il iei intr-o stare buna si ai grija de el nu o sa ai probleme. Cat despre 1.8T pe A6 nu mi se pare o combinatie prea buna decat in varianta celui de minim 180cp sau chiar 225 caz in care iesi mai bine decat cu cel de 2.4 dpdv al taxelor si consumului, dar si 1.8T e ''renumit'' pentru problemele cu garnitura de chiulasa si turbina, asa ca toate au avantaje si dezavantaje.
     
    Ultima editare: 17 Mar 2011
  11. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    Nu te contrazic in cea ce spui,amandoi am avut 2.5,dar AKE e acelasi lucru cu AKN..difera mai mult la soft,benzinaru de 1.8T de 150cp,nu se descurca? 2.5 de 150cp am avut eu si ca putere era ok..atunci ce sa mai spuna cei cu 1.9tdi de 110 sau 131cp..is ok si alea..oricum un 1.8T are 150cp si e mai usor ca cel de 1.9tdi..per total sta mai bine din punct al unei achizitii:asigurare/impozit/putere/intretinere si plus de asta e cam singur motor care se mai fabrica si acuma,in rest au disparut-1.9/2.5/2.8..
    Il ei tu ok din punct de vedere tehnic,dar e greu sa il mentii la linie,tot timpul cade cate ceva,plus intretinere scumpa la 2.5tdi-numai distributia e 20mil,care la 3 ani o cam schimbi,pompa de inalta,axe,injectoare,cand vrei sa schimbi ceva periferic motorului trebuie sa dai tot botul jos..sincer am avut 3 ani masina si mai tot timpul am avut de lucru la ea.
     
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ai si tu dreptate, nu pot sa zic nu, cum am spus, atat diesel-ul cat si benzina au avantajele si dezavantajele lor, e drept, daca bezina nu ar fi o problema, ma rog, pretul ei, atunci nici nu m-as mai gandi la diesel, daca as alege fara sa tin cont de aspectele economice tot benzina as lua mereu, totul pare parca mult mai usor cu otto...
     
  13. viper_blk

    viper_blk 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    Braila
    Masina:
    In cautare de a6
    Eu am un a6 2.4 121 de kw si mie in braila imi consuma 12% (in oras) sa iau un 2.5 diesel si sa imi consume 11 ce afacere fac? Mi-au trecut prin mana foarte multe masini si nu le pot compara cu asta in nici un fel, am avut si masina luata de nou si la fel nu am ce sa compar! Iar diesel am avut unul si nu imi mai trebuie, foarte scumpe de intretinut si daca ti-a picat ceva incep sa pice toate! Si in afara de asta noi inca nu avem specialisti care sa fie in stare sa repare motoarele diesel asa cum trebuie, benzina e mai putin pretentioasa!
     
    Ovidiu Andrei apreciază asta.
  14. sergiulica11 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2012
    Locație:
    S.U.A.
    Masina:
    Audi A6 2.8 1999
    Motor V6 2.8 Benzina la A6 C5 - diverse probleme - cauze si rezolvari

    Salut.
    Am un calut A6 C5 2.8 automat benzin, 1999 si consuma 65 litri de benzin la 400 de km urban fara ambuteiaje. Nu fortez motorul miros de benzina nu-i adica arderea e completa. E ceva normal sau nu ? Un sfat va rog ca ma buzunareste, dar si fara el nu pot. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Oct 2012
  15. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    Eu cred ca e normal.Facand un calcul inseamna 16,5/100 km
    Am avut touareg 3,2 benzina automat si lua 25% in oras la mers normal,oras fara aglomeratie
     
  16. elevul_65 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6, 2.8 Quattro, '99
    Salut!!
    Si eu am 2.8 '99 si vara consuma intre 14-16. Deci e in regula !! :D
     
  17. elevul_65 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6, 2.8 Quattro, '99
    Cand e CALD afara porneste f. greu!!

    SALUT!!

    Am un A6 2.8 quattro din '99 si cand e cald afara(adica incepand de azi :) ) porneste greu!! pana in momentul de fata am primit urmatoarele raspunsuri:
    - carbunele de la alternator ( care am inteles ca a fost schimbat)
    - nu stiu ce senzor de temperatura
    - se incalzeste foarte tare calculatorul....(este intr-o cutie de sub capota pe partea soferului.. scuze ca nu ii stiu denumirea)

    Pe VAG nu da nici o eroare!

    cat a fost frig afara a pornit normal(a mai dat senzatia ca porneste greu dar pornea imediat)

    ceva sugestii??

    Va multumesc !
     
  18. kafercj 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2013
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A4
    Pun si eu ce am gasit la scanare pentru motorul 2.8 benzina

    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Control Module Part Number: 3B0 907 551 BL
    Component and/or Version: 2.8L V6/5V G 0001
    Software Coding: 11702
    Work Shop Code: WSC 02325
    Additional Info: WAUZZZ4BZ1N076720 AUZ7Z0Y1628258
    VCID: 6ED7CA8B05B3
    8 Faults Found:

    16814 - Catalyst System; Bank 2: Efficiency Below Threshold
    P0430 - 35-00 - -
    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
    P0300 - 35-10 - - - Intermittent
    16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
    P0420 - 35-00 - -
    16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
    P0301 - 35-10 - - - Intermittent
    16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
    P0302 - 35-10 - - - Intermittent
    18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
    P1602 - 35-10 - - - Intermittent
    16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
    P0130 - 35-10 - - - Intermittent
    16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
    P0150 - 35-10 - - - Intermittent

    Readiness: 0010 0000


    Ce inteleg eu e ca masina mea a avut bateria descarcata recent ptr 18010,

    Stiu ca am catalizatoare AM si sonde tot la fel,
    si am avut missfire acu vreo 5-6 saptamani cand i-am dat si nu era ft cald motorul, si aveam benzina de 95 de petrom care nu ii place.... doar cifra octanica mai mare vrea...

    Vreo alta idee? Masina a avut bujiile schimbate in ianuarie, si pierde putin ulei la capacul de la chiuloase, care pe net scrie ca poate da missfire... mai ales in colaborare cu restul, catalizatoare si sonde lambda... este ceva soft care sa faca ceva chip tuning si sa scot catalizatoarele din ecuatie?
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Iul 2013
  19. kafercj 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2013
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A4
    ma ajuta cineva sa-mi caute daca sunt la fel catalizatoarele de 2.4 v6 benzina cu cele de 2.8 v6?
     
  20. c5talin

    c5talin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6,2.8, 2000
    Ultima editare de un moderator: 13 Oct 2015

Distribuie pagina asta