1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 Diesel la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Insurgent.max, 14 Dec 2017.

  1. Insurgent.max

    Insurgent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Horezu-Valcea
    Masina:
    Audi A5 3.0 2009 CCWA
    Salut.

    Audi A5 coupe 3.0 diesel 2009. Imi apare spirala aceea, de la bujie, in bord. Am avut pilitura in pompa inalte. Am schimbat pompa noua, senzori de pe rampe noi, injectoare reconditionate, saiba de foc noua, capace acoperire injector noi, filtru nou, spalat si curatat rezervor-conducte-rampe de injectoare-ambele pompe din rezervor.
    Imi apare aceeasi problema si aceeasi eroare ca atunci cand s a defectat doar ca acum porneste. Porneste de pornit, merg cu ea si dupa cateva sute de metri intra imediat in avarie si ii taie acceleratia.
    Aceeasi eroare apare si pe tester VCDS si pe Delphi. Este posibil ca injecoarele sa nu fie reconditionate corect ? Am verificat valorile, numai ca nu am poza si pe injecorul 3 avea 1,5-2 din ce mi a zis mecanicul si se pare ca nu ar descarca cum trebuie.

    Update: Am schimbat senzorul din capul rampei de injectoare pe marca Bosch si imi da aceeasi eroare “presiune scazuta in rampa de combustibil” de unde tine sa cred ca este defecta piesa dar masina porneste usor.
    In schimb daca il pun pe cel vechi masina nu da nici o avarie, nici in bord nici pe tester. Am forjat masina in toate modurile posibile.
    Singura problema este cand se monteaza senzorul vechi, masina porneste greu, la a 2-a sau a 3-a cheie la cald cand senzorul se incalzeste si cum se incalzeste mai rau, nu porneste decat ajutata cu spray.

    Update2: Pus alt senzor nou-cel din capul rampei de injectoare creand ca primul comandat are defect, am schimbat si rampa de retur cu supapa de sens, aceeasi problema ca la primul Update.
    Nu mai stiu ce sa-i mai fac. Tin sa cred ca poate injectoarele nu au fost reconditionate cum trebuie. Posibil ca asta sa afecteze pornirea ?
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posteaza eroarea completa
     
    Zuzg7 apreciază asta.
  3. Insurgent.max

    Insurgent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Horezu-Valcea
    Masina:
    Audi A5 3.0 2009 CCWA
    Cand pun senzorul vechi, nu mai da nici eroare pe tester masina merge perfect, rotund fara sa mai taie acceleratia dar porneste greu. Daca o opresc dupa ce se incalzeste porneste foarte greu din 3-4 incercari sau ajutata cu spray. Astea sunt erorile.

    B656CB2C-D281-436D-854F-70334F509C23.png
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Da ,dar pe vcds mai poti vedea o groaza de detalii .
    1.verifica compatibilitatea pieselor montate
    2.vezi daca injectoarele sunt codate corespunzator.
    3.test retur injectoare
    4.log presiune specificata/actuala/diferenta
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe rampa din dreapta ai o supapa in capul ei, cod 057 130 764 H (supapa reglare presiune). Pe asta o schimbi obligatoriu noua OE sau aftermarket Bosch.

    Pe rampa din stanga ai o supapa pe lateraul acesteia, cod 059 130 758 K (senzor de presiune). Aici te sfatuiesc sa o iei noua OE de la reprezentanta deoarece umbla o gramada de fake-uri sub brandul Audi.
     
  6. Insurgent.max

    Insurgent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Horezu-Valcea
    Masina:
    Audi A5 3.0 2009 CCWA
    Cea din capul rampei am schimbat o de doua ori (ieri si azi-doua piese diferite,doua piese noi) cea de pe lateralul rampei la fel pusa piesa noua.Acelasi rezultat.

    Daca citesti atent la ce am scris mai sus, cu cea din capul rampei - piesa veche de pe masina functionaza cum trebuie dar are pornirea grea. Cu ambele cele noi are pornirea usoara, porneste imediat dar da eroarea de presiune scazuta.
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Supapele de pe retur pot da aceasta eroare ,nu prea se strica .
    In cazul de fata poate fi stricata de la "curatarea " spanului .
     
  8. Insurgent.max

    Insurgent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Horezu-Valcea
    Masina:
    Audi A5 3.0 2009 CCWA
    Am schimbat si rampa de retur astazi si aceleasi rezultat.
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Fa ce am scris mai sus ca 95% o rezolvi
     
  10. Insurgent.max

    Insurgent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Horezu-Valcea
    Masina:
    Audi A5 3.0 2009 CCWA
    Multumesc de raspuns.O sa incerc sa fac si asta sa vad ce valori sunt. Piesele sunt 100% bune,idenfiticate dupa seria de caroserie cu mana mea plus identificari cerute pentru confirmare de la distribuitorii de piese pe seria de sasiu.O sa vad mai departe cu ceea ce ai zis tu. Si am stabilit cu mecanicul sa merg la Pitesti luni sa verific si injectoaterele in alta parte sa imi ies din pareri si cu asta.Reconditionare a fost facuta la Craiova-Isalnita (La Emiliano).
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    3.test retur injectoare (se face cu injectoarele montate pe masina )
    Posibil ca unul sau mai multe injectoare sa scape presiunea pe retur .
     
  12. Insurgent.max

    Insurgent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Horezu-Valcea
    Masina:
    Audi A5 3.0 2009 CCWA
    Dar daca este sa merg cu ele sa le puna pe banc nu se poate vedea si acest lucru acolo, chiar daca nu sunt puse pe masina?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Insurgent.max de ce nu citesti tu asa incet si cu rabdarea toate topicurile de pe acest forum, din toate ariile, despre injectoarele la masina ta si toate topicurile de pe acest forum din toate ariile despre motorul 3.0 TDI ?
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Demontat/montat inseamna :suruburi ,saibe,oring-uri noi si manopera .
    Daca noi iti spunem una si tu faci alta ...o sa umpli multe pagini pana gasesti problema.
     
  15. Insurgent.max

    Insurgent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Horezu-Valcea
    Masina:
    Audi A5 3.0 2009 CCWA
    Chiar o sa ti urmez sfatul dar am intrebat.Nu sunt mecanic ,nu am cunostinte foarte mari si nu am de unde sa stiu.
     
  16. Insurgent.max

    Insurgent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Horezu-Valcea
    Masina:
    Audi A5 3.0 2009 CCWA
    @EEXCALADE Poti sa mi spui te rog pe ce canale gasesc cele specificate de tine la punctul 4? Pentru ca vreau sa merg sa fac catva printuri la valorile respective si sa stiu unde sa ma uit.Si daca mai trebuie alte log uri...as fi recunoscator.
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La masuri avansate ,le bifezi din lista
     
  18. ELV

    ELV 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a 5
    Salut,
    Am aceiasi problema si eu. Ma poti ajuta, tu i-ai dat de cap ? Multumesc si astept un sfat sau lasa-mi un numar de telefon pe PM poate pot percepe mai usor verbal decat in scris, rezolvarea. Multumesc.
     
  19. Misty 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2018
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A5
    Buna ziua,
    Am un A5 3.0 Diesel din 2008. Intr-o dimineața in drum spe munca la coborârea unei mici pante din zona unde stau mi s-a oprit motorul, mașina fiind automata. La o săptămâna din nou aceiași problema, in același loc. Am pus testerul si totul este Ok. Ce ar putea fi ? Va multumesc!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni. Mergi la un bun mecanic si / sau la reprezentanta. Cine ti-a facut diagnoza trebuie sa fie un profesionist. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     

Distribuie pagina asta