1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 Diesel la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Insurgent.max, 14 Dec 2017.

  1. Nico15 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 Quattro Automatic
    Calin21
    Aceeasi problema am si eu la masina. Doar ca in cazul meu, apare cateodata si se stinge pur si simplu.
    As aprecia mult daca ai lasa un mesaj dupa ce o rezolvi.
    Seara buna!
     
  2. Călin21

    Călin21 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI quattro
    Vedem ce zic si baietii pe aici. Oricum voi verifica traseul si clapeta in primul rand. Si la mine se stinge dupa cateva porniri. Te anunt dupa ce rezolv sau poate rezolvi tu inainte. Seara buna
     
  3. Nico15 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 Quattro Automatic
    Inca o nelamurire. Ti s-a intamplat vreodata, in special dimineata si nu stiu daca ai mentionat, are cutie manuala sau automata ?
     
  4. Călin21

    Călin21 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI quattro
    Nu am observat daca are o perioada anume cand se aprinde. Dar mi-a zis mecanicul ca trebuie verificat EGR si dimineata la rece pentru ca atunci lucreaza mai mult sau ceva de asemanator. Asa ca poti face o diagnoza la prima pornire dimineata sa vezi. Am cutie automata pe ea
     
  5. Nico15 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 Quattro Automatic
    Asa mi-au spus si mie. In principiu trebuie curatat, iar daca nu, schimbat. Simplu nu ? :)
     
  6. Călin21

    Călin21 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI quattro
    Daaa
    Poti incerca si tu variantele astea si vezi dupa ce rezolvi. La mine e ciudat pt ca functioneaza EGR-ul deci posibil sa fie din cauza mizeriei pe traseu.
     
  7. Nico15 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 Quattro Automatic
    Cel mai probabil, mai ales cand imbatranesti in traficul din Bucuresti si masina nu vede nici macar viteza a 5a. :))
    Culmea e ca mie mi s-a aprins dupa un lung drum de 2500 km, timp in care nu am mers foarte usor cu ea. O sa merg sa il curat mai intai, sa vad ce imi spune exact un mecanic, eu doar imi dau cu parerea
     
  8. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Buna,revin din nou cu pb la A5-ul meu,motor 3.0 diesel, cod motor CAPA,pb cu spirala de la bujii ce se aprinde in bord. Dupa cum am spus am rezolvat acea pb prin schimbarea regulatorului de presiune de pe rampa. Mentionez ca ideea de span o eliminam,deoarece nu s-a gasit niciodata span pe instalatie si de cand mi-a aparut prima data pb am facut peste 50.000 km,daca ar fii fost span trebuia sa fie deja praf motorul.mi se strica prea repede acele regulatoare de presiune,din mai pana acum am schimbat 2 si acum cateva zile mi s-a aprins iar spirala,deci probabil trebuie din nou schimbat.intr-adevar de fiecare data am pus piesa second, chiar asa ghinion sa fii avut sa le iau prea uzate,sau motorul meu are o pb si defecteaza acele regulatoare de presiune? Sa fie din cauza softului de putere ce il am? De data asta am observat ca uneori(doar cand vrea ea) porneste si putin mai greu (invarte vreo 4-5 secunde pana porneste). Dar atunci cand vad ca nu porneste repede,daca iau contactul si ii mai dau o data,a doua oara porneste perfect. Sa fie tot de la acel regulator? Ca erori nu imi da nimic,decat ,,presiune scazuta pe rampa" la ora si data cand s-a aprins spirala la bujii in bord
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se cumpara piese noi de la gunoi adica SH. Din dezmembrari cumperi cel mult piese de caroserie si atat iar uneori nici alea. Ce cumperi SH pot fi mai proaste decat ce ai tu pe masina. Asa ca monteza o piesa nou de preferat originala = OE indiferent de costuri (pentru ca de asta ai Audi si ai cumparat marca asta) si pe urma vezi mai departe ce se intampla.
     
  10. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Cand am cumparat prima oara regulatorul SH , am facut-o doar de proba,pt ca initial imi spusesera mecanici de pb cu spanul,am cumparat pompa de injectie,am cumparat 2 injectoare si pb tot nu s-a rezolvat. Am zis sa nu mai dau bani multi si pe acel regulator pt ca nu stiam sigur daca el e pb si am luat unu second de proba. Am vazut ca nu imi mai apare acea eroare am lasat-o in pace.dupa vreo 2 luni apare din nou eroarea, sun la cei de unde am luat piesa si pe garantie imi da alta,fara nici un ban si din acest motiv am ajuns sa le iau tot SH. Dar desi erau SH mi se pare putin ciudat sa tina doar aprox 2-3 luni fiecare. Dar o sa incerc acum probabil cu un regulator nou.
     
  11. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Va rog ajutati-ma cu o parere cine a mai trecut prin probleme similare ca si mine sau cine are vreo idee. Tot cu acea spirala aprinsa in bord ma confrunt. Masina merge bine,trage,nu tremura motorul deloc doar ca atunci cand o apuca se aprinde spirala de la bujii si se limiteaza,iau contactul il pun din nou si e totul ok,pana cand o apuca din nou peste cateva zile si tot asa. Am observat ca daca schimb regulatorul de presiune de pe rampa,nu imi mai da acea eroare vreo 3-4 luni,pe urma iar apare. Cineva mi-a mai spus de curand ca softul de pe masina nu e facut bine. E drept ca prima data cand mi-a aparut acea eroare a fost a doua zii dupa ce mi-a softat cineva motorul. I-am spus si m-a asigurat ca a mai facut lucrul acesta la zeci de masini identice cu a mea si nu a fost nici o pb. Si dupa cum am scris si in alte postari, am inceput sa schimbam pompa de inalte,injectoare,am cautat span prin instalatie dar nu era niciunde...etc.nu s-a rezolvat nimic pana nu am schimbat regulatorul de presiune de pe rampa.am crezut ca am rezolvat pb,dar bucuria a tinut doar cateva luni,si s-a aprins din nou spirala si tot asa am schimbat pana acum vreo 3 regulatoare de presiune.cineva mi-a spus acum ca softul e facut gresit. Ce sa fac acum? Sa mai iau un rrgulator care costa 200 de euro?sau sa refac softul care costa 300 de euro? Ma intreb daca ar fii de la soft de ce 2-3 luni dupa ce schimb regulatorul merge bine? Deasemenea daca ar fii regulatorul defect ar trebui sa nu mai porneasca masina,sau sa mearga motorul rau.ce sa ii mai fac?ce parere aveti?e de vina softul? Regulatorul?sau altceva? Ca erori singura ce o am e ,,presiune scazuta pe rampa,, .tot timpul aceeasi eroare
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posteaza eroarea. Restul sunt povesti si timp pierdut.
    (Reparatiile se fac cu piese noi ,de calitate.)
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Revii la softul original cel de fabrica si pe urma mai scrii pe forum cum ai rezolvat. Ai scris un mesaj care nu are nici o treaba cu motorul atat timp cat cel care ti-a umblat si ti-a resoftat motorul a facut o varza din parametrii de functionare. Asta patiti cand va mananca "in fund si va scarpinati prost".
    De parca 2.. si cati cp ai la masina nu iti ajung si vrei racheta. Suporti consecintele greselilor facute de cel care ti-a umblat la masina pentru resoftare.

    Si ce este cel mai neplacut este faptul ca voi in loc sa scrieti de la inceput tot ce ati facut la masina veniti si aruncati informatii cu taraita si trebuie noi sa stam sa ghicim ce ati facut la motor/masina.

    Ti-am mai spus si inainte: problema care o ai nu o rezolvi pe forum si degeaba scrii pe forum.
    In plus te apuci sa faci soft la masina cand te pricepi la masini si la intretinerea lor cap coada pentru ca o resoftare iti da totul peste cap din punct de vedere mecanic si tehnic. Adica se schimba metoda de intretinere si metoda de folosinta a masinii. Dar tu nu stii asta si din pacate mai ai de invatat.
     
    Ultima editare: 15 Feb 2019
  14. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Am luat in calcul resoftarea facuta prost. Dar daca ar fii asa,nu ar trebui sa dea eroarea tot timpul? Ma deruteaza faptul ca dupa ce pun alt regulator de presiune nu mai apare eroarea vreo 3 luni.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Merge asa pentru ca se face o autoadaptare a parametrilor pana iar o ia razna din nou. E greu de inteles si explicat (si nici nu are rost sa scriem romane aici). Fa ce ti-am spus eu. Bafta
     
  16. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Si resoftarea nu am facut-o eu de capul meu si nici ca am vrut. Asa am luat masina softata,dar aveam in bord eroare pe debitmetru de aer dar masina mergea bine fara sa dea semne ca ar fii debitmetrul defect. Am mers la mecanic si acesta a zis ca nu e debitmetrul stricat e doar o eroare de soft si daca vreau mi-l reface el.adica niste baieti din germania cu care lucreaza el. Asa am facut. Dupa resoftare nu mai aveam eroarea pe debitmetru,dar a doua zii a aparut asta cu spirala si de aici stiti toata povestea
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Debitmetrul trebuia schimbat cu unul nou si original. Bine ca te-ai luat "dupa inteligentul" ala de mecanic. Adica tu deja ai rescris a doua oara ECU. E clar ca motorul tau functioneza "din parti" in parametrii lui din fabrica. Deja iti spun eu ca totul (din punct de vedere al parametrilor de functionare pentru motor) este o varza. Nu se cumpara masina resofatat fara sa ai backup facut la softul original. Sa iti fie invatare de minte pe viitor cand cumperi masini. Cauta soft original si rescrie-l pe masina ta. Dupa, mai revii pe forum.
     
  18. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Pana la urma aia am ajuns sa fac,am cumparat debitmetru original si l-am pus pt ca desi dupa resoftare nu imi mai aparea eroare de debitmetru a inceput sa mearga masina rau,dadea in nas la plecarea de pe loc si fum .mi-am dat seama si l-am schimbat. Dar am ramas cu eroarea de presiune scazuta pe rampa.Masina are scos DPF-ul si anulat EGR-ul,asa am cumparat-o,nu cred ca mai pot pune soft original cu DPF si EGR anulate

    Primul soft era facut bine,asa cred,era facut la MTM in germania,doar ca se stricase debitmetrul si trebuia schimbat,nu trebuia sa ma iau dupa mecanicul care a zis sa refacem softul
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta si mergi la tuneri care te pot ajuta. Sunt colegi (ii gasesti si aici pe forum) prin zona aia a tarii (Timisoara) care te pot ajuta sa functioneze motorul in parametrii. Tu nici nu stii unde sa mergi si ce sa faci la masina, de fapt asta e principala problema si din cauza asta ajungi pe la toti prostii care iti fac mai mult rau la masina decat ceea ce trebuie.
     
  20. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Crede-ma ca merg la un mecanic in Deva foarte bun si renumit. E cunoscut in toata zona asta. Doar ca softul nu l-a facut el, l-a primit facut si el doar l-a copiat de pe laptop. Am luat acum legatura cu el si a recunoscut ca poate fii o eroare de soft,a ramas sa merg la el dupamasa. Oricum multumesc ca m-ai lamurit ca softul e pb si merg doar pe aceasta varianta.
     

Distribuie pagina asta