1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa cum vezi in poza, clapeta de acceleratie este in functie de seria de sasiu.
    Parere personala, pune clapeta cu 4 pini si vezi daca functioneaza corect cu noul motor, dar daca vechiul si noul motor au acelasi cod, nu ar trebui sa apara probleme. Mai ales ca ECU este original al motorului care avea clapeta cu 4 pini.
    In caz ca nu iti functioneaza corect cu clapeta in 4 pini, rogi pe cineva cu ELSA sa iti dea schema pentru a vedea unde duce pin-ul in plus, tragi fir si montezi clapeta cu 5 pini.
     
  2. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Tu nu ai cumva ELSA la indemana?Multumesc
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu am ELSA deloc. :)
    De ce vrei sa te complici cu tras pin cand motorul tau poate functioneaza corect si in parametri cu clapeta cu 4 pini.
     
  4. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Ca sa nu mai cumpar o clapeta cu 4pini
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu stii mai bine ...
     
  6. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Din cate observ pe schema, nu cred ca exista compatibilitate. Cea cu 4 pini are alimentare separata (siguranta + masa separata), pe cand cea cu 5 pini este controlata in totalitate de ECU. Daca ai calculatorul si cablajul vechi, atunci trebuie sa iei clapeta cu 4 pini,
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deci nu scapa de cumparat alta clapeta.
     
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Din ce mi-au zis băieții de la powertech de la Buzău se pot anula dacă fac probleme și ca singurul efect ar fi ca la rece ar scoate umpic de fum.
     
    b49wob apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Clapeta de acceleratie sau cele de admisie ?
    Nu e ok sa anulezi nici una din ele.
     
  10. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Scuze voi vorbeați de cea de accelerație.
    Eu ziceam de cele de admisie.
     
  11. marco26

    marco26 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6 C6 ,2005,3000 diesel
    salutare am si eu o problema cu mașina. Audi A6 C6 quattro. Când e cald motorul pornește foarte greu sau deloc. Știe cineva daca senzorul de la axa cu came se poate vedea pe tester ?am mai avut probleme cu el si a fost cumparat nou in Olanda. Nu are nici măcar 2 luni de când a fost schimbat.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand porneste, porneste cu fum ?
    Ai in vedere injectoarele si electromotorul, chiar daca problema ta e numai la cald.
     
  13. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    În primul rand sa vadă de injectoare și nu doar pe VCDS sa meargă la cei la Bosch și sa le verifice.
    Am pățit și la mașină mea sa dea parametri ca sunt praf și problema era din alta parte.
    Și la alta invers pe VCDS nu păreau asa grave și unul din injectoare picura motorina în capul pistonului.
     
  14. marco26

    marco26 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6 C6 ,2005,3000 diesel
    Da scoate fum alb albastru cu miros de ulei si motorina

    As vrea sa mai verific si valva PCV. Ma poate si pe mine cineva ajuta sa o identific ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu cauti o rezolvare simpla, dar la ce simptome ai, du-te si verifica injectoarele pe banc.
     
  16. florian flo 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a6quattro motor3.0
    Am si eu un A6 C6 motor 3.0 TDI si dupa un anumit de functionare a motorului, se opreste in mers. Se taie ceva, curentul cred. Dupa ce se opreste scot cheia din contact o inchid apoi o deschid si apoi porneste. La relanti merge super. Am fost la reprezentanta Audi in Germania si nu a dat nici o eroare. Ce poate sa fie ? Multumesc anticipat.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai incercat sa vezi daca cu a doua cheie face tot asa?
     
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ai in vedere verificarea bateriei si a alternatorului. Aceleasi simptome le-am patit pe 2,7tdi dupa nu stiu cate verificari s-a dovedit ca alternatorul avea momente cand nu incarca si masina isi epuiza bateria. Pune vcds pe ea,foarte posibil sa gasesti erori pe mai toate modulele legate de caderea de tensiune
     
  19. florian flo 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a6quattro motor3.0
    MarianMaxx nu am a 2-a cheie. Multi mi-au zis ca e din senzorul din cheie.


    mare_hotz am pus-o pe tester si nu da nici o eroare.
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    florian flo , daca oprirea asta tot nu lasa urme, incearca sa descrii amanuntit ceea ce se intampla cu instrumentele din bord, cu MMI-ul, cu luminile, cu cutia de viteze (daca e automata) etc. in momentul acela.
     

Distribuie pagina asta