1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Dacă ar fi de la baterie sa facă alternatorul figuri și sa nu încarce bateria atunci nu ar mai porni mașină iară imediat după ce încuie și descuie mașină sa o pornească nu ar avea putere bateria.
    Doar nu și-ar reveni bateria asa repede.

    Trebuie bâsbâit și stat cu tester ul pe mașină și când se opreste sa vezi ce arata.
    Și trebuie sa ai un meseriaș bun care sa aibă și experienta și umpic de fler.
    Sa verifici și senzorii de temperatura de turație,de la volanta și tot ce mai ai sa nu vadă vreo unul ceva aiurea și sa se oprească motorul și în momentul în care tu scoți cheia și încui și descui mașină și pui contactul se resetează ecu motor și după aia pornește.
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Imposibil ceea ce spui tu, orice anomalie se inregistreaza in ECU , asadar ori ala de ti-a pus testeru habar nu avea,ori nu a facut un scan cu o interfata originala.
    Cipul cheii nu afecteaza decat pornirea, poti porni masina din orice alta cheie (atata timp cat este a masinii)atat timp cat cipul este relativ aprope de contact....asadar ipoteza asta pica.
    Poate sa iti moara motorul din cauza proastei functionarii a clapetei shutt_off sau din cauza bateriei golite.
    Se face diagnoza, se face un scan, si se urmareste incarcarea bateriei.
    Sigur iti arata si in bord tot felul de anomalii cand se opreste.

    gabitza121 Exact asa facea 2,7-le caruia i-am schimbat alternatorul. Era suficient sa pui contactul la loc si mergea pret de cateva minute, iar anomalia am gasit-o foarte greu, de fapt sti ca am dat 400 Euro pe baterie si alti 400 pe alternator pana i-am dat de cap.
     
  3. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    După ce rezolvi problema sunt curios sa ne zici ce a fost.
     
  4. marco26

    marco26 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6 C6 ,2005,3000 diesel
    Sa rezolvat problema la mine prin înlocuirea electromotorului. Acum pornește la sfert.pentru cei cu probleme asemănătoare pot face o verificare atenta a acestuia.
     
  5. florian flo 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a6quattro motor3.0
    Cureaua de la pompa de injectie nu mai avea niciun dinte pe ea. Se schimba greu cureaua ? Cand schimb cureaua de la pompa de injectie are vreun semn, trebuie sa gasesc semne ca si distributia ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se pune la semn, schimba si intinzatorul. Poti sa dai conducta neagra de admisie jos sau bara si tragger-ul, e alegerea ta.
     
  7. Andrey91 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2015
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI an fabricație 2010
    Salut tuturor am si eu o problema cu Masina mea Audi C6 3.0 tdi din 2005 cind merg constatnt cu ea de multe ori tremura"vibreaza" parca din Motor de parca nu iar ajunge Ceva , insa cind accelerez brusc nu tremura de loc trage tot bine si nu este nici o pierdere de putere doar niste fum Ceva mai mult...ce problema ar putea fi ca cu testu nu imi da nici o eroare? Ajutati.ma va rog
     
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Trebuie sa faci un log în mers și plus sa verifici umpic și valorile la injectoare
     
    Andrey91 apreciază asta.
  9. Andrey91 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2015
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI an fabricație 2010
    Ok mersi de sfat...o sa incerc si revin cu noutati.
    Dar in ceea ce priveste log-ul din mers trebuie de sters ce greseli imi apar si trebuie sa am programul de Audi? Nu prea ma pricep ...Mersi
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    LOG in mers se face cu VCDS si se face cum scrie aici: http://www.clubaudi.ro/threads/cum-se-face-un-log-in-mers-la-diesel.30878/

    Daca intrebi ce inseamna VCDS, mergi la cineva care se pricepe pentru ca deja risti sa faci niste prostii. Ajutorul il gasesti la un bun mecanic nu scriind pe forum. Ai destule informatii pe forum cum trebuie sa procedezi. Trebuie doar sa citesti. Bafta.
     
  12. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Dacă pe tester nu ai nicio eroare , posibil sa fie convertizorul , după o viteza mai mare gen 80km/ora mai tremura ? Sau uitate atent la ce turație tremura , oare între 1700-2000 de ture ? Cam asta este boala lor cu convertizorul

    Am si eu niște erori cineva priceput sa le descifreze ? Nu știu dacă am postat chiar unde trebuie dar erorile sunt pe motor si m-am gândit ca acesta este cel mai recomandat topic , va las niște poze cu erorile.

    Iar ultima poza , sunt valorile la injectoare tot cineva care se pricepe să-mi spună dacă sunt bune sau care din ele nu sunt bune .
     
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Corectiile nu arata rau, dar nu este suficient pentru a diagnostica corect injectoarele. Mai multe poti citi aici : http://www.clubaudi.ro/threads/injectoare-motor-2-7-si-3-0-tdi-probleme-si-rezolvari.23531/
    Cat despre restul erorilor, eu zic sa le dai o stergere si apoi sa vezi cate iti mai apar, deoarece majoritatea sunt intermitente, cu o frecventa mica de aparitie. Iti va ramane ca eroare permanenta numai cea a tamponului de motor din stanga, care are electrovalva intrerupta sau contact imperfect la mufa.
     
  14. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    am sters acele erori o data acum o saptamana iar ieri au aparut iar o parte din ele cu toate ca sunt intermitente , cea cu tamponul am rezolvat-o era mufa scoasa , deoarece acum 2 zile am schimbat tampoanele si nu a impins mecanicul mufa cum trebuia , acele erori intermitente vroiam sa stiu despre ce e vorba in ele sa imi fac o ideie , mersi.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Magulicy si restul: ca sa lamurim o problema pentru ca voi vad ca nu intelegeti de ce va dispar / vi se sterg mesaje. In oricare topic discutam doar despre ce scrie in titlul topicului. Aici in acest topic discutam doar despre motor si atat. Nu despre tampoane motor si alte probleme. Intelegeti asta ? Nu se admit alte discutii pe langa subiectul din titlu pentru ca atunci topicurile se fac varza si fiecare scrie ce vrea si nu intelege nimeni nimic.

    Magulicy iti atrag atentia pentru ultima oara pentru ca vad ca esti cam haotic in postari si in felul in care te folosesti de forum (intrebi inutil despre lucruri care s-au mai discutat in loc sa citesti, postezi / scrii aiurea prin topicuri, nu respecti regulamentul forumului si asa mai departe):

    1. Este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior asta referitor la felul cum scrii mesajele (exemplu - mesajul anterior). Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul forumului. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii. Ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum pentru acesta problema.

    2.Intotdeauna, inainte de a scrie mesajele, citim integral topicurile in care vrem sa scriem ca sa nu ne repetam inutil cu aceleasi intrebari si/sau raspunsuri. Citeste cateva luni de zile acest forum si in special aria masinii care o ai si aria motoare si transmisii

    3. Invata sa citesti codurile care le ai conform cu ce scrie aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes Asa inveti singur ce inseamna fiecare cod care l-ai atasat.

    4. Asa cum am mai repetat (dar observ ca degeaba) este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala.

    Multumesc pentru intelegere
     
  16. ionut zor

    ionut zor 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A6,3.0 Tdi,2005
    Buna seara la toata lumea.

    Deci apelez la voi sperand ca a mai patit cineva aceasta problema.

    Masina la rece porneste frumos,cand se incalzeste motorul (90 grade),opresc motorul vreo 5 minute apoi cand dau cheie are o intrerupere si se aude un tacanit dar totusi motorul merge rotund.Daca o opresc si dau cheie din nou porneste bine.
    Am puso si pe tester,nici-o eroare datorita faptului ca ar fi problema pe partea de mecanica

    Pun si un video:
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Magulicy Eroarea 00992 - Consumption Cut-Off Active este o problema de natura electrica.
    Ea apare in majoritatea cazurilor din cauza alternatorului (sau a regulatorului acestuia), bateriei sau modulului BCM.
    Deci, in prima faza masoara incarcarea atat pe alternator cat si pe bornele din fata si ale bateriei.

    @ionut zor Intreruperea aia poate avea mai multe cauza, una din ele si cea mai grava la motorul de 3.0 TDI te indreapta catre injectoare.
    Acum, bateria este buna ? Cat este de veche ?
    Mai este si posibilitatea sa fure curent la pornire din cauza electromotorului sau cablurilor de masa corodatate.
     
  18. Nvtzu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2005
    Salut,
    Caut de ceva vreme un caz asemanator cu al meu pe acest forum si tot fara rezultat.
    Detin un Audi A6 C6/4F 2005 Quattro cutie automata tip motor BMK 225 cp. Masina o am din decembrie 2015 si pana in prezent mi-a scos fire de par alb facand numai investitii si reparatii in valoare de 6.500 euro. Reparatiile au inceput in urma unei oscilatii al turometrului la relanti, acesta scazand si crescand cu 100 rpm iar in mers oscilatia devine mai mare, pe care bineinteles inca nu-i gasesc rezolvarea. Am inceput cu repararea cutie + convertizor nou schimbate toate injectoarele (oringuri, saibe), supapa de presiune de pe rampa, spalat rezervor, schimbat filtru motorina pe original, termostat, pompa de apa, vas de expansiune apa , bujii , curatat clapete admisie.

    Masina are aceste oscilatii la relanti cat si in mers la viteze sub 70 km/h (avand senzatie de frana de motor) iar pe tester masina este curata ca lacrima neavand niciun cod de eroare. Va rog daca ma puteti ajuta, va multumesc.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    EGR in ce stare este ?
    Un log in mers ai facut ?
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    La cate vad ca ai schimbat, nici nu stiu ce sa spun.......
     

Distribuie pagina asta