1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. Nvtzu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2005
    egr a fost dat jos o data cu clapetii de pe admisie , starea lui fiind una foarte buna , turbina verificata fara pic de joc , iar in ceea ce consta log-ul nu cred ca stiu cum sa-l fac ... desi am la dispozitie vagcom 15.7 achizitionat o data cu toate aceste probleme ... nu-i da de capat niciun mecanic din Constanta ... toti au pareri ... "tacerea" ... dar nicio rezolvare ...

    si acum mai nou in momentul in care pornesc masina dupa ce circul cu ea cel mult 50 km , aceasta incepe sa se balbaie la pornire in sensul in care oscilatia devine mai accentuata +/-500rpm pret de 5-10 secunde in care nu stie ce sa faca sa se opreasca motorul sau nu dupa care isi revine la oscilatiile mici de maxim +/-100rpm . repet ... aceste oscilatii le face numai la cald ! la rece masina se comporta foarte bine , indiferent cum ar fi cald sau rece porneste ireprosabil ... nu scoate fum decat cand bruschezi acceleratia ceea ce mi se pare normal la diesel , fumul fiind negru .

    imi cer scuze daca nu ma fac inteles dar credeti-ma ca imi vine sa-i dau foc deoarece costurile reparatiilor au ajuns aproape de pretul achizitionarii ei diferenta fiind imfima de doar 500 euro
    ...
    multumesc
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Vin cu o idee, la schimbarea injectoarelor, au fost rescrise bine cu VCDS-ul?
     
  4. Nvtzu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2005
    Nu stiu daca ar fi asta o problema ... deoarece injectoarele au fost cumparate cu aceeasi serie , aceeasi terminatie ... si cum se face rescrierea ? ca am vcds-ul ... multumesc
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Injectoarele poate sa aibe acelasi cod OEM, dar pe langa acel cod OEM este si un cod care il are fiecare injector in parte. Uite acel cod si se rescrie cu vcds . Intri ci vcds la fiecare cilindru , si codul care este pe inj il bagi in ferestruica corespunzatoare. Uite codul din poza. Apropo - se rescriu injectoarele si atunci doar cand le schimbi locul.
     
    Ultima editare: 5 Noi 2016
  6. Nvtzu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2005
  7. Nvtzu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2005
    Am atasat si 2 filmulete ...



     
  8. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Hmmm....intrebari:
    Ce stii despre baterie,respectiv incarcare?
    Ce stii despre senzorii de temperatura?
    Ce stii despre pompa lift?
    Injectoarele au fost verificate pe banc inainte?
    Neaparat un log....sa mai vedem alte detalii in plus
     
  9. Nvtzu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2005
    Baterie cumparata din germania 180 euro cu cod marca Varta Silver 110 A si incarcare verificata 14.2-14.3. Injectoarele au fost bagate pe banc verificate in 3 locatii. Senzorii find senzori ma gandesc ca ar trebui macar sa-i dea pe tester iar pompa lift nu am habar sincer (nici nu stiu ce e dar am sa intreb la mecanic). LOG-ul il voi posta cat de curand .
     
  10. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Pompa lift este pompa de impinge din rezervoe spre pompa de joase(injectie)...
    Aceleasi simptome le-am experimentat pe un 2.7tdi....cam in aceleasi conditii....de multe ori se oprea si mai pornea peste o ora....si pret de 1ora sau cativa zeci de km nu mai facea nimic.
    Dupa nu stiu cate verificari s-a dovedit altrnatorul problema...si abia dupa 1 ora de masuratori cu vcds si voltmetru....l-am prins in fapt.
    Senzorii de temperatura nu trebuie sa fie defecti sa apara pe tester,trebuie sa fie defecti ca sa trimita date eronate la Ecu si e posibil sa il induca in eroare gen....motor rece=combustibil mai mult cand de fapt motorul este cald si nu are nevoie sa se innece in motorina
     
  11. Nvtzu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2005
    Pana sa schimb supapa de presiune de pe rampa injectoare , masina nu se manifesta asa ca in filmulet , ea doar facand oscilatii la relanti minore , aceasta manifestare de acum ,cea de "innecare" timp de cateva secunde, o face numai atunci cand fac cativa km iar apoi la fiecare pornire dupa aceea face asa . daca masina o pornesc la rece si o las pornita si 2 ore iar dupa aceea o pornesc nu se mai manifesta decat oscilatie foarte mica al turometrului cat si a motorului .

    Am sa pun maine supapa veche de presiune de pe rampa sa vad daca raman doar cu oscilatiile minore sau daca raman si cu aceasta "innecare" .

    mare_hotz pana la urma ai schimbat pompa de lift sau ai schimbat/reparat alternatorul ? ca nu inteleg ...
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A schimbat alternatorul.
    Lui i se oprea in mers deoarece alternatorul nu incarca continuu ci aleator (el mergand pe baterie intre timp).
     
    mare_hotz apreciază asta.
  13. Nvtzu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2005
    Sa-nteleg ca la mine daca alternatorul incarca 14.2-14.3 e in regula ... deci pompa aceea de lift sa fie o problema ? cum se verifica ?

    Senzorii de temperatura sunt cati la numar ? si unde sunt situati ? sa stiu ce cumpar ?

    Nu vreau sa par batut in cap dar masina vreau sa o fac sa mearga ... ca de vandut nu se pune problema ... ca bineinteles nu ti-o cumpara nimeni cand vede cum face ...
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, alternatorul tau e ok.
    Du-te la cineva priceput pe VCDS ca asa schimbi piese tot anul si tot nu iti rezolvi problema.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  15. Ovidiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Salut.
    Am o problema cu masina. Astazi, am oprit la semafor si am vazut ca masina scotea fum iar turometrul oscila(destul de fin).
    Am ajuns acasa si am oprit-o pt aprox 1 ora. Dupa repornire, a mers corect pt 5 min, dupa, a incept iar sa scoata fum si sa oscileze turometrul. Am pus vag-com si apar erorile de mai jos.
    Nu vad ce legatura sa fie intre ventilatoare si motor, dar... poate s-a mai intalnit cineva cu asa ceva pana acum.
    Multumesc.
    2 Faults Found:

    005746 - Coolant Fan Control 1
    P1672 - 001 - Open or Short to Ground
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 284248 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.11.24
    Time: 21:33:30

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Torque: 167.7 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Duty Cycle: 9.9 %
    Voltage: 11.86 V
    Duty Cycle: 9.9 %
    Duty Cycle: 9.9 %

    006400 - Coolant Fan Control 2
    P1900 - 001 - Open or Short to Ground
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 284248 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.11.24
    Time: 21:33:30

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Torque: 167.7 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Duty Cycle: 9.9 %
    Voltage: 11.86 V
    Duty Cycle: 0.4 %
    Duty Cycle: 9.9 %
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru fiecare ventilator ai cate un modul, le vezi daca te bagi sub masina. Imi vine greu sa cred ca s-au defectat amandoua deodata.
    Numai tin minte exact, dar daca nu ma insel cele 2 mufe care intra in modulele ventilatoarelor provin din acelasi cablaj, deci dintr-un manunchi comun. Eu as verifica/curata mufele prima oara dupa care as verifica cablajul.
     
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Ovidiu., cred ca ar trebui sa te concentrezi asupra injectoarelor. Erorile postate au aparut o singura data, mai demult, (daca data este setata corect) , cand motorul era oprit, probabil in faza de contact pus, pe bujii, avand in vedere tensiunea de alimentare. Deci, nicio legatura cu fumul...
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Data postului si data erorii coincid. Deci ?

    Nu au voie sa dea eroare, chiar daca pui si iei contactul de 100 de ori.
     
    Alexqwerty apreciază asta.
  19. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Ventilatoarele si fumul de la motor nu au nici o legatura,Fumul ce culoare are alb.alabastru.negru?
     
  20. Ovidiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Salut. Cu ventilatoarele s-a rezolvat. Dupa cum a si precizat colegul audi66, de vina a fost mufa. A intrat apa, a inghetat si nu mai facea contact. Ele nu mai functionau dar daca afara este frig nu s-a supraincalzit deloc.
    In legatura cu fumul. Acesta a continuat sa iasa inca 2 zile si dupa a incetat. Culoarea fumului era albastruie spre negru. A mai aparut o eroare cu sonda lambda. Am sters-o si nu a mai recidivat. Acum merge ok. Nu pare sa mai faca nicio problema.
     

Distribuie pagina asta