1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. roberts 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Am pus aditiv pentru ulei "metalubs xprotect" - niciun efect, nicio diferenta.

    Simptom nou relevant - vibratia motorului oscileaza cand apas butonul de deblocare/blocare usi. Nu oscileaza insa cand pornesc/opresc/merge clima sau alte componente electronice. Nu inteleg :)
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica incarcarea, poate ai undeva un contact imperfect. Cu toate ca daca era o problema trebuia sa iti arda siguranta.
    Masoara atat pe alternator cat si la bornele bateriei.
    Actioneaza buton de incuiat/descuiat usile cu multimetrul pus si vezi daca fluctueaza incarcarea.
     
  3. roberts 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Buna idee. Ce nu inteleg e de ce oscileaza turatia motorului si vibratia se accentueaza - unde e legatura cu partea electronica?

    Alta nelamurire pe care o am - avand in vedere ca vibratia e prezenta la relanti indiferent ca sunt in D sau in P, poate fi cutia cea care cauzeaza asta? Nu cunosc exact cum functioneaza acest convertizor - nu ar trebui sa fie decuplat cand e pe P?

    Alte simptome: cu rotile drepte, pe loc, la relanti, indiferent de treapta, vibratia se accentueaza daca rotesc de volan foarte putin atat in stanga cat si in dreapta.

    Deja e foarte enervanta aceasta vibratie si nu voi ajunge cu ea in service pana nu gasesc o pista clara.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se accentueaza cand invarti de volan si are legatura cu partea electronica deoarece alternatorul si pompa de servo sunt pe aceeasi curea.
    Nici acolo nu e de neglijat, sa verifici cureaua si intinzatorul, implicit si fulia alternatorului.
     
  5. roberts 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Ai dreptate. Am schimbat recent curelele de distributie si accesorii precum si rolele intinzatoare. Problema a aparut dupa (dar doar dupa ce temperatura a crescut). Poate ceva n-a fost montat bine. Am sa ma duc in service pentru o verificare :)

    Multumesc frumos pentru sfaturi.
     
  6. roberts 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Poate ajuta pe altcineva a carui masina se manifesta asemanator - am schimbat ambii suporti ai motorului cat si pe cel de la cutie si problema a disparut. Un suport era ca si inexistent - motorul atingand in parti din sasiu si transmitand vibratia in caroserie. Toarce asa frumos acum, pare a fi o masina noua :D. Eram reticient in a-i schimba, pretul fiind destul de maricel (doar OEM) si nefiind convins ca de acolo e problema, dar baietii de la service-ul unde o duc de obicei au insistant sa-i schimb si au avut dreptate.
     
  7. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Buna tuturor?
    Am I intrebare:dupa CE mi am schimbat turbo,in 5 km mi s a rupt cureaua de la accesorii.
    Zice ti mi si mie un motiv
    Precizez ca dupa ce s a efectuat schimbul masina vajaia ca si cum ai da la maxim dezaburirea
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    S-a blocat o rola, alternatorul, compresorul de clima, pompa de apa? Era veche?
    Turbina nu are treaba cu asta.
     
  9. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Pai tu ce motiv crezi ca ar avea cu turbo?
    Nimic doar o curea veche neschimbata la timpul eu si a fost o sincronizare.

    Cati km ai si cand a schimbat cineva cureaua?
     
  10. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Nu am habar de ce s-a intamplat asta. Am 206.000 km. Eu zic ca este coincidenta prea mare. La service au schimbat turbo si uleiul si au umblat la EGR. Le- am zs sa verifice si clima de ce nu merge insa au spus ca nu au umblat acolo. Ideea este ca dupa ce au schimbat turbo, motorul se incingea tare insa temperatura la apa statea normal. Plus vajaitul mare cand apasam acceleratia. Eu am mers de la service cam 6 km apoi dintr o data s-a intarit volanul si nu am mai avut directie. Cand am deschis capota curelele alea erau toate varza. Distributia are treaba cu alea ? Ce se poate intampla in acest caz ? Este grav sau nu ? Motor este 3.0 tdi 225 cp Quattro.
     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    stosh17, ai numai 2 curele acolo. dintre care numai cea de accesorii este vizibila, cea care antreneaza pompa de inalta fiind sub un capac. Daca se rupea aceea, se oprea si motorul si oprit ramanea, insa fara urmari. Dupa cum spuneau si colegii mai sus, trebuie desfacut si verificat tot ce se invarte pe acolo, role, intinzator, pompa apa, compresor clima, alternator, fulie. Ia in calcul si uzura curelei. Sau poate a curs vreun lichid pe ea, sau, sau...
     
  12. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    este deci posibil sa fie eroare umana de la service.astia nu recunosc insa acu caut pe cineva sa o verifice de la dekra(locuiesc acum in Germania).
    apoi in functie de ce spun aia ma iau cu astia de la service de gat.
    motorul nu s a oprit am ramas fara directie si s a aprins martorul de la baterie atat.
    deci nu este chiar asa de grav? inlocuirea curelei si a rolelor alea ar trebui sa fie suficienta?
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Exact. Pui curea noua, role si totul este ca nou. Nu se strica nimic la motor cand se rupe aceasta curea.
    Inainte de a pune cureaua, trebuie verificat daca un accesoriu nu se blocheaza sau merge greu. Mai este o varianta; fulia de la arborele motor sa aiba joc mare.
     
    Ultima editare: 13 Apr 2017
  14. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    va multumest pentru indrumari si sfaturi!sunteti cei mai bunirespect!
    acum astept diagnosticul celor de la dekra si o sa revin cu informatii! sarbatori fericite!
     
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Un sfat - schimba fulia motor, si nu in ultimul rand fulia alternator, stiu pe multi cu motoare 3.0 pre-rest care au avut probleme, inclusiv si eu.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu fulia aia si eu am avut probleme.
    Fulia are de fapt rol de amortizor, mijlocul este din cauciuc si flambeaza. Daca ajunge sa flambeze prea rau sare cureaua.
     
  17. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    dupa intamplarea asta nefericita cred ca o sa schim toate fuliile alea .
    stie cineva un pret estimativ pentru ansamblul acesta de piese?
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pune original, eu am schimbat tot in afara de pompa de apa (a fost schimbata mai inainte), facut in audi, piese plus manoopera = 650 euro (Italia).
     
    stosh17 apreciază asta.
  19. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Salut. Cum la motorul de 2, unii spuneau ca BRE e mai bun decat BLB (cod motor), ce imi puteti spune despre ASB, an 2008, Quattro, 3 mii?
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    ASB este identic cu BMK dpdv hard. Sunt doar mici diferente de soft, plus ca pe ASB s-au montat injectoare imbunatatite.
     

Distribuie pagina asta