Motor 3.0 TDI la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. Copakbana

    Copakbana 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Deci în concluzie sunt motoare bune. E cel de 171 Kw. 232 cai putere. Dar intre acest motor și cele de pe 2009 cu 139 cai, sunt diferențe majore? În afară faptului ca pe 2009 is mai noi din punct de vedere tehnic.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
  3. Aurel G

    Aurel G Platinum Member

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    italia vicenza CHISINAU
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    @audi66 mi se pare ca si pe BUG, care e pe Q7.
     
  4. Copakbana

    Copakbana 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Cat de rau sa imi para ca nu am luat modelul din 2009? In afara ca are 239 cai. Ce diferenta majore mai sunt? Asta din 2008 e Pompa Duza iar din 2009 common rail?
     
  5. iVladBogdan

    iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    EX: A4 B7 2.0 TDI BRD 2007
    3.0 TDI sunt CR toate.
     
  6. Copakbana

    Copakbana 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Ok. Ca anduranta, sunt cam la fel? Au aceeasi problema cele din 2008 cu acele clapete de admisie?
     
  7. mihaicristian

    mihaicristian Silver Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Da. Din pacate am schimbat galerii la cateva modele din 2008, cu mai putin de 100.000 km... Insa nu este un hop de netrecut. Le schimbi o data si nu mai ai probleme. A mea are aproape 190.000 km si n-am treaba cu ele. Depinde de noroc, de felul cum s-a mers cu masina...
     
  8. Copakbana

    Copakbana 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Eu am avut motor de 2 litri. Acum de 3.0. Care este felul in care trebuie sa mergi cu acest motor/masina? La ce te referi Mihai Cristian?
     
  9. mihaicristian

    mihaicristian Silver Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Ma refeream strict la acele clapete, care lucreaza foarte mult la mersul in oras de exemplu, de-abia dupa 2750 rpm blocandu-de pe deschis. Daca se merge mult interurban si cat de cat constant, acestea lucreaza mult mai putin. Privind in ansamblu, aceasta 'speta" nu este decat un amanunt. Motorul este unul reusit iar in combinatie cu cutia automata este "imun" ca sa zic asa, la stilul de condus. Singura grija trebuie sa fie la DPF, daca il ai. Nu se impaca deloc cu drumurile scurte! :)
     
  10. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va rog eu nu transformati acest topic in altceva decat despre probleme la motor 3.0 TDI si nu facem o "varza". Multumesc. Despre fiecare problema la motoarele acestea sunt topicuri dedicate. Aici in acest topic discutam doar despre motor si atat fara discutii despre clapete, injectoare, DPF, consum sau mai stiu ce anume. Incheiem aici divagatiile de la subiect. Urmatoarele "derapaje" vor fi sterse. Multumesc.
     
  11. Copakbana

    Copakbana 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Scuze, nu trebuiau aduse in discutie problemele exacte ale acestui motor. Ceea ce vreau eu sa aflu se potriveste la fix, e o discutie generala, cu pro si contra. Intrebarea, curiozitatea mea era legata de o comparatie intre 3.0 Quatrro 2008 cu 232 HP si 3.0 Quattro 2009 cu 239 HP. Practic, sunt aceleasi motoare doar ca cel de pe Facelift e cu 7 cai mai puternic? Sunt diferete de tehnologie? Cu alte cuvinte sa imi para rau tare ca nu am mai pus 3000 euro sa iau modelul dupa 2009? Nu ma refer la design ci strict motor si eventual cutie viteza.
     
  12. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Copakabana acum ca ti-ai cumparat deja masina mai are vreo relevanta ce diferente sunt intre motoare ? Iti spun eu ca nu. Acum ai cumparat deja masina adica faptul fiind consumat discutiile sunt inutile. Chiar incheiem aici. Multumesc.
     
  13. Aurel G

    Aurel G Platinum Member

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    italia vicenza CHISINAU
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Salut, are cineva asa simtome, dimineata cu motorul deja incalzit, cand schimba din 4 in 5 motorul devine mai galagios, dupa 1900rpm dispare. Cate odata si din 3 in 4. La amiaza cand ma intorc de la munca, chiar si cu motorul rece nu face.???
     
  14. Vicentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3000 tdi quattro 2006
    Salut,
    Am o problema legata de zgomot in esapament la Audi A6 2006 BMK.
    Cand ies pe autostrada pe la 140-160 km/h a inceput sa aiba un zgomot ca de rateu in esapamentul din partea stanga.
    Zgomotul nu este continuu, cand face, cand nu, fara a avea vreo problema de intreruperi la motor sau alte alarme(martori) in bord.
    Ma poate ajuta cineva cu o explicatie? Am intrebat un mecanic si a zis ca nu a auzit de asa ceva.

    Multumesc,
     

Distribuie pagina asta