1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am mai spus-o si o repet :

    Presiunea uleiului se ia cu motorul la 80-90°C.
    Valorile minime acceptate sunt 1.8 bar la ralanti si 4 bar la 2000 rpm (nu masori la 1500, nici la 2500-3000). Te ghidezi strict dupa aceste valori.

    P.S Nivelul de ulei sa fie ok pe joja.

    Apropo, de ce ai da 1000 ron pe o pompa SH cand una noua OE este 250 € ?
    Eu as verifica intai piesele vecine (si pompa de pe 2.7/3.0 TDI are imbus), abia dupa aceea m-as indrepta catre inlocuirea pompei.

    upload_2018-9-7_19-53-29.png

    upload_2018-9-7_19-59-55.png
     
    Ultima editare: 7 Sep 2018
    gabitza121 apreciază asta.
  2. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Multumesc pentru raspuns . O sa ma duc in alta parte sa verific valorile pompei din nou .Ma gandesc ca daca tot costa asa mult manopera cel mai indicat ar fi sa schimb si pompa ...nasol ca deocamdata nu prea am bani de aceasta si ma mai risc din cand in cand cativa km :(
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te mai risca ca ai toate sansele sa distrugi motorul + turbina daca intr-adevar pompa este defecta.
     
  4. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Da . O sa o las sa de odihneasca pentru testul de presiune si vad dupaia
     
  5. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Până nu pui un tester pe mașina / ridicată ulterior pe un elevator nu putem sti cu siguranța ce are, iar pentru a ne da cu părerea nu cred ca e benefic nimănui . Așteaptă pana maine când o vei duce la service ! Spor !
     
  6. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Nu era in timpul regenerarii ?
     
  7. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Ma gândeam la un furtun ceva crăpat...cumva sa se mai fi intamplat cuiva
    Oricum după tester postez aici ce si cum.

    waf - Nu mi- am dat seama. Dar daca era asa de ce sa se aprindă martorul de la motor ?
    Pana sa plec am tinut motorul pornit vreo 5 minute si apoi 10km nu l am oprit.

    Seara faina.
     
  8. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    mai degraba este vreun injector care scapa gazele, asta inseamna ca saiba de foc e compromisa la unul dintre ele sau la mai multe injectoare. Atat zgomotul cat si mirosul se diminueaza dupa ce se incalzeste motorul, se mai dilata saiba de foc si mai acopera din gap. Nu stiu ce la zici tu martor gaze, dar e posibil sa fie doar o coincidenta, daca este ceea ce am spus mai sus nu se aprinde niciun martor la bord. Martorul din bord poate fi si de la galeria de admisie, pune o poza cu martorul buclucas.
     
  9. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. Revin cu problema mea după diagnoza cum am promis.
    Aseară dupa pornirea motorului am auzit un tacanit-fasait in partea dreapta a motorului zona turbina cred eu. După cca. 6 km martorul motor (eu spun martor sistem gaze) s-a aprins.
    Astăzi de dimineata martorul aprins dar nu se mai auzea decât foarte puțin,aproape insesizabil tacanitul/ fasaitul.
    Am mers la audi si dupa diagnoza am următoarea eroare
    Screenshot_20181001-091956_Gallery.jpg
    Concluzia , spun ei probleme la EGR.
    Am spus că a fost schimbat în urma cu aproximativ 3 mii km si m-au îndemnat să merg la cine a schimbat EGR sa verifice mai atent pentru ca este posibil ca acesta să aibă un defect chiar daca este relativ nou.
    Urmează să merg la service si sa vad ce se va face în continuare. Postez rezultatele.
    Multumesc
     
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
  11. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Tocmai ce m-am intors de la service.
    Sunt mai nedumerit decât am plecat.
    Mecanicul de acolo spune că nu este nici o eroare la EGR( desi diagnoza de dimineata de la reprezentanta AUDI spune că da).
    A testat mai întâi cu un calculator(PC) si din ce am vazut Cu un program Bosch...Nu mi-am dat seama ce era ca nu scria niciunde vcds. Spune-mi are nimic-eu spun da dar la audi a iesit egr.
    Ia un laptop cu program vcds si începe să caute pe acolo(imi pare rau ca nu am putut face poze)si după vreo jumatate de ora de coduri sau ce mai făcea el pe acolo imi spune ca nu am la EGR nimic si ca posibil sa fie de la dpf pentru ca el vede ceva (nu am inteles ce ) de 68%- probabil gradul de încărcare dpf-dar spune că dpf face regenerare si senzorul dpf iar este in regula. M-a intrebat daca masina a avut cumva rechemat in service pentru nu stiu ce calculator(motorsteuergerat) si am raspuns ca nu stiu, zicandu-mi ca ala nu stiu ce ar avea. A rămas sa sune la audi(alta reprezentanta nu cea de dimineata pentru ca service-ul este in alt oras) si sa imi spuna daca trebuie facut facut ceva de genul regenerare dpf si inspecție service calculator.
    Acum nu mai stiu pe cine sa cred . Astept sa ma sune si voi hotărât ce fac mai departe.
     
  12. Kronos 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6,3.0diesel,2006
    Salutare tuturor,
    Am un audi A6 din 2006 cu motor de 3.0 diesel quattro care aseara dintr-o data motorul a inceput sa bata, pot sa spun destul de zgomotos dar ca mers nu are nimic afectat. Plus ca am un furtun care s-a rupt din zona vacuumului adica mai precis din vacuum este. Problema care ma sperie e bataia ce se aude. Poate cineva sa imi dea o parere ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Remediaza furtunul ala rupt si mergi la un bun mecanic. Din fata tastaturii nu rezolvi problema.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  14. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. Revin din nou cu ,,problema,, mea care se pare ca a dispărut.
    Acum m-a sunat mecanicul si mi-a spus că a vorbit cu cineva de la audi si dupa ce i-a explicat că am pus egr nou si am schimbat tijele de comanda a actuatorului, capetele de acceleratie curate, acesta a spus că trebuie verificat egr coolerul si daca de acolo este problema , după schimbare trebuie rescris/scris soft nou.
    Am citit aici cam aceeasi problema a avut cineva prin 2014 și a rezolvat prin înlocuire cooler si rescriere soft.
    Acum nu stiu ce sa zic, de luni de când am sters eroarea nu a mai apărut,precizez ca marti am mers pe autostrada numai in modul Sport cu viteze intre 110 si 200 aproximativ 90-100km.
    Sa fi facut oare regenerare dpf-ul si sa fi dat eroarea asta?
    De cand am cumparat-o nu mi-am dat seama niciodată sa faca regenerare si nici martorul dpf nu a fost aprins.
    După 5 zile si vreo 300 km vad ca merge bine.
    Sa merg oare sa verific egr coolerul sau sa astept eroarea din nou?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Racitorul EGR-ului ori se infunda, ori crapa. Au fost destule probleme cu el pe 2.7 si 3.0 TDI.

    Problema este ca pentru a il demonta in scopul verificarii, este ceva de munca.
    Trebuie sa dai jos admisia de pe partea soferului. La montaj ai 2 suruburi care vor produce ceva nervi.
     
  16. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Ori se înfundă, ori crapa - sa inteleg ca ar trebui sa mai astept sa vad dacă mai da eroare sau sa merg la verificat ? Pentru ca am inteles ca eroarea la acest racitor nu apare la scanare.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce sa astepti, crezi ca se repara singur ? Du-te la un service sa ti-l demonteze.

    Este imposibil sa ai eroare pe racitor. Eroarea apare pe EGR.
     
  18. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Imi poate spune cineva ce rol are surubul din cerculetul verde , va rog?

    20181007_131559.jpg
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Niciun rol. De ce ?
     
  20. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Pregătesc ,, terenul,, pentru curățarea tubului si clapetei, l-am văzut și nu stiam ce rol are.
     

Distribuie pagina asta