1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Quattro®, iata piesele :
    curea accesorii : 059903137P
    intinzator curea : 059145201F
    rola : 059903341H
    rola : 059903341J

    Si daca doresti sa mai inlocuiesti :
    curea dintata pompa de inalta : 059109119D
    intinzator curea : 059109243P
     
    Quattro® apreciază asta.
  2. Quattro®

    Quattro® 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2018
    Locație:
    Girona
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0tdi ASB allroad 2007
    Mulțumesc [emoji482]
     
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Schimba si a motorului si la alternator
     
  4. Quattro®

    Quattro® 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2018
    Locație:
    Girona
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0tdi ASB allroad 2007
    A motorului ? Distribuția ?
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Fulia vibrochen .
     
    Quattro® apreciază asta.
  6. Matei ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4f, 3.0 Quattro,2005
    Buna seara, am un audi A6 4f 3.0 quattro cutie manuala an de fabricatie 2006, si are un tremurat puternic la relanti insotit de niste zgomote . Am fost la 4 service-uri in Bucuresti si am inlocuit urmatoarele :
    Primul service: Diagnoza, plus inlocuit oring injectoare Problema persista
    Al doilea service: Inlocuit senzor presiune rampa injectoare, demontat injectoare si verificat pe banc cu rezultatul toate bune- problema persista
    Al treilea service: inlocuit injectoare sub pretextul toate stricate in urma unui alt test pe bank, - Problema persista
    Al patrulea service: inlocuit volanta plus kit ambreiaj, inlocuit alternator, inlocuit egr - problema persista

    Daca are careva idee despre ce ar mai putea fi ca m-am saturat de " meseriasi", am platit pana acum valoarea masinii plus inca ceva si tot nu am rezolvat nimic.

    Mentionez ca daca stau in masina si fara sa calc pe ambreiaj imping schimbatorul spre inainte treapata a3-a usor, tremuratul si zgomotele dispar, Daca pornesc clima tremuratul dispare iar, daca iau stanga sau dreapta maxim de volan tremuratul dispare; adica cam orice sarcina suplimentara pun tremuratul dispare, ba chiar si daca ii dau curent de la alta masina cu cabluri tremuratul dispare...

    Am incercat varianta Porche Bucuresti nord dar mi-au spus ca pentru constatare este posibil ca diagnoza lor sa nu poata citi masina fiind mai veche de 10 ani si ca indiferent daca pot face sau nu constatarea trebuie sa achit 420 lei/ora ceea ce nu prea ma incanta deoarece presimt ca si astia i-mi vor spune ca trebuie sa le achit 2000 lei fara sa faca nimic masinii.
     
  7. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Fara a ma pretinde expert, as zice sa faci o proba dand cureaua de accesorii jos. Daca tremuratul dispare, cel mai probabil el e indus de alternator sau vreo rola din zona aia.
     
  8. Matei ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4f, 3.0 Quattro,2005
    Am înlocuit cureaua, rolele, și alternatorul (care era oricum bun dar, meseriașul "lui peste" a zis ca e defect) si ce e drept, nu am verificat compresorul aerului condiționat

    Exista vreo posibilitate ca tremuratul sa fi fost de la un injector defect iar in urma funcționarii defectuoase sa fi stricat pistonul ? Astfel încât după ce am înlocuit injectoarele sa se mențină simptoma din cauza pistonului avariat ? Cu toate ca mașina tremura “la fel” in sensul ca nu simt nici un fel de diferența .
     
  9. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Salut . Are cineva idee daca pe Audi a6 3.0 cu motorul BMK exista valva control presiune ? Adica piesa aceasta 059115243B . Am vazut pe un forum din afara o problema foarte asemanatoare cu a mea ( martor presiune ulei in turatii mari) rezolvata prin schimbarea acestei piese, dar nu gasesc sa cumpar pentru varianta de motor bmk
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru ca nu stiu de ce am impresia dar senzorul respectiv a fost pus doar pe facelift.

    Ai locatia in poza.

    upload_2019-5-18_20-46-22.png
     
  11. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Multumesc pentru poza . Da .. nici eu nu cred ca are acest senzor , valva pentru ca in codul produsului nu este dat si tipul asta de motor este dat un tip de motor CAYA sau ceva din 2005 3.0 tdi

    Cred ca am gasit si raspunsul . http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_350.pdf
    In concluzie, din ce am inteles este in spate langa pompa de ulei deci trebuie toate schimbate. Am alta intrebare: baia de ulei poate fi demontata usor sau tot asa ca pompa de ulei ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Senzorul daca exista, este pe exterior, nu in interior.
     
  13. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Deci pana la urma poate fi data jos pompa de ulei pentru a fi inlocuita si baia curata prin fata motorului ca la motorul de 2.7 sau trebuie demontat tot cu distributie cum imi zic toti mecanici si cer 10-12 mil manopera ? :))
     
    Preda George apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt exact aceleasi motoare, cu diferente foarte mici. Daca la 2.7 se poate, merge si la 3.0.
     
  15. Matei ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4f, 3.0 Quattro,2005
    Salut, revin cu rezolvarea la problema care am prezentat-o mai sus .
    In urma unei vizite la Service Porsche Bucuresti Nord pt o revizie la un A4 B9, am discutat cu un inginer de acolo despre trepidatiile la relanti ale motorului la A6 3.0 BMK.Acesta mi-a sugerat sa inlocuiesc furtunele de retur ale injectoarelor deoarece acestea ar fi o problema comuna la A6 C6 3.0 si ar provoca trepidatiile si ar strica si injectoarele.A mai mentionat ca acestea trebuie sa tina 10 bari.
    Am inlocuit aceste furtune dar trepidatiile nu au disparut.
    Pana la urma am dus ECU la un electrician auto care a constatat ca cineva candva (eu sunt acela :) ) a dat curent masinii dar a pus bornele invers si a ars ceva prin ECU . La reparat si acum masina merge ok .

    Concluzie: Daca ati exclus alte cauze posibile, e bine sa verificati si furtunele de retur conform spuselor celor de la Porsche si ECU cum a fost in cazul meu.

    Toate bune .
     
    ianculets și mihaicristian apreciază asta.
  16. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Salut
    A6 C6 Avant Nonfacelift 3.0 TDI - BMK cu dpf
    Dupa oricefel de drum (ca sunt 30 sau 300 km ) la 5 - 10 secunde dupa ce opresc motorul se aude un sunet cum ar elibera presiune.
    Cum s-ar deschide o valva si ar elibera destul de multa presiune ( pentru 1 secunda ).Am incercat sa "filmez" fenomenul insa nu am prins deloc sunetul pe filmare.
     
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    un astfel de sunet e normal, un fel pufait usor, provin de la sistemul de vacuum.
     
    ianculets apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    EGR-ul se aude, e normal.
     
    ianculets apreciază asta.
  19. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Multumesc,
    Pentru aceeasi masina imi mirosea uneori a motorina cand era motorul rece. Am fost la mecanic si am diagnosticat ca find de vina racitorul de gaze pe care l-am schimbat cu unul tot OE. Masina parca raspunde putin mai bine la acceleratie de atunci insa dupa vreo 300 km mi-a aparut Check Engine in mers.
    Cand am ajuns acasa am fost la service si pe VCDS am primit eroarea P0401
    Aceasta eroarea figura ca intermitenta am sters-o acum si dupa 60 km inca nu a aparut niciun martor. Sa-mi fac grjiji, e posibil sa fie din cauza schimbari necorespunzatoare a racitorului de gaze ?
     
  20. CDK 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 C6 (4F) berlina 2010 2.8FSI 190 manual fara quattro
    Care sr putea fi cauza pentru care masina s-ar accelera brusc? Iau piciorul de pe acceleratie pe la 50 (doar un ex, face la fel la orice viteza), si cand apas iar, oricat de treptat si incet as apasa, tot se simte o mica smucitura, dupa ce am apasat ceva din pedala.. daca apas direct cam pe unde aveam pedala, in unele cazuei chiar se smuceste tare, si brusc.
     

Distribuie pagina asta