Salutare. Cam de doua saptamani am gasit sa cumpar un Audi A7 3.0 tdi fabricat in 2011 dar prima inmatriculare in luna a 3-a din 2012. Masina are 150 000 km reali cu totul facut la Porsche. Vineri am fost impreuna cu proprietarul la Porsche Pipera pentru o ultima verificare si pentru a bate palma. Acolo mi s-a spus ca masina are o scurgere de ulei la motor. Oamenii nu au stiut sa imi explice de unde vine sau nu au avut chef habar nu am . Ideea e ca dupa tot taraboiul facut pe acolo , proprietarul s-a dus la un mecanic in care are incredere si i s-a confirmat ca exista o scurgere si chiar eu am vorbit cu dansul explicandu-mi ca aceasta scurgere e normala la un motor de 3.0 tdi care a sarit de 80 000 km si ca pot merge linistit asa pentru ca defapt sunt mai mult vapori de ulei . As dori sa stiu daca s-a mai intalnit cineva cu treaba asta la motor de 3.0 tdi si daca chiar nu e problema.
Nu vreau sa sune aiurea insa o scurgere de orice fel la un motor de audi sau orice motor nu cred ca poate fi numita normala...la 80000 km la un audi A7 3.0.... Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk
cica e boala comuna la generatia asta de motoare. eu am trecut prin aceeasi distractie la un touareg 7p din 2013, daca am retinut corect sunt niste suruburi pe la carter care nu mai etanseaza corect, problema are bulentin de service, s-a rezolvat pe garantie si a presupus datul jos de pe caroseria la aproape tot > punte fata, motor, cutie, s-a desfacut motorul .... practic ca sa se repare e nevoie sa se desfaca motorul, motorul nu se putea desface fara sa se dea jos de pe masina, si nu il puteau da jos decat la pachet cu cutie si punte mi-au spus ca incepe sa scape ulei cam pe la 60-70k km, si cu trecerea timpului se accentueaza, adica daca la mine se gaseau cativa stropi de ulei in scut, la 150-200k ai sanse de pata sub masina costul reparatiei inafara garantiei e pe la 3000k euro la mine au gasit pierderea de ulei la 64k km, asta iarna cautand sursa unui miros absolut oribil, ferm convinsi ca am un sobolan mort undeva pe la motor s-au apucat sa desfaca scuturi, contra aripi etc, de fapt mirosul provenea de la lichidul de parbriz de -40 luat de la metro, dar asa au dat peste ulei
Pana la urma am luat masina . Cei de la Porsche mi-au spus ca m-ar costa toata reparatia undeva la 17 000 de lei noi . Inginerul de la service unde ma duc eu mereu a zis ca la ei ma duce undeva la 7000 - 8000 de lei noi. Acum nu stiu exact unde sa o fac ca e vorba de 100 de milioane diferenta, dar nici nu vreau sa ma trezesc cu ceva facut gresit la masina mai ales ca e vorba de desfacerea motorului. Eu am multa incredere in service-ul unde ma duc deobicei iar domnul inginer care se va ocupa de masina e foarte priceput, dar totusi ma gandeam ca Porsche e Porsche...cu totul ca au pierdut increderea multor clienti cu gaurile pe care le dau in facturi si inlocuiri de piese aiurea doar ca sa mai ia un ban. @mecea tu cand ai facut masina la ce service ai fost ?
eu am facut touaregul la avia in pantelimon, al meu a fost al treilea pe care il faceau cu buba asta, de bine ce l-am scos eu, intrase si al patrulea. din pacate avia insa nu e service autorizat decat skoda, seat si vw, nu au autorizare pt audi, iar daca masina e luata din romania cu intretinerea facuta la reprezentanta in mod normal ar trebui sa poti beneficia de culanta comerciala, vorbim de o problema recunoscuta, avand buletin de service, iar in plus avand in vedere complexitatea lucrarii, pe mine m-au luat caldurile cand am trecut la o saptamana si am vazut cum arata, eu nu as face asa ceva decat la reprezentanta, de bine de rau ai peste cine sa te duci sa iei la rost daca ceva nu e ok. nu stiu daca si la a7 reparatia presupune acelasi grad de demontare, dar daca trebuie dat la fel jos punte fata, cutie, motor ....
Salut, La un A7 3.0 245ps , in timp ce mergeam (200km/h) mi-a sărit injectorul. A mai pățit vreun coleg așa ceva ? Dacă da care ar putea fi cauza și dauna ? Stima
Ori a mai fost umblat acolo si nu s-au strans bine cele 2 piulite, ori din cauza vibratiilor si/sau uzurii saibii de cupru s-au desfiletat cele 2 piulite ale talpii injectorului si datorita compresiei ti-a sarit injectorul. Desfa capacul si fa o poza, sunt curios daca lipsesc piulitele sau surubul cu totul. In oricare din cazuri ramane o singura intrebare, unde sunt piulitele, cumva printre axele cu came ?
Am intalnit o astfel de situatie la un A4 B8 F 2.0 tdi CJCA. Sarit injector in mers, datorita saibei de cupru care a fost pulverizata in timp, astfel a crescut presiunea pe suprafata injectorului si sa comportat ca un ciocan care a provocat cateva daune la suprafata. adica: surub care tine furca la injector rupt; furca rupta; capac plastic de la axele cu came spart; stutul filetat care face legatura dintre conducta si injector retezat; Reparatia din fericire nu a fost foarte costisitoare. In concluzie, datorita pulverizarii saibei de cupru si a oringului sa intamplat acest lucru.
Am patit si eu aceeasi problema cu a colegului de mai sus. La A4 B8,5 2.0Tdi, CJCA 2012, a sarit injectorul in mers.Vina cred ca e a mea,in mare masura pentru ca am auzit un zgomot metalic, pt ca deja incepuse sa isi faca joc injectorul si se misca din locul lui.Daca puneam degetul pe el simteam cum "tzacane". SI cu toate astea am continuat sa merg (cca 20 Km, ) nu am accelerat , am mers linistit, dar jocul respectiv a facut sa se rupa surubul care tine furca de la injectorul 3-4. Problema initiala cred ca a fost de la saiba de cupru a injectorului care era "arsa" asa s-a exprimat mecanicul, ce a permis jocul injectorului,.....de restul....putea fi evitat. A trebuit schimbata rampa de retur (se rupsese un furtunas de cauciuc, ) si conducta de presiune de la injectorul 4, saibe, suruburi , garnitura capac tacheti, ...si cam atat. Ce mi s-a parut foarte ciudat, este ca cele 2 injectoare sunt tinute de un surub de 5, poate ca e subdimensionat.
Salutare si un an nou fericit tuturor. Cred ca am o problema in sensul ca la relanti mai ales cand e rece motorul se aude un fasait de la motor gen fas fasss fasss fasss. Daca stai in fata masinii cu capota deschisa se aude de undeva din dreapta capacului de la motor undeva mai in spate. Am inteles de undeva ca poate fi ceva tachet hidraulic. Oare se mai poate circula asa ca nu am timp sa ajung pe la mecanici in perioada asta. Multumesc.
Nu stie nimeni. Poti merge mult si bine sau maine poate motorul se gripeza si / sau patesti altele sau poate ai scapari de aer pe undeva si de aia sunetul ala il asociezi cu altceva. Cum ai noroc. Mergi la un service, macar sa se uite un mecanic si atat.
Am reusit sa pun pe youtube filmulet. Acuma seara ascultand atent se aude din zona injectoarelor si am gasit pete mici de ulei.
Pare ca garnitura de la galerie necesita inlocuire. La demontare se verifica planeitatea galeriei. Verifica valorile injectoarelor si inlocuieste saibele de foc si oringurile .
Piesele nu sunt foarte scumpe dar manopera ...e un cosmar demontarea galeriei (trebuie dat jos si dpf-ul) Pretul e in functie de calitatea lucrarii.
A venit un prieten mecanic azi sa vada masina. Este vorba despre o garnitura de cupru de pe un injector care a cedat. De acolo si mizeria. Se simtea si se vedea si putin fum pe la injector. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Am rezolvat. Era garnitura de pe ultimu injector dusa. Cost : 90 euro in italia. 2 ore de manopera : 64 euro ) restu piesa care in romania e 10 lei. . Bine ca nu a fost nimic mai grav. Salutari tuturor.
Salut, Am un A7 3.0 TDI 313 cp și după o diagnoza făcută am eroarea: 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Din ce am citit am înțeles ca pot fi probleme fie de la turbina, fie ceva furtun fisurat. Ca și comportament, la drum lung masina intra in Limp Mode (masina pierde din putere și nu mai poți accelera). A mai întâlnit cineva problema asta ? Mulțumesc!