Motor 3.0 TDI la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de sputnik, 25 Mar 2014.

  1. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu nu poti sa mergi cu ea asa pentru ca risti o contaminare grava a uleiului si o sa ai probleme ulterioare. Trebuie sa mergi la o reprezentanta si sa ii rogi pentru inceput sa-ti schimbe o-ringurile de la injectoare. Daca tot asa face va trebui sa demontezi tot. Bafta.
     
  2. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Daca schimb uleiul acum, as putea sa ajung acasa? Astia nu vor sa imi schimbe doar o ringurile ci injectoarele cu totul
     
  3. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta poti sa faci dar trebuie sa tii sub urmarire nivelul de ulei din baie ca sa nu contaminezi prea tare uleiul cu motorina. Cum ai schimbat uleiul te-ai si pus la drum fara sa te mai fatai aiurea prin Germania. Bafta.
     
  4. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Asa fac. Ms mult
     
  5. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Salut, mai nou imi apare o noua eroare " throttle valve controller". Ce inseamna asta??
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Este clapeta de acceleratie.
    La oprirea motorului tremura masina ?
    Poti incerca sa o cureti, sfatul meu este s-o desfaci si probabil vei gasi rotitele dintate de plastic tocite. Va trebui sa o inlocuiesti, acele rotite nu se gasesc separat.

    Detalii aici.
     
  7. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Da, tremura dar nu foarte rau, oricum sesizabil. Se poate agrava situatia? Nu am timpul necesar sa pot merge la un service si am de facut ceva km. :(
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Nu se poate agrava. :)
    Poti circula asa cu ea 5 ani de acum incolo.
    O sa iti consume nesemnificativ mai mult (200-300gr. maxim) si o sa iti tremure masina la oprirea motorului.
     
  9. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    De circulat practic poti circula ..
    Asta nu inseamna ca daca continui sa circuli cu masina in stadiul asta nu atrage dupa sine si alte piese de schimbat la final .
    Eu unu pentru cheltuieli mai restranse si protectie la motor si anexe recomand schimbarea sa cat mai repede cu putinta .
     
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro 180 kW (245 PS)
    Vezi ce sfaturi dai la colegi, sa nu-i ai pe constiinta. Asta deoarece unui coleg al nostru, Dany ABT i s-a oprit motorul pe la 180 de km la ora din cauza clapetei asteia. Norocul lui ca era pe chei si a putut sa o redreseze. Numai el poate sa va relateze ce a simtit... Avea rotitele bulite, bineinteles si au scapat cumva inchizandu-i clapeta in WOT. Asa ca pentru 150 de euro cat este una impecabila second sau 1000 de lei una noua pe producator, nu merita sa stai cu morcovul... Parerea mea.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Eu unul am mers aprox. 3 ani jumate prin toata Europa cu clapeta defecta.
    O poti desface si scoate 1 rotita, astfel practic o blochezi pe deschis si nu are cum sa se inchida in mers.
    Intamplari de genul sunt 1 la 100.000.
     
  12. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Din nou clapeta...mai nou mi a intrat motorul in limp mode. Pe vag imi da filtru de particule si clapeta de acceleratie. Am curatat o si aceasi eroare si limp mode. Poate sa fie de la filtru de particule sau trebuie inlocuita clapeta (are o rotita tocita, am desfact o sa vad). Ar merge sa ii scot o rotita sa o las pe deschis? Ce efecte secundare ar avea? Multumesc!
     
  13. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Trebuie inlocuita pentru ca duce la distrugerea filtrului de particule ca prima etapa dupa urmeaza si altele.
    Dupa schimbare trebuie sa apelezi la o regenerare electronica sau fortata a filtrului de particule .
    Oricum pentru o certitudine trebuie studiate codurile de eroare pe care ti le da pe vag
     
  14. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Dar din cauza ei imi intra in limp mode motorul? Sau din cauza filtrului?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Sa scapi de problema, scoti o rotita de la clapeta, blocand-o pe deschis, faci regenerarea fortata a filtrului si o sa scapi de limp mode.
    Toate astea le faci pe raspunderea ta, cum a zis si colegul isvaly mai sus, risti sa termini DPF-ul. Nu curand, dar influenteaza.
    De ce nu faci DPF OFF sa scapi de o durere de cap ?
     
  16. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Asa o sa fac, multumesc. Am inteles ca poate sa ia foc facand regenerare fortata a dpf-ului? Sa stau cu stingatorul langa ea? :))
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    :)))) Stai linistit.
     
  18. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Regererarea fortata dupa cum se si intituleaza se refera ma mersul turat peste 2500 rmp o perioada de minim 100 de km de preferat pe autostrada .
    In 80% din cazuri problema cu DPF ul cat si cu clapetele se intampla din cauza mersului subturat mai pe romaneste la consum :D
    Daca nu se reuseste regenerarea fortata se trecele la etapa urmatoare regenerarea computerizata , daca nici asa nu merge mai sunt inca 2 soluti anularea fizica si electronica de pe masina sau inlocuirea cu unul nou .

    De recomandat pentru mediul inconjurator sa se inlocuiasca , pentru masina este mai bine sa se anuleze .

    https://www.youtube.com/watch?v=apaXIt8DOs0
     
    Ultima editare: 6 Noi 2014
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    De fapt 15-20 km trebuie sa parcurgi la o turatie de peste 2500rpm.
    La unele marci scrie asta si in manualul masinii.
     
  20. Mario S8 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 tdi v6, 2006
    Problema este urmatoarea: se aprinde filtrul in bord urmat de spirala de la bujii si masina numai trage, numai schimba vitezele. Pe vag imi da clapeta si filtrul. Poate sa fie doar senzoril de la filtru de particule ?

    Toate astea la ralanti fara sa accelerez ceea ce ma face sa cred ca nu e clapeta de acceleratie.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2014
    Limit apreciază asta.

Distribuie pagina asta