Motor 3.0 TDI la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de sputnik, 25 Mar 2014.

  1. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    E doar un ecu.Si e in partea dreapta sub capota spre pasager la stergatoare.
    Doar W12 A8 are 2 ECU.
     
  2. Coleus

    Coleus 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8 4.0 TDI
    Exact cum ma asteptam este ars Ecu. Masina a fost resoftata ( nu de mine de cel dinaintea mea) si cei care au facut asta nu am mai sigilat capacul bine si cu vremea asta urata a facut condens si sa prajit. Acum trebuie sa iau altu si sa il rescriu exact dupa cel care este resoftat. Cei de la service au spus ca sunt 2 Ecu. Si eu tot 2 am vazut. Unu merge citit cu vagul iar celalat nu.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Unde ai vazut al 2-lea ECU ?
     
  4. Coleus

    Coleus 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8 4.0 TDI
    Sunt 2 lucruri identice acolo cu aceleasi mufe. Banuiesc ca sunt 2 plus ca asa mi sa zis si de la service. Daca m'au mintit ei va mint si eu.

    In dreapta masinii sub stergatoare. Este un ECU sub capacul de sigurante si unu identic cu el langa el. :)
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Intr-adevar, daca ai 4.0 TDI cod motor ASE ai 2 ECU.

    1. J248 - principal
    2. J249 - secundar

    Pune-ti codul motor si anul fabricatiei in profil, data viitoare cand ceri informatii sa nu mai ghicim despre ce motor e vorba.
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 7 Feb 2017
  6. Coleus

    Coleus 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8 4.0 TDI
    Nu stiu unde gasesc codul motor. Imi cer scuze dar sunt putin pe langa.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Pe sticker-ul din portbagaj sau in carte/talon.
     
  8. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    Si eu am tot 4.0 TDI tot ASE si am doar un ecu....Doar cutia mare din dreapta atat.Stiam ca doar A8 w12 are 2 ecu.
     
  9. Coleus

    Coleus 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8 4.0 TDI
    Salut. Revin cu problema ECU. Am luat alt ecu l'am rescris cu acelasi soft care il avea vechiul ecu dar masina tot nu porneste si are aceleasi erori. Cei de la service mi'au spus ca apare " no script available" mai este ceva de facut? Trebuie facuta vre'o anume codare dupa schimbarea ECU?
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  11. Coleus

    Coleus 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8 4.0 TDI
    Dar trebuie neaparat recodat ceva la el nu? Sau daca toate datele din cel vechi au fost transferate trebuie sa porneasca doar daca ii fac plug and play. Cei de la service doar l'au pus inapoi pe mufa si atat
     
  12. andreiwtw 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A8 3,0d 2007
    Stimati colegi, as avea nevoie si de parerile voastre.
    Am atasat si fisierul cu diagnoza efectuata astazi.
    Motorul se opreste brusc in mers si nu mai porneste pana nu scot aerul din filtrul de motorina. Dupa ce desfac surubul de aerisire de pe filtru, motorul porneste instantaneu, ies cateva bule de aer si apoi functioneaza normal pana la urmatoarea oprire timp in care masina functioneaza perfect, in parametrii. Uneori chiar si cateva zile. Problema a aparut in luna mai la cateva zile dupa ce am efectuat revizia la Porsche Pipera. ( ulei+toate filtrele). Oare care o fi cauza? Multumesc anticipat!
     

    Fișiere atașate:

  13. Alin Cordos

    Alin Cordos 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8,3.0 TDI, 2006
    buna ziua dragi colegi ,

    cu ocazia asta ma prezint si eu,sunt Alin si din martie anul acesta sunt "norocosul" posesor al unui A8 3.0 2006.
    Dupa ce am cumparat masina ceva timp a mers fara probleme insa la scurt timp au aparut problemele.Efectiv in mers s-a calat motorul,dupa o investitie de 12.000 lei m-au anuntat baietii ca si cutia are probleme si am investit si in aceasta 8,000 de lei ptr a avea liniste.Dupa toate astea mi s-a aprins DPF,asa ca am hotarat sa il anulez,in drum spre mecanic mi s-a rupt cureaua de la servo pompa apa etc. Si odata cu ea compresorul de clima si fulia de la vibrochen inlocuite....
    Intr un final am adus masina acasa si cand sa plec cu ea efectiv nu mai porneste,motorul invarte insa nu se intampla nimic.Am incercat de proba sa vad daca porneste cu spray si porneste,ceea ce ma duce cu gandul ca e o problema de alimentare deoarece imediat dupa ce porneste moare.
    Sunt deschis la sfaturi si pareri pentru ca mecanicii sunt deja depasiti...
    Pe tester nu primesc absulot nici o eroare la pompa de inalte,deoarece aceasta a fost prima care am luat o in calcul..
    Am uitat sa mentionez si turbine a fost reconditionata :)

    Multumesc anticipat
     

    Fișiere atașate:

  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    2011 A6 3.0Tdi Allroad
    poate fi si din contact, din imobilizator mai exact, ai verificat? Te pot ajuta cu o diagnoza daca ai nevoie...
     
    wellow apreciază asta.
  15. tflorin 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    resita
    Masina:
    audi a6
    Am o eroare la audi A6 3.0tdi p1567 Delphi zice ca e suportul de motor dreapta i-am schimbat suportul și tot nu dispare
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Am impresia ca ai interpretat eroarea gresit.
    Posteaza eroarea completa, dupa ce faci o scanare cu VCDS, nu Delphi.
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Trebuie sa ma decid
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Diagnoza se face cu VCDS, nu cu alte testere care te trimite pe aratura. Posteaza oricum eroarea intreaga, asa cum este, deoarece eu vad problema la compresorul de clima dupa codul ala.
     
  18. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare tururor!

    Revin cu o intamplare absolut ciudata. Pe scurt cand am aflat ca o sa vina singura urgie din iarna asta am pozitionat masina intr-un garaj in urma cu fix 15 zile. In toata perioada asta a stat cuminte fara sa o atinga nimeni. Ieri am pornit-o, a pornit la sefrt si dupa 5 sec a apucat-o un usor tremurat si s-a oprit. Am dat la automat in 3 reprize(cu pauze) a cate 15 ori si a pornit ca si cum nimic nu s-a intamplat si merge ca inainte.
    Eu banuiesc ca a fost dezamorsat circuitul de motorina, dar furnutul transparent care intra in pompa era plin cu motorina. Precizez ca in rezervor aveam minin 70l de motorina extra OMV. Pe vcds erori zero. Unde ma sfatuiti sa caut eventuale pierderi? Multumesc anticipat.
     
  19. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nicaieri. O lasi asa si investighezi daca se mai repeta fenomenul. Nu cauta probleme acolo unde nu sunt, deocamdata.
     
  20. wellow 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2016
    Locație:
    Dambovita Targoviste
    Masina:
    Audi a8 d3 3.0 tdi 2006
    Vin si eu cu o problema.
    Mica sau mare habar nu am,la plecarea de pe loc acelerand foarte usor se simt niste intreruperi chiar da sa se opreasca motorul pana trec de 1200 de rotati pe minut.
    Daca accelerez ma tare nu se simte nimic,fara nici o eroare pe tester totul pare in regula da in acel moment turatia scade la 500 r/min dar motorul nu sa oprit nici o data momentat .
    Ceva pareri?
     

Distribuie pagina asta