Motor 3.3 TDI la A8 D2 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de tazy, 12 Mai 2009.

  1. tazy

    tazy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    AUDI A8 2002 3.3tdi
    care pompa o ai stricata?am un prieten care a facut praf un a6 2.5 2003 si abia schimbase pompa,inca mai are masina (CE A MAI RAMAS DIN EA)poate te ajuta.

    asa spune toata lumea,dar initiar nu a aratat eroarea,nush,o sa incerc la senzor .maine vine ,sper sa ma sune cu o veste buna dupa care vand masina sau o dau la schimb ca nu o mai suport....e frumoasa dar nu mai bag bani in ea..
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Dec 2010
  2. daniel50

    daniel50 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Cv
    Masina:
    audi 80-90 B3 young edition 1595 cmc carburator electronic,sonda,lambda,catalizator
    unde vine senzorul asta pus ?:uhm:
     
  3. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2001. 2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2006.2.0,BPW A4 2013 2.0 CJCA.A4 2.0 CGLC,2013
    Eu acum vreo 4 ani am schimbat pompa la a8, tin minte ca a iesit greu din rezervor,dar si cei care au montato tot pe gaura aia au lucrat,deci tre sa iasa,eventual fa niste poze,poate te ajutam mai usor.
    Mai tin minte ca ala am mai avut o buba ca tragea aer fals,tot in spate unde e p.de alim. pe acolo se alimenteaza si webasto,la mine acolo era fisurata carcasa pompei din rezervor.
     
  4. tazy

    tazy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    AUDI A8 2002 3.3tdi
    deci nu e senzorul de presiune,a fost montat si tot nu merge ,acum arata ca are presiune 15 bar in pompa de inalta dar nu mai trage aer fals....offf
     
  5. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2001. 2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2006.2.0,BPW A4 2013 2.0 CJCA.A4 2.0 CGLC,2013
    Da niste detalii de la motorul asta,ca este mai rar.Daca e comon rail,pot fii si alte probleme , injector,regulator de pres. s-au incel mai rau caz pompa de inalta pres.

    P.S. la motoarele comon rail in rampa ai 7-800 de bari chiar daca dai la electr.,asa ca 15 bari sant nimic.
     
    Ultima editare: 2 Dec 2010
  6. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 280 cp , 2007, ...full
    .

    scoate furtunul din filtru ce vine din rezervor si dai la automat sa vezi daca vine motorina pe el.
     
  7. tazy

    tazy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    AUDI A8 2002 3.3tdi



    vine motorina din filtru
     
  8. tazy

    tazy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    AUDI A8 2002 3.3tdi


    este cred ca primul motor comon rail ,injectoarele sunt schimbate de curand .la pompa ma gandesc si eu.........si mecanicii....
     
  9. tazy

    tazy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    AUDI A8 2002 3.3tdi


    am aflat !!!!!!!!!!! tocmai am primit telefon ,,e pompa de inalta ''are cineva idee cam cat costa? sa stiu ce ma asteapta..
     
  10. tazy

    tazy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    AUDI A8 2002 3.3tdi
    si dupa aceasta investitie ,,DE VANZARE CU VARIANTE MULTIPLE''

    Multumesc mult ClubAudi si pentru informatii dar mai ales ptr ca cineva raspunde atunci cand ai o problema si nu ai cui sa te plangi!Pentru unii conteaza!
     
    Ultima editare: 2 Dec 2010
  11. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 280 cp , 2007, ...full
    .

    incearca pe la dezmembrari ca noua costa 1000 euro. :(
     
  12. tazy

    tazy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    AUDI A8 2002 3.3tdi
    sa fie doar 1000? pentru o pompa e cam putin.una de a6 a fost 2ooo aproape.
     
  13. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 280 cp , 2007, ...full
    .

    iti spun sigur ca atata costa pentru ca ma ocup cu piese si chiar acuma am verificat. Costa 4300 ron cu pompa veche la schimb. Pt alte detalii vb pe PM sa nu se considere reclama.
     
  14. tazy

    tazy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    AUDI A8 2002 3.3tdi
    E super,tata are reducere 45% pentru orice piesa la ,,o firma '' si pot sa o iau aproape la jumatate ,,Multumesc mult''!!!!cred ca o rezolv mai ieftin decat ma asteptam si apoi o vand .stiu ca suna stupid dar nu o mai suport mi-a mancat nervii.
     
  15. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2001. 2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2006.2.0,BPW A4 2013 2.0 CJCA.A4 2.0 CGLC,2013
    Poti merge linistit pe varianta piesa la schimb, astea vin stantate cu litera X, asta inseamna ca sant reconditionate.De obicei de producator,in cazul tau cred ca e bosch, tin si astea cat cele noi,din pacate ungerea este asigurata de super combustibilul nostru,asa ca mergi pe varianta cea mai ieftina,durata lui de viata este in pioneze mereu.
    P S daca a trebuit sa schimbi injectoare mai multe s-au toate,trebuia sa te anunte meseriasul ca ai pilitura in combustibil,asta inseamna ca sare cementarea din pompa de inalta presiune,acum pui pompa noua si intrebarea e, oare a mai ajuns pilitura in injectoare:think:,dar sa fim optimisti.
     
    Ultima editare: 3 Dec 2010
  16. smnviorel 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a8,2.5 tdi,1998
    eu am patit ceva asemanator,mi s-a oprit in mers la trecerea de pietoni....la tester nu dadea nici o eroare si am descoperit de fapt ca era de la una din bornele bateriei,mai exact firul subtire de la plus era slabit din piulita si la denivelari nu mai facea contact.l-am strans si am rezolvat problema.poate o fi la fel si la tine,spor la treaba!
     
  17. tazy

    tazy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    AUDI A8 2002 3.3tdi
    am pus pompa ,are presiune normala,dar injectoarele nu deschid,mai exact partea electrica nu reactioneaza.nu am erori.nu mai inteleg nimic.....
     
  18. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 280 cp , 2007, ...full
    .

    ce ai mai rezolvat ?
     
  19. daniel50

    daniel50 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Cv
    Masina:
    audi 80-90 B3 young edition 1595 cmc carburator electronic,sonda,lambda,catalizator
    service car online

    Ar rtebui sa cream o baza de date cu service-ul masinilor.De exemplu masina mea pronestefoarte bine si dupa 6 minute moare si nu mai porneste ,daca stai de vb cu un mecanic zice clar ca sa ii duci masina in service
    nu vine acasa .Ca sa depasim aceste mici incoveniente ar fi firesc sa punem la mijloc orice informatie ,orice patanie cat si solutionarea ei, ca sa putem depana singuri masina .Ce ziceti ? Eu daca ii dau de cap am sa pun aici un articol cu ce am gasit stricat ,defect si cum am rezolvat problema.:hi:
     
  20. tazy

    tazy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    AUDI A8 2002 3.3tdi
    Au comandat acum 3 senzori,din cate am inteles unul din ei citeste presiunea din pompa.trebuie sa vina in 3 zile. Cand au vazut ca nu apare nimic au aplicat tactica babeasca,,din aproape in aproape ''si au ajuns la injectoare,au pus unul mecanic si da cu motorina foarte puternic --deci nu se deschid ,DE CE? ....din cate am inteles sunt acesti 3 senzori implicati,dar de ce nu apar cu eroare ...nu stiu
     

Distribuie pagina asta