Motor 3.3 TDI la A8 D2 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de tazy, 12 Mai 2009.

  1. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2001. 2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2006.2.0,BPW A4 2013 2.0 CJCA.
    Cred ca te paste o pompa de inalta,asa cum ti-am spus mai la inceput:(.
     
  2. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    salut, pana la urma ce avea de nu a pornit ?
     
  3. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    Si mie mi-a mancat zilele si mi le mananca in continuare. Am schmbat multe pompe la ea si la fel face, ca a ta. Daca e ceva te anunt. Tu ai mai rezolvat ceva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mar 2012
  4. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2001. 2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2006.2.0,BPW A4 2013 2.0 CJCA.
    Nu va mai obositi ,se pare ca nici cel care deschis threadul nu mai este interesat de soarta lui,de peste un an :applaus:.
     
  5. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    A vandut masina acum un an si jumatate parca.
     
  6. SORIN_STS 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2012
    Locație:
    ORSOVA
    Masina:
    AUDI A8 3.3 TDI 2002
    Am si eu un A8 3.3 tdi cod motor AKF 2002 care s-a oprit din mers. Am reusit sa-l pornesc cu spray dar s-a oprit dupa ce am mers cu el undeva la 6-7 km. Am mers la un mecanic, acesta a zis ca e pompa de inalta. Am schimbat 3 pompe si tot la fel, nu-mi da presiuna la injectoare.
    Am schimbat si senzorul de presiune si tot la fel. Masina nu vrea sa porneasca. Aveti cumva idee ce sa-i fac sa porneasca? M-a terminat masina asta. :(

    Mentionez ca am verificat pompa din rezervor, merge.! Apoi am alimentat-o pe direct dintr un bidon si tot nu porneste, imi baga multa motorina pe retur cand dau la automat. Cineva mi-a zis azi sa merg si sa verific injectoarele toate 8. E posibil ca unu sa fie blocat si atunci nu-mi baga prresiune. Pe tester nu-mi apare nici o eroare legata de injectoare.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2012
  7. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    Salut :)
    Iti pot spune rezolvarea la problema: eu am terminat cu problemele la ea dupa ce am schimbat tot. La fel ca tine nu mai stiu cate pompe etc, pana la urma am riscat si am schimbat injectoare, cu unele reparate cu garantie, merge perfect. Nici o problema de 1 - 2 luni. Umbla la injectoare, asta este sfatul meu.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2012
  8. SORIN_STS 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2012
    Locație:
    ORSOVA
    Masina:
    AUDI A8 3.3 TDI 2002
    Asa o sa fac,azi le dau jos si direct la verificat le duc.Multumesc frumos!
     
  9. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    cu placere :), inca o recomandare: faceti testul la injectoare pe banc de probe asa cum a zis colegul mai sus, nu cu seringile alea cu furtunas, ala nu este un test eficient, doar cel de pe bancul de probe acolo iti spune exact care pierde pe retur si care nu.
     
  10. SORIN_STS 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2012
    Locație:
    ORSOVA
    Masina:
    AUDI A8 3.3 TDI 2002
    Va multumesc...problema s-a rezolvat! Deci pompa nu avea nimic,doar un injector a fost stricat! Cum le-am montat a si pornit masina si merge bine bine!
     
  11. razvan_gavan

    razvan_gavan 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S6 4200cc 340cp 2000
    Audi A8 3.3 TDI - zgomot motor, fum si trepidatii la 2000 rpm

    Buna seara,

    Scriu aici cateva probleme pe care le am, la care sper sa obtin sfaturi utile din partea voastra.

    Masina este un A8 D2 3.3 TDI v8 din 2002 quattro.

    1. Prima problema a aparut acum o saptamana cand a dat frigul. Cand am pornit-o de dimineata, se auzea la motor un zgomot similar cu sunetul unui tachet care batea. Daca o acceleram, sunetul se amplifica odata cu turatia. Dupa 300m mersi cu masina, zgomotul a disparut. Am fost la service, mi-a spus mecanicul ca motivul este generat de ulei, care la frig nu a reactionat cum trebuie, nu a mai uns piesele din motor, a urcat mai greu...etc. Uitandu-ne pe dedesubt mi-a spus ca tot de la frig, siliconul de la baia de ulei are pori si supureaza ulei. Bun, zis si facut, am comandat ulei Motul 5w30 Specific, filtru ulei mann, silicon pentru baie. Am schimbat uleiul, a dat jos capacul de la baie, a curatat totul, am pornit masina, sunetul era acelasi. Dupa cateva turatii mai sus 2-3 mii ture, zgomotul a disparut. Daca tot eram la subiect, a dat jos capacul la motor si a gasit un furtun de la un injector care supura motorina, l-a schimbat cu unul nou si a verificat toate conexiunile, t-urile etc. A dat jos EGR-urile si le-a curatat (erau usor afumate) si a pus totul la loc. De la acest moment, de fiecare data cand o pornesc dimineata zgomotul persista (nu atat de amplificat comparativ cu uleiul vechi) dar este prezent. Cum se incalzeste un pic motorul dispare.

    Masina a fost pusa pe tester, nicio eroare pe motor, cutie. etc.

    2. A doua problema a aparut dupa ce am facut operatiunea de la punctul 1. In timp ce merg cu 40-50km/h si apas usor acceleratia, pe la 2000 rpm incepe sa tremure masina un pic, dupa care accelereaza normal. Daca bag piciorul la fund, merge struna.... Pe loc, cu cutia in P, am turat masina treptat. Intre 1000-1900 rpm nu se intampla nimic, la 2000rpm are o usoare vibratie, dupa care de la 2100 in sus nu se mai simte nimic.

    3. Masina da fum la talpa si la acceleratie usoara - aceasta problema a aparut odata cu problema numarul 1. Toti care au vazut-o au zis e "diesel" e normal. Eu sustin ca acest fum nu aparea decat la talpa si in cantitati mai mici. Egr-urile sunt curate, turbina nu fluiera, nu are vreo problema sesizabila, motorul trage ireprosabil... Soft nu are, este softul stock.... La ce naiba sa ma mai uit?

    As aprecia sfaturile voastre.

    Multumesc!
     
  12. razvan_gavan

    razvan_gavan 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S6 4200cc 340cp 2000
    Am facut si un filmulet cu ce se aude cand accelerez. La relanti nu se aude absolut nimic, nu tremura, nu scade in turatie. la 200 m dupa ce am plecat de pe loc zgomotul a disparut...

    https://www.youtube.com/watch?v=j8fLtpsBwjU
     
  13. razvan_gavan

    razvan_gavan 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S6 4200cc 340cp 2000
    Am rezolvat tot. Am refacut toate injectoarele, cost 4000 ron. Merge perfect acum!
     
  14. martinelutu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6
    A8 D2 Porneste Greu Uneori

    Salutare tuturor

    sunt nou posesor de A8 3.3 TDI

    am urmatoarea problema

    uneori spirala de la bujie de pe bord dupa ce pun contactul ramane aprins si porneste foarte greu. si cand porneste sta turata la 1200 de turatii vreo 10-15 secunde dupa care incepe sa scada pana se stabilizeaza la 700-800 ture. mentionez ca nu face tot timpu asa deobicei se stinge in maxim 2 secunde si niciodata la rece. numai cand motorul este incins .

    daca a mai patit cineva asa ceva rog sa scie aici

    Multumesc
     
  15. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    Buna ziua, am si io o mica poroblema la Audi 3.3 AKF din 2002.
    Cand motorul este rece masina porneste usor, merge foarte bine raspunde foarte prompt la acceleratie.
    Cand motorul este cald bine si sa mers umpic mai mult cu ea sau mai accelerat, parca nu mai raspunde asa repede la acceleratie si nu mai merge asa bine, in plus si pornirea este mai grea, nu da nici o eroare pe bord, tine sa mentionez ca pompa de inalta baga presiune cat trebuie a fost masurat, injectoarele au fost toate 8 schimbate, senzorul de presiune pe rampa de injectie (cel cu supapa pentru retur) a fost schimbat si el cu unul din srot, electromotoru este nou, motorul merge rotund doar ca la cald parca nu mai merge cum ar trebui.
    De asemenea cutia de viteze a fost schimbat si filtru de ulei si uleiul din cutie este recent schimbat.

    Un mecanic sia dat cu parerea ca ar fi de vina senzorul de temperatura a apei care poate da informati false, dar pe tester nu da nici o eroare.

    Daca are careva idee de unde ar trebui sa incep investigatile. sau s-a mai intalnit cu astfel de situatie va rog sa ma ajutati.
     
  16. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    nimeni nici o idee??
     
  17. Constantin Eduard 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 2001
    Audi a8 2001 porneste motorul dai cand se incalzeste se opreste

    Salut,
    Am un audi A8 D2 din 2001 motor 3,3tdi si am probleme cu alimentarea. Imi porneste motorul dar cand se incalzeste imi moare motorul. Dau sa pornesc din nou porneste, dar daca dau sa plec de pe loc in cateva secunde se opreste din nou motorul. Pe tester mi-a dat regulatorul de presiune, l-am schimbat si tot asa face. Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Iun 2015

Distribuie pagina asta